Jaaaaaaaaaa pg 5 yes yes mijn droom komt uit

Stom stom oh ik baalllllllllllll, ik was met mijn moeder in gesprek op de huistelefoon toen ik gebeld werd op mijn mobiel ik kende het nummer niet dus drukte hem weg.

Later zocht ik het nummer op wat bleek was het Holland Media Group rtl 4,5,7 en 8 ik heb me een tijd geleden opgegeven voor een reading met Char en Derek dus wie weet of ze daarvoor belden.

Ik heb natuurlijk terug gebeld maar de receptioniste wist het ook niet, was het centrale nummer.

Oh ik hoop maar dat ze nog een keer bellen of me mailen ben nieuwsgierig wil weten wat het nu is.

oooohjeeee Zelf ik word er nieuwsgierig van.

Mobieltje in de gaten houden dat maar!!!

en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat ze terug bellen

Oh, ik hoop voor je mee hoor.

Zou dat niet geweldig zijn zeg, zou wel liever naar Derek gaan dan Char, maar das mijn mening.

Maar ze zullen toch wel terug bellen.

Had trouwens ook het filmpje gezien, mooi maar erg heftig vooral ik nu zelf weer zwanger bent, had er even geen moed voor om erop te reageren.

:-*

Kun je zelf niet terug bellen dan? :mrgreen:

en?? hebben ze al gebeld :lol: :wink: :mrgreen:

spannend zeg !!

Hoop dat ze terug bellen.

ooooooh ik hoop dat ze terug bellen!! :hug: :pray:

kan me voorstellen dat je nu wel heel nieuwsgierig bent hoop dat ze je snel bellen :thumbup:

OE JEL…ik duim dat ze je terugbellen meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Natuurlijk bellen ze je terug, als ze je willen hebben, willen ze je hebben! :-*

@Rooike wrote:

Kun je zelf niet terug bellen dan? :mrgreen:

Dat heb ik dus gelijk gedaan, kreeg ik een telefoniste aan de lijn want het was het centrale nummer en zij kon me helaas niet helpen.

Ohhhhhhhhhhhh…shit zeg, zul je altijd zien he… :wall:

Ik hoop dat ze je terugbellen!!! :pray:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik ben net gebeld door RTL derek Oglivie of ik interesse heb in een reading van hem hij is zaterdag en zondag in Den Bosch en of ik langs wil komen voor een reading. Natuurlijk wil ik dat zei ik helemaal Hyper de pieper oh mijn droom komt uit, moest hem ff in het Engels vertellen hoe en wat. Nu hopen dat ik mag komen hij zou het voorleggen want ze hebben natuurlijk meer mensen of ik mag komen zondag voor een reading met Derek. Voor donderdag of donderdag heb ik mail.

Oh wat goed! Dit wil je al zoooo lang!

Ik ga heel hard duimen voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@marielle wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik ben net gebeld door RTL derek Oglivie of ik interesse heb in een reading van hem hij is zaterdag en zondag in Den Bosch en of ik langs wil komen voor een reading. Natuurlijk wil ik dat zei ik helemaal Hyper de pieper oh mijn droom komt uit, moest hem ff in het Engels vertellen hoe en wat. Nu hopen dat ik mag komen hij zou het voorleggen want ze hebben natuurlijk meer mensen of ik mag komen zondag voor een reading met Derek. Voor donderdag of donderdag heb ik mail.

ooooh lieverd…wat vreselijk fijn voor je…

wauw wat spannend !! Ik hoop voor je dat je door mag en dat je een reading gaat krijgen :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ohh wat spannend zeg.

Hoop echt voor je dat je door mag en een reading krijgt.

Vind Derek echt super !!

Ik ga echt voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

WOOOHOOOOO! Geweldig! Veel sterkte, succes :eh: wat moet ik eigenlijk zeggen :think:

wow wat geweldig zeg… helemaal fantastisch gewoon,… kan je eindelijk je vragen kwijt… wel laten weten hier hoe het is gegaan hè

en alvast heel veel succes… :-*

OW HOE gaaf Marielle! Helemaal fijn! Hopelijk pikt hij je er uit. Het is zo’n leuke lokatie alleen al daar in DB. Jiehoe!!!