IVF/ICSI deeltje 7 Geboren 10 oktober zn v Han en Moon! :D

hey meiden,

Dan de laatste 3

:inlove: Angela

Ang wat een ontzettend mooi kamertje is het geworden!

Super nu nog een recente buikfoto en dan zijn we weer helemaal up to date :mrgreen:

Tans het wordt idd tijd…maar gelukkig dat alles goed gaat en hopelijk blijf je je ook toppie voelen! Fit bevallen straks kan niet langer dan 4 weken maximaal duren nu… 8) Toi,toi, toi!

angela wat een mooie kamer!!!

ik hou wel van een lichte kamer en dan donker afstekende meubels(al heb ik hier alles meerendeel licht maar ja dat is gedeeltelijk partner gedeeltelijk makkerlijker)

nu nog een buikfoto en wij zijn weer blij :lol:

tans nog effies en dan hou jij de kleine al weer in je armen :thumbup:

groetjes annie

Angela,hij is prachig de kinderkamer je hebt er lang op moeten wachten maar het resultaat mag er zijn wat zal jullie kindje zich veilig en geliefd en gelukkig voelen bij jullie met oa zo’n mooie kamer.

gr Es

Meid, wat een mooie kamer! Dit wilde wij eerst ook, maar wij zijn toch omgezwaaid naar wat lichtere meubels! Maar wat heb jij leuke knuffels! Echt een genot om naar de kijken!!

Ook een mooie kinderwagen, echt zo’n hippe!

Nu nog een hele mooie buikfoto van jezelf plaatsen!

Tans, het gaat erom spannen!!! Tjee, het kan echt ieder moment gaan beginnen! Ben zoooooooooooo benieuwd hoe je het zal vergaan, de bevalling etc etc…Iedere bevalling is toch anders hoor.

Rhi, fijn dat je toch nog dit jaar een operatie krijgt! Ik hoop dat je niet zo last krijgt van napijn, is niet zo fijn met de kerstdagen!

Dan in 2006 weer er volledig voor gaan!

Heidi, vervelend hoor dat je eigen lichaam je in de maling neemt. Laat die :evil: :evil: :evil: maar komen.

Nicje, spannend nog dit jaar beginnen met deca!

Oeps…ik hoor de kleine! Ik ga hem uit bedje halen!

Het gaat prima…gisteren zijn eerste prikje gehad. Hij weegt nu 5610 gram en is 60 cm lang! Hij heeft een groeispurt gehad!

Fijne dag!

Liefs,

Moon

Dag meisjes!!!

Ff snel ! Ang WAT MOOI…ik werd er stil van!!!

Prachtig dat donkere met dat licht…Super meid!

Wat een warmte straalt dat kamertje uit!

Liefs van mij

Ang wat een schitterend kamertje!!! Echt prachtig die donkere meubeltjes. Zeeeeer sfeervol! :!: :smiley: :inlove:

Heidi, vervelend zeg dat die :evil: maar niet willen komen…Hopelijk staat dit niet de ivf in de weg.

Rhi, fijn dat je nu helemaal duidelijkheid hebt…alleen nu weer met dat vloeien :?: Wat is dat nu weer :?: :?: Hopelijk kan alles gewoon doorgaan! Heb je nog gebeld naar de gyn?

Annie, ook ik vind dat je het SUPER doet!! Ondanks deze tegenslag, volhouden he!

Tans…aftellen!!! spannend!!!

Nicje (naamgenootje) Super dat jullie ook mogen starten…inderdaad wat Heidi ook al schreef, dan zijn we met z´n 3en in januari!!

Ami Super zeg…zwanger! Van harte gefeliciteerd!!

Ik ben sinds gisteren alweer aan het vloeien…rood en bruinig. Al best veel…ben benieuwd wanneer het echt doorzet, waarschijnlijk haal ik dit keer de 27 dagen niet. Ook ik ga maandag maar eens bellen of mijn schema nog wel klopt voor januari! Ik moet 31 december beginnen met primolut en 7 januari gaat de eerste spuit er weer in. Hopelijk gaat dit alleemaal wel zo door…

Ik had trouwens woendag avond wel een flinke dip…toch teleurgesteld dat we niet spontaan zwanger zijn geworden. Doordat ik weet dat het kan, heb je nu die hoop…misschien weer?!? :doh: Maar ja, ff lekker uitgehuild op mijn mans schouder, dat lucht wel weer op. Nu kunnen we ons echt gaan richten op de 2e ivf poging!!!

