oh Puck, wat erg! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, wat vreselijk dat je na alle blijdschap om de zwangerschap toch met lege handen moet staan. Heel veel sterkte! :hug:
liefs maya
jeetje puck wat een verhaal…sterkte :hug:
suzanne, ga je aankomende vrijdag testen?
nog 4 weken en 6 dagen :dance: en dan mogen we naar AMC :mrgreen:
Nog 1 uur en dan heb ik een TP!!!
De eerste cryo die ze ontdooide…ging goed!
We hebben dus nog een back-up als het nodig is.
Duimen jullie voor me?
succes lientje
Lientje, wat fijn dat het ontdooiien gelukt is! succes met je tp!
Suzanne, hoe is het bij jou???
Zit alweer een paar dagen thuis met een zware verkoudheid en verstopte bijholtes. Ik heb echt zo’n lage weerstand de laatste tijd. Ik heb al buikgriep gehad vorige maand, daarna koortslip en nu dit. Ik kan merken aan mijn lichaam dat het me allemaal veel energie heeft gekost. Maar goed, met veel rust en vitamientjes komen we er wel weer bovenop .
liefs maya
Succesw lientje.
Nou hier is het helemaal mooi, not. Ik kreeg gisteren weer bloedverlies en ook weer een uurtje buikpijn. Vanmorgen was het weer weg. Maar nu is het alweer begonnen :evil: Nu dacht ik, laat ik voor mijn eigen gemoedsrust maar even een test doen, dan ben ik er vanaf en kan ik vanavond gewoon een wijntje drinken. Ik die test doen en gelijk weggelopen, komt er verdorie gewoon een (lichte) streep!!!
Nu moet ik reel zijn en ga er dus gewoon vanuit dat het een prille zwangerschap is die wel mis gaat lopen.
Ik heb nu ook maar gewoon een tampon ingedaan, omdat ik wel bloedverlies heb en ook een zeurend gevoel in mijn buik, zucht…
Liefs Suzanne
Volgens mij kan je die tampon beter uit doen nu. Geloof dat dat niet zo goed is als het wel goed mocht gaan. Je bolletjes gaan daar namelijk ook in. Verlies je echt rood bloed? Of een beetje gekleurd?
Jemig, wat maak je het spannend zeg! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Lientje: goed nieuws! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Maya: balen zeg Beterschap!
nee , ik verlies echt rood bloed, nog niet veel, maar mijn ervaring maakt dat ik dit niet echt rooskleurig vindt.
liefs Suzanne
oh suzanne, wat hoop ik voor je dat je bloeding niet doorzet…
Maak je over die tampon niet druk, dat heb ik ook een keer gedaan en het ziekenhuis verzekerde me dat dat geen kwaad kon. Ik hoop zo dat het goed gaat Suzanne, ik blijf voor je duimen.
Verder van mijn kant een beetje rustig geweest. We hebben veel tijd aan en met elkaar besteed thuis en dat was even lekker en broodnodig. Ik heb mezelf redelijk bij elkaar geraapt en heb mijn hoop gevestigd op de terugplaatsing van de cryo, maar merk toch ook dat ik er nu ernstig rekening mee houd dat er geen tweede komt. Dat maakt de pijn wat zachter. We hebben al een prachtmeid en daarmee ons grootste geluk. Een tweede is zeker niet minder welkom, maar ik wil mezelf en ons gezin een beetje in bescherming nemen.
Ik zit nu op mijn werk, dus dit is even een snelle update en kijken hoe het met Suzanne is.
groetjes, Carenza
Carenza Groot gelijk dat je de tijd genomen hebt om het een beetje te verwerken en je op je gezinnetje te richten. Ik kan me voorstellen dat je er rekening mee houdt dat er misschien niet een tweede kindje zal komen, zeker als je alleen nog voor een cryo-terugplaatsing gaat. Maar ik blijf duimen, hoor! Sterkte met alles!
Suzanne Hopelijk zet je bloeding niet door en ben je toch zwanger. Een streepje is natuurlijk een goed teken, maar dan hopen we natuurlijk ook dat het allemaal goed mag gaan. Zit je nu twee weken na de terugplaatsing? Heb je vrijdag een bloedonderzoek of hoef je alleen zelf een test te doen? Succes!
Maya Wat vreselijk balen dat je ziek bent. De behandelingen vergen inderdaad een hoop van je lichaam, het zal zeker ook invloed hebben op je weerstand. Gaan jullie de volgende cyclus een cryo-tp doen, of is dat nog even afwachten? Heel veel beterschap!
Lientje Wat goed dat de ontdooiing goed is gegaan!
Succes met de terugplaatsing vanmiddag en de komende twee weken!
Angelbaby Alweer op de helft van je zwangerschap! Heb je de 20 weken-echo al gehad?
Is het allemaal nog een beetje vol te houden in combinatie met je reuma?
Sophie Al druk aan het aftellen, zie ik! Nog eventjes en dan is het april, jullie maand!
Hopelijk kom je snel te weten wanneer jullie eindelijk mogen beginnen!
Ikke Dikke knuf voor jou! :hug:
Hoi,
Nou tampon toch maar uitgedaan en maandverband in.
Ik ga er nog steeds vanuit dathet niet goed zit, maar ik zal vrijdag maar weer gaan testen, ik hoef geen bloedtest, maar ik zal als de test vrijdag nog positief is, of sneller positief is toch even moeten bellen met het oog op mijn in het verleden buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Carenza, ik kan mij goed indenken dat je eerst even een tijdje met je gezin wilde doorbrengen. Ik hoop natuurlijk dat je cryo poging mag slagen, maar ik vind het dapper van je dat je toch al incalculeert dat je prachtmeid de enige blijft.
Ja, angelbaby heb je idd al je 20weken echo gehad.
Maya, beterschap voor jou, lekker veel vitaminietjes naar binnenwerken hoor!
Ikke, :hug:
Jippie, heb je veel last van kwaaltjes?
liefs Suzanne
Suzanne Hoe gaat het nu? Heeft het nog doorgezet of niet?
Ik duim me helemaal suf dat het niks te betekenen heeft en dat je lekker zwanger bent!
Qua kwaaltjes valt het mee, hoor. Ik heb het wel constant vreselijk koud, snel moe, vaak het zuur of misselijk als bepaald eten slecht valt, en al behoorlijk veel last van mijn bekken. Voor de rest valt het reuze mee. En mijn buik groeit als een speer, nu al te vergelijken met de buik die ik toen met 20 weken had. :roll: Volgende week donderdag hebben we de 2e echo, ook weer erg spannend! Lief dat je naar me vraagt!
Goeie morgen,
Hier blijft het zeuren, blijf wat bloedverlies houden, maar de ergste buikpijn die ik had is weg. Ik heb nog steeds weinig vertrouwen, ga eerst morgen maar weer testen.Mocht de lijn sneller verschijnen en dikker zijn dan gisteren, dan maar het ziekenhuis bellen en aandringen op een bloedtest.
groetjes Suzanne
p.s. Lientje hoe is de terugplaatsing gegaan?
Suzanne: wat spannend zeg… kan me indenken dat je weinig hoop hebt, maar hier duimen we toch hoor!!
Lientje: hoe is het gegaan??
Suzanne, zou je nu niet ‘gewoon’ ff kunnen bellen dat je voor bloedtest komt? Nóg een dag in onzekerheid zitten is ook niet alles. :think:
Mijn tp is supergoed gegaan. Ik wilde dus het aantal cellen niet weten omdat ik er ‘blanco’ in wil gaan. Nou, zei de arts, ik kán het je niet eens vertellen omdat het aantal cellen nieteens meer te tellen was! (had niet mijn eigen arts dit x) En ze zei nog: heb nog nooit zo’n type embryo teruggeplaatst.
Nu houd ik me elke x voor: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik blijf positief maaaaaaaaaaaar met een gezonde dosis zelfbescherming.
jeetje suzanne je maakt het wel spannend…
dus lientje je hebt op de wachtbank plaats genomen…spannend hoor :thumbup:
jippie je bent al bijna 10 weken :shock: gaat hard zeg hihihihihi kan voor jou ms niet hard genoeg gaan?? wanneer heb je weer echo?
carenza hoest met jou? hopelijk lukt jouw cryopoging
en hier wachten we rustig weer verder :lol:
Suzanne Spannend! Ik zou ook gewoon het ziekenhuis bellen, hoor! Bloedverlies en een positieve test is zeker een reden, gezien je geschiedenis. Hopelijk mag je dan morgenochtend voor een bloedonderzoek, dan weet je voor het weekend nog waar je aan toe bent.
Lientje Een super-embryootje dus! Ik hoop dat 'ie mooi gaat doordelen en gaat innestelen. Spannend de komende twee weken! Wanneer mag je testen? Een vriendin mocht altijd 12 dagen na een cryo-tp al een test doen.
Sophie Inderdaad morgen alweer 10 weken. Aan de ene kant gaat het razendsnel, aan de andere kant kruipen de eerste 12 weken voorbij. Volgende week donderdag de 2e echo, erg spannend weer!
Ik zit er een beetje doorheen, bloedverlies blijft en zeurend gevoel in buik/liezen/heupen ook.
Toen ik dinsdag weer bloedverlies kreeg had ik me er een beetje op ingesteld dat ik ongesteld werd, nu is het weer anders en ik word zo heen en weer geslingerd in mijn gevoel. Zit nu zuchtend op mijn werk en moet straks nog 4 uur 40 kids “vermaken”.
Ik heb nu toch m,aar weer een tampon ingedaan, want het gevoel dat het elke keer zo in dat maandverband loopt, is zeer frustererend :twisted:
Ik heb maar weer een zwangerschapstest gekocht en die ga ik dan morgen doen.
Ziekenhuis bellen helpt denk ik niet, want die zeggen toch alleen dat ik dan te vroeg heb gestest en dat moeder natuur zijn werk toch wel zal doen. pfff…
Sorry, moest even mijn verhaal kwijt.
liefs Suzanne
Even een dikke knuf voor jou! :hug: Het is niet niks als je steeds heen en weer wordt geslingerd tussen hoop en teleurstelling.