IVF/ICSI deeltje 9!

hoi knuffeltje,

Bedankt voor je berichtje.

Het doet mij goed om te horen dat er niet zo`n lange wachttijd is bij het UMCG.

Bij mij is na een bbz en later na een hsg onderzoek ontdekt dat beide eileiders dichtzitten.

Toen zei de gyn dus afgelopen donderdag dat hij een brief zou gaan schrijven aan het UMCG voor ivf

Hij zei dat we dan binnen 6 weken bericht moesten hebben.

Groetjes Manon

manon ik schaam me diep :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

ik heb je nog helemaal niet welkom geheten door het gedoe met me zelf erg hoor van mij.

maar ik ben zelf nog niet met ivf bezig en zodra ik dat wel zal moeten gaan doen dan wordt het in apeldoorn en de terug plaatsing in nijmegen net als rhiannon en mijn zus.

al hoop ik het niet nodig te hebben, want ik heb het met me zus mee gemaakt en die heeft nu wel een zoon gelukkig maar toch met de ellende die ik al heb hoop ik me die uiterste weg bespaart wordt.

ik vind het ook erg knap van de dames die het wel allemaal gedaan hebben hoor en als ik het toch zal moeten doen dan doe ik het ook wel maar liever niet.

nou veel succes en ik hoop dat je niet lang hoef te wachten.

groetjes annie

Rennic: Heel veel succes morgen met je echo!

Afro & Heidi: We zijn alweer begonnen met poging nummer 6. Gelukkig wordt dit de laatste IUI nog niet. We mogen 9-12x IUI doen, omdat we zo’n goede kans maken door de omstandigheden en onze leeftijd. Dus we hebben nog een aantal keren te gaan voordat we aan IVF gaan denken. Hopelijk gaat het met IUI lukken! :pray: :thumbup:

Manon: Welkom hier!

Iedereen nog een fijne zondag!

Groetjes,

Jippie

Hoi rhiannon en andere meiden,

Ik was even benieuwd hoe het gegaan was na de punctie etc. Ik lees dat je heel goed nieuws hebt gekregen, een cryootje??? Sorry maar ik ben een leek op dit gebied, wat moet ik me daarbij voorstellen. Begrijp dat het iets goeds is maar wat??

Ben zelf deze maand ook een jaar bezig, in principe zou ik hier ook kunnen komen schrijven maar goed, zoals je weet wel 2x zwanger geweest dus de vaktaal waar jullie het over hebben kan ik niet volgen.

Groetjes Ineke

hee Annue,

woon jij in Apeldoorn?

groetjes Suzanne

hoi ineke

ff antwoordt op je vraag

cryo’s zijn ingevroren bevruchte eitjes, die kunnen ontdooit worden als een behandeling niet heeft aangeslaan, of juist wel en je wil graag een 2e dan hoef je niet de hele behandeling overnieuw te doen

en die vaktaal die is zo te leren hoor hihihihihi we zijn wel zo’n stelletje typ miepen hier dus vragen worden hier altijd wel beantwoord

rhi wanneer mag je eigenlijk testen???

rennic heel veel succes morgen bij de echo

en hoe gaat het verder met iedereen hier???

morgen mag ik weer naar de vk toe zal jullie wel ff laten weten hoe het is geweest

Hoi,

Bedankt voor je uitleg. Toch fijn dat de wetenschap inmiddels steeds meer kan he? Hopen dat de innesteling voorspoedig zal verlopen en het dan eindelijk es raak zal zijn.

Groetjes Ineke

rhi ben je een winterslaap aan het houden :?: :?: :?: :?: of heb ik weer iets gemist?

ik ben er ook weer van de vk en alles was goed gelukkig, hartje was goed te horen, maar ze had de beeb wakker gemaakt dus die schoot er mooi van tussen hahaha, ik mag nu om de 3 weken komen :dance: :dance: das een teken dat het heeeel snel voorbij gaat allemaal nou ik ga weer kom snel weer ff kijken

hoi suzanne,

ja ik woon nu nog in apeldoorn maar ga verhuizen naar zutphen.

jij woont volgens mij ook in apeldoorn als ik het goed gelezen heb.

rhi:::waar ben je???

groetjes annie

Rennic: Hoe is het met je echo gegaan vandaag?

Rhiannon: Hihhi, ben je een winterslaap aan het houden om de beruchte wachtweken door te komen? :mrgreen:

Nog niet eens zo’n slecht idee!

