Optimist Veel meiden mogen al twee weken na de punctie testen, dus je kunt het altijd proberen. Ik heb twee weken na de terugplaatsing getest en die was toen duidelijk positief. Een paar dagen eerder had het streepje er ook gestaan. Wanneer heb je voor het laatst 5000 IE Pregnyl gespoten dan?
Vorige week vrijdag. Ben zo bang om vals positief te testen. Maar ja, ik ben ook bang om negatief te testen… :lol:
Pregnyl halveert ongeveer elke dag. Ik heb het even voor je berekend, en dan zou je morgen ongeveer op 20 IE zitten. Een zwangerschapstest kan er dan nog op reageren… Maar misschien is het ook al uit je lichaam, dat kan ook. Dus het is een beetje een grensgeval, misschien dat je dan beter tot zondag kunt wachten? Of anders beide dagen testen? Als de streep dan duidelijker wordt, weet je dat het niet van de Pregnyl is.
Heb net even overlegd met m’n man. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen halen en dan doe ik zondag een test. Dat is 1 dag te vroeg, dat moet kunnen. Word nu wel hoorndol van dat afwachten!
Zoooo, wat is het hier onwijs spannend zo vlak voor kerst!! Drie testen en een bijzondere echo volgende week.
Optimist, fijn dat je nog niet ongi bent Goede beslissing om zondag te gaan testen. Hoop op een dikke vette tweede streep voor je!
Nikita, ik kan me je gevoel bij je ongi-verschijnselen goed voorstellen, je zou er moedeloos van worden :hug: . Maar dat is niet de bedoeling hoor, gewoon moed houden, wie weet zijn het inderdaad ‘gewoon’ zwangerschapsverschijnselen.
Malky, voor jou ook weer spannend. Ik hoop heel erg voor je dat het eindelijk eens raak is. Zet hem op! :thumbup: :thumbup:
Angelbaby, voor jullie wordt het een heel bijzondere kerst dit jaar. Ik ga er gewoon van uit dat je een heel mooi knipperend lichtje ziet op dat echoscherm. Sterkte in ieder geval met de zenuwen.
Jippie, alweer zo dicht bij de behandeling, spannend hoor allemaal. Ik heb er wel een goed gevoel over hoor. Bij de vorige icsi ging het toch ook meteen goed? ik weet het, resultaten uit het verleden geven geen garantie… maar toch. Hoe voel je je er zelf over? :-*
Hier gaat het deze week weer iets minder. Na een pijnvrije week heb ik nu alweer buikpijn. Zou het dan toch de eisprong zijn? Vanochtend afspraak gemaakt met de ha, maar ik kan helaas pas de 29e terecht omdat het geen spoed is. Ik hoop dat we snel wat meer duidelijkheid krijgen.
Fijn weekend iedereen! liefs maya
Ik word helemaal gek van mezelf!!! Ik blijf maar naar de wc lopen om te kijken of ik al ongesteld ben. Ik vraag me af of het een goed teken is dat ik nog niet ongesteld ben of dat je bij ivf altijd wat later ongesteld wordt? Weet iemand dat toevallig? :wall: Morgen is het 17 dagen na de punctie.
In principe kun je vanaf 10 dagen na de punctie ongesteld worden. Maar soms duurt het ook wat langer, de Pregnyl zou daar misschien ook nog invloed op kunnen hebben. Er zit niks anders op dan afwachten, helaas… Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt!
Optimist, ik was de eerste twee behandelingen tot op de dag van de test (bloedprikken) nog niet ongesteld helaas. Na 4 dagen werd ik toen pas ongesteld, dus zo’n 20 dagen na tp. Je bouwt toch een positief gevoel op, terwijl het niets zegt.
De laatste keer (die dus gelukt is) heb ik 14 na punctie een test gedaan en die was positief!!
Ow meid ik hoop het zo voor je!!!
Nou nog 1 dagje spanning en dan kan ik eindelijk(!) testen. In ieder geval nog niet ongesteld…
Wat is dat toch slopend hé, dat wachten!
Hou moed, meid !!
Optimist:
!!!
Toch een test gedaan, helaas negatