Hoi allemaal,
Ik ben Lia en 34 jaar oud en bezig met onze tweede poging ivf en zit nu op dag 10 van de wachtweken. vandaag wat bruinig verlies en ik heb geen idee of dat nu positief is of negatief. Heb wel 2 embryo’s laten terug plaatsen zou het kunnen betekenen dat er bv 1 afgestoten wordt of zou het ook een innestelingbloeding kunnen zijn?? Gebruik nog steeds progestan bolletjes 3 x dgs.
Hopelijk weet iemand op dit forum een antwoord.
Ik wens verders iedereen hier veel succes met hun behandelingen en alle andere dingen waarmee ze bezig zijn.
gr Lia
Ikkie: prachtige babykamer!! Wat een knus kamertje is dat geworden!
VH: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Heidi; nog steeds geen duivels op bezoek?
Byjou: Ik ben benieuwd naar foto’s van Mateuz straks.
Moon alles goed met dat lieve knulletje?
Annie : Vervelend dat alles weer in de war is hoop dat de duivels snel komen. En dat je straks normaal verder kan.
Rennic: ik ga voor je duimen met de 2e ivf poging hoor!
Rhi: voor jou hoop ik ook op goede kansen in het nieuwe jaar!!!
Neem me niet kwalijk als ik iemand vergeten ben ik volg iedereen met
spanning…
Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest omdat ik eigenlijk te bang ben. Te bang om te schrijven over mijn prille zwangerschap.
Ik ben namelijk zooo bang dat deze zwangerschap niet goed is.
Ik word continue geplaagd door pijn in mijn onderrug,niet normaal.
Als ik naar de wc ga ben ik bang dat ik bloed zie. Ik durfde bijna niet naar mijn werk bang dat het daar fout gaat. Het is echt vreselijk.
Mijn mannetje zegt me niet zo bang te zijn, omdat ik er toch niets aan verander als het fout zit. Ik ben op internet wezen surfen over zwanger zijn en pijn in de onderrug. Je kan er alle kanten mee op volgens mij.
Maar mijn eerste miskraam begon met rugpijn dus ik ben als de dood…
Ik leef nu van dag tot dag. Dinsdag heb ik weer een echo misschien krijg ik dan een beetje duidelijkheid of het wel of niet goed zit.
Als klap op de vuurpijl vertelde een vriendin me gisteren dat ze ook zwanger is. …ik heb nog maar niets gezegd.
Lieve meiden ik kom hier dinsdagmiddag na de echo weer even terug.
Bid of duim voor me dat het goed is…
veel liefs van een bange en onzekere Afro…
He meiden,
Rhi; Ik zie dat je kansen aanzienlijk verbeteren hoor. Moet goedkomen in het jaar 2006 weer nieuwe kansen voor jou. Ik blijf duimen :thumbup: , spannend al bijna de operatie. Ben je zenuwachtig? Ik hoop dat het allemaal meevalt voor je. :-
Tans: Nog ffe meid, jeetjes wat gaat het allemaal hard. Je bent al bijna 39 weken zwanger ben je van plan thuis of in het ziekenhuis te bevallen? Enne 14.5 kilo aangekomen in de zwangerschap, is toch goed!! Valt wel mee hoor en is lekker binnen proportie.
Ik ben nu 34 weken zwanger en ben er 8.5 aangekomen. Maar ik ben er nog niet moet nog 6 weken tot uitgerekende datum dus er kan nog heeeeel veel bijkomen :shifty: . Maar ja als ik bevallen ben dan maar weer lekker aan de lijn. Ik wens je heel veel suc6 het kan nu ieder moment gebeuren. Hou ons op de hoogte ben benieuwd.
Lia; Welkom! Ik heb geen ervaring met tussentijds bloedverlies in de ww. Zit je nu op dag 10 na tp? Wanneer mag je testen? Ik heb 3 behandelingen achter de rug maar ik kan je niet anders dan adviseren dan het ziekenhuis bellen, dan weet je het zeker. Of afwachten hoe moeilijk ook. Ik weet nog heel goed hoe moeilijk het allemaal was die ww zenuwslopend gewoon. Ik wens je heel veel suc6 en zal voor je duimen. Hou je ons op de hoogte ik hoop op een positieve test voor jullie.
Nou meiden morgen weer op controle! Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. 2 weken geleden was de baby al ingedaald en ik heb de indalingssteken nog steeds en volgens mij ook oefenweeën. Maar goed ja verder niks te melden eigenlijk, zoals gewoonlijk loopt het allemaal redelijk op rolletjes. We hebben al een leuk idee voor de bedankjes maar die hou ik nog ffe voor me. Mijn vriend heeft het bedacht maar heb er nog wel wat werk mee. Ik tik morgen weer mee.
Liefs Angela
:-
Kom net van de verloskundige en mijn buik is weer gegroeid tov donderdag :sick: !! Voor de rest alles weer prima, de bloeddruk enz dus gewoon afwachten totdat de baby er klaar voor is.
Zal binnenkort een foto plaatsen kunnen jullie mijn buik zien…
Lia ik heb ook een beetje bloed/bruinverlies gehad toen ik ongeveer 5 weken was, kan heel goed innestelingsbloeding zijn dus de moed nog niet verliezen hoor ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbup: !!
Angela , het schiet bij jou ook alweer lekker op nog even en dan…
Afro kan me voorstellen dat je nog een beetje bang bent maar ik had ook rugpijn en gaf de moed al op dus ik zal voor je duimen meid!!
Groet Tans
Lia: Ik had 1.5 dag bloedverlies, rood bloed maar toch bleek ik zwanger.
Wel spontaan na 2 ivf pogingen. Een vriendin van me heeft een week bloedverlies gehad en was toch zwanger. Alleen een test kan duidelijkheid geven.
Tans: sinds vanochtend heb ik bruin bloed verlies. Ik weet dat het er bij kan horen. Maar ik ben er niet gerust op. Ik ben de 6e week ingegaan.
Wat een slopende onzekerheid. Ik ben blij voor je dat het bij jou goed gegaan is. Ik hoop dat ik ook zo veel geluk heb.
liefs Afro
Hoi Hoi,
Afro; we hadden gisteren gelijk gepost vlgs mij. Dinsdag dus de echo. Spannend meid, ik ga voor je bidden dat het allemaal goed zit. Sinds vanochtend bloedverlies? Waarom bel je het ziekenhuis niet even, kan me heel goed voorstellen dat het allemaal niet niks is en dat die stress ook niet goed is. Misschien mag je vandaag wel ffe komen en heb je meer zekerheid. Ik hoop het zo voor je zet hem op meid
:thumbup: Tans; Weer gegroeid je buik, tja alles groeit in gestaag door he haha. :shock:
Nog heeeel even voor jou en je hebt je zwangerschap achter de rug en kunt genieten van jullie wondertje. Plaats nog wel even een buikfoto ben wel heel benieuwd.
Ik ga aanstalten maken, moet vlug douchen en dan de lijsten voor de kerst in gaan leveren bij bakker en slager. Dan doorracen naar de kapper en dan naar het ziekenhuis. Dus ik ben vandaag wel ffe onder de pannen.
Bye Angela :-*
Hallo meiden!
Afro, ik hoop zo voor je dat het niks te betekenen heeft!!! Maar ik moet je eerlijk zeggen dat bij mij bruinige afscheiding geen goed teken is. Het ging bij mij in de 6e week mis. Maaaar…iedereen is anders. Dat zie je wel weer aan de verhalen van Tans en van je eigen vriendin. Hopelijk is morgen op de echo alles goed!
Tans, spannende tijd zeg…nog even en dan heb je zo’n lekker frummeltje in je armen :inlove: Suc6 met de laatste loodjes!
Ang, Ook bij jouw gaat het hard en alles nog voorspoedig zo te lezen!
Chant, hoe is het met je logeetje? Veel plezier!!
Heidi, hoe is het met jouw? Al wat meer duidelijkheid?
Lia, welkom hier! Ik zal voor je duimen dat deze 2e ivf poging gaat lukken!
Rhi, dat geeft de burger wel moed als je die statistieken zo ziet! Hopelijk valt de operatie niet tegen en heb je nog wel lekkere kerstdagen!!!
Al zenuwachtig???
Ik ben vandaag ongi geworden (bah weer heftig die buikpijn) en ook maar meteen het zh gebeld of mijn schema nog klopt…perfect zelfs! Dus na de kerst de medicijnen maar weer in huis halen…het komt weer dichtbij…
Hopelijk wordt het vandaag nog iets vrolijker weer…moet nog kerstinkopen doen.
:-* Nic
Hoi meiden,
Lia, welkom en heel veel succes net de laatste paar wacht dagen!!!
Afro, meid, ik :thumbup: voor je dat je goed nieuws te horen krijgt dinsdag en dat je je angst dan opzij kan zetten en van je zwangesrchap kan gaan genieten. Zet 'm op.
Rennic, jij ook weer ongi. Ik ook ben het afgelopen zaterdag geworden. Op naar de volgende poging!!!
Iedereen heel veel succes!!
Liefs Heidi :-*
Vrouwholle, geweldig meid!!! :dance: :dance: :dance: Van harte gefeliciteerd!!!
Ang,wat een schitterende babykamer hebben jullie zeg :inlove: !!!
Rhi,hoe is het met jou???Al bijna het ziekenhuis in voor de operatie spannend hoor heel veel succes en sterkte!!!
Annie,hoe is het nu met jou???
Aprho,spannend he meid!!!Ik hoop dat je gauw wat meer zekerheid krijgt en jezelf ook zekerder gaat voelen!!!
Chan,hoe is het met je logeetje???
Liefs Urs :-* :-* :-*
Hoi allemaal,
bedankt voor jullie lieve reacties en dat terwijl ik net nieuw ben. Vandaag de hele dag niets aan het handje heb alleen steeds een zwaar gevoel in mijn buik ben ook al ongeveer 3 dagen erg misselijk en geen zin in eten. Verders zit mijn bh ook strak maar goed moeten rustig (ahum) wachten tot tweede kerstdag voordat we mogen testen.
heb wel ergens gelezen dat je bij een tweeling zwangerschap eerder las hebt van allerlei zwangerschaps kwalen, maar goed moet nu maar ophouden met mezelf gek maken maar heb het eerlijk gezegt niet meer
Gr Lia
Lia:
Mijn duimen draaien voor je hoor! Je weet maar nooit he?In ieder geval sterkte met deze wachtdagen we weten hier allemaal hoe zwaar dat is. Als het je teveel wordt schrijf het hier maar lekker van je af. Je bent hier in ieder geval onder lotgenoten die weten hoe moeilijk je het hebt.
Je symptomen klinken in ieder geval veel belovend!!!
groetjes Afro
Aphro zwaar is dat die onzekerheid ik hoop en duim knetterhard dat je dinsdag heel erg goed nieuws mag krijgen!
Lia, dat is het moeilijkste aan de ww het kan nog alle kanten uitgaan. Dus ook voor jou draaien de duimen en hopelijk zijn alle tekenen de goeie!
Chan lekker aan het genieten?
Tans nog maar eventjes!! Blijft toch altijd spannend als er weer een nieuw wondertje geboren gaat worden.
Rennic ongesteld geworden. Brrr toch telkens weer het minst leuke stukje van de maand. Hopelijk knapt je humeur snel weer op en wordt de pijn ook snel minder. Nog gelukt met de inkopen?
Hier nog geen spoortje van zenuwen maar dat is ook omdat ik me vooral bezighoudt met de voorbereidingen. Opletten dat ik vanaf morgen geen melkproducten meer binnenkrijg dat mijn tas gepakt wordt, boeken mee etc. Houdt mijn hoofd wel bezig.
En ik mag werken dat scheelt ook wel en vandaag als verrassing een opleiding over de nieuwe zorgwet. Was erg gezellig vooral en leerzaam erbij :mrgreen:
En nu thuis bezig met onze nieuwe nepboom omdat dit jaar een echte niet te doen is. Dus gisteren opgezet, vanavond de lampjes en alle moois erin.
Nu weer even mee verder…maar ik blijf het hier volgen zolang als me lukt!
dag meisjes!
Lia welkom hier op ons forum , suc6 met je poging er wordt al hard voor je geduimd! :thumbup: :thumbup:
Hier is het erg gezellig , Matteusz is gister aangekomen en het is gezellig met hem…
Hartverscheurend hoe hij gister aankwam met zijn tas met nagenoeg niets erin…IK was echt in tranen hoe hij aankwam…
Gelukkig waren gister de winkels open en hebben we even flink geshopt :inlove:
Vanmorgen lekker in bad (dat kende hij niet…) en het was weer een ander manneke…
Inmiddels ken ik een paar Poolse woordjes dus ik praat lekker met hem!
Morgen foto’s maken en ff op kok plaatsen!
Afro , heel veel suc6 morgen ik denk aan je meid…
Rhi al nerveus…meid je moet maar zo denken : tis voor het goede doel en wellicht ziet alles er beter door uit!
liefs van mij
Goedemorgen allemaal,
Rennic; Bah meid die ongesteldheid, en dat je er dan ook zoveel last van moet hebben gatver. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een gezellig kerstinkopen dagje gehad hebt. En fijn om te horen dat je schema nog helemaal klopt. Ook nieuwe kansen voor jou weer. :thumbup:
Urs; Dank je voor je compliment over de onze babykamer, ik ben er ook helemaal blij mee. :inlove:
Lia; Gelukkig geen bloedverlies meer gehad, hopelijk een goed teken, pff wat moet je nog lang wachten voordat je mag testen. Ben je van plan om eerder te testen? Suc6 mijn duimen draaien door. :thumbup:
Rhi; Meid, spannend allemaal de operatie komt dichterbij, je hebt ook gezellig een boom gezet las ik. Ik hoop dat ie mooi geworden is. Ik vind het altijd zo gezellig al die lampjes. Meisje suc6 met alle voorbereidingen, en ik hoop dat het je allemaal mee gaat vallen.
Chant; wat heerlijk om te horen dat het erg gezellig is bij jullie. Hoelang blijft Matteuz? Gek he om te zien dat eigenlijk zo dichtbij zoveel armoede heerst. Fijn dat ie nu kan zien dat het allemaal ook anders kan. Pfff lijkt me ook hartverscheurend hoor , je bent hem lekker aan het verwennen dat weet ik zeker. Ik ben benieuwd naar de foto’s. Veel plezier nog! :dance:
Kim; Hoe gaat het met je? Ik heb al enige tijd niks van je gelezen. Gaat het allemaal nog lekker.
Afro: Meid ik wens je heel veel suc6 vandaag en bid en duim voor heel goed nieuws. :thumbup: :-
Nou gisteren ben ik weer op controle geweest, ben 1ons afgevallen, en mijn bloeddruk en urine was allemaal perfect. De baby groeit goed, en ik mag niet klagen. Ik hoef pas over 3 weken weer terug te komen. Raar he. Ik ben dan al 37 weken zwanger… :shock:
Nou ja ze zegt dat het verantwoord is en dat ik dan na de feestdagen gewoon terug kan komen, mocht ondertussen mijn vruchtwater breken of iets dergl. Bloedverlies of wat anders dan kan ik gewoon bellen. Mocht ik het niet vertrouwen ook dan mag een extra controle laten doen. Nou hoop dat ik het lekker zo volhoud tot aan de bevalling. Ik heb echt een superzwangerschap al zeg ik het zelf tot nu toe en na de operatie dan natuurlijk. :doh:
Nou zoals jullie zien, was ik ook weer lekker vroeg uit de veren door mannetje natuurlijk. Die zet de wekker hartstikke vroeg, met het gevolg dat ik klaarwakker ben (en de rest van de buurt) en dat hij gewoon doorslaapt tot het laatste moment! PFF Zit ik hier dan, om 7 uur welteverstaan. Maar ja dan kan ik wel weer lekker veel doen. Onze kerstboom is al enig weekje opgetuigd, en nu zijn de lampjes ermee opgehouden haha kan ik weer opnieuw beginnen, aftuigen, lampjes eruit nieuwe erin en dan weer aantuigen. Nou zo blijf je bezig laten we maar zeggen dan. :?
Het is weer een heel verhaal geworden, dus ga er weer een eind aan breien, drink me thee op en ga wat doen. Meiden tot tiks.
Liefs Angela :-
Angela:
Ik weet niet meer of ik het nou geschreven heb maar ik vind je babykamer ook erg sfeervol. Wat een feest om zo’n kamertje in te richten he? Je schiet nu lekker op, heerlijk onder de kerstboom met je
dikke buik. Geniet er lekker van!
Met mij gaat het niet zo goed, ik heb een beetje bloed van binnen. Het is (nog) niet zoveel dat het eruit komt maar het zit vast niet goed. Eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, vertelt de rugpijn mij genoeg.
Heb vanochtend een paar traantjes gelaten van frustratie maar nu gaat het wel weer. Ik kan er toch helemaal niets aan doen. Vanmiddag hoop ik dat ze ons iets meer kunnen vertellen. Ik heb tegen mijn man gezegd dat hij rekening moet houden met het ergste…
Ik denk dat ik deze week maar thuis blijf ik durf echt niet te werken met dit dreigende bloedverlies…ik ben eigenlijk nooit ziek maar ik durf gewoon niet. Ik wil thuis zijn als het fout gaat.
Ik kom vanmiddag na het ziekenhuis weer even terug hier…
veel liefs Afro
Ik moet steeds aan een spreukje denken wat ik ergens zag hangen:
Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest
Afro
Meid, ik begrijp je helemaal, jullie zitten echt in een heel moeilijke situatie, ik hoop echt van harte dat jullie toch wel heel goed nieuws krijgen. Ik heb zo met je te doen. Je moet nu ook lekker thuis blijven hoor meid. Als je gevoel dat ingeeft moet je dat zeker doen. Hoelaat moet je in het ziekenhuis zijn? Nou ik blijf duimen.
Heel veel liefs en een dikke knuffel Angela :-*
Angela
vanmiddag om 15.15 moet ik in het ZH zijn.
was het maar vast zo ver
liefs Afro
Aphro
Veel succes meid!
Ik duim voor je!
Laat snel wat van je horen …
Groetjes
Ami
Aphro, ik denk aan je en duim om 15.15 dat je toch goed nieuws krijgt hopelijk heeft je lichaam geen gelijk!!
Byjou, fijn dat Matteuz er is, wat zal die jongen een fijne tijd bij jullie tegemoet gaan !!!
Groet Tans
aphro ik denk aan je om 15.15 en ben in gedachten bij je hoor.
chan:lekker he zo iets voor dat kereltje te kunnen doen en geniet er maar van.(ik zou ook zo met tranen in mijn ogen staan als ik zo iets zou zien,ben toch al zon emotuttebel)
rhi:gaat het nog een beetje???
urs: met mij gaat het goed hoor.ik heb het lekker druk met dingetjes die ik wil doen en verder niets(nou ja huishouding doe ik niet graag maar dat hoort er helaas bij).
groetjes annie