Vandaag denk ik aan Ineke en Jippie! :kaars:
Verder is er hier nog niet veel te melden, behalve weer ongeduld!
He lieve meiden,
Ik ben lekker weer thuis! Achter de rug dus voor nu. Het is toch een punctie geworden zoals bij ivf. Raar hoor, dat zo mee te maken!
Erg vervelend dat infuus prikken zo moeilijk bij mij gaat, kreeg namelijk wel morfine omdat ze meerdere vochtblazen aan moest prikken. Bij de 5e poging is het toch nog gelukt om een infuusnaald binnen te krijgen. Zal dus morgen wel bond en blauw zijn! Maar goed.
3 potjes vocht weggezogen. Zag er op zich wel helder uit.
Over 2 weken zal de uitslag bekend zijn…heb geregeld dat ik dan een afspraak bij mijn gyn heb.
Nog even doorgevraagd over mogelijke oorzaken. Het zou kunnen dat dat vocht moeilijk weg kan in mijn buik door de vele operaties. Dat zou op zich redelijk onschuldig zijn.
Links zit nog steeds een soort ‘bloemkoolachtig gezwelletje’. Daaromheen heeft ze ook zoveel mogelijk vocht weggehaald voor onderzoek.
Nu dus afwachten.
Verder vandaag dus rustig aan omdat ik nu dus ‘onder invloed’, ben.
Bel jippie straks nog even…laat meer horen zodra ik meer van haar weet hoor!
liefs
Ineke
Haai meiden,
@Ineke… alweer thuis… goed joh… deze stap heb je vast gehad… nu rustig aan en duimen voor de uitslag!
Ben benieuwd hoe het met Jippie gaat… moet heel de dag al aan haar denken. Wat een bikkeltje!
Hey goed zeg Ineke dat je weer thuis bent! Zwaar onder invloed van de opiaten geen auto voor jou vandaag. 8) Fijn dat het er zo helder uitzag! Bij mij kan vocht wat zich ophoopt (door de IVFspuiten dan of beter het effect van de hormonen) in mijn eileiders heel moeilijk weg. Gek genoeg zat er ALTIJD vocht sinds de eerste IVF poging. Tot de zwangerschap van Casper (nee zelfs na Bregtje* zat er nog vocht gek genoeg :think: ) Pas afgelopen augustus voor het eerst weer gekeken na Casper en nu was het bijna ‘schoon’. Ook bij mij is er heel veel littekenweefsel van een oude ontsteking van vroeger (ook cyste eierstok) dus als ik je verhaal zo lees heeeel veel herkenning. Hopelijk komt er snel een goeie uitslag uit je punctie. :-*
Jippie neemt de telfoon niet op…mogelijk is ze al aan de beurt! Of ze herkent mijn nummer niet en neemt daarom niet op…(we hebben nog niet eerder telefonisch contact gehad, best raar om dat nu dan voor het eerst te doen).
Nee, geen auto. Lekker joggingbroek aan en relaxen. Da’s dan wel weer leuk!
hoop echt dxat het goed gaat met jippie…
doe haar een dikke knuf via de foon als je haar te pakken krijgt ineke!!!
Ineke,
Brr klinkt naar zeg. Ik hoop dat je niet te veel pijn hebt gehad?
Sterkte met wachten op de uitslag. Zal niet makkelijk zijn :hug: :hug:
Heb nog even een leuk nieuwtje:
Wijziging in telling van het aantal pogingen door de zorgverzekeraar:
Zoals bekend, worden slechts drie ivf of icsi pogingen vergoed vanuit de basisverzekering. Op dit moment wordt door zorgverzekeraars een ivf of icsipoging al direct na het verstrekken van de medicatie als poging geregistreerd. Dus ook als de behandeling in een vroeg stadium wordt afgebroken bent u een vergoede poging kwijt. Deze manier van registrerenblijft tot 1 januari gangbaar. Het goede nieuws is dat de definitie van ivf en icsi per 1 januari 2010 isbijgesteld! Een ivf of icsi behandeling wordt dan pas geteld nadat eengeslaagde follikelpunctie heeft plaatsgevonden.
liefs
Ineke
De pijn viel op zich wel mee hoor. Nu begint het wat gevoeliger te worden. Ben wel blij nu dat ik nu weet hoe een punctie in zijn werk gaat enzo.
Ineke, fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop op een goede uitslag voor je. Mijn duimen draaien voor je!
:kaars: voor Jippie aan
Liefs Nicole
Ineke, ik lees dat de pijn mee viel voor je? Dat is fijn voor je, nu dus bankhangen en je lekker laten verwennen. Dan gaan wij allemaal duimen voor je: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Jippie hier zeker ook voor jou: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:!!!
Voor ieder die het nodig heeft: :hug: !
Nog geen nieuws over jippie…
Nog wel even dit:
Consumentenbond stelt zorgvergelijker open Aanstaande vrijdag kunnen alleconsumenten bij de Consumentenbond zorgverzekeringen vergelijken. Normaal is deze informatie over premies en dekkingen alleen toegankelijkvoor leden van de bond, maar op dewww.consumentenbond.nl/opendagzorgverzekering zijn de testresultaten vrijdaggratis beschikbaar. De Consumentenbond stelt dat niet alleen op prijs endekking wordt vergeleken, maar dat ook naar kwaliteit en service van dezorgverzekeraars wordt gekeken. “De Zorgvergelijker biedt de consument eenobjectieve graadmeter in de brei van de premies en dekkingen door meer danhonderd pakketcombinaties met elkaar te vergelijken”, zegt directeur BartCombée. Volgens de Consumentenbond is zijn toegevoegde waarde ten opzichtevan andere vergelijkingssites dat “wij volledig onafhankelijk zijn” en niet"betaald worden per klik of gesloten verzekering". De kwaliteit en deservice heeft de Consumentenbond onderzocht door een panelenquête en eigenonderzoek van websites van zorgverzekeraars.
Goedemorgen,
Heb net even met Jippie gesproken. Naar omstandigheden gaat het allemaal redelijk. Operatie is verder goed gegaan en ze krijgt wat extra pijnstilling. Morgen zal een zwaardere dag worden wanneer het verband er af gaat…
Verder mag ze waarschijnlijk morgen beginnen met primolut (?) om de menstruatie op te wekken en verder te starten met een poging. Voor de kerst kan er dan nog een punctie gedaan worden.
Ze is erg blij dat het zieke weefsel uit haar lichaam is nu. Even afwachten hoelang de ziekenhuisopname zal duren.
Ze doet iedereen de hartelijke groeten en vind het fijn dat iedereen zo meeleeft!
liefs
Ineke
Ineke: fijn dat je deze update doorgeeft!
Heb echt veel aan haar gedacht gisteren… Fijn dat alle rotzooi eruit is. Zal inderdaad zwaar zijn om morgen te zien wat er met je lichaam gebeurd is. Hopelijk valt de pijn mee.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Voor jou ook :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ! Fijn dat het op zich mee viel. Wel gek dat je nu dus al een soort punctie gehad hebt, maar geen eicellen… Hopelijk gaat het bij jou ook allemaal snel de goede kant op!
gelukkig maar dat het na omstandigheden goed met dr gaat…
Fijn dat het nu redelijk gaat. Nu morgen dus nog een moeilijk moment en ik hoop zooo dat het haar mee zal vallen. Bedankt Ineke! En hoe voel jij je nu een dag later? :-*
Jippie, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen :oops: . We denken aan je en ik wou dat ik het voor je kon wegtoveren: deze hele nare tijd in één keer weg. Maar helaas ik kan dat niet :? . Ik kan je alleen maar virtueel laten merken dat ik aan je denk. En een :hug: op deze manier geven…Heel veel sterkte morgen!!!
Voel me wat labiel…auto stuk dus kan ook niet weg ofzo…straks maar lekker in bad.
Zo vervelend weer 2 weken wachten op duidelijkheid. Zo’n punctie waarna je naast een vrouw ligt die je glimlachend aankijkt zo van, ‘ik weet hoe je je voelt, fijn dat we dit weer achter de rug hebben’…
Oh lijkt me zo’n raar gevoel. Ja jullie hebben ‘hetzelfde’ doorstaan in punctie maar beide met een totaal ander doel. En twee heel verschillende wachtweken. Sterkte Ineke :-*
Bedankt Ineke voor je update over Jippie.
Lief van je ondanks je eigen pijn en zorgen. :-*
Ineke vind ik ook…bedankt voor je update…
Ben zo blij dat het naar omstandigheden goed gaat met haar, maarja als het verband eraf mag zal het ook nog wel even goed slikken worden.
Ben iig blij dat al het zieke weefsel weg is…
Jippie meis ik denk aan je… :hug: