IVF/ICSI deel 14

Maria, had je eigenlijk zwangerschapsverschijnselen?

Blijft nog onzeker hoor :think: De CB test vanmorgen was minimaal, niet wit maar mijn man vond het dubieus. Vanmiddag kruidvat test was vonden we allebei wel duidelijk positief. Ik dacht dat CB gevoeliger was :?

Poppetje, ik weet niet of ik mijn gevoel wel betrouwbaar is. Heb al sinds de tp vage buikpijn en dat is gebleven. Verder weinig eetlust maar volgens mij is dat echt van die parels. In mijn vorige 2 zwangerschappen kreeg ik pas ‘echte’ kwaaltjes na 6 weken. HCG moet daar volgens mij gewoon nog wat hoger voor worden…,

Poppetje hoe is het nu met jou?? :pray:

Oww, spannend zeg! Maar een lichte streep zou toch goed kunnen? Als Je zwanger bent test je natuurlijk heel vroeg. Ga je morgen weer testen?



Tja, wat zal ik zeggen. Het ene moment denk ik dat ik zwanger ben en het volgende moment weet ik zeker dat ik ongesteld ga worden. Bij mijn zoontje had ik veel last van mijn borsten en nu helemaal niets van dat… Dus ja. Maar die borsten toen kan natuurlijk ook van die utrogestan komen. Moeilijk moeilijk! Heb veel ongi krampen en ben ook misselijk. Maar ja, mijn zoontje is ziek dus misschien komt het daarvan.



Iig denk ik dat ik ook morgenochtend ga testen…maar dat vind ik ook heel eng. Ik ben niet zo een testheld.

Poppetje, op welke dag na tp zit je nu dan?

Dag 8 na tp (ik heb zaterdag mijn tp gehad, dag na jou) en precies 14 dagen na pregnyl…

Nou, hier wordt het denk ik niets…

Vandaag test gedaan (kv) en er is een heeeeeel licht streepje te zien. Bij het indrogen zie je hem niet eens meer. Ik ga ervanuit dat dat nog van de pregnyl is. Morgen voor de zekerheid nog maar eens testen maar het zal wel niets worden. Bij jou Maria?



Alice, wanneer verwacht je ongesteld te worden?

Tjee poppetje blijft dus wat onzeker :pray: van de andere kant was bij mij de pregnyl altijd al na 5-7 dagen uit mijn lichaam als ik teste. Dus ik duim voor je!

Hier ook nog twijfels. Gisteravond (ik sponsor CB vrees is) weer een minimaal streepje. Vanmorgen KV wel positief…ik snap het niet goed want CB gaf bij mij de vorige keren al vroeg duidelijke strepen, ook voor nod…

Afwachten dan maar hè :wink:

Nou, ik hoop het… Maar 10000 ie pregnyl doet er volgens mij 14 dagen over. Aan de andere kant ben ik echt misselijk dus hou ik ook wat hoop…



Morgen maar weer proberen.



Jij bent volgens mij echt zwanger… Kan bijna niet anders

Weet niet hoor…lees op diverse sites dat de KV testen vaker vals positieve uitslagen geven :?

Oeh, spannend hier. Er wordt al volop getest :smiley: Wat een onzekerheid meiden. Maar hoop blijven houden. Wanneer mogen jullie allebei officieel testen?



Hier verwacht ik komende week m’n ongi en moet dan op dag 9 beginnen met de ovulatietesten.

Poppetje, klopt het dan dat je 6 dagen na de pregnyl een tp had? Ik krijg geen pregnyl, maar ze kijken echt naar de positieve ovulatietest en gaan dan daarvan uit, of het moet zo zijn dat ik na 6 dagen testen geen positieve test heb, dan moet ik naar het zh, en als ze dan een eitje zien dan krijg ik wel pregnyl zodat ze zeker weten dat ie springt (dat is wat ik er nog van onthouden heb, komt allemaal wel weer als ik er weer helemaal in zit :wink: )



Nou, succes meiden met wachten en testen… en hou ons op de hoogte :smiley: :pray:

Zo… Hier is de hoop toch wel een beetje vervlogen… Nog steeds een superlicht streepje met de kruitvat test. Net zo als gisteren eigenlijk. Dus de hormonen zijn niet echt toegenomen. Ik ben ook niet meer misselijk. Daarbij het verhaal van de vele vals positieven… Zal wel niet worden. Ben er wel een beetje sip van. Officiële testdag is donderdag. Dan moet ik voor een bloedtest komen (als in nog niet ongesteld ben geworden). Maar goed, tot die tijd is er altijd nog een sprankje hoop.



