Meiden ff kort want ik ben op mijn werk.
Vanmorgen mijn eerste spuit zelf gezet. Viel allemaal reuze mee.
Maandag moet ik komen voor de eerste FM.
Ik kom in mijn pauze nog wel even buurten hier
Ben ook aan het werk. Reageer vanavond ook wel even wat uitgebreider.
hier gaat het verder wel goed geloof ik. Spanning neemt toe natuurlijk…en de anst en de hoop nou ja, alle emoties.
Marka, snap dat dit een enorme teleurstelling is! Ik had het na de 1e poging, toen hadden wij nog 2 mooie emmies over en dacht ik ook dat het wel goed zou komen. Maar de richtlijnen zijn zo strek m.b.t. het invriezen.
De 2e keer was onze emmie die nog over was maar 2-cellig dus vewachtte ik er helemaal niets van, deze was de volgende dag echter 6 cellig en goed genoeg. Je kunt er helemaal niets van zeggen en helaas ook niet hoe het in je lichaam verder gaat. Hopelijk ben je over een paar dagen toch ‘blij’, dat je nog 2 kansen extra hebt! Sterkte hoor en eerst nog deze poging!
pfff. geen zin in werken en die buikbanden vind ik persoonlijk ontzettend stom!!! Als baby zijnde zou ik me er ook voor schamen om zo ingepakt te moeten worden.
Verder pleit in nog steeds voor een ‘zwanger worden doos’, met testen en chocola en vitaminen i.p.v. die ‘blije dozen’. Bij wie zouden we dit kunnen aanvragen? Felicitas es een mailtje sturen!
Ach jee Natas… je voelde het al wel aankomen maar wij hoopten nog zo voor je. Tja je vraagt je af waarom ze 2 november als testdatum hebben gezegd. Ik vond dat best lang na je TP. Dus ik snap heel goed dat je nu al getest hebt en dat je nu wil dat het zo snel mogelijk dinsdag wordt. Dan heb je die domper weer achter de rug en kun je weer vooruit kijken. Nu hik je er zo tegenaan. Bah meid wat vervelend, ik dacht dat het goed zou gaan bij je. :hug:
Concentreer je maar lekker op je examens - wat voor examens ben je voor aan het studeren?
Poppetje… succes !! :thumbup:
Ben gisteren meteen na het eten in bed gaan liggen want was nog steeds niet over de teleurstelling heen.
Maar om 20.00 uur belde mijn ma en vroeg waar ik bleef??
Waar ik blijf…? Euhhh… in mijn bed :eh:
Had haar vorige week beloofd, haar dinsdag na het eten naar Amsterdam te brengen!!! :shock:
(Ze zou bij haar vriendin blijven slapen om morgen op stap te gaan!)
Zo geen zin in!!!
Maar beloofd in beloofd… :?
Half 9 stond ik bij haar en 23.00 uur lag ik weer in mijn bed.
Heb wel goed na kunnen denken, alleen in de auto, op de terugweg.
Ook met al jullie reacties in mijn achter hoofd…
Wil nog niet opgeven maar als het dipje komt dan komt ie hard aan!
En van alle kanten…!!
Ik probeer niet negatief te doen maar het is moeilijk… :?
Heb gisteren ook nog eens heel de avond ongi krampen gehad…
Heb zelfs met een kruik op mijn buik moeten slapen!
En heb vandaag toch maar weer getest… :?
Maar heb ook een ovulatie test gedaan!!!
De ovulatie test stond binnen no time op twee streepjes en de testlijn was vet donkerder dan controlelijn!!.. :?
Hoe bizar…??! Wat betekent dit…???
De zwangerschapstest geeft nog steeds hetzelfde vage onduidelijke tweede streepje.
Alhoewel hij nu iets duidelijker lijkt dan gisteren… :? :think:
Omdat er vandaag 15 dagen na de punctie nog steeds “iets” verschijnt op die zwangerschapstest van matcare,
ga ik straks een andere test halen!
Morgen is dan mijn officieele test datum en dan wil ik dus met een andere merk testen.
Welke zal ik dan halen…?
Natasch… :hug:
Dus je gaat dinsdag nog 1 x testen?
Toch niet vlak voor je sollicitatie heh…??
Dan kan je het denk ik beter er na doen…
Ineke voor jou is het ook nog maar 2 nachtjes…! Spannend!!!
Ben voor “de zwanger worden doos”!!!
Poppetje lig je al in de stoel? Met je benen in de lucht??? Succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hopelijk een goede oogst voor jou!!!
Jannigje viel reuze mee toch…?
Kruidvat 2 voor 5 euro of ander clearblue. Die zijn beide erg betrouwbaar. Voor de eerste test zou ik kruidvat doen, scheelt een hoop geld. Hoop het echt voor je meid!!!
Natas: Nadeel blijft dat je niet voor niets van het ziekenhuis pas na 3 weken mocht testen… Hoop voor je dat je snel 100% duidelijkheid hebt.
Er schijnt iets van kruisreactie te zijn met ovulatietest en zwangerschapstest bij zwangerschap!!! De eerste tijd van de zwangerschap het je ook hoog LH in je bloed geloof ik. En dan wordt de ovulatietest ook positief! Deed ik wel eens omdat ovultietesten goedkoper zijn…weet niet hoe dan zit met die ovitril? Maar lijkt mij wel positief!!! Wat een spanning ook voor jou!
En die dip is natuurlijk heel normaal. Het lukt echt niet altijd meteen om maar weer te relativeren en er komen zo enorm veel emoties bij kijken zoals we allen weten en ervaren!
liefs
Ineke
Heb net even online gekeken bij kruidvat punt nl maar zie geen 2 voor 5??
Wel 1 voor 7,49 huismerk. En Cb 1 voor 12,99… :shock:
Hebben ze in de winkel zelf. In een wit doosje.
via online beter sensitest of zwangerschapstest punt nu. Heb je ze morgen. nog goedkoper.
Zo te zien hebben ze ze niet online die ik bedoel… Dan moet je er naartoe ben ik bang. Zou dan wel tot morgen wachten om ermee te testen. 's Ochtends slaat hij toch het beste uit. Heb je de meeste kans op een duidelijk antwoord.
SPANNEND!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Cb is duur ja, maar wel goed blijkbaar.
Ik denk Marka dat jij gewoon hartstikke zwanger bent…gelukkig tenminste 1 iemand met goed nieuws…en dan hopelijk vrijdag Ineke met goed nieuws
Tja hier is t natuurlijk een domper…zou niet goed zijn als dat niet zo was, maar ik blijf nooit ergens te lang in hangen…ik heb natuurlijk zondag al een klap gehad hoor.
Daarbij stap ik nu iets gemakkelijker eroverheen omdat ik Odin al heb…ik hoef maar naar t ventje te kijken en voel me dan dolgelukkig dat we al 1x zo’n wonder hebben mogen krijgen.
Marka, ik lees nu pas goed, dat je een positieve ovutest had, en een hele licht-positieve zw.test. Klopt dat? Oeioeioei… da’s spannend. Als morgen je testdatum is, zou ik er 2 halen. Gewoon van 2 verschillende goede merken. Bv. een van Predictor en een CB (die digitale die je ook in een vroeg stadium kunt gebruiken, die zal wel extra gevoelig zijn).
En als er dan nog steeds vage streepjes verschjinen, kun je dan niet een testje laten doen bij je huisarts?
Jippie: Wat lief dat ze zo voorzichtig met je is. Ze ziet er op foto’s ook zo engelachtig lief uit! Ze heeft een heel schattig en knap gezichtje
Mijn lf is meestal 16 dagen, ook met hormonen. Heel soms 15 of 17. Mijn ovulatie is natuurlijk vandaag, maar als er een TP komt, kan ik pas vanaf zaterdag beginnen met het tellen van de wachtweken. Mijn testdatum hoor ik zaterdag waarschijnlijk, als het lukt.
Wij gaan zo naar de kliniek voor de IUI. In de wachttijd gaan we daar in de buurt een wastafel kopen en badkamertegels. We hebben ze al uitgezocht; en wat is nou een betere afleiding dan geld uitgeven! :dance:
Kunnen jullie trouwens zien dat ik jullie namen rood maak? Ik zie zelf namelijk alleen die code om de naam heen, maar niet de kleur.
Monne ik zie ook geen rood! Ik zie alleen (color darkred)
Het klopt idd dat ik een vet positieve ovu test had en een minimaal licht zw test… :shifty:
Natascha als ik elke ochtend wakker zou worden en 2 van die super mooie blauwe kijkers mij liefdevol aankeken…
dan zou ik er denk ik ook iets makkelijker over heen stappen.
