IVF/ICSI deel 14

Beterschap Hollowglade! En wat een rare dag zul je dan idd achter de rug hebben. Maar gelukkig zijn beide baarmoeders in staat een zwangerschap te voldragen dat scheelt mss wat in je zorgen.

Beterschap hollowglade. Zal wel even een schok zijn zulk nieuws.

Happy birthday to me. Ik ben ongesteld. En natuurlijk had ik gisteren enorm veel hoop opgebouwd omdat het na dinsdag leek alsof ik een innesteling had gehad. Het bloeden was gisteravond nagenoeg gestopt. Nou, da’s nu wel anders. :cry: Even zelfmeelij en dan weer verder. Komt wel weer goed. Ik ga eerst maar eens op vakantie.

Ik wil iets typen wat toch niet door de screening komt hier…Carenza toch van harte met je verjaardag en hoop dat je desalwelteplus kunt genieten van je vakantie! :-*

Ja, op naar de vakantie. Rhi, we hebben een 4-persoons tent…zie het ook al helemaal voor me!

Hollowgade, hoop dat je snel weer op knapt. Wat raar zeg, 2 baarmoeders! Hopen dat er spoedig 1 bewoont zal worden.

Gefeliciteerd Carenza, is het niet 40??? Lekker jong nog hoor! Ben ik over 6 jaar ook. Wel enorm balen dat je zo de dag moet beginnen…weer dag 1 van een zoveelste ronde. maar hopelijk toch een nieuwe start.

Ben enorm lui, ben nog maar net uit bed! Had nog willen sporten… (oke, eigenlijk niet…) straks even douchen en dan maar es bekijken wat er in de koffer moet.

Waar gaan jullie hen rhi?

een schok nee we wisten al dat er iets niet klopte door de echo’s

dit is in ons geval de beste uitslag die we krijgen konden

nu herstellen en dan in januari de 1e ICSI

:thumbup: Hollowglade, op naar een mooi 2010!

Ineke jullie dus ook een 4 persoonstent, wij ook :mrgreen: willen we evt volgend jaar mee op vakantie. Voor dit jaar is het te kort en te kort dag ook dus een kant en klare stacaravan. Bestemming is het Balatonmeer. Beetje redelijk weer (gr of 28) en goed eten en spreek nog een pietsie de taal. Voor mij stukken beter en leuker dan Frankrijk want daar kan ik echt niet mee uit de voeten. :lol: En inpakken moet ook nog. Nu de slaapzakken lekker in de was dus ben best al bezig.

Carenza Wat vreselijk piep! Na je berichtjes had ik toch gehoopt dat het om een innesteling zou gaan, omdat je dingetjes herkende van Lissa’s zwangerschap. Wat een teleurstelling weer. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie ondanks alles toch nog een beetje van de vakantie kunnen genieten. Gefeliciteerd met je verjaardag, maar ik kan me voorstellen dat je niet in feeststemming bent. :hug:

Hollowglade Wat een dag, zeg. Hopelijk ben je inmiddels een heel klein beetje opgeknapt. Ik word ook altijd zo beroerd van pijnstilling, dus ik weet hoe je je voelt, niet leuk. Fijn dat de uitslagen goed zijn. Je wist natuurlijk al dat je twee baarmoeders hebt, maar ze zijn dus beide volledig ontwikkeld en in beide zou een zwangerschap voldragen kunnen worden? Of heb je nog wel kans op vroeggeboorte? Eerst maar even bijkomen en herstellen van de operatie en dan op naar de ICSI in januari. Jammer dat je nog zo lang moet wachten voordat je mag beginnen. Beterschap!

Rhiannon Fijn dat er geen vreemde dingen te zien waren op de echo en dat je met een gerust hart op vakantie kunt. Hopelijk mogen jullie eind september met de volgende cryo-tp starten. Vandaag de laatste dingetjes nog inpakken?