Kimmetje: Fijn dat alles zo goed gaat met jou en de beeb!

Mogen we nog steeds niet weten wat het is/wordt? :angel:

Hoe is het met alle andere dames?

Groetjes,

Jippie

Hallooooo allemaal!!

Neeej geen winterslaap (was het maar waar 8) ) we hadden geen internet helaas. Dus fikse afkickverschijnselen gehad gni gni. En mensenkinderen wat was ik benieuwd hoe het hier iedereen verging.

Rennic ik lees dat je voor MvM aan het verzamelen bent! En geen bloedverlies meer vandaag een echo kom je gauw schrijven hoe het gaat?

Duimen draaien iig nog steeds kan nooit geen kwaad lijkt me.

Ineke het is zeker weten mega bijzonder dat we een emmie in de vriezer hebben. Ons verhaal ging ongeveer zoals bij Moon telkens net niet goed genoeg voor de vriezer. En kreeg eergister de brief van de embryoloog dat het invriezen goed was gegaan! :inlove: Dat lucht echt giga op!

Nu nog ‘maar’ ongeveer 10 dagen wachten voor we mogen testen. :shifty:

An gefeli!! :mrgreen: Super dat jullie aan het knutselen mogen op naar het volgende ‘knutsel project’ :wink:

Ik kan het nu echt allemaal even niet bijbenen heb zoveel gemist in die paar dagen. 8)

Manon van harte welkom. Altijd schokkend nieuws als je net hoort dat alles dicht zit maar gelukkig heb je ook een gyn getroffen die niet gaat zitten afwachten dus hopelijk krijg je snel een oproep!

Ik ga gauw even verder kijken op het forum want ik loop hopeloos achter nu :shock:

Hoi meiden,

Rennic, Hoe is het gegaan met de echo??? Ben erg nieuwsgierig :oops: :oops:

Hier gaat verder alles goed. Morgen krijgen wij onze echo. Ik hoop dat we dan het hartje kunnen horen.

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

Ha Rhi, nog 10 dagen…oef het wordt weer spannend!!!

Ik duim me suf voor je :thumbup: :pray:

Hier alles goed!!! We hebben onze beeb weer gezien en het hartje ook. Was prima gegroeid en alles zag er ok uit!

Dus we kunnen gerust zijn…so far so good! Over 3 weken weer terugkomen en dan mag ik naar de VK.

Heidi, hoe voel je je verders? Heb je ook af en toe van die steekjes in de buik? Hopelijk kan je morgen het hartje horen! :inlove:

Ik ga gauw weer aan de slag hier…druk druk druk.

:-* Nic

:dance: :clap: :thumbup: :mrgreen:

Rennic: gefeeeeliciteeeerd! :clap: :-*

Ga maar lekker genieten nu! Het is je zeker gegund na alle ellende en spanningen!

Heidi: Succes met de echo morgen!

Maar ik weet zeker dat er weer een vrolijke beeb te zien is!

Zet 'em op iedereen!

Groetjes,

Jippie

Heidi wat spannend morgen hopelijk ook een echo met een prachtig hartje! :pray:

Rennic klinkt super positief!! Wat lijken die 3 weken ook weer lang te duren he :inlove: maar jemig wat zul je dan al een prachtmensje mogen zien zeg! :thumbup:

Jippie op naar een super geslaagde 6e poging! :mrgreen: :thumbup: draaien weer!

rennic, wat super voor je!!!

groetjes Suzanne

rennic:super!!!

heidi:succes vandaag bij de echo.

ik ga vandaag de sleutel van mijn nieuwe huisje op halen :dance: :dance:

en dan nog een paar weekjes en weg ben ik hier uit het nog veeeeeeel kleinere huis. :smiley:

meiden jullie weten niet hoe blij ik ben om hier weg te mogen zeg.het huis komt als een geschenk uit de hemel en precies op tijd.

nou tot de volgende keer maar weer.

groetjes annie

Zooo even een nieuw deel gemaakt. Het Lustrumdeeltje alweer…pfff maar we beginnen hopelijk iig met 3 keer goed nieuws. Rennic en Heidi zwanger en Heidi hopelijk vandaag ook een mooie echo! Annie krijgt de sleutel van het nieuwe huisje…

Tja en hier is het nog ‘maar’ 8 dagen wachten voor we meer weten. Nu ja wat is 8 dagen op een heel mensenleven nietwaar :shifty:

Hier zit nu iig een slotje op.