IVF/ICSI deel 14

jaaa…maar die liggen thuis!!! Nog een lekkere zak met praline van baronie (dat zijn de lekkerste!) in de aanbieding voor 1 euro…kon ik echt niet laten liggen natuurlijk!

Ohw. had ik ze maar hier…verveel me ook nog vandaag! (werk…kantoordienst…)

Op naar het weekend!

ineke je kunt je dan zo onzeker voelen he, maar ik sluit me helemaal bij de woorden aan van Rhi. :hug: :hug:

Rhi morgen is t zover, ben je er zo bang voor dan? hoe komt dat? door een nare ervaring tijdens een poging of vind je gewoon t idee eng???

Rennic: wow 10 eitjes…superr, hopelijk zijn ze allemaal mooi bevrucht :pray: :pray:

Ik ben niet aangenomen bij MvM, ik denk zelf dat ze bang is dat ik t te druk zal hebben, mijn gezin, opleiding en stage lopen en dan nog MvM erbij, kan ik me wel voorstellen dat ze dan liever iemand nemen die bijv niet werkt.

Achja nu deze baan niet doorgegaan is steek ik die uren nu in een 2de studie…volgende week begint deze studie…als ik die opleiding haal heb ik meteen 3 diploma’s, basiskennis boekhouden, basiskennis calculatie en Financial Assistence.

Mijn andere opleiding loopt wel lekker, ik lig er zeker 4mnd voor op schema, prima om dan de aandacht op de andere studie te gooien.

En ik begin volgende week bij de Gemeente Maastricht met stage lopen…die school waar ik stage liep is misgelopen.

Het contact met de leerlingen vond ik niet zo geweldig :oops: daaerbij leer ik voor adm medewerker en niet voor oppas of juf :wink:

Zoo ik ga hier dadelijk eentje in bed leggen en dan ga ik ook plat, voel me niet lekker.

Hadden ze nu maar een bezorgservice Ineke! :mrgreen:

Wow Natas jij bent goed bezig zeg! :shock: Dan is tussendoor even zelf wat rust pakken niet gek. :thumbup: Wel jammer van MvM, maar wie weet als je klaar bent met de studies etc je weet nooit hoe het loopt en je hebt nu een ‘ingang’ daar nietwaar?

Ben niet extreem bang oid hoor, het is meer dat er nu iets meer onzekere factoren zijn zoals niet weten welke arts etc. Daar kan ik minder goed tegen. :shifty: Als ik het vergelijk met mijn laatste punctie zou dit eigenlijk een euh eitje moeten worden aangezien we niet heeeel veel follikels hebben om aan te prikken. :lol:

Jammer natascha maar inderdaad heb je genoeg te doen zeg! Alvast suc6 met je stage!

Rhi, misschien is het mc. dreamy wel!!! Anders zwijmel je daar maar over.

Rhi, heel veel succes morgen! Dat het maar net zoals bij mij was mag gaan! Go Go Go :thumbup:

Rhiannon Heel erg veel succes met de punctie morgen! Zet 'em op, meid!

Rennic Mooi aantal eicellen, zeg! Nu maar op volle snelheid duimen dat er een paar goede embryo’s zullen onstaan. Kun je de spanning nog een beetje aan? :thumbup: :thumbdown:

Natascha Balen dat je niet aangenomen bent bij MvM, maar zo te lezen heb je nog genoeg andere bezigheden.

Hopelijk vind je over een tijdje een andere leuke baan!

Ineke Buikpijn kan inderdaad wel door het pilgebruik komen, je lichaam is nu helemaal in de war.

Tussentijds bloedverlies en andere klachten zijn vrij normaal. Dus je niet al teveel zorgen maken! Ben je al aan het aftellen tot woensdag?

Purpled Hoe is het daar? Nog steeds alles goed? Wanneer mag je testen?

Hier nog steeds best veel bijwerkingen van de chemo, blijkbaar herstel je tussendoor steeds minder en heeft het langer effect op je lichaam. Ik zou nu in mijn beste week moeten zitten, maar daar merk ik niet zoveel van. Je bent uitgeput na de kleinste inspanning, her en der pijntjes. Volgende week de laatste chemo, hopelijk kan ik daarna eindelijk goed herstellen.

Rhi succes morgen meissie :hug: :hug:

Jippie: he bah de laatste loodjes wegens dus werkelijk t zwaarst :hug: :hug:

Ik hoop zo dat je na de laatste chemo weer lekker snel opknapt.