Het blijft spannend, ook voor jou want 2 november is 2 november!!!
Daarom kan ik ook nog niet blij zijn want 28 oktober is 28 oktober!!!
Ik ga dan nu naar de kruidvat… :shifty:
Ik heb die dingen nog nooit in de winkel gekocht! :shifty:
Altijd online, zowel ovu als zw testen…!
Wish me luck!!!
Heb net even de zwangerschaptesten test op gezoch (kassa) en ik heb me vergist… het is de romed die zo onbetrouwbaar is :shifty: Die sloeg zelfs uit bij de urine van een man :shock:
Bij de matcare staat wel dat de streepjes onduidelijk zijn, maar hij krijgt toch een 7,4 (de matcare Ultra dan wel van €7,99)
Die van de kruidvat staat bovenaan met een 8,5, maar dan ook gewoon die duurdere. De goedkope staat niet in die test.
Nou, ik heb ze gehaald hoor! Bij de kruidvat 2 voor 5 euro.
Het is wel zo een test met een pipetje… :? En een + en - uitslag…
Heeft iemand daar positieve ervaringen mee??
Spannend… :shifty:
Jij krijgt er morgen een positieve ervaring mee!! Als je zo lang kan wachten, je zit vast nu al weer op het toilet!!
hey meiden,
Ik heb mijn punctie gehad en het is heel goed gegaan! Ik was vrij rustig en heb echt goed kunnen ademen waardoor alles goed ontspannen was en het minder pijn deed. (maar pijn deed het wel). Achteraf zei de dokter dan ze deze wel op hadden kunnen nemen voor de info avond, dat het ook op zo een manier kan. Altijd fijn een compliment.
Het was wel een grote punctie doordat ik veel eiblaasjes had. Ze hebben er iets van 20 aangeprikt. Daar zaten 18 eitjes in! helemaal blij dus. 15 eitjes zijn groot genoeg en 3 zijn wat kleiner. Ik ga er dus maar vanuit dat die zowiezo niet gaan delen…
Ivm grote punctie en veel follikels moet ik echt wel rustig aan doen de komende dagen. Ze was ook een beetje bang voor overstimulatie. Ik moet dus veel drinken en heb ook al bruisabletten meegekregen die ik moet nemen. Heeft iemand dat al wel eens gehad? Die bruistabletten zijn van Fluimicil (of hoe je dat ook schrijft). Er staat op dat hete tegen hoesten en vastzittend slijm is. Maar ja, daar heb ik geen last van. IK ben benieuwd of dit wel klopt.
Nou ja, ik die medicijnen ophalen maar dat was toch teveel van het goede. Ik werd toch misselijk! Heb net ook overgegeven… Ik ga nu maar even slapen. xx
ow ja, vergeten: Marka, ik denk toch dat we jou voorzichtig mogen feliciteren. 1 dag voor de testdatum een positieve test lijkt me gewoon goed!!
Poppetje wowwwwww wat een goede score zeg…hopelijk strx ook veel die bevrucht zijn.
Oei een kans op overstimulatie…ik wil je niet bang maken, maar doe aub heeeeeeel rustig aan de komende dagen…veel rusten en idd heel veel water drinken…hou ook even je buik en gewicht in de gaten…als je buik dikker wordt en je gewicht stijgt dan aan de bel trekken, want overstimulatie zorgt voor veel vocht in je buik en kan voor een vrouw heel fout aflopen…maar gaat goedkomen hoor als je maar goed de voorschriften opvolgt.
Marka succes morgen
Ineke…! :-*
Je begint me aardig goed te kennen… :mrgreen:
Maar helaas geen plasje Ik moet nog niet… :doh:
WauW Poppetje wat een compliment!!!
Zoveel eitjes en dan zo weinig pijn!!!
Mooie oogst, dat had ik namelijk ook! :lol:
18 eitjes waarvan 15 rijp genoeg en 11 bevrucht.
1 terug geplaatst en van de 10 maar 2 ingevroren!!!
Hoop voor jou dat het er meer zijn!!!
Doe rustig aan en ga vooral niet tillen!!! :naughty:
Hou idd je gewicht in de gaten en probeer veel te drinken!
2 liter per dag…!
Bedankt Natasch!!! :-*