Ineke Waar gaan jullie naar toe op vakantie? Dus lekker kamperen? Hopelijk heb je dan wat beter weer dan nu in Nederland! Wij hebben ook jaren gekampeerd, de laatste vakantie’s samen zijn we naar Griekenland geweest (Rhodos & Kreta), nu gaan we meestal lekker burgerlijk naar een Landalpark. :slight_smile: Hopelijk over twee jaar weer wat verder weg. Ik meende dat jullie gek van Kroatie zijn, of heb ik dat zelf bedacht?

Rennic Fijn dat Jorn weer opgeknapt is. Zo zielig als kindjes ziek zijn! Wat voor werk zoek je eigenlijk? Twee-drie sollicitaties in een week is niet niks, dus je moet zelfs solliciteren op banen die misschien helemaal niet geschikt zijn? Moet je nu wachten op je ongi? Maar Lucrin legt je eigen lichaam toch helemaal stil? Dus dan heb je ook geen eisprong en word je toch ook niet ongi? Dan duurt het misschien nog wel een poos voordat je ongesteld wordt.

Hoe is het met alle andere meiden?

Morgen met de Puregon beginnen, weer een stapje verder! Ben benieuwd. De vorige keer moest ik meer spuiten en dat eindigde in een overstimulatie. Na vijf dagen spuiten voelde ik al dat het niet goed ging. Hopelijk deze keer een mooie score. Nu ben ik weer bang dat ik niet goed genoeg reageer en dat er maar weinig follikels uit zullen komen. :roll:

Het is heel erg maar…ik zal es even opnoemen waar we allemaal al geweest zijn. 14 jaar bij elkaar…

1e x spanje met de bus (ook laatste keer!!)

Corfu, Pillion, Italie bloemenriviera, Ardennen, 5x kroatie (dalmatie en Istrie) in appartementen.

mannetje wilde toen graag es kamperen. oke, dacht doen we 1 jaar en dan gaat de tent op ‘marktplaats’. maar…vind het zo leuk!

Vorig jaar 3 weken naar Corsica geweest. (helemaal super!) rondgetrokken daar. in najaar toen nog een weekje naar Duitsland.

Dit jaar juni 3 weken rondgetrokken in zuid-frankrijk, ardeche, catalonie, pyreneen en de provence. Nu nog ca. 8 dagen (excl. reistijd) naar de kust. De temp zal stabiel 27-29 graden zijn zoals het nu lijkt! Wat een zaligheid he? We nemen het er nog even lekker van.

Maar zoals rhi ook al zei, ik zie ons ook echt wel met een kleintje in de tent, of dan evt. een vouwwagentje.

Balantonmeer lijkt me ook erg leuk. Heel veel plezier alvast!

Jippie, heel veel suc6 deze ronde! Ik hoop dat mijn ongi net komt wanneer we op de terugreis zijn ofzo, kan ik mooi in september nog die cyclusanalyse laten doen. Ga er al weer helemaal van uit dat het deze ronde ook niet zelf is gelukt.

Oke, dan nu weer verder met pakken. Zou mijn best doen om niet teveel kleding mee te nemen maar ja…wil er wel een beetje leuk uit zien natuurlijk. En hopelijk nu eindelijk voor het laats die leuke zomerjurkjes dragen!!! (past geen dikken buik in!).

xx

jippie de kans op vroeggeboorte is vrij klein

ja mischien een weekje omdat de 2e wel iets ruimte wegneemt maar niet extreem te vroeg

echt veel beter voel ik me nog niet

iig niet meer misselijk maar ik duf steeds weg

half uurtje pc of tv en dan weer slapen en zo de hele dag door tot nu toe

ben wel blij dat ik thuis ben met de zorg van manlief om me heen

ik ga weer even koesen

Hollowglade Gelukkig ben je niet meer misselijk, dat scheelt al. Hopelijk snel ook wat minder duf, doe maar rustig aan! Fijn dat er geen kans is op vroeggeboorte. Onze meid is 4 weken te vroeg geboren, zonder enige aanleiding. Waarschijnlijk heb ik een infectie gehad, waardoor de vliezen braken en de bevalling op gang kwam. Maar alles was gelukkig in orde. Een paar weekjes te vroeg kan vaak geen kwaad.

Ineke Kamperen is inderdaad erg leuk. Ik heb het mijn hele leven gekampeerd, voornamelijk in Denemarken en Nederland. Hub had nog nooit gekampeerd, maar hij vindt het ook erg leuk. We hebben een vier-persoons pyramidetent. Met onze meid erbij zou het net kunnen, maar dan moet je wel lekker weer hebben en buiten kunnen zijn. Anders wordt het wel een beetje krapjes. Dus misschien dat we in de toekomst weer gaan kamperen, maar dan richting Frankrijk in plaats van Scandinavie.

Even snel een berichtje van hier. Zit nog midden in de rotzooi en hoop dat alles volgende week in een wat rustiger vaarwater komt. Ik spuit nu sinds zondag gonal maar merk nog helemaal niets. Ik hoop maar dat ik wat meer follikels heb als de vorige keer. Ik heb trouwens echt problemen met de spuitjes dit keer. Ik krijg ze maar niet in de huid en moet echt heel hard duwen :? Echt niet prettig.

Nou ik ga hier weer verder.

Purpled Vervelend dat het spuiten niet zo goed lukt. Ik heb zelf geen ervaring met de Gonal-spuitjes, ik gebruik Puregon en een prikpen. Je hoeft op zich niks van de stimulatie te merken, dat wil niet zeggen dat je er niet goed op reageert. Vaak ga je het pas voelen als je of heel veel follikels hebt of als de follikels heel groot zijn. Dinsdag heb je de eerste fm, toch? Ben je inmiddels verhuisd of moet dat nog?

Rhiannon, Ineke & Carenza Een hele fijne vakantie. Ik hoop dat jullie er ondanks alles lekker van kunnen genieten!

Hollowglade Hoe gaat het vandaag met je?

Maya Jij hebt toch ook volgende week de eerste fm? Hoe gaat het met je buikpijn?

Rachelle & Marka Komen jullie ook weer wat meer meekletsen?

Vandaag een feestelijke dag. Het is onze trouwdag, we zijn 6 jaar getrouwd. Onze meid is vandaag precies 1,5 geworden en ik mag vanavond met de Puregon beginnen. Hopelijk allemaal goede voortekens!

hoi jippie het gaat vandaag redelijk

de wond van binnen is weer wat gaan bloeden maar niet hevig

verders gewoon nog heel moe en de buik doet pijn die is helemaal blauw en beurs

en gewoon vreemd begint nu pas echt tot me door te dringen wat ik nu eigenlijk heb

breekt even in

Jippie: vandaag de puregon erbij gezet op naar een mooie beeb :-*

nogmaals van hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag en dat er maar heel veel mooie jaartjes bij mogen komen :dance:

breekt weer uit

He Jippie, ja moet inderdaad weer wat meer meekletsen, maar heb nu mijn eerste werkweek weer achter de rug. Wordt nu wel weer wat rustiger.

Hollowglade, fijn dat je je weer wat beter voelt, inderdaad heel apart twee baarmoeders.

Rhiannon, Ineke, Carenza weet niet of jullie al op vakantie zjin, in ieder geval heel veel plezier!!!

Jippie proficiat met jullie trouwdag, speciale dag, dat wilt inderdaad wel wat zeggen :slight_smile: wie weet, brengt het geluk, :pray:

Nu weet ik even niet meer wie zo een problemen had met het spuiten, maar moet zeggen dat ik er nu ook wat meer last van heb.

Niet dat het super pijnlijk is, maar moet flink op de spuit duwen, anders krijg ik hem niet mijn buik in! Lijkt wel rubber. Heb ook blauwe plekjes, eerste keer niet gehad.

Gabby, jij bent 1 dag eerder dan mij begonnen, ik heb ook het lange traject, dus wij komen samen op het wachtbankje SPANNEND!!!

Allemaal een fijn weekend!!!

Jippie van harte met jullie trouwdag! Ik hoop zo dat het een heel goed teken is dat jullie nu de Puregon erbij mogen prikken! :-*

Gisteren gebeld (ha kon nog net!) afspraak voor de evaluatie verzet en mag van Nijmegen eind sept begin okt onze andere 2 ontdooien en ze sturen de receptjes weer op. :thumbup: Een fijn vooruitzicht! En nu eerst nog snel, snel allerlei dingen die meegaan wassen en inpakken. Ben zo nieuwsgierig hoe het Casper gaat bevallen.

Wauw Ineke jullie hebben ook al veel gezien! Zelf heb ik (met tent incl vakanties met ouders die nu ook een weekje meegaan en waar ik tot mijn 22e mee op vakantie ging) Frankrijk (kust) gezien 2 x, Duitsland een aantal keren incl Oost Duitsland (een aanrader overigens Plau veel meren en mooie natuur), Hongarije, Kroatie, Nederland Texel, wil nog graag een keer naar Praag en terug naar Kroatie. Een weekendje London lijkt me ook nog leuk. Oh zoveel te doen en zien en zo weinig tijd. :lol:

En dat inpakken is ieder jaar weer lastig. Succes!

Danielle balen dat het ditmaal wat lastiger gaat met de spuitjes. Gaat het een beetje voorspoedig met verhuizen? Succes en ook plezier met het straks weer lekker inrichten!

Hollowglade gaat het weer wat beter vandaag? Doe nog maar rustig aan want het is niet nix zo’n operatie. En verwerken kan ook wel even duren je hebt nogal wat te horen gekregen, gelukkig ook goed nieuws zodat jullie behandelingen door kunnen gaan. :thumbup:

Rachelle ook succes met spuiten! Mss ligt het wel aan het weer of zo dat het wat lastiger gaat? Het wisselt ook per poging natuurlijk, soms zelfs per dag. Zal duimen dat er iig een mooi resultaat uitkomt! :thumbup:

Manlief zit te wachten tot de garage belt en hij de auto kan ophalen. Was nogal wat werk en ze redden het niet in 1 dag. Gelukkig hadden we die tijd ook. Jammer alleen dat de rekening dus ook wat hoger (euhm 3x zo hoog als ingeschat :silenced: ) uitkomt. Maar wat moet dat moet en wil altijd dat de auto een grote beurt heeft gehad voor de vakantie. Ditmaal viel het ook nog samen met de APK. ANWB lidmaatschap is fijn, maar maak er toch het liefste zo min mogelijk gebruik van voor autopech. :lol:

We gaan morgenavond rijden en mijn ouders morgenmiddag ws al. Komen we bijna tegelijk aan. En omdat wij in de avond en nacht rijden kan Casper ws lekker slapen een groot deel van de rit dat scheelt weer in het stoppen. En nu zo naar boven, verder met inpakken en poetsen zodat het huis netjes achterblijft. :angel:

vandaag gaat het redelijk heb er alleen een fikse verkoudheid bij

dus het zijn de hatsjauauauauaws en het gehoest met de auws er tussendoor die vandaag uit de lucht komen vallen

bagger

hi meiden,

Tjee, er zijn er nog een heleboel op nazomer-vakantie. Goed idee zeg. Ik ben ook altijd wel van het kamperen. Helaas vindt hubbie er niet veel aan. De laatste keer heeft hij zoveel geklaagd (kwam ook omdat we allebei nog verdrietig waren van de laatste cryo) dat ik gezegd heb dat ik nooit meer wil kamperen. Maar ja, het gaat vast vanzelf weer kriebelen. Misschien was het ook niet zo slim van mij om hubbie mee te nemen in de tent naar respectievelijk Noorwegen, Schotland en Zweden… :doh: Volgende keer maar een warm land uitzoeken en kiezen voor een tussenoplossing met een kampeerbus ofzo.

Rhiannon, fijn dat alles netjes opgeruimd is in je bm. Toch jammer dat je niet met zijn viertjes op vakantie bent. :hug:

Carenza, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat ontzettend balen dat je ongi toch doorgezet heeft. Dikke knuffel :hug:

Rachelle, Gabby, aan de deca allebei. Ik hoop voor jullie beiden dat je er niet teveel last van hebt. Op naar de eerste fm!

Purpled, bij jou schiet het al weer op dus. Alvast succes met je fm. Balen van je sollicitatieplicht. Kun je er dan niet echt bij hebben he? En, hoe bevalt jullie nieuwe stekkie?

Hollowglade, fijn dat jullie nu weten wat er aan de hand is en dat het meevalt. Ik hoop dat je snel aansterkt! Rustig aan.

Jippie, voel je je al wat beter nu je de Puregon erbij hebt? Ik hoop voor je dat er toch een mooi aantal follikels zit vrijdag ondanks de lage dosis. Dat is altijd weer spannend he? En nog gefeliciteerd met je trouwdag!!

Hier gaat het wel iets beter. Ben weer aan het mediteren geslagen en dat lijkt positief effect te hebben op mijn buikpijn. En misschien ga ik van de week op het werk in de lunchpauze een keer meedoen met taichi. Dat is ook goed voor de ontspanning. Ben benieuwd naar de fm woensdag. Mijn cyclus is de laatste maanden iets korter (27 dagen) dus het kon best wel eens dat ik woensdag of vrijdag al de pregnyl krijg. En dan maar duimen dat de ontdooiing net zo goed gaat als de voorgaande keren :pray: .

Fijne week allemaal!

liefs maya

Hoe is het met iedereen?

Maya Fijn dat je met meditatie-oefeningen minder last van buikpijn hebt, hopelijk blijft dat zo! Taichi ziet er wel erg ontspannen uit, je kunt het altijd een keertje proberen. Ik ben erg benieuwd naar je fm woensdag. Hopelijk mag je meteen de Pregnyl zetten. En dan is de terugplaatsing een dag of drie na de eisprong? Hoeveel cryo’s hebben jullie nu nog?

Purpled Succes met je eerste fm morgen! Hopelijk reageer je goed op deze dosis en zit er een mooi aantal!

Rachelle & Gabby Gaat alles goed met spuiten? Wanneer komt de stimulatie erbij?

Sophie Nog 1,5 week en dan de intake! Eindelijk begint het in zicht te komen. Ik hoop dat jullie dan een startdatum krijgen, dan weet je waar je aan toe bent. Verder alles goed? Heb je alweer een poosje niet gezien op het forum.

Rennic Hoe is het daar? Druk bezig met solliciteren?

Roosje Bedankt voor je lieve berichtje! :-*

Sinds vrijdag ben ik Puregon aan het spuiten. Gelukkig zijn de bijwerkingen van de Lucrin sindsdien wat verminderd. Ik ben niet zo heel erg moe en duizelig meer, dus dat scheelt. Vrijdag de eerste fm, erg spannend! Hopelijk nu ook een mooi aantal follikels.

Jippie, de ontdooiing is vijf dagen na de pregnyl en de terugplaatsing als het goed gaat de dag erna. Dus als ik woensdag al de pregnyl krijg hebben we dinsdag de tp. Wij hebben nog een rietje met twee cryo’s, dus dit wordt onze laatste cryo-poging.

Fijn dat je je wat beter voelt. Ik hoop dat je follikels lekker aan het groeien zijn! :thumbup:

liefs maya