jaaaaaaaaaa ze zijn geboren foto'spagina2

van nacht om precies 24.00 uur is het eerste kitten geboren.

en om 1.10 de derde en daarbij is het gebleven.



moeder en kids maken het goed.



moeder loopt af en toe nog wel achter mij aan dus maak liever nog even geen foto’s want ze ligt net zo rustig.



dus die komen nog.

:inlove: :inlove: :dance:





fotooooows :wink:

gefeliciteerd zeg!!!

Wat lieffff…



GEFELICITEERD…



idd foto’ssssssssssssss

lief ben benieuwd :inlove:

Foto’ssssssss !! :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd. :dance:

Gefeliciteerd!!!

Je kon dus rustig in je eigen bedje slapen? :mrgreen:

Zo he das toch nog lekker vlot verlopen!!

Je hebt toch nog lekker in je bedje kunnen slapen??



Gefeliciteerd hoor met je poezekindjes!!! :dance: :dance:



Maar de da had er toch 6 gezien met de echo? :think:



:-*



Oja en we zijn helemaal niet benieuwd naar de fot’s hoor :liar: :mrgreen:

Ooooh, cute… :inlove:

cute



hou je ze zelf maris??? of iig eentje :inlove:

zo het gaat goed met de kittens ze drinken goed en moeder is lief voor ze

vanmiddag nog wel even de dierenarts gebeld omdat ik me zorgen maakt dat moeders steeds achter mij aanliep inplaats van bij haar kinders te zijn.



Maar nu gaat het goed en de dierenarts zei dat ik ze maar even elke dag 2x moet wegen dan kan ik het mooi bijhouden.



zal morgen even vragen of mijn schoonvader kan helpen met foto’s plaatsen het is namelijk zijn toestel(manlief heeft de onze mee op vakantie)en weet niet hoe het met deze moet.

En ik helemaal blij, naar de foto’s kijken, maar nog niet. Fijn dat het zo goed gaat Marisca. Was wel een super bevalling he. Leuk hoor. Geniet ervan en veel foto’s maken.

nou ja zeg kom ik vanochtend beneden liggen er nog 2 kittens extra dus intotaal 5 helaas is er 1 overleden



ga zo maar even de dierenarts bellen of dast nog gevolgen heeft.

Ach jeetje… en met nr 4 gaat het wel goed verder? En met moeders?

En met jou? Erg geschrokken?

Jeetje dat is ook wat. Ja hier zou ik inderdaad maar even de dierenarts over bellen. Hoop dat alles verder wel ok is. Daarom wilde ze misschien wel niet de hele tijd bij haar kleintjes blijven. Ze was nog onrustig doordat er nog iets in haar buik zat. Had je daar helemaal niks van gevoeld joh?

Nou ben benieuwd wat de da zegt. Succes.

nou ben bij de dierenarts geweest was een hele volksverhuizing want de kittens moesten ook mee…



er zaten geen kittens meer in haar baarmoeder ze heeft een njectie gehad zodat haar baarmoeder sneller slinkt. zodat ze minder snel een ontsteking kan krijgen.



verder vond hij haar er goed uit zien en de kittens ook.

de dierenarts zei dat het wel vaker voorkwam dat ze een hele tijd later er nog een paar werpen maar dat het niet normaal is.

Ik hoop dat ze nu lekker bij haar kittens gaat liggen en we ze gauw via een foto kunnen bewonderen. Zijn ze allemaal zwart?

Nou fijn dat met de mama alles goed is.

Ben ook benieuwd naar de kleintjes! :inlove:

zo nou de eerste 2 foto.s ze ligt nu ergens waar niet heel veel licht is en omdat ze gisteren steeds weg liep wil ik haar zoveel mogelijk met rust laten.