Meiden allemaal fijn weekend!

:-* Nic

Hallo allemaal,

Ik heb hier een tijd geleden meegeschreven. Ik heb op een gegeven moment afstand genomen. En vervolgens vergeten hier verder te posten.

Ik ben in septmeber opgeroepen voor de eerste icsi-eigen cyclus.

De 1e is afgebroken omdat ik al voor de punctie een eisprong had gehad.

De 2e poging is geslaagd! Ik heb afgelopen maandag van het ziekenhuis bevestigd gekregen dat ik zwanger ben.

Ik zag op de 1e pagina mijn naam nog in het lijstje staan en vond dat zo lief! Ik durfde eigenlijk niet te schrijven, maar dit gaf net even het zetje om jullie op de hoogte te brengen.

Ik hoop dat deze geslaagde poging voor anderen een positieve boost kan zijn. het kan dus werkelijk slagen!

Ik hoop dat meer dames 2005 kunnen afsluiten met een knaller of dat 2006 een super vruchtbaar jaar mag zijn

grt. VH 8)

Wauw VH wat tof! En dan te bedenken dat we dachten dat je nog tot januari tegen een wachtlijst aan zat te kijken! Nu mag je ws in januari al kijken naar jullie wondertje! :mrgreen:

Geniet er ontzettend van al twijfel ik daar niet echt aan dat dat wel zal lukken!

Rennic ik heb nog niet gebeld met de gyn. Maar dat is ook omdat ik morgen om het meest bizarre uit te sluiten, een zw testje wil doen.

En over het niet halen van die 27 dagen. Gewoon even je gyn bellen om te vragen of het schema erop aangepast moet worden. Heb je zekerheid, maar natuurlijk wel eerst wachten op die eerste dag helder bloedverlies.

En wel prettig dat als je het nodig hebt je lekker op de schouder van je man mag uithuilen, dat kan soms iig opluchten!

VH wat een fantastisch nieuws en wat fijn dat je ons dat komt vertellen gefeliciteerd hoor en geniet er maar van en kom wat vaker langs om ons mee te laten genieten van je ervaringen.

gr Es

vh van harte gefeliciteerd!!!

geniet ervan hoor.

rennic dank je wel voor je compliment!ik doe het steeds beter maar ik ben nog al een stresskippie die alles altijd beter wil doen dan dat ze kan.perfectionisme zeggen ze ook wel en ook heel erg negatief naar mezelf toe.dat maakt dat ik me vaak kl*te voel en dus zo negatief ben en baal van tegenslagen(zoals het niet zwanger worden) en minder blij ben met de pos dingen al ben ik er wel blij mee maar kan me er ook moeilijker over uiten.

groetjes annie

Hey meiden,

Bedankt voor alle lieve reacties over onze babykamer, ik ben er niet weg te slaan. Maar goed dat ie er nu pas is. Ik heb hem al vanaf dinsdag 2x schoongemaakt haha. Ik gun dit jullie allemaal zo erg!!! Ik wens jullie bij deze ook allemaal een vruchtbaar 2006. Ik blijf duimen voor jullie allemaal.

Rhi; Die buikfoto komt er ook zeker aan! Hij is nu lekker aan de maat en groeit gestaag door. Duzzzz ik zal jullie verbazen. :shock:

Tans; Jij schiet al lekker op hoor, nog ffe en je hebt je kleine wondertje al in je armen. Je bent de volgende en dan ik.

:shifty: Pfff eng hoor. :shifty: Haha

Zet hem op hoor :thumbup: , ik wens je een voorspoedige bevalling en hoe ons op de hoogte ok?

Moon; Wat gaat het allemaal hard he. 60 cm is de kleine Jeroen al. Jeetje. Wat een lekker menneke is het toch. :inlove: Gaat het je allemaal lekker af?

Je vroeg ook of ik meeschreef bij de 9 maanden mama’s ben er weleens mee begonnen, maar kon het niet bijhouden druk druk druk. Nu durf ik eigenlijk niet meer terug te reageren alhoewel ik het wel altijd lees, ik vind het een gezellige bende daar. Misschien kon ik wel weer over de drempel. :oops:

Chant; Hoe is het met Matteuz? Die is nu toch bij jullie? Enne ik ben eigenlijk wel benieuwd naar leuke foto’s van dat manneke zijn vakantie. Komen die nog? Ben benieuwd naar alles, en ook nieuwsgierig . :lol:

Rennic, Nicje, en Heidi; Meiden jullie starten alweer bijna. Leuk dat jullie gelijk opgaan. Ik duim alvast. :thumbup:

Vrouwholle; GEFELICITEERD MEID! FIJNE ZWANGERSCHAP GENIET ERVAN!! :dance:

Afro; Hoe gaat het met jullie? Wanneer heb je een echo? Ik blijf duimen hoor. :thumbup: :pray:

Annie; Ga zo door meid! Je doet het geweldig, nu genieten van de mooie dingen en je zult zien dat je je beter in je vel gaat voelen. Petje af voor jou. :clap:

Nou hier zoals gewoonlijk niks te klagen. Eigenlijk loopt alles wel op rolletjes, vanmiddag heb ik de proefdruk opgehaald van de geboortekaartjes. Volgende week een nieuwe halen, ik heb er toch wat wijzigingen in doorgevoerd. Tevens op zoek geweest naar de bedankjes, dat valt niet mee. Ik vind niks leuk hou van simpel, maar niet te simpel. Dus nu moet ik ffe kijken wat ik nou eigenlijk ga doen. Misschien zijn er mensen met tips? Ik wil zelf nog weleens creatief doen. Als het maar niet te wordt alle tips zijn welkom. Ik ga ffe kijken of ik online me foto’s kan laten ontwikkelen. Wil al aan een boekje beginnen. Nu toch tijdzat. Nou eigenlijk altijd tijd te kort en dan met de feestdagen. Mannetje nog 1 weekje werken en dan heeft die ook lekker vakantie gezellig. Nou het is weer een heel verhaal geworden dus ga maar weer eens stoppen. Meiden het allerbeste en tot tiks.

X Angela

dag meisjes!

Ang Matheusz komt zondag! Ga zeker foto’s maken!

We kijken erg uit naar zijn komst!

VH Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu blij ben dat alle behandelingen achter de rug zijn en dat ik weet waar ik aan toe ben!

Heerlijk niets meer moeten en hoeven!

We kijken nu erg uit naar ons adoptiekind!

Slaap lekker allemaal!

Liefs van mij :smiley: :wink:

Hoi meiden,

Vrouwholle, Wat geweldig dat je nu zwanger bent!!! Hoever ben je nu???

Leuk dat je ons weer wat moed komt geven. Dat kunnen we nu echt goed gebruiken.

Ikkie, wat een prachtige babykamer!!! :inlove: Ben nu even ontzettend jaloers :oops:

Byjou, ik kan me die rust helemaal voorstellen. Lijkt me ondanks dat het erg moeilijk is wel erg lekker.

Hoe is het verder met de rest??

Hier nog steeds geen :twisted: :evil: te zien. Ook nog geen voortekenen ervan. Test nog steeds negatief. We wachten maar weer af.

Succes allemaal.

Liefs Heidi :-*

zo ik hoop dat ik niemand vergeet want mijn hoofd loopt over :oops:

heidi ik denk dat ik wel weet hoe jij je voelt.ik was 32 dagen overtijd en 3 neg testen verder toen ik zeker wist dat ik niet zwanger was en zelfs nu zijn de :evil: :evil: niet geariveert.de schildklier tabletten zijn daarom al verhoogt en helpt dat allemaal niet dan krijg ik 9 jan tabletten van de fert arts om de :evil: :evil: als nog op te wekken en hopen dat ze het de volgende ronde wel weer zelf oppakken.ik wens je dus heel veel sterkte te toe in deze strijd van onzekerheid.

chan:nog 1 dagje en dan is jullie logeetje er.foto’s maken hoor en showen. niet vergeten.

ang:dank je wel voor je compliment ik doe mijn best om 2006 zo goed mogelijk in te gaan en miss dat ik dan de hoofdprijs win :wink: :lol: 8)

met mij gaat het verder wel weer.ik hou het er nu maar op dat 2006 open ligt voor nieuwe kansen en ik ben druk doende met mijn vogels en een beetje crea bea zijn.

iig een prettig weekend iedereen.

groetjes annie

Goeiedag allemaal.

