Hi
Bedankt voor de bemoedigende woordjes. Het heeft helaas niet mogen baten. Het vruchtje ziet er niet goed uit. Er is geen dooierzak te zien, waarschijnlijk is het al afgestorven.
Volgende week nog 1 echo voor de zekerheid maar de arts heeft al aangegeven dat het een wonder zou zijn als het nog goed komt.
Dus nu kan ik niets anders doen dan deze 3e miskraam afwachten.
Ik had me deze kerst toch echt anders voorgesteld.
Maar het is niet anders.
Nogmaals bedankt voor alle lieve woordjes
liefs Afro
Hoi meiden,
Aphro, Oh meid, wat kl@#@&&%te om dit te lezen. Heb het er zelf ook moeilijk mee. Het zag er zo belovend uit. Het was jullie zo gegund. En dat allemaal vlak voor de feestdagen. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies!!!
Liefs Heidi :-
Ow Aphro wat een ellende! En het begon zo mooi we kunnen weinig meer voor je doen dan er zijn hier. Dus als je wat van je af wilt schrijven gewoon doen! :-* Sterkte.
Hee Aphro,
Wat vreselijk voor jullie, meid!
Heel erg veel sterkte! :-*
Alle andere meiden hier: heel veel succes met alles!
Chantalle: Hoe is het met jullie logee?
Groetjes,
Jippie (IUI-topic)
Hey Afro,
Wat een %$#^@#$ nieuws!!
Meid, ik had het je zo gegund zoals ik het iedereen gun!
Ik heb even geen woorden hiervoor!
Ik wens je veel sterkte en kracht voor de komende “feest” dagen!
Liefs,
Moon
Afro heel veel sterkte met het verwerken van deze miskraam…
Hier gaat het redelijk…Mateuzs heeft ontzettende heimwee…en ik weet niet of we de 2 weken gaan volmaken…
Afwachten dus en proberen het te begrijpen …arm manneke…
ik ga mijn bedje in ben erg moe!
Liefs van mij
Aphro
Wat een naar nieuws zeg! Domme, ik had toch wat anders verwacht, maar weet dat we er allemaal voor je zijn.
Schrijf het van je af, zo kan je het het beste verwerken …
Veel sterkte meid!
Ami
Lieve Meiden
Ten eerste: Byjou ik wens jullie sterkte met Mateuz ik hoop dat zijn heimwee overgaat als hij een beetje is gewend.
Ik vind het fijn dat jullie zo met me meeleven dat doet me erg goed. Ik wil even zeggen dat het naar omstandigheden best redelijk met ons gaat.
Ik voel me echt veel beter nu ik zeker weet dat het niet goed is. Die onzekerheid was namelijk vreselijk.
Ik had natuurlijk vanaf het begin al het gevoel dat het niet goed was door de enorme onderrug pijn. Ergens wist ik het al, maar dat sprankje hoop blijft he? Wij dames kennen dat als de beste.
Ik heb ook in het zh niet gehuild ofzo, dat wilde ik echt niet. In de auto een paar traantjes van de opgebouwde spanning. Die heb ik weggeveegd, toen was het goed. Nog even met mijn liefste het gesprek met de arts doorgenomen ik wilde alles nog even in me opnemen. Ik zag namelijk bij het gesprek de grote ogen en de mond van de (vrouwelijke) arts als in slowmotion bewegen. Net als wat je wel eens in een film ziet, en dat zinnetje: Ik vind dat het er niet goed uit ziet dat klinkt dan met een echo de rest van de dag in je hoofd. Enfin het was wel duidelijk. Zij gaat daarna gewoon door met de volgende patient en wij lopen als verdoofd rond. Alle hoop de bodem ingeslagen.
Het vruchtzakje zou nog wat kunnen worden als ik niet 5 w en 4 dagen zou zijn. Maar aangezien we ons niet vergist kunnen hebben in de data, ik schrijf namelijk alles op in mijn beruchte agenda tot de eisprong aan toe,
klopte het beeld niet bij de zwangerschapsduur.
Volgende week dus nog 1 echo.voor de zekerheid…want echt 100% zeker weten dat het fout is dat kan ze dus niet zeggen, alleen dat het er niet goed uit ziet.
Maar onze hoop is nu echt weg, en de onrust gelukkig ook.
Na het zh nog even kerstkado’s gekocht voor schoonouders en onze dochter . Zj is opeens helemaal into Harry Potter. Wil alle delen lezen ondanks haar drukke studie. Voor de schoonouders even naar de Douglas geweest daar pakken ze de luchtjes altijd zo mooi in. Met strikken er om heen. Echt plaatjes voor onder de kerstboom.
Ik wacht nu op het bloedverlies dat komen gaat, maar dit kan ook nog enkele weken duren, dus daar baal ik wel van. Ik hoop nu dat het snel komt en voorbij is. Daarna gaan we met frisse moed beginnen aan onze cryo cyclus, wat eigenlijk deze maand de bedoeling was! Ik heb mijn pijlen weer gericht op de toekomst…
ik geef niet op…want de aanhouder wint…
veel liefs Afro
Inderdaag Aphro
Niet opgeven, de aanhouder wint en volgende keer zal jij de aanhouder zijn…
Petje af voor hoe je ermee omgaat, maar op deze manier bereik je het meeste!
Veel sterkte.
Groetjes
Ami
Afro,
Wat ben je ook een lieve, sterke meid! Ik heb bewondering voor je hoe je hiermee omgaat. En inderdaad als jouw gevoel al van het begin af aan gezegd heeft dat het niet goed zit, is dat meestal waar! Vrouwelijke intuïtie, maar je blijft iid HOPEN, dat je ongelijk hebt.
Nogmaals veel sterkte, ik hoop dat de :evil: :evil: :evil: gauw komen!
Het jaar 2006 wordt het voor jullie allemaal!
Chantalle, wat zielig voor Mattheuz dat hij last heeft van heimwee! Er gebeurt ook zoveel met hem, de (lange) reis, veel mensen, nieuwe kleren, vreemd huis, vreemd bed en bovenal vreemde mensen die je taal ook nog niet eens spreken! Aan jou ligt het niet hoor Chantalle, de liefde die je geeft is voor hem erg belangrijk! Sommige kinderen hebben nu eenmaal meer last van heimwee dan anderen.
Ook sneu voor jullie, maar neem het niet op als falen hoor! Jullie doen meer je best voor hem!
Rhi, heel veel sterkte voor morgen! Ik denk aan je, het is voor een goed doel! Doe je daarna ook rustig aan? Het is niet niks hoor, er wordt wel gesneden in je buik!!
Angela: nog geen weeën?
Tans: hoe zit het bij jou? Bij de weg; waar blijven die buikfoto’s nou toch? Ook van Angela!
Hebben jullie nu nog geen last van jullie buiken? Ik wel hoor op het laatst, maar ik had dan ook nog last van vocht, warmte!
Ami, fijn dat je zwanger bent, ik heb, geloof ik, jou nog helemaal niet toegesproken? Gaat het nog steeds goed? Last van misselijkheid, moeheid dus typische zwangerschapskwaaltjes?
Ik zal nog even kijken of ik een mooi fotootje van Jeroen heb…
Rhi en Afro–> HEEL VEEL STERKTE!!
Veel liefs,
Moon
Spooky
Wat een knappe zoon heb jij, zeg! Hij ziet er al best groot uit voor 2 maanden te zijn … Knap!
Ja, met mij gaat nog steeds alles goed, heb maar 2 ochtenden last gehad van misselijkheid en dat was het. Wel zalig zo, al kan ik het nog niet geloven, ben nog veel te bang dat het mis zal gaan … Heb best wel veel steekjes in mijn rug, maar dat zou normaal moeten zijn … hmmm hmmm…
Wij wachten rustig af, hoe langer het duurt, hoe meer ik erin ga geloven …
Groetjes en geniet van je knappe zoon.
Ami
Goedemorgen!
Weer veel geschreven ineens.
Afro; Meid wat vind ik dit echt voor jullie, ik had het zo gehoopt. Ik vind het super dat je meteen alweer naar de toekomst grijpt. Nieuwe kansen, nieuwe ronden knap hoor. Ik blijf mijn duimpjes draaien.
Chant; Wat jammer dat Matteuz heimwee heeft zeg, maar jij kunt er niks aandoen. Het is zoals Moon het ook schrijft, en inderdaad het ene kindje heeft er meer last van dan het andere. Ik hoop dat ie toch nog wel snel went aan de nieuwe situatie. Zet hem op meis het ligt niet aan jou.
Moon; Iik heb nog geen weeen ja beetje oefenweetjes af en toe, Schijnt normaal te zijn :shock: Tans heeft misschien al wel weeen? Of een wondertje in haar armen.??
Rhi; HEEL VEEL SUC6.
ga gauw douchen heb om 12.00 uur een afspraak.