Rhi, hoe is het gegaan??

Jippie, zo balen dat je je zo voelt…kan alleen maar met je hopen dat het nu echt snel de goede kant op zal gaan! Heel veel sterkte alvast. Wanneer gaat de kuur van start precies?

Rennic, wanneer hoor je hoe het is gegaan in het labaratoruim?

Hier tel ik al af ja, kom maar door met die spuiten!! Buikpijn is vandaag niet echt aanwezig, wat bruinverlies, minimaal dus voel me wel weer rustiger. Nog even lekker aan de rose!!

Whaaa Rennic ik doe met je mee…wij hadden er ook 10! :mrgreen: De arts verwachtte er niet zoveel want er waren er maar 6 echt groot. Vet verrast dus. Maandag horen we meer, nu nog wat last van buikpijn maar het viel me mee. Zelfde arts als bij de punctie waaruit Casper is ontstaan leuke vrouw. :thumbup: Ze werkt lekker snel doet aan verzoekjes (aftellen en links beginnen etc :mrgreen: ) en is gewoon prettig.

Jullie horen het morgen neem ik aan? Duimen draaien iig door!

Jippie gats ja, je lijf heeft het ook te verduren. Op naar de laatste en dan herstellen. Hopelijk helpt een pleur goed weer je ook. :-*

Rhiannon Mooi aantal! Fijn dat de punctie je is meegevallen, scheelt toch weer.

Hopelijk maandag goed nieuws, daar gaan we wel vanuit! Eerst maar even lekker bijkomen en rustig aan!

Rennic Hoe laat worden jullie morgen gebeld? Spannend, ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.

De duimen draaien hier in elk geval op volle snelheid! :thumbup: :thumbdown:

Ineke Ik heb donderdag de laatste chemo. Ik zie er toch wel weer tegenop, aangezien ik nu nog steeds zoveel bijwerkingen heb en ontzettend moe ben. Komt er weer een klap en een dosis gif overheen. Maar goed… nog even op de tanden bijten en dan hebben we het gehad! Fijn dat je vandaag geen buikpijn had en het bij een beetje bruinverlies is gebleven. Ik ben benieuwd wanneer de eerste spuit erin mag.

Fijn weekend verder!

Rhi, geweldig! Goed nieuws en fijn dat alles is meegevallen. Nu duimen op goed nieuws!!! :thumbup:

Jippie, ik kan je niet zeggen hoe vervelend ik dit voor je vindt…hopelijk sterk je nog een beetje aan voor donderdag om de laatste chemo te doorstaan…kop op meissie! Het eind is in zicht. :-*

Ineke wat spannend joh, hopelijk mag je gauw van start.

Nou, we zijn vanmorgen gebeld…ennnnnnn…goed nieuws!!! 4 waren er bevrucht waarvan er 2 vanmiddag om 13 uur worden teruggeplaatst. Dit houdt in dat de kwaliteit niet super is, want we hadden gezegd, 1 goede of 2 mindere…nu ja, dat was met Jorn ook. Super blij dat we al zover zijn gekomen :dance: :dance: :dance: :dance:

Nu lekker nog ff van het mooie weer genieten en dan op naar Utrecht!

Nic superkwaliteit heb je ook idd niet nodig! :thumbup: :pray: Nu het spannendste stuk meis!

Jip thnx, donderdag voor jou dus weer aan de bak (euhm infuus dan). Duimen draaien hier ook heel hard dat het mee gaat vallen. :-

Ineke spannendddd het komt steeds dichterbij. Hoop dat het de eerste keer gelijk de laatste keer is omdat je dan een beetje boel zwanger bent. :thumbup: :-

Gisteren met wat buikpijn naar bed gegaan maar vanmorgen was het gelukkig al flink weggetrokken. Nog wel wat moe en spierpijn, blijkbaar toch wat spieren aangespannen tijdens de punctie. :wall: Vanavond evt maar een badje of zo. Ik krijg met dit mooie weer zo de neiging om de BBQ maar aan te steken. :angel:

Rennic Goed nieuws! :clap: Ik zou me niet teveel zorgen maken over de kwaliteit van de embryo’s. Zoals je zelf al zegt is Jorn daar ook uit ontstaan. Onze meid is ook het resultaat van een emmie, die niet helemaal top was. Dus dat zegt helemaal niks. Het gaat erom of ze blijven plakken en doordelen. Heel veel succes met de wachtweken!

Rhiannon Ben je weer een beetje bekomen van de punctie? Heb je nog veel napijn gehad of valt dat mee? Jullie krijgen morgen te horen of er bevruchting is, toch? BBQ-en met dit weer kan toch best? Hier achter in de tuin is het behoorlijk warm, dus lekker doen als je daar zin in hebt!

Fijne zondag allemaal!

Ik krijg nog meer zin om de BBQ aan te steken. :mrgreen: Net gebeld van de 10 alle 10 bevrucht en 9 goed genoeg voor een TP!! :o

Morgenmiddag eind van de middag dus 2 teruggeplaatst en dan horen we meer over de kwaliteit en of er evt nog wat de vriezer in kan.

Stuiterdestuiter… :inlove:

Napijn viel overigens mee Jippie. Met het naar bed gaan nog last gehad (kom dan ook wat lastiger in slaap) maar na een nachtrust was het over. :thumbup:

sjeeeeeeeeee Rhi wat een gigantisch goed nieuws en score zeg!!!

Echt geweldig dit!!

Op naar de Tp morgen en dan lekker 9mnd op t bankje zitten :wink:

Rennic: bij jou ook supernieuws, jij hebt je 2 emmy’s al lekker in je buikje zitten, strx komt Rhi gezellig bij je zitten.

Nou kom op meiden…we willen over 2wk dikke vette strepen zien op de testers :):):slight_smile:

Jippie: weer aftellen tot de volgende chemo, gelukkig wel de laatste :dance:

maar kan me heel goed voorstellen dat je er flink tegenop ziet, zeker nu je je nog niet toppie voelt.

Rhiannon, wow, wat geen mooie score zeg!! Negen van de tien!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

Ik kan me je gestuiter helemaal voorstellen, :mrgreen: .

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Rennic, ook voor jullie: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:

(Het eelt staat bijna op mijn duimen :wink: 8) )

Rhiannon Wauw, wat een superscore! Hopelijk nog een mooi aantal cryo’s!

Succes met de terugplaatsing morgen!

Purpled Hoe is het met jou? Alles nog goed daar? :thumbup: :thumbdown:

Rennic en Rhiannon; Heel veel succes op het wachtbankje. Ik duim enorm voor jullie :pray: :pray:

Jippie; Zet op m, nog 1 keertje… je kunt 't :-*

Ik probeer zo af en toe mee te lezen, maar mis veel, merk ik wel.

In ieder geval allemaal een hele dikke :hug:

Hier gaat alles prima, nog moe en misselijk, maar de 12 weken zijn in zicht. Hopelijk wordt het daarna iets minder. Al klaag ik (bijna) niet hoor, ben veel te gelukkig :wink:

Rhiannon,

Zo dat is netjes zeg! Ben benieuwd hoeveel er ingevroren kunnen worden. Succes alvast op het wachtbankje.

Rennic,

Ook voor jou een spannende tijd. Hopelijk blijven ze plakken :pray:

Jippie,

Wat ontzettend vervelend dat je je zo rot blijft voelen na de laatste chemo. :hug: Alvast sterkte voor de laatste chemo donderdag en de weken die daarop volgen.

Hier gaat alles goed. Ben wel een beetje met het wel/niet zwanger zijn bezig maar op een heel andere manier als de vorige keren en ook een stuk minder. Ik heb zoiets… als ik dan ongi ga worden laat het maar snel gebeuren dan kan ik in ieder geval met mijn medicatie beginnen. Normaal voel ik ook altijd vanalles de laatste dagen voor mijn ongi, nu helemaal niet. Normaal wordt ik 12 dagen na de eisprong ongesteld en dat zou woensdag zijn dus we zullen wel zien en misschien dat het door de utrogestan nu nog iets later wordt zelfs. (uiteraard nu ik dit aan het typen ben krijg ik ineens een zeurend ongi gevoel :think: )

We blijven afwachten.

Purpled Spannend! Het zou zo mooi zijn als deze cryo 38 weken blijft plakken!

Mag je woensdag ook testen of pas aan het einde van de week? Ik duim nog eventjes door! :thumbup: :thumbdown:

Jov Morgen 12 weken! Voel je je goed en verloopt alles naar wens?

Lief dat je ons hier nog volgt. Succes met je zwangerschap verder!