Ineke, nu gaat t snel he, wel vervelend dat het idd net tijdens je ongi valt :(.
Ik kan me voorstelle dat de spanningen toenemen, nog even en je hebt t weer achter de rug :hug:
Maya: kan me voorstellen dat je huiverig bent voor een overstimulatie…
ik ga heel hard voor jullie duimen dat dit niet gaat gebeuren
Lekker gegeten gisteren??
Corien veel plezier dit weekend!!!
Hoi allemaal, het was een drukke week hier, dus nu pas weer een reactie…
Jippie: succes weer meid!!! Hoop voor je dat het dit keer nog weer beter gaat dan de vorige keer. (liefst een heel stuk beter natuurlijk )Kom op hè!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Purpled: weet je het zeker??? Of is er nog een kansje? Beetje bloed hoeft niet het einde te zijn hè. Tenzij je al echt ongesteld bent natuurlijk, dan is helaas alles duidelijk… :thumbup:
Corien: jee wat een zak zeg!!! Bij hem een keer met een slangetje… :evil: Gelukkig dat het inderdaad de poging geen schade aan kan doen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ineke: :hug:
Maya: ik hoop met je mee dat het geen overstimulatie wordt dit keer. Nu eens een gewone poging zonder te veel last en nu ook met het zo gewenste resultaat!
Ach nee, purpled, wat een teleurstelling! Ik had het jullie zo gegund na de moeilijke maanden die jullie hebben gehad. Heel veel sterkte! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Angelbaby, goed idee om dat met dat slangetje eens bij die gyn van Corien te doen :lol:
Etentje was heel gezellig en voel me nu ook wel goed. Donderdag voelde ik me heel lelijk, hebben jullie dat ook wel eens? Beetje opgezette buik, mijn haar leek wel stro en ik ga er altijd zo slecht uitzien in mijn gezicht als ik me niet lekker voel. Dus gisteren veel ikke-tijd (zoal Rhiannon dat altijd zo mooi noemt). Lekker in bad, cremetje op mijn hele lichaam, haarmaskertje en wat complimentjes van hubbie en hopakee, ik voel me alweer een stuk beter. Zo ingewikkeld is dat allemaal niet .
liefs maya
nu nog een lekker zonnetje, dat doet ook altijd wonderen voor je humeur
Hi meiden,
Jippie, ik hoop dat je deze kuur beter doorkomt…ik denk aan je en duim voor je. Sterkte :-*
Purpled, balen zeg dat het niet gelukt is :thumbdown: En hoe nu verder?
Corien, hoe is het mogelijk dat zo iemand zich gyn mag noemen! Fijn ff lekker weg. Geniet ervan! En succes met de wachtweken!
Maya, ja ff time out doet vaak wel ff goed he! En vooral als je mannetje je extra verwend.
Wat jij met de Deca hebt, heb ik met de Lucrin. Succes!
Ineke, :hug:
Rhi, ook alles goed?
Groetjes en fijn weekend. Groetjes Nicole
Ben er weer!!! Lekker ontspannen, wel een beetje verkouden geworden, maar een super fijn weekend gehad.
Purpeld; wat vervelend; ik had gehoopt dat we beiden goed nieuws konden brengen…
Iedere dag wel een paar keer wat krampjes gehad, ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden, het is wel weer spannend…
Hi meiden,
ik heb een vraagje;
Mijn man en ik zitten nu zo’n 3 jaar in de medische molen (ivm PCO), hebben 4x IUI achter de rug, de laatste keer helaas een ma.
Nu hebben we 9 februari een punctie gehad voor ivf en de 12e terugplaatsing van 2! Super dus… Maar ja, die wachtweken heh!
Vanochtend hebben we getest, maar nog niets te zien. Wel ben ik enorm moe, last van mn borsten, het gevoel dat het goed zit…
Wat is jullie ervaring… te vroeg getest?
Vrijdag mag ik bloedprikken in het zhuis, maar dat duurt zo lang!
Hoop dat jullie me wat tips kunnen geven…?!
Jov: naar mijn mening heb je iets te vroeg getest ja…ik zou toch even afwachten tot vrijdag, hoe moeilijk dat ook is :hug:
In elk geval heeel veel sterkte met de laatste loodjes…en hopelijk vrijdag alsnog goed nieuws.
Corien: lekker zeg dat jullie weekend zo leuk was…
Idd erg spannend weer hihi.
Maya: erg herkenbaar wat betreft dat lelijk voelen…ik heb ook van die dg en dan blijf ik meestal ook binnen :oops:
Lekker zeg dat je jezelf zo verwend hebt
purpled…weet niet wat te zeggen…dikke knuffel in ieder geval!
Lelijk voelen…voel me vaak wel minder vrouwlijk…doe meer lelijk naar mijn omgeving, haha. nou, is eigenlijk niet grappig natuurlijk. Ben dan heel strijdvaardig en cynisch en… belooft een fijne dienst voor mijn collega vanavond!
liefs
Ineke
oh, dat strijdvaardige en cynische kan ik ook heel erg hebben. Ben normaal helemaal niet zo. Heb de collega’s die dichtbij me staan van te voren wel een beetje gewaarschuwd. Maar die vinden het daardoor nu alemaal erg meevallen ;).
Corien, spannend :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jov, je test wel aan de vroege kant ja. Morgen zou je nod zijn toch? Je kwaaltjes kunnen helaas ook heel goed van de bolletjes zijn. Maar duim voor je dat het wat anders is hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jippie, hoe is het nu? erge klap gehad? alweer een beetje energie? :-*
Ineke, fijne dienst vaavond :thumbup:
Purpled :hug: hoe is het nu?
Hier gaat het best ok, eigenlijk geen hoofdpijn meer, dus dat valt mee. Wel erg moe vandaag, maar dat kan ik wel hebben. Had er al rekening mee gehouden dat ik een paar daagjes uit de roulatie zou zijn, dus alles wat ik nu kan werken is mooi meegenomen. Moet ik niet te veel zitten KoK-ken natuurlijk
liefs maya
Jov Op zijn vroegst kun je twee weken na de puntie testen, maar in de meeste ziekenhuizen mag het pas twee weken na de terugplaatsing. Je hebt dus wel erg vroeg getest! Ik zou nog een paar dagen afwachten en dan nog eens proberen. Succes!
Ineke Dat komt dan wel heel erg beroerd uit met je ongi! Kun je niet om een kuurtje vragen om je ongi uit te stellen?
Corien Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Krampjes kunnen nog door de terugplaatsing komen, een innesteling of een slecht teken zijn. Helaas is daar nog niet zoveel van te zeggen. Wat een hork van een arts heb je gehad, zeg! Niet te geloven dat er zo met mensen wordt omgegaan. Succes met de wachtweken.
Purpled Weer flink piep! Dikke knuf! :hug:
Rennic Hoestie met jou? Wanneer hebben jullie ook alweer een evaluatiegesprek?
Maya Ik voel me ook zo sexy met een geopereerde borst en een kale kop… Ik denk dat iedereen zich wel eens lelijk voelt. Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter! Kus!
Hier weer een paar zware dagen achter de rug. Ik ben er nog steeds niet. Nog erg slapjes, hoofdpijn en licht in mijn hoofd. Het slapen gaat nog steeds niet super, ondanks de slaappillen. Daardoor herstel je ook minder snel, heb ik het idee. Maar goed, hopelijk nu snel opknappen en weer van een paar goede weken genieten.
Kus voor jullie allemaal!
Dank je wel voor jullie reacties!
Het blijft lastig om niet constant naar de toilet te rennen om te kijken… Maar ‘positive thinking’!! Ik doe in ieder geval mijn best
Lees hier zware en nog veel zwaardere verhalen. Hopelijk gaat het leven er in de komende tijd voor ons allemaal een beetje zonniger uitzien!
Ik duim voor ons :-*
Ik duim voor je, hoor! :thumbup: :thumbdown: En als je zin hebt om mee te kletsen, dan ben je welkom.
Op de eerste pagina van dit topic kun je in het lijstje lezen waar iedereen mee bezig is, zo kun je ons wat beter leren kennen.
Jov t valt niet mee die wachtweken he :hug: je voelt vanalles en je kan er geen peil op trekken. :hug:
Jippie:Pff weer zo’n zware dagen achter de rug, ik heb t iedere keer zo te doen met je…al kon je maar eens beter slapen he, dat zou al een hoop schelen…hopelijk gaat t nu weer iedere dag beter met je :hug:
Maya: Kok is soms vreselijk verslavend he…dan denk ik ook zo ik ga ff strijken en dan is er weer wat geschreven dat ik eerst even wil lezen, maar dan wil ik er wel weer even op reageren en dan komt er weer een reactie van een ander topic binnen hahaha.