Tot tiks x Angela
hoi hoi,
aphro:wat balen zeg.maar ik heb heel veel respect voor je zo als je er mee om gaat en nu al weer naar de toekomst kijkt.ik had er wat langer de tijd voor nodig en mijn weg ligt nog langer open dan die van jou.petje af.
moon:wat een lekker ding is het toch :inlove:
chan:hoe is het nu met mateuse???gaat het al weer een beetje??sommige kinderen hebben dat nu eenmaal en het maakt niet uit of ze ver weg zijn of niet.mijn neef kon vroeger nog niet eens bij mij slapen terwijl we met elkaar zijn opgegroeit en bijna iedere dag(terwijl er 34 km tussen ons lag)bij elkaar over de vloer konden.dus het ligt niet aan degene waar de persoon is het ligt aan het kind zelf hoor.ik hoop dat het al beter gaat.
rhi:wil je vast sterkte wensen voor morgen.ik ga kijken of ik bij je op bezoek mag,maar soms mag dat niet net na een operatie en overmorgen ga je al naar huis ws? dus miss word het toch pas volgend jaar het thee leuten.
nou met mij gaat het in zo verre wel.ik zie op tegen de aankomende feestdagen ivbm mijn eetstoornis en diabetes.ik heb best wel moeite met al het lekkers te laten staan(wat dus mijn suikers geen goed doet) en dan heb je met de dagen zelf nog is het uitgebreide eten met ijs na en alle tussen hapjes. ojee ik hoop dat ik sterk in mijn schoenen sta.
nou ja verder gaat het goed eigenlijk wel.
ik hoop met de rest ook.
groetjes annie
Ten eerst Rhi heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes morgen het komt uiteindelijk vast goed en wie weet sta jij volgend jaar wel in mijn schoenen
, dat zou mooi zijn!!!
Afro, sterke meid hoe is het met je?
Hier gaat alles goed, ben mijn buik alwel een beetje zat, kan mijn laarzen nauwelijks aankrijgen en het zitten wordt steeds moeilijker. Wat wel grappig is is dat ik iedereen, vriendinnen en zo o slank vindt, dat komt natuurlijk door mijn eigen giga buik haha.
Mijn man heeft gisteren foto’s gemaakt maar moet ze nog verkleinen , ik weet niet hoe dat moet helaas maar goed ze komen eraan. Hoewel ik het natuurlijk liever heb dat ik jullie snel andere foto’s kan laten zien.
Maar de baby heeft nog steeds ruimte om te naar links en recht te draaien en heeft het volgens de verloskundige maandag nog prima naar zijn/haar zin. Dus ik ben bang dat ik wel overtijd ga.
Nou ik hoop dat jullie niet vinden dat ik te veel over mezelf heb geschreven :oops: vind het soms wel moeilijk omdat ik het jullie natuurlijk ook allemaal zo gun…
Groet Tans
Tans,
Verkleinen van foto’s–> op foto staan, rechtermuisknop klikken en openen met paint–> Afbeelding–> uitrekken/hellen. er staat nu bij horizontaal; 100%, deze ga je wijzigen in 25%, hetzelfde doe je bij verticaal, opnieuw opslaan, geef nieuwe naam aan! Deze kan je dan op de KOK plaatsen!
Hopelijk heb je wat aan deze uitleg!
Liefs,
Moon
Hee Moon, ik ga het even proberen dankje, mooie foto van Jeroen en jij trouwens!!
Even kijken of het gelukt is
@Tans wrote:
Even kijken of het gelukt is
Nou, hij is perfect gelukt toch?
Mooie buik heb je zeg, geen striaie zo te zien!
Liefs,
Moon
Mooie buik Tans!!!
Annie niets is zo moeilijk om iets te laten wat niet mag…ik kan het me zo goed voorstellen hoe je je voelt !
Maar kop op meid alles komt goed! :**:
Met Mateusz gaat het vandaag wat beter gelukkig vanmiddag naar de film en dan vanaaf naar de macdrek zal hij leuk vinden!
Rhi heel veel sterkte morgen , hou steeds in je 8erhoofd dat het voor een heel goed doel is!
Moon had ik al gezegd wat een mooi ventje jeroen is! En al zo’n goed schrijver…echt ik blijf lachen al ik jullie dagboek lees :inlove:
Liefs van mij
Rhiannon: Heel erg veel sterkte morgen met je operatie!
Hopelijk knap je snel weer een beetje op en heb je toch nog leuke kerstdagen! :-*
Iedereen hier hele fijne kerstdagen toegewenst en een gelukkig 2006!
En 2006 gaat ons jaar worden, hoor!!! Nu zijn wij allemaal ook een keer aan de beurt, vind ik!
Sterkte & succes met alles!
Groetjes,
Jippie