Ja! Andere auto! Pag.4!

Wat erg vervelend meid!!! :frowning: dikke knuffel :hug:

Kl*te meis, hopelijk komt er toch een oplossing!! :hug:

Is de distributieriem gesprongen waardoor je motor kapot is ? In dat geval ben je nog niet klaar met alleen een nieuwe motor. Dat heb ik gehad met mijn eerste autootje. Toen was alles kapot (zuigers en kleppen) en moest er zoveel worden vervangen dat repareren de auto helemaal niet waard was.

wat een naar nieuws, echt balen voor je!

jammer dat je pa ook nog niks heb kunnen regelen ik hoop dat je oom iets voor je kan doen :pray: .

ik kan je nu alleeen maar een dikke knuffel geven :hug: :hug: :hug:

:-*

Ook vervelend… ik duim mee dat het toch nog goed komt op de één of andere manier…

Papa belde vanmiddag weer… had al gedacht, auto inruilen of wat dan ook, maar auto is niks meer waard.

Zijn nu aan het kijken voor een 2e hands motor… maar al met al ga je dan ook richting de 1000 euro… duur grapje.

Grote (hele grote) kans dat hij weg moet :cry:

:hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: meisie :hug: :hug:



Wat ontzettend K U T

Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen…

Ik zou me ook geen raad weten zonder broemi



:-* :-*

Ja, buiten dat het k*t is dat ik dan geen auto meer heb… zit ik voorlopig te betalen voor iets wat ik niet meer heb… doet pijn… :cry:

:hug: he getver, dat is echt balen in het kwadraat zeg!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



Jeetje, wat $&%$& zeg… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: En je autootje is zo leuk :inlove: waarom doet hij dat nou… :cry: :cry: :cry:



Ik hoop dat je er uit komt meis. :-* :-* :-*

:hug: :hug: :hug: helemaal k*t, kan niet anders zeggen.

Heb er vanacht wel goed onder geslapen… tot ik vanmorgen wakker werd en aan mn ‘dopje’ moest denken, werd ik zo weer verdrietig!



Aankomende weekend mag ik de auto van de garage nog houden (dus die hoeven ze pas volgende week ofzo terug) enige wat ik hoef te doen is zorgen dat hij met een volle tank terug komt (had hem ook vol mee) dus dat is echt top! :thumbup:

Volgende week gaan we kijken wat we kunnen…



Wil m’n ‘dopje’ echt niet kwijt! :cry:

:hug:

:-*

ow meis :hug: hier wordt flink geduimd dat er snel een goede oplossing komt :pray:

Meid wat balen zeg! Maar je zou nog kunnen proberen om te kijken of het een auto is die goed is voor de export. Hij rijdt en doet nog gewoon toch?



Wij hebben laatst onze behoorlijk kapotte Astra uit 2000 nog voor 2500 euro kunnen verkopen. Onze auto reed ook nog, maar er mankeerde wel genoeg aan. Ze namen hem zo mee voor dat bedrag.

Ik weet het niet, mijn papa zei dat hij nu niks meer waard is.

Omdat de motor stuk is, wil ik hem verkopen / inruilen ofzo, krijg ik er miss een keer 100 euro voor, thats it… dat schiet dus niet op!



Laat er even een weekend overheen gaan, en volgende week kijken wat er te regelen valt.

Nou voor dit weekend had ik dus een leenauto! Deze moet maandag/dinsdag ws weer terug naar de garage.

Gaan nu onze ogen openhouden voor een ‘sloop’auto.

Als iemand iets weet;

Een Deawoo Matiz uit 98,99,2000 (mag geen ander jaar zijn) met liefst zo min mogelijk kilometers, die afgekeurd is/geen kenteken heeft, noem maar op. Die niet te veel kost (tussen de 1000 en 2000) en waar een goede motor in zit.

Wij willen die motor dan in mijn ‘dopje’ plaatsen, zodat mijne weer rijdt. De rest van de ’ sloop’ auto willen we bewaren voor als er weer eens iets mis of kapot is met mijn auto en we dus een oudje achter de hand hebben waar we de onderdelen af kunnen halen.

Als iemand iets weet of heeft gezien op MP… graaaag!! :mrgreen:

Dus dat gaat ’ de oplossing ’ worden… wel duur ‘geintje’, maar goed…

Ik zou als ik jou was even alle autosloperijen in de buurt afbellen.

Misschien hebben zij wat staan. Hoef je alleen maar de motor de te kopen.



Ik duim in ieder geval dat het gaat lukken :thumbup:

Groetjes,

Heleen