Natascha Het slapen is vannacht gelukkig iets beter gegaan. De komende nacht moet weer zonder pillen, hopelijk gaat dat lukken. Wat een gedoe zeg, niks irritanters dan gewoon niet kunnen slapen en maar heen en weer draaien en woelen in je bed… Hoe is het met jou?
boh ja das vreselijk zeg, tijdje geleden had ik door stress van die nachten…je werd er gewoon gek van en keek al tegen t slapen gaan aan.
Gelukkig heb je de afgelopen nacht alweer wat kunnen slapen.
Met mij gaat t goed hoor, overmorgen weer naar t ziekenhuis
Jippie, dikke knuf en hopelijk gaat het langzaam weer steeds beter…hoop dat je lekker slaapt vannacht :-*
Trek je het wel allemaal? Je leeft zeker van dag tot dag. Heb je goede oppas voor je meisje of hoe doen jullie dat? Hoe reageert zij op je ziekte?
Nogmaals dikke kus en je hebt nu de helft gehad
Jov, succes met die moeilijke zenuwslopende wachtweken…we gaan duimen voor een goed resultaat! Kunnen we hier wel gebruiken hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ineke, ja een primolut kuur of mag dat allemaal niet ivm de hormonen?
Jippie, wij hebben 5 maart evaluatie. En dan hopelijk snel groen licht voor de laatste ronde!
kus voor allemaal!
Jov succes met je laatste loodjes in de wachtweken!
Jippie is dus weer hetzelfde als de vorige keer blegh zeg. Hopelijk snel weer een goeie nacht slaap! :-
Rennic oooh evaluatie toch nog wel spannend of niet?
Natas hoe voel jij je? Geen pijnen meer??
Ineke al snel aan de beurt ws! Enneuh misschien is het wel ‘goed’ dat je op dat moment ongesteld bent. Ben je hormonaal mss wat rustiger lichamelijk? En anders mag je toch altijd vragen of ze een weekje later nog een plekje hebben? Niet dat ze niet vaker vrouwen op de tafel hebben die ongesteld zijn, voor jezelf voelt het mss niet prettig zeker omdat je even wat minder mobiel bent met verschonen. Maar echt daar is de verpleging dan ook voor hoor. :-
Hier lichtelijk PMS-erig. Vandaag zelfs opruimwoede gehad. En ik snaai me wezenloos dus het zal morgen of overmorgen of zo wel losbarsten. Van mij mag het pfff. :shifty:
He meiden,
Tja kuurtje…wist niet dat dat kon. Voel het al aankomen, hoop dat het eerder zal zijn en de eerste dagen dan achter de rug zijn. Vooral dag 2 en 3 daarna is het al te verwaarlozen.
Weer een reden om zo snel mogelijk die katheter er weer uit te hebben. haha, de 1e keer is het me dezelfde dag al gelukt (blaasontsteking!) de vorige keer moest ik er meer tegen praten… Feit is (gelukkig!) dat ik al snel weer mobiel ben en ik dan echt niet zo’n ding nodig ben.
Nou we zien het ook wel.
Jippie, hoop dat je weer beter zult slapen! Inderdaad errug irritant wanneer dat niet lukt! voel je je zo ellendig en eenzaam…en maar piekeren. (hoezo herkenbaar).
Nou, moet even weer wat anders gaan doen!!!
kus
Ineke Ik krijg altijd Primolut om mijn ongi op te wekken, maar het is eigenlijk een medicijn om je ongi juist uit te stellen. Vergelijkbaar met als je de pil langer doorslikt en daardoor later ongesteld wordt. Je zou de huisarts kunnen vragen of je zo’n kuur mag. Dat zal vast geen probleem zijn, aangezien zo’n kuur vaak om praktische redenen voorgeschreven wordt. Ongi als je net een buikoperatie achter de rug hebt, lijkt me geen pretje. Je bent toch aan bed gebonden de eerste dagen en je zit met een katheter. Dikke knuf! :hug: