jaaaaaaaaaa ze zijn geboren foto'spagina2

Ach !!! wat schattig :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Leuk hoor. :inlove:

Oh lief hoor Marisca :inlove: .



Gelukkig gaat alles nu goed :thumbup:

Oh wat een schatjes!

He Marisca, ken je die uitspraak “En dan wil ik een kind en een kat”



:angel:



Wat lief :inlove:

Hahaha Lydia :lol:



Wat een snoepies zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@jewel wrote:

Hahaha Lydia :lol:



Wat een snoepies zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove:




zit een verhaal achter hoor :wink:

wat lief :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hahahahah tja lydia wij haddden die kat als eerste maar nu nog meer dus wie weet meer kinderen :inlove:

Wat een lieffies… Echt ieniminie nog he!!!



Wist echt niet van dit topic af :doh:



En dan over een paar weken van die ondeugende boefjes die door jullie huis rennen :inlove:

Marisca… weet je al wat je gaat doen? Ga je ze houden? Of eentje houden?

ik ga er eentje houden.



en verder zijn er 2 mensen die er eentje willen dus houd er 1 over.

ach wat zijn ze lief maris



gr marina

Nog meer poesjes op KOK, heeerlijk!

Veeeel foto’s maken!

Marisca… da’s moeilijk om een keuze te maken uit de kittens… Weet zeker dat ze stuk voor stuk lekkere ondeugende boeffies worden :inlove:

Kijken jullie dan gewoon wie de liefste is of heb je wel een voorkeur naar een katertje of juist een poesje?

met de katjes gaat het heel goed ze drinken goed en beginnen steeds beter te kruipen.



foto volgt nog

hoi hoi hierbij dan wat close-ups van de kittens. eentje (poesje linksboven, zwart) dronk niet zo goed en was zelfs een dag afgevallen. na overleg met de dierenarts hebben we kittenmelk en een flesje gekregen, dus ik zit nu weer 3 keer per dag met een pasgeborene op shoot met een flesje melk :smiley:



ze groeit nu weer beter dus het lijkt allemaal te lukken.

oh Maris wat zijn ze lief echt to cute :inlove: :inlove:



welke wil je zelf houden? Ik zou gaan voor het poesje rechtsboven echt mooi!!!

Mar de baby die je zelf moet voeden krijg je natuurlijk ook een heel speciale band mee.



Weet je wat je moet doen ze gewoon allemaal houden :mrgreen:

Maris: wat een poeppies zijn het! Moet je 3 keer per dag de fles doen of de hele dag om de 3 uur? Belangrijkste is dat ze goed erop groeit! Superpluim voor jou! De poes van de 25e lijkt het meeste op mama Juul he? Ben benieuwd hoe ze over een aantal weekjes zijn. Misschien inderdaad dat je de beste band op bouwt met het poesje dat je moet voeden…

Heb je ze eigenlijk al namen gegeven???

Ze zijn in elk geval superlief :inlove: :inlove: :inlove: