carenza, spannend meid!! ik duim alvast voor donderdag maar het klinkt idd goed, en ik had dat ook dat ik het niet luidop dierf zeggen maar had zelf ook het idee dat het toch wel goed kon zitten
suzanne , en meid hoe gaat het nu met je? hier na de tp ook een lichte overstimulatie en hier was het idd door de zwangerschap dus ik hoop het bij jou ook!! ik duim keihard voor je!!
hier net terug van de gyn, jammer genoeg zijn we nog niet wijzer geworden wat het geslacht betreft maar het belangrijkste is dat alles piccobello in orde is en dat het gezond is, het was heel goed gegroeid en mama is zelfs 300gr lichter dan 3 weken geleden
malky wat mooie zeg :inlove: :inlove:
fijn dat alles goed is :thumbup:
Oh Malky, dat zijn de plaatjes waar je voor gaat he? Prachtig! Fijn dat alles zo goed gaat!
Ik heb het zooooo koud!!! En dat had ik bij Lissa ook!!! :mrgreen:
Carenza nog twee nachtjes slapen
carenza, :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: , en je voeten goed warm houden (tenminste dat zegt mijn accupuncutrist altijd)
Mijn voeten zitten in grote warme laarzen, die hoor je niet klagen. Maar oh, wat zou ik graag een dikke wollen warme trui met twee kruiken eronder aan hebben nu. Brrrrrrrrrrr. Nog twee nachten inderdaad. Ik begin nu toch wel ongeduldig te worden hoor!
Carenza Ik heb het ook nog steeds zo koud! Zit vooral 's avonds te trillen op de bank.
Je maakt het wel spannend! :shifty:
Suzanne Hoe gaat het met jou? Wanneer moet je je bloed weer laten controleren?
Kun je de dagen een beetje om krijgen nu je niks mag doen?
Malky Mooie echo!
het koud hebben klinkt erg bekend Ik duim me suf voor jullie hoor!!!
Suzanne: hoe is het bij jou?
Malky: mooie echofoto hoor!
Mag je eigenlijk creme fraiche eten als zwangere? En kwark? Ik ben het allemaal weer kwijt… stond net in de kantine en zag wat lekkere dingen staan, maar heb me maar ingehouden, je weet nooit.
Ik ben ook wel benieuwd naar Suzanne. Ik hoop vandaag nog een berichtje van haar te zien!
Jippie, sterkte met de kou! Lekker 's avonds onder een dekbedje kruipen met een kruik, deed ik altijd!
Hoi,
Hier ben ik dan! Sorry was gisteren zo gefrustreerd en sjaggie. Hier gaat het zijn gangetje. Zit nog heerlijk ( :liar: ) thuis.
Bloedwaarde was gisteren hetzelfde gebleven (0,41) dus mocht weer naar huis met rust en veel drinken. Ik kan geen broek meer aan, verveel me te pletter en vind niks leuk, zo dat lucht weer op!
Carenza, wat spannend allemaal, ik hoop het zo voor je.
Kwark enzo mogen volgens mij allemaal hoor, er is weinig gemaakt van rouwe melk.
Malky fijn dat alles goed was, jammer dat je niet weet wat het wordt.
Jippie, ik mag de 27ste testen. Ik denk er nog niet veel over na…
Angelbaby, jij krijgt gewoon een :hug: voor je fijne en meedenkende brichtjes, Jippie ook trouwens
En de anderen… :hug: :mrgreen: :mrgreen:
Fijne dag allemaal
liefs Suzanne
Suzanne Ik kan me helemaal voorstellen dat je het zat bent en je te pletter verveelt! Nu kun je met dit weer ook niet naar buiten, wel balen. Of kun je lekker in de tuin of op het balkon zitten? Sterkte met alles en de moed niet opgeven, hoor! :hug: We duimen dat het deze keer niet allemaal voor niks zal zijn!
Carenza Creme Fraiche, slagroom, kwark en roomkaas mogen allemaal. Zolang het niet van rauwe koemelk is gemaakt zonder verdere bewerking, maar dat is normaal ook niet zo. Ik hield er tijdens de behandeling en de wachtweken ook al rekening mee: geen rauw vlees eten, brie, alcohol drinken, enz.
Die mag je gewoon hoor. Je mag alleen geen melkproducten van rauwe melk en dat zijn deze niet. (dan staat er au lait cru op) Lekker eten dus :drool:
Suzanne: dank je, daar zijn we hier toch voor. Ik vond al die adviezen ook prettig toen wij bezig waren en nu kan ik het terug doen.
Kan me wel voorstellen dat je er sjachie van wordt hoor. Telkens maar weer die uitslag afwachten en het is al zo’n onzekere tijd… :hug:
tegelijk
Brie mag wel hoor, alleen dus even goed de verpakking lezen. De brie die gewoon in de supermarkt verkocht wordt is over het algemeen wel gewoon goed. (pas nog op, stond netjes “au lait pasterissé” op)
Dan moet er inderdaad wel duidelijk op staan dat het niet van rauwe melk is gemaakt en gepasteuriseerd is.
Als ik het niet zie staan, neem ik de gok niet.
ik ook niet het zekere voor het onzekere.
Even een (stomme) vraag, maar kan deze vroege overstimulatie nu ook doorgaan/overgaan naar een late overstimulatie (met daarop veel kans op een zwangerschap )
Mijn buik blijft nog dik en ik krijg ook weer wat buikpijn en lage rugpijn rechtsonder, maar…
Ik heb het idee dat ik gisteren misschien per ongeluk aan de 3 liter ben gekomen, kan die buikpijn ook daar van komen???
Ik eet vanavond maar groentensoep, ik moet namelijk nog ruim een liter drinken zucht…(waar moet ik dat allemaal laten in dat kleine lijf van mij.
Alvast bedanken voor het meedenken.
liefs Suzanne
carenza, alweer bijna een dag voorbij :thumbup:
Suzanne, helaas heb ik geen antwoord op je vraag, maar ik hoop het wel voor je! (dat je zwanger bent)
Ik ben mutsje geweest. Met alle symptomen konden mijn vriend en ik vanavond de verleiding niet weerstaan en we hebben getest… negatief. We konden het ook weten maar toch is het een teleurstelling. Wat was een streepje, hoe miniscuul ook, welkom geweest. Ik heb het ding net nog uit de prullenbak gevist want ik was ervan overtuigd dat er een vage streep was te zien, maar helaas; niks. Mijn geduld was even weg. Nu gaan we braaf twee dagen wachten.
Suzanne Als de overstimulatie blijft aanhouden en je bloedwaardes zo blijven, dan kan dat inderdaad op een zwangerschap wijzen. Maar dat zou zich dan volgende week uit moeten wijzen. Dus helaas nog even afwachten.