Chant; Zondag komt Matteuz dan eindelijk. :inlove: Spannend joh. Ik ben benieuwd. Ik kijk uit naar de gezellige kliekjes van jullie. En ik snap best dat er een hele last van je af valt als je weet waar je aan toe bent, het is heel moeilijk maar hopelijk gaat de procedure heel snel en sluiten jullie heel snel jullie kindje in jullie armen, ik duim iig hard voor. :pray: Eerst maar eens genieten van Matteuz. Hoe lang blijft ie?

Heidi; Nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: moeilijk he dat wachten.

Pff hoop dat je snel wat weet, die onzekerheid is niet niks.

Annie; Goede instelling! :thumbup:

Nou het is weer zaterdag. Nu is dan eigenlijk officieel mijn zwangerschapsverlof begonnen, maar ben er natuurlijk al aan gewend omdat ik mijn vakantie ook al achter de rug heb. Maar klinkt wel lekker. En het is weer een stapje dichter bij de bevallingsdatum. :shifty:

Ik spring gauw onder de douche moet nog lijsten voor kerst en nieuwjaar halen ,bij de bakker en de slager dan invullen en dan weer wegbrengen en mijn wekelijkse boodschappen doen. Heb het dus nog druk druk druk.

Fijne zaterdag en tot later weer.

:-* Angela

Zooow het is weer weekend! :mrgreen:

Chan morgen is het al zover! Spannend hoor en vooral ook ontzettend leuk! Geniet ervan!

Ang lekker zeg verlof wat echt is begonnen en voor je het weet is jullie kamertje gevuld!

Annie, goed hoor die afleiding hopelijk is het dan snel januari zodat je iig weer een stapje dichter bij een regelmatige cyclus bent!

Ik schrijf niet zo heel veel maar na de 23e ga ik weer eens knutselen met een nieuw lijstje, nieuwe zwangeren dus het wordt wel tijd maar ik kom er nu eenvoudig niet aantoe. We hebben alweer meer dan 30 pg volgekliedert dus hoogste tijd!

Even een plaatje wat aangeeft hoe mijn kansen voor volgend jaar veranderen;

De rode staaf is voor mensen die net als ik hydrosalpinx hebben en die geen operatie voor verwijdering hebben gehad. De gele is de situatie als ze verwijderd zijn. En zoals er al onder staat is er nog een verschil want bij de een zie je de eileiders en het vocht wel op de echo (zo is het bij mij ook) en er is een tweede staatje op die site voor mensen waar je ze niet ziet op een echo en daarbij is het verschil tussen wel of niet opereren veel kleiner.

Volgens mij ziet het er best positief uit dus eruit met die krengen!

:mrgreen:

Bedankt voor alle felicitaties! :smiley:

Hoe lang ik zwnager ben nu?

Tsja…daar ben ik nog niet overuit eigenlijk. Volgens mijn rekenen ze vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Dat was 10 november.

Ik had de punctie op 23 november, dus die dag is het eitje ook bevrucht.

De 26e november heb ik de terugplaatsing gehad.

Ik heb a.s. vrijdag de 1e echo al, dus ik zal dan ook even vragen hoe ik nu rekenen moet. Ik denk vanaf 10 november. Dan zit ik nu in week 6.

Ik hou jullie op de hoogte en zal ook snel proberen wat bij te lezen.

fijn weekend allemaal

grt. VH 8)

Ha Meiden

Vrouwholle goed nieuws GEFELICITEERD!!!

Angela , mooie kamer zeg!!

En Rhi je kansen worden volgend jaar ook groter dus nu moet het er maar eens van komen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: !!

Ik blijf hoop houden voor jullie allemaal :thumbup: :thumbup: !!

Het wordt hier steeds spannender voel me nog steeds goed, wordt wel steeds dikker zit nu op puls 14,5 kilo!! Het bewegen lopen wordt waggelen en wordt ook vermoeiender maar goed nog even en dan … komt ons kleine wondertje, kan bijna niet meer wachten laat het puffen maar beginnen hihi!

Nou de groeten Tans, ik houd jullie op de hoogte