… en als Luna en Vera daar nou allebei eens zouden kunnen zijn…
wat ontzettend spannend voor jullie!
Wat goed Marielle dat je naar Derrick gaat. ben zelf ook zo nieuwsgierig. volgende keer maar in de gaten houden waar hij komt, probeer ik ook aan een kaartje te komen of is dat heel erg moeilijk?
Nou dit is werkelijk waar helemaal te gek. Oh wat heerlijk voor je! En Victoria, wat gaaf dat jij ook mee gaat.
Meiden ik hoop dat jullie de dag van jullie leven zullen hebben.
:-* Gismo
@kantjeboord wrote:
Wat goed Marielle dat je naar Derrick gaat. ben zelf ook zo nieuwsgierig. volgende keer maar in de gaten houden waar hij komt, probeer ik ook aan een kaartje te komen of is dat heel erg moeilijk?
Geen idee ik had dus op een tvoproep gereageerd kan dus niet zeggen.
Mag op hun kosten heen
Oh meis…ik hoop zo voor je dat je een reading krijgt…de kans is nu in ieder geval weer een stuk dichter bij…blijf er in geloven he… :-*
@annemarie69 wrote:
… en als Luna en Vera daar nou allebei eens zouden kunnen zijn…
Ik vind het zó lief dat ik mee mag :dance: :dance: :dance:
@victoria wrote:
@annemarie69 wrote:… en als Luna en Vera daar nou allebei eens zouden kunnen zijn…
Ik vind het zó lief dat ik mee mag :dance: :dance: :dance:
:-*
Oh schatten wat fijn!! Hoop dat jullie allebei een reading/groet krijgen… dat zou mooi zijn!!
wauw wat een super nieuws :dance:
ik hoop zooo dat je wat van je meisje hoort. (jullie beide :inlove: )
gun het jullie van harte :-*
@Affie wrote:
Oh schatten wat fijn!! Hoop dat jullie allebei een reading/groet krijgen… dat zou mooi zijn!!
en beter kan ik het niet verwoorden!!!
spannend zeg! maar echt super blij voor jullie het is jullie gegund!! :dance:
Ooooo, wat leuk voor jullie :dance: :dance: !!!
Ik ben héél benieuwd!!!
Geniet er van, meiden!
:-* Anne
:-* gaat vast en zeker HEEL bijzonder worden…
Eej wat super!!! :dance:
jell wat lief van jou datje vic mee neemt. Ben echt benieuwd, ben blij dat ik je snel ziet want wil alles weten :oops: :-*
ooohh ooooh wat geweldig!!!
Ja bijde dames wow ik hoop zo dat ze jullie bijde eruit halen
ik gun het jullie zo erg :dance: ,maar ben stiekum knetterjaloers hoor :oops:
Wat goed!!! En wat lief dat je vriendinnen je ook opgegeven hebben! ooooohw dit wordt super!!! Ben heel blij voor je!
Ohhh wat machtig mooi dat je mag komen, en wat superlief dat Victoria mee mag! :inlove:
Meiden, ik hoop zo dat jullie meisjes heel erg voordringen en zich goed laten horen bij Derek zodat hij wel naar jullie toe MOET! :mrgreen:
Heel veel plezier alvast!!! :-*
Oooh Marielle en Victoria, jullie dametjes gaan daar zijn…want ze zijn altijd bij jullie, daar ben ik van overtuigd!
Die Derrick MOET jullie er gewoon uitpikken
@mayo28 wrote:
Die Derrick MOET jullie er gewoon uitpikken
:lol: sorry, moet ik even erg om lachen