IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

Hoi allemaal!

Even gauw een berichtje want morgen is het heeeel vroeg dag :shock:

Allemaal super bedankt en zodra ik meer weet dan meld ik het.

Afro meis je bent echt supersterk! Ik was in mijn uppie bij de gyn en geloof me ik heb van mijn levensdagen nog niet zoveel gehuild. Gelukkig schrikt mijn gyn niet snel was het ook nog eens het einde van het spreekuur en kon ik rustig een kopje thee drinken waarna mijn mannetje me ophaalde. Ik ga zo ontzettend hard duimen dat jullie cryo super goed ontdooit en daarna een lekker plekje zoekt! Denk wel ook aan jezelf en als je het wachten niet meer ziet zitten zijn er andere opties dat weet je toch? Sterkte en hopelijk komt het iig snel op gang zodat je het afsluiten kunt afsluiten :-*

Chan meis Matheusz had geen fijner plekje kunnen treffen dan bij jullie hoor. Daar zal het zeker niet aan liggen! Gun hem wat tijd en het komt ongetwijfeld goed!

Jippie ook bedankt meis en we gaan er allemaal voor het komende nieuwe jaar! Allemaal door naar het zwanger zijn! Beginnen we daar een nieuw stukje over ‘bijzondere’ zwangerschappen na de MMM :mrgreen:

Annie je weet het he, je kunt het! Ik weet eigenlijk niet hoe het met bezoek zit. Daan mag uiteraard erin en eruit lopen wanneer hij dat zou willen maar verder gelden geloof ik de ‘normale’ bezoektijden die staan geloof ik wel op de site van ze heb helemaal vergeten ernaar te vragen :oops:

Ik zie wel of het lukt en anders zien we elkaar zeker in het nieuwe jaar voor een kopje thee! :mrgreen:

Rhi:

Vandaag is de dag, ik denk aan je. Ik hoop dat je snel een berichtje achterlaat op kok hoe het is gegaan.

Annie: ik hoop dat je het op kan brengen sterk te zijn en dat je in januari straks kan schrijven: Yes, het was zwaar maar ik heb me in kunnen houden met al dat lekkers. Het is zwaar maar waarom zouden we met kerst zoveel moeten eten? Misschien helpt het als je er lekker op uit gaat. Stevige wandeling maken…en daarna iets lekkers als beloning…

Ik weet dat je het kan!!!

Tans: je hebt echt een perfecte buik! Ik vind jou een slanke meid met een dikke buik! Wat zal de baby zich lekker voelen daarbinnen, en met dit miserige weer zal het nog wel even duren voor hij/zij er uit wil! hahaha

wanneer is de uitgerekende datum?

Byjou; hoe gaat het met Mateuz, ik moet steeds aan dat knulletje denken. Ik hoop dat hij het alleen in materieel opzicht thuis slecht heeft maar dat er wel van hem gehouden wordt. Is hij een beetje over zijn heimwee heen? Mijn nichtje heeft er ook zoveel last van gehad, terwijl we zo close zijn met elkaar kreeg ze snachts gewoon koorts van de heimwee. Gelukkig is ze er uiteindelijk over heen gegroeid. Maar je voelt je er wel vervelend bij ook omdat je zo je best doet.

Naar welke film zijn jullie geweest? Ik moest lachen toen je het had over macdrek, ik ben ook niet zo’n liefhebber maar voor de macflurry m&m maak ik een uitzondering, die vind ik heerlijk.

Moon: 1e kerstfeest met Jeroen…wat heerlijk … wat zullen jullie genieten!

Baby’s en dikke buiken het lijkt weer verder weg dan ooit. Maar het kan ook zo maar weer gebeurd zijn hoor meiden! Nu heb je verdriet, weer een kerst zonder zwangerschap …maar wie weet het kan zo maar zijn dat iemand van ons zwanger is in januari of februari, net als Moon vorig jaar…

en dan is het zo weer kerst…

Ik hoop dat het een heel mooi jaar wordt voor jullie allemaal!!!

Jullie weten inmiddels dat er bij mij alleen een vruchtzakje te zien was van 7mm op de echo maar zonder ring.(5w,4d) dit in combinatie met de rugpijn en het weinig bloedverlies vond de arts een slecht teken.Ook dat ik niet misselijk was vond ze een slecht teken. Maar de rugpijn is sinds dinsdag echt helemaal weg…en geen druppel bloed meer gehad.dat was trouwens al zo minimaal. Ik ga er vanuit dat er inderdaad geen embryo meer is, maar op het net las ik dat je soms met 5 weken inderdaad alleen het vruchtzakje kan zien, en nog geen ring. Heeft iemand van jullie daar wel eens van gehoord?

Ik ga me echt niet vastklampen aan een strohalm hoor…maar aangezien de arts ook niet 100% is overtuigd zou ik hier wel meer van willen weten.

Ik kan niet anders dan dinsdag afwachten…

wat is dit weer een verhaal geworden zeg…

Meiden maak er wat van vandaag en lieve groeten

Afro

Liefs Afro.

dag meisjes!

Rhi Ik denk aan je!

Dames aangezien ik de bloemen vrouw ben , ff een bloemetje naar Rhi volgende week?

Wie mee wil doen ff PBtje naar MOI!

Afro , wat een onzekerheid , maar het vruchtzakje groeit altijd nog even door ook na een miskraam…die komt niet meteen mee af…

Toch blijf ik met je mee hopen en duimen!

Met Mateusz gaat t wel , morgen komt zijn buurjongen ook naar ons…

Was een van de weinige oplossingen (buiten teruggaan!)

Gister is hij naar Stuart Little geweest.Hij vond dat erg leuk!

Dus lekker druk de komende week!

Ik zie ook weer veel zwangeren om ons heen , het doet me minder dan voorheen! Gelukkig maar!

dag allemaal

Liefs van mij

goedeavond dames,

ik kom net bij het ziekenbezoek bij rhi van daan en ze is al weer onderweg naar huis.

ze hoeft niet te blijven.

ze hebben de eileiders niet weg gehaald , vandaar denk ik dus ook dat ze naar huis mocht maar het hoe en wat dat horen jullie ws morgen wel van haar zelf.

zover ik gemerkt heb gaat het goed met haar ze maakt al weer grapjes en probeert met pijn te lachen, dus op zich goed dacht ik zo.

rhi wel rustig aan blijven doen he. en beterschap.

chan stuur je zo even een pbtje.

alles goed hier met de rest van de dames???

groetjes annie

Dankjewen Annue. Was er net nog aan aan het denken … Hopelijk laat ze snel wat horen, want dat is toch niet niets, zo een ingreep!

Groetjes

Ami

Hoi dames,

zoals An al zo fijn meldde ben ik weer thuis! Even heel kort ipv helemaal eruit zijn er clips geplaatst want er zitten teveel verklevingen. Ik ben behoorlijk moe nog dus morgen kom ik wat meer typen!

Bedankt allemaal voor de duimen en wensen! Ze hebben zeker geholpen! :-*

Goedemorgen!

Rhi; FIjn om te horen dat het allemaal goed met je gaat, rust lekker uit meid. En we horen we meer als je lekker bijgeslapen hebt. Rust lekker uit, en heel veel beterschap.

Chant; Gezellig de buurjongen van Matteuz ook op bezoek, je krijgt het druk. :smiley: Lekker gezellig hoor.

Ik om straks ffe terug, want ik heb het druk druk druk zo voor de feestdagen. nou doeggg x Angela

rhi fijn dat het goed met je gaat heb je er nog veel last van???

ik hoop niet zo inelkgeval

hoe gaat het verder met de rest van de ladies hier??? ik ben al een tijdje niet meer geweest ivm de verhuizing en natuurlijk weer eens geen verbinding met internet, maar nu is alles weer goed en kan ik weer vollop meeschrijven

ik wil jullie allemaal nog hele fijne feestdagen en een heel (kunst)vruchtbaar :wink: nieuwjaar wensen

groetjes kim

Rhi, goed om te horen dat je alweer thuis bent, ik hoop dat je je goed voelt!!

Byjou ben benieuwd of het al wat beter gaat met Matteuz? Kim weet jij eigenlijk al of het er eentje of twee zijn? Volgens mij gewoon 1 of niet?

Goed, ik wens iedereen alvast een gezellige kerst en een fantastisch en natuurlijk een zeer vruchtbaar 2006!!!

Groet Tans, nog 4 daagjes spannend he!!

Meiden, wat is er weer veel geschreven, deze week ff een paar dagen niet hier geweest en…heb ook zo drukke week, heb nergens tijd voor :lol:

Rhi, goed om te horen dat je weer thuis bent. Hoe voel je je verders? We horen het nog wel.

Afro, toch nog spannend zeg…ik blijf voor je duimen :thumbup:

Chant, suc6 met de 2 boys! Hopelijk zijn ze wel lief voor je !!!

Verders iedereen hele fijne kerstdagen! :-*

liefs Nic

Rhi: rust lekker uit…ik ben blij dat alles goed gegaan is en dat je weer lekker thuis bent. Nu fijn herstellen…doe maar rustig aan.

Byjou: succes met je poolse banjers! Ik vind het echt top van je hoor dat je dit doet voor Mateusz! :thumbup:

Heidi: hoe is het met jou???

Annie; wat lief dat je rhi bent gaan opzoeken, maar je bent haar misgelopen begrijp ik?

Tans: De laatste loodjes…

Nou ik heb een XL-pak van dat heerlijk ouderwets maandverband gekocht! Ik ben klaar voor de mk. Natuurlijk geen druppel te bekennen, terwijl ik het nu al zat ben. Ik wil graag opnieuw beginnen. Schoon die boel! Ik wil niet zwanger zijn van een leeg zakje.Dinsdag als we nog een keer naar een leeg vruchtzakje hebben gekeken, wil ik de gyn vragen om een curettage want misschien duurt het anders nog wel weken. Loop ik weken rond met een pak maandverband in mijn tasje, ik moet er niet aan denken. Bij ieder scheutje denk je dan: Nu komt het!

Meiden, Hele fijne feestdagen en een bijzonder goed 2006!!

Mogen jullie mooiste dromen uitkomen!!!

Liefs Afro

hoi aphro ik ben rhi niet mis gelopen hoorze bleek na het bezoek uur naar huis te mogen dus ben samen met haar en haar vriend het ziekenhuis uit gelopen :smiley: :smiley: :smiley: en het voordeel was dat ze hier in apeldoorn in het ziekenhuis lag waar ik woon dus was het voor mij een kleine moeite he om langs te gaan. en een ding kan ik je wel zeggen ze slaapt heel lief!!! :stuck_out_tongue: :lol: :lol:

chan gezellie zo te horne met de buurjongen erbij.veel plezier met de feestdagen.

iedereen trouwens veel plezier met de feestdagen.

groetjes annie

Zooo iedereen de kerstdagen een beetje doorgekomen? Ik zal zo even een nieuw deeltje openen en daar verder schrijven. De lijst is nog niet klaar maar dat komt deze week nog wel!