Mocht het mislukt zijn dan lopen we dus ws komende maand gelijk op Alice! Mijn terugplaatsingen was idd 6 dagen na pregnyl. Dus 3-4 dagen na eisprong.



Maria, ik geloof die vals positieven niet helemaal. Ik denk dan. Dat hormoon heeft er even gezeten. Misschien dan hele vroege miskramen ofzo?

De moed niet opgeven Poppetje. Weet dat het moeilijk is en ik ken natuurlijk die gevoelens, maar misschien is het gewoon echt nog te vroeg. Ze geven niet voor niets een testdatum…ik blijf voor je duimen hoor! :pray:



Maria, hoe is het bij jou?

Je hebt gelijk Alice! Je weet het nooit…

Hi dames. Hier was de CB vanmiddag toch wel ook positief geworden :smiley:

Maaaaaaar…ik blijf nog onzeker en durf pas blij te zijn als ik straks een goeie echo heb hoor. Bij ons is het telkens afwisseling geweest tussen miskraam, kind, miskraam, kind. Hopelijk wordt dit patroon eindelijk doorbroken. Tot die tijd voor mij een slag om de arm dames :pray:



AliciaC hoe is het bij jou? Hoe ver zit je nu in je cyclus?

Poppetje, het blijft gewoon nog onzeker. Tenslotte gaf CB pas vandaag bij mij een plus, en ook deze is nog lichter dan ik gewend was bij de vorige zwangerschappen. Misschien is de innesteling laat geweest…ik blijf dus duimen voor je! Ik moet overigens ook donderdag naar het ziekenhuis voor de ‘echte’ uitslag.

Wauw Maria, gefeliciteerd!!! Superleuk. Natuurlijk is de eerste tijd enorm onzeker. Vooral met jouw ‘geschiedenis’ maar de eerste grote hobbel is genomen. Echt super!!



Vandaag 2 weken geleden wan volgens mij mijn eisprong. 2 dagen na pregnyl. Heb net weer getest en hij blijft licht maar er is nog wel een streepje. De hoop is dus nog niet verloren. Gisteren enorme buikkramp dus ik dacht echt dat ik vandaag ongesteld zou worden. Nu maar extra hard hopen van niet! En vanavond ook maar eens aan de cb! :pray: :pray:

Tjee poppetje war spannend. Met welke test heb je tot nu toe getest dat?

Hier vanmorgen weer positief. Ik blijf het volhouden tot ik donderdag naar het ziekenhuis moet… :pray:

Hier is er geloof ik geen twijfel meer:



Boeren, misselijk en pindakaas in de koelkast :oops:

He poppetje ben je zwanger??? :smiley: was de CB positief?

Tjee dat zou fantastisch zijn!

Ooooh ik zie nu pas je test! Lijkt me inderdaad zonder twijfel positief! Geweldig. Proficiat! Ik had hier vanmorgen die stomme goedkope testen vd kruidvat (vond mijn man goedkoop). Allebei niet goed uitgevoerd, krijg rare strepen. Werd er toch weer onrustig van. Ga dalijk meteen weer een CB halen…

Hee wat super! gewoon 2 zwangeren hier! Wat is dat snel gegaan!

Gefeliciteerd meiden, dat klinkt allemaal heel goed. :dance:



En morgen dus voor de ‘echte’ test is het ziekenhuis, spannend, maar denk toch echt dat het goed zit bij jullie beide.

Laat dit weer een begin zijn van een hoop nieuwe zwangeren hier :pray: :smiley:

Ik zit op dit moment te wachten tot ik ongesteld word, kan elk moment zijn dus ga zo langzamerhand weer rekenen wanneer ik dan een tp zou hebben :pray: