Jaaaaaaaaaa pg 5 yes yes mijn droom komt uit

He wat jammer zeg… :?

En idd wat je zegt: je hebt echt zelf contact met Luna gehad en nu net, op het moment dat iemand anders hier ook voor open staat, lukt het niet… :hug:

Hoe is het met Victoria?

Knuffel voor jullie meiden! :-* :-*

wat jammer dat jullie meisjes het te druk hadden om even iets tegen jullie te zeggem zeg!

kan me vorostelen dat dat toch een beetje een teleurstelling was…

maar gelukkig dat het wel bijzonder was om mee te mogen maken!

Ik lees het nu pas maar zat vol verwachting de berichtjes te lezen ,…kan je nagaan hoe jullie je gevoeld moet hebben die dag :wink:

Jammer dat je meisje niet even kwam kijken maar aan de andere kant misschien ook wel een fijn gevoel.

Teken dat ze zich goed voelt op de plek waar ze is en niet meer constant naar jullie hoeft uit te reiken als ze kans krijgt…of zeg ik nu iets heel doms :oops:

Hallo :mrgreen:

Ja helaas geen reading, maar iedereen die er was hoopte op een reading.

Helaas zitten er veel mensen die geen engels begrijpen en spreken.

Er was een tolk aanwezig, maar er dan geen gebruik van maken :roll:

Met 8 man zitten, hopen op een reading met je moeder en dan krijg je die … en dan weten ze gewoon niets … gaan ze elkaar maar aankijken en zeggen. I don’t know … I don’t think so :roll:

Maar 2 mooie readings :thumbup: Jel en ik werden er zelf emo van … vooral toen die ene vader begon te huilen :cry:

@victoria wrote:

Met 8 man zitten, hopen op een reading met je moeder en dan krijg je die … en dan weten ze gewoon niets … gaan ze elkaar maar aankijken en zeggen. I don’t know … I don’t think so :roll:

:

dit vind ik dan zooo slecht! zorg dan dat je weet hoe je in het engels iets moet vragen… (ik kan ook geen engels, mar zou dan ook neit zo snel naar een engelse meium gaan…)

Maar het was niet alleen dat ze geen engels konden, maar ze wisten gewoon weinig van hun eigen moeder … met 8 man :thumbdown: :roll:

Gaat hij wel hun thuis bezoeken :roll: :thumbdown:

mooie ervaring meiden hè. Jammer dat de meiskes er niet waren…

Ze waren er vast wel, ze waren gewoon te bescheiden! :inlove:

Jammer hoor meiden… Maar gelukkig was het toch een leuke en mooie ervaring erbij te zijn.

jammer dat jullie meisjes het druk hadden :hug:

Oh wat jammer meiden, ik had er zo’n goed gevoel over.

Zoiets van voorbestemming ofzo, helaas. Maar misschien krijgen jullie nog en keer de kans op een echte reading van iemand.

En Vic, ik deel je frustratie hoor, tegenwoordig moet iedereen onder de 40 toch een behoorlijk woordje Engels kunnen praten :think: .

Dat ze op dat moment iets niets wisten kan ik me voorstellen, op sommige dingen kom je gewoon niet, het is vaak pas achteraf dat je denkt van oja natuurlijk :doh:

Maar je mocht gewoon NL praten … tolk stond er continue en vertaalde dan direct :wink:

Je kunt door de zenuwen idd woorden vergeten, maar als Derek 6x moet zeggen.

Je komt je huiskamer binnen en links staat de schouw en op de schouw staat een kaart van je overleden zoon.

En die vrouw zegt 6x nee het kaartje staat rechts :roll:

Hij heeft het zelfs uitgetekend en nog zegt ze nee.

Toen heeft ze zelf getekend waar de schouw stond en toen tekende ze dus links … vroeg hij nog wat er anders was aan haar tekening en die van hem :roll:

Ja dat noem ik dan plaat voor je kop

Of do you have a back en front yard, nee ik heb geen bike hahaha