Jel en Vic:
ik brand twee extra kaarsjes voor jullie lieve meisjes :**: opdat Derek jullie iets moois en bijzonder mag meedelen vanaf hun engelenwolkje…
:kaars: :kaars:
liefs
Gerda
Ik hoop dat je een bijzondere ervaring met hem mag beleven!
Wij hebben ook een reading van hem gehad ( ook uitgezonden ) en dit was zo mooi en speciaal!
oh en er is nog steeds niets bekend…ik ga jel zo ff sms’en
Jel en Vic, ik hoop zo dat jullie een fijne bijzondere dag hebben gehad
jeetje ik lees het nu pas
Jel, wat ontzettend gaaf en bijzonder dat je naar de show mocht vandaag!
ik hoop echt voor je dat je een reading hebt gehad!
Ben erg benieuwd hoe het gegaan is!
Oooh ik ben ook nieuwsgierig… nog niks bekend dus
Fantastisch dat je hebt mogen gaan meid!!!
Kippenvel hier! :inlove:
Ik hoop zo dat je een reading hebt gehad met Derek lieverd!
Ik ben benieuwd naar je verhaal van vandaag! :hug: :-*
Even offtopic,… :oops: :
Affie,
… wat een prachtig onderschrift heb je staan!! :inlove: :-*
Oh…nog steeds niks…weet iemand al iets?
Nog nix hier???
Heb Jel vanmiddag nog ge-smst…
Ben ZO benieuwd!!
Lees het ook nu pas, ben heel benieuwd hoe het gegaan is
ze zal zo wel reageren en uitgebreid haar ervaring aan jullie vertellen
Nou en toen vandaag Derek elf uur waren we er wij naar binnen formulieren ondertekenen voor toestemming. Toen wachten en na ong. 1 uur mochten we de zaal binnen en ja hoor daar kwam Derk een klein hieper actief mannetje maar wel 1 met een groot gevoel voor humor en een emodoos.
Helaas kregen we geen reading onze meiden waren te druk met beppen, hoorden ons vast niet roepen. Wel een beetje een teleurstelling maar goed dat mocht de pret niet drukken.
Het was wel een megalange zit, en we irriteerden ons mateloos aan de mensen die geen engels begrepen en het niet goed konden spreken.
Maar we zijn wel getuigen geweest van bijzonder dierbare readings, met veel emoties ging om een overleden jongentje van 9 en een meisje van 3.
Ja pfffffffft dat bracht bij Vic en mij ook wel wat naar boven.
Om half vijf was het afgelopen ik zou er persoonlijk geen geld voor uitgeven om nog een keer te mogen gaan, maar als dit weer een keer me overkomt dan ga ik weer.
Klinkt als een bijzondere, maar lange dag Jel…
Jammer dat jullie meisjes te druk saampjes waren…
:-* :-*
Wat zal je moe zijn, alleen van de spanning al! Wel mooi dat jullie mooie readings hebben mogen meemaken, maar jammer dat jullie meisjes het te druk hadden :-*
ah wat jammer zeg dat meisjes :: niet even hallo kwamen zeggen.
Maar wel bijzonder om het mee te maken lijkt mij. Jouw “ontmoeting” met Luna :: komt nog wel daar ben ik van overtuigd :-*
Weet je ik heb al 3 keer een ontmoeting met Luna mogen meemaken, maar ik had het wel eens van mister Derek willen horen.
Logisch… daarvoor ga je ook naar hem toe.
En als je daar dan zit, zijn je verwachtingen hoog…
:-*
Jammer dat er geen persoonlijke reading was voor jou maar wel fijn dat je eens bij een ‘show’ (noemen ze dat zo?) mocht zijn van hem! :thumbup: :hug: :-*