Ja! Andere auto! Pag.4!

Mijn auto moest vandaag naar de garage. Kleine beurt, APK-keuring en er kwamen weer winterbanden op…

Nou, ding heb ik nog maar 2 jaar, auto is van '99… dus verwacht je er geen problemen mee.

Hij maakte wel een raar geluidje, heb ik vanmorgen ook aangegeven, belden ze net… ja hij komt niet door de APK keuring, de motor is kapot :cry: daar kwam dat geluidje vandaan. Ik baal nu zo erg!

Ik kan echt niet zonder auto, en hij is ook nog niet afbetaald… en nu is hij dus kapot! (Nieuwe motor zit je al zo aan de 1000 euro…) (En wordt me nu niks door de garage aangepraat hoor, want is van mn oom!)

Anyway… papa probeert nu iets te regelen…

Maar ik baal… net echt lopen janken :oops: :cry: Mijn auto’tje!!!

Zou niet weten wat ik zonder dat ding moest… mn papa woont op een uur rijden afstand… daar kan ik niet komen met het OV (hij woont in Duitsland) en mn nieuwe liefde woont ook bijna anderhalf uur rijden van me vandaan…

Ooh pff, heel war verhaal, maar moest het even van me afschrijven, want ik baal echt! En het is ‘maar een auto’, maar wel mijn auto, en ik moet hier echt gewoon om huilen! :oops: :cry:

:hug: Gatsie meid wat naar allemaal!..

he verdorie meid…ik kan ook niets meer dan doen je een virrituele knuffel geven… :hug:

Oh vreselijk meis… Ik kan ook niet zonder mijn auto… Kan me dus goed voorstellen hoe je je voelt… Ik hoop dat je papa iets kan regelen…



:-*

Oh die rot auto’s altijd!! Dikke knuff! :hug:

Oh, wat balen zeg :hug:



Ik weet hoe je je voelt, ik ging ook altijd met stress naar die rottige apk…Tis nooit alleen maar de apk kosten, tis altijd weer schrikken.



Ik hoop dat er een oplossing komt!

Oh liefie wat rot voor je !!! De auto was nog niet afbetaald, laat staan dat je geld hebt voor een nieuwe motor of nieuwe auto.

Ik wou dat ik je kon helpen :frowning:

Ik hoop dat er gauw een oplossing komt voor je !

ahhh Anne



meisje toch…wat balen !!



Hoop echt dat er iets voor Jou en je Koekblikkie geregelt kan worden

(is zo’n schattige auto)



Dikke Dikke :hug:



liefs Hann

he gatver …altijd als je denkt dat er niets aan de hand is met die rijdende koekblikken dan is wel iets stuk.



balen meid…ik hoop dat je papa iets kan regelen.



liefs :hug:

Papa belde net… die kan ws niks regelen…

Hij zou zo, om half 6, nog ff met mn oom bellen, of die iets kon… maar ws moet hij nu weg…

En nu baal ik dus zo erg! Want dan zit ik maandelijks af te betalen voor iets dat ik niet heb :cry:

En kan dan hier geen kant meer op… familie/vrienden, iedereen woont meer dan een half uur a een uur rijden van mij vandaan… en lang niet allemaal met het OV bereikbaar… zit ik hier… nou lekker! :cry:





:cry:

:frowning:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ooooh Anne, dit is echt klte!!! Een hele heele heeeeeele dikke knuffel…

al wou ik dat ik meer voor je kon doen.

(miss kan ik hier een actie starten ‘help Annaatje weer mobiel’…) :pray:



:-
:hug: :-*

M-tje

He meis, wat ontzettend balen zeg (ik zou graag een ander woord noemen) :frowning: .



Ik hoop zo dat het allemaal meevalt, kan er niet iets geregeld worden via een sloopbedrijf ofzo? Dat je een motor uit een sloopauto haalt :pray: ?

Oh, ik wou echt dat ik je kon helpen!



Hele dikke megaknuffel van mij :hug: :hug: :hug: !



Juud :-*

@Juudje26 wrote:





Ik hoop zo dat het allemaal meevalt, kan er niet iets geregeld worden via een sloopbedrijf ofzo? Dat je een motor uit een sloopauto haalt :pray: ?



Juud :-*




Jaah goede tip…gewoon ff rondbellen meid

scheelt echt bakken geld





Kusss Hann

Wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent!

Mijn vorige auto had ook ineens een kapotte motor, maar ik kon aan een 2e handse motor komen ( mijn neef eigenlijk, die is automonteur) en alles bij elkaar inclusief erin bouwen heeft me dat toen 500 Gulden gekost. Ik heb daarna nog heel wat jaartjes ermee rondgereden.

dus misschien is een 2e handse motor een idee?

anna, ik zou je oom ook laten rondbellen naar autosloperijen ook in enschede/almelo of ze een goede motor hebben,die ie kan inbouwen, zo hebben wij het ook al eens gedaan…of dezelfde auto maar met een goede motor, sloopauto’s zijn helemaal niet duur…

Hè gatverdegatverdegatver zeg… Ik hoop echt dat het toch nog voor mekaar komt… Dikke vette knuffel hoor…

Ik zit ook even te denken. Vaak hebben schadebedrijven wel eenzelfde type auto staan met bijvoorbeeld veel blikschade maar nog wel een intacte motor. Misschien kun je daar iets mee? En anders beginnen we hier toch een help-anna-weer-onderweg actie :mrgreen: .

Anne :hug: :hug: :hug: Hopelijk kun je een tweedehandse motor op de kop tikken en anders idd een actie voor jou starten :mrgreen: misschien ff wendy van dijk tippen ofzo (heel nederland helpt ofzoiets??? :think: )