@Bietje wrote:
Nee ik ken die man niet, nog nooit van gehoord!![]()
Oh Bieke hij is goedddd.
Als ik nu niet uitgekozen word, dan gaan we gewoon een keertje erzo heen.
@Bietje wrote:
Nee ik ken die man niet, nog nooit van gehoord!![]()
Spannend zeg, ik ben nu al benieuwd naar het verhaal!! :inlove: :-*
spannend zeg! maar het is bijna donderdag en dan hebje meer nieuws!
maar als je mag komen, is het dan ook al zeker dat hij contact zoekt met je?
@knipoogje1983 wrote:
spannend zeg! maar het is bijna donderdag en dan hebje meer nieuws!
maar als je mag komen, is het dan ook al zeker dat hij contact zoekt met je?
ik hoop het zooo voor je! en dat je iets te horen krijgt over je meisje…
maar zoals eerder iemand al zei: als je zo;n mooi verjaardagscadeau krijgt, moet dat toch wel een voroteken zijn?!
Jel wat lief van je vriendinnen zeg :thumbup: :-*
heb je al wat gehoord ?
Ik ben zooooooooooo benieuwd!!!
Ik ben ook benieuwd, wat fijn voor je zeg! Ik hoop het zo!
Oh hou jullie vast ik mag zondag de hele dag naar de show van Derek en het belooft heel bijzonder te worden, nieuw van opzet ed.
Hij kan me niet beloven dat ik een reading krijg maar goed dat snapt mijn k… ook wel.
Moet maar net zin hebben die draak van me.
Oh en hoe toevallig 7 mei begint de eerste uitzending op tv weer.
Oh Luna haar jaardag.
ooooooooooooooooooh wat spannend Marielle , hoop zoooo dat je een reading krijgt , en wat bijzonder dat het start op 7 mei :-*
Jel SUPER! Ik hoop dat je er uit gepikt wordt. Het is namelijk TE maf voor woorden als hij je uit een publiek van 300 man pikt en het ene na de andere feit uit je leventje weet op te lepelen. Ik duim voor je meid! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Wauw Marielle wat super :thumbup: :thumbup:
Ik ga hard voor je duimen dat je een reading krijgt :thumbup: :thumbup:
ohhh wat geweldig dt je er bij mag zijn!!!
en ik hoop zooo dat hij je eruit pikt! wat zou dat bijzonder zijn zeg!!
:lol: :thumbup:
Wat ontzettend fijn lief…
Ohhhhh Jel de tranen springen in mijn ogen :-
Ik ben zó blij voor je :-
O wat fijn Jel!
Het is je echt Gegunt, en ik hoop dat je meisje er ook is en dat derek in contact komt met haar! :-* :-* :-*
:dance: :dance: :dance: Ik ben gewoon blij! Ik zit met een glimlach die de buurman nog door de muur heen ziet. Dit is gewoon een goed voorteken!
Hoe dan ook, je dochter laat van zich horen. Of het nu via Derek is of niet. Ze vergeet je echt niet. En jij haar niet. Dat is het belangrijktste toch?
Meis, goed komt het nooit Want Luna is gewoon niet levend bij je maar ze is een bijzonder persoontje die heel veel mensen ( mij zeker) raakt. En ondanks alle tranen die je laat en het grootste verdriet wat er is ben je heel trots op haar. Om juist haar mama te zijn. En dat maakt je zo’n mooi mens. Ik ben trots op je :-*
Gelukkig is het mooi helder vandaag en kan ik even naar de maan kijken. Want daar heb ik heel veel behoefte aan. Daarnaast kijk ik even naar de sterren. Want op die ene hele mooie zit Pim. En Pim’s vrouw is vandaag jarig. En ik weet zeker dat zijn 7 jarige dochter mooie bloemen heeft uitgezocht en bij zijn foto heeft gezet.
:dance: :thumbup: :thumbup: geweldig hoor, dat wordt zondag echt een heel erg bijzondere dag
:hug: :-*
Oh had ik al verteld wie ik nog meer mee neem, natuurlijk mijn lieffie Marco en Victoria en hoe toevallig die kleine draak Sophie is ook van 7 mei.