IVF/ICSI deel 13

ikke heb me schema binnen!!! :dance:

21 april spuitles en 25 april mag ik beginnen met hormonen spuiten!!!

eerst alleen decapeptyl, en daarna puregon erbij…

dan de eerste follikel meting op 18 mei…

pffff spannend allemaal hoor…

:pray: :pray: :pray:

Wat fijn Mloeska, dan kan je gaan aftellen!

Dames op de wachtbank: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Fijn mloeska, begin maar met aftellen.

Carenza, fijn dat het meeviel, die ellendige tandartsen ook altijd…

Jippie, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

Hier mag ik vanmiddag naar Nijmegen. Er zijn 5 embryo’s ontstaan, 1 wordt er teruggeplaatst.

Ik ga nu lekker even in bad liggen.

groetjes Suzanne

oh wat spannend suzanne veel succes vandaag :thumbup:

jippie veel plezier bij je echo vandaag :wink:

carenza hoest op het wachtbankje? nog wat vol te houden?

mloeska fijn dat je schema binnen is!!

Jippie: spannende dag vandaag!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Carenza: Hoe gaat het met je??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Suzanne: ook een spannende dag voor jou zeg! Ben je in het radboud? Dan heb je dus de foto al gezien op de digi-poli. Kunnen ze de andere invriezen? Succes vanmiddag!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dan heb je dus de foto al gezien op de digi-poli. Kunnen ze de andere invriezen? Succes vanmiddag!!!

Snap niet wat je bedoelt??? Digi poli??? Heb ik iets gemist of is er iets niet vertelt?

Angelbaby, wil je even uitleggen wat je bedoeld???

groetjes Suzanne

Jippie, succes met de echo. Hoop dat het er allemaal heeel mooi uitziet! :thumbup:

Carenza, fijn dat het allemaal goed is gegaan bij jullie. Sterkte op het wachtbankje!

Suzanne, ik denk dat Angelbaby de digipoli van 't Radboud bedoeld. Volgens mij is dat het enige ziekenhuis waar je online kunt zien hoe het met de ivf gaat. Lijkt mij ook wel prettig. Hebben ze jullie daar niet over ingelicht? In ieder geval succes met de tp!

Mloeska, voor jullie komt het nu dus ook snel dichtbij. Fijn dat je het schema binnen hebt. Ik vond dat zelf ook altijd heel prettig, weet je tenminste waar je aan toe bent.

Hier verder geen nieuws,

liefs maya

't Radboud heeft inderdaad een digitale poli. Daarop kan je je uitslagen zien en er is ook een forum waar je bijvoorbeeld vragen kunt stellen aan het IVF team. Super fijn om te hebben. Op de ochtend van de terugplaatsing komt daar ook de foto van de embryo die je terug laat plaatsen op te staan. Zo heb ik van alle 6 de embryo’s die terug geplaatst zijn de foto’s. Onze kinderen hebben straks dus al een foto van zichzelf toen ze embryo waren. (weet natuurlijk alleen niet welke baby bij welke embryo hoort)

Ook het vragen kunnen stellen aan het IVF team vond ik erg fijn. Je kunt dan gewoon je vraag posten en zodra ze tijd hebben beantwoorden ze die. Dus als je je ergens onzeker over voelt, even op de digi. (die drempel ligt ook veel lager dan als je zou moeten bellen) Zouden echt alle ziekenhuizen moeten hebben.

Aan de verbazing te merken heb je dat duidelijk niet :wink:

Jippie: ben erg benieuwd!!!

De echo was goed! Er was een mooie beeb te zien van 15 mm lang en we hebben een kloppend hartje gezien en gehoord! :inlove: Qua groei ligt het precies op schema en alles ziet er tot dusver perfect uit. Het blijft natuurlijk spannend de komende weken. Ik ben een dag vroeger uitgerekend dan ik dacht, dus we zijn morgen 8 weken zwanger. We blijven onder controle van de gyn. De volgende echo is over precies 3 weken, op donderdag 2 april.

Mloeska Fijn dat je schema binnen is en dat je weet wanneer je met het spuiten mag beginnen. Dan zijn er zeker geen wachtlijsten in jouw ziekenhuis? Zie je ook erg tegen de ICSI op, of heb je er juist wel “zin” in? Het spuiten valt reuze mee, hoor!

Suzanne Hoe is de terugplaatsing gegaan? Een mooie emmie teruggeplaatst?

En kunnen de andere ingevroren worden, of hoor je dat morgen pas? Succes met de wachtweken!

Carenza Hoe gaat het met jou? Heb je inmiddels geen last meer van je kies?

En kun je de dagen een beetje om krijgen?

Sophie Jullie mogen op 27 april toch naar het AMC? Hopelijk gaan de komende weken snel om!

Kun jij nog een beetje afleiding vinden tijdens het wachten steeds?

Maya Alles goed met jou? Ben je inmiddels ongi geworden? De ronde hierna gaan jullie toch de cryo-tp doen? Spannend!

Angelbaby Begint het ook zwaarder te worden nu je bijna op de helft van de zwangerschap zit?

Ben je ook al veel in gewicht aangekomen, of valt dat mee?

Hier alles goed. Het laagje wat de tandarts op mijn kiezen had gesmeerd viel er gisteravond alweer af, maar de pijn is minder en daar gaat het om!

Gisteren was ik moe, sjaggerijnig, jankerig, buikpijn, misselijk… zou het? Mijn buik is lichtelijk ontploft (mijn vriend stond me met grote ogen aan te kijken, dit had ik ook bij Lissa) en ik heb sterk de indruk dat er wat is gebeurd, maar goed, je weet niks zeker totdat. Ik wil de hoop ook niet te hoog hebben, maar een kleine :mrgreen: zit toch wel op mijn gezicht geplakt ondanks de ‘kwaaltjes’ ('s avonds ook maagzuur). De dagen gaan eigenlijk goed voorbij, ik heb het druk genoeg en daar focus ik me op, dan gaat het ook wat sneller. Maar ondertussen lijkt donderdag stiekem toch nog ver weg. Ik heb i.i.g. twee testen in huis gehaald.

Jippie, fijn dat je een goede echo had! Oh, die echo’s zijn toch altijd geweldig, even een check hoe je hummel het doet. En een wonder om te volgen.

Mloeska, succes met de ICSI! Zet hem op en laat ons weten hoe het gaat!

Suzanne, een terugplaatsing! Jeej! Jij en ik verschillen maar een paar dagen. Ik ga voor je duimen dat het allemaal perfect gaat!

Groetjes, Carenza

Jippie: wat super!!! Gefeliciteerd meid. Wat is dat heerlijk hè, zo’n echo.

Carenza: ik hoop het voor je, zou erg gaaf zijn! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Suzanne: hoe is de terugplaatsing gegaan? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Het wordt nog niet zwaarder dan het was :wink: gelukkig ook. Het ze voelen is zo leuk, daar geniet ik echt van. Mijn rug lijkt ietsje losser te worden (met ups en downs nog altijd, maar goed) ik hoop dat dat nog wat verder doorzet.

Ben helemaal nog niet aangekomen in gewicht, ben nog steeds lichter dan voor het zwanger zijn. Was in het begin 6kg afvallen. Nu ben ik weer 2 erbij, dus sta nu op -4kg. (wegens het misselijk zijn)

Hoi Meiden,

jippie wat fijn dat jullie echo goed was zeg…een last van je schouder en fijn om het hartje te horen of niet dan? en begin je al een beetje een buikje te krijgen?

Suzanne hoe is je terugplaatsing gegaan en hoe voel je je nu?

Carenza ga je aankomende donderdag testen? oei wat spannend zeg

Mloeska nog een paar weekjes aftellen en dan mogen jullie beginnen :dance:

ikke hoe is het bij jou?

Malky, Dores en Karin hoe gaat het met jullie beebjes??? Groeien jullie lekker door :mrgreen:

Angelbaby je bent bijna op de helft meid wel netjes dat je niet bent aangekomen…misschien haal je het de tweede helft wel in :wink:

Nou hier komt het toch wel mooi dichterbij nu hoor nog een 6tal weekjes en dan mogen we…vliegt hopelijk zo voorbij…hopelijk gaat het dan mooi vlotjes…die digi poli trekt me wel erg aan…jammer dat ze dat in het amc niet hebben…

nou meiden, fijn weekend allen :-*

Van het weekend woog ik nog 79 kilo. Gisteren 77,9. Bij Lissa was ik 2,5 kilo afgevallen in de eerste weken. Ooooh. Was het maar donderdag. ;-))

je maakt het wel spannend carenza

ik duim hard met je mee :pray:

Spannend, Carenza! :shifty:

Hallo,

Allereerst Jippie, super gefeliciteerd met jullie goed echo van jullie garnaal!

Carenza, ik duim voor je!

Angelbaby, daar wist ik niets van, heb ook nooit een nummer afzo gehad, nu ben ik normaal onderbehandeling van Apeldoorn en dan in samenwerking met het Radboutziekenhuis.

Gisteren terugplaatsing gehad van 1 embryo van b kwaliteit,de rest was mindergoed van kwaliteit en dus worden deze niet ingevroren. Nu wil ik graag slapen voor de komende 2 weken :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Hier gaat hetverder zijn gangetje, heb een hoofd als een zeef en ben niet echt gezellig voor manlief denk ik. Ook heb ik wat last van buikpijn en als ik ga fietsen doen mijn eierstokken zeer in mijn rug.

Ik ga zo nog even lekker lezen en weinig doen :angel:

Liefs Suzanne

spannend suzanne, nu twee weken wachten, kan me voorstellen dat je die tijd wilt slapen…hopelijk vind je toch nog wat afleiding…

wat zegt dat b-kwaliteit?

ook voor jou ga ik hard duimen :pray:

b is een normale goede embryo. Goed nieuws dus.

Waarschijnlijk is dat dan de reden dat je er niet vanaf weet. Ik ben echt helemaal voor alles over gegaan naar het Radboud en ben pas weer sinds 10 weken zwangerschap terug bij ons plaatselijke ziekenhuis. Heb je wel een foto gekregen?

Nu lekker rustig aan doen met je lijf en verder is afleiding wel prettig. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Sophie: wat fijn dat het nu eindelijk aan het aftellen is! Volgende maand begin je!

Carenza: klinkt goed allemaal hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

angelbaby, ja we hebben dan de intake dus helemaal beginnen doen we nog niet…hopelijk hoeven we niet opnieuw alle onderzoeken te doen en kunnen we meteen op de wachtlijst voor TESE :pray: :pray:

Suzanne, zet hem op! Samen op de wachtbank, we gaan ervoor! Sterkte! :pray: :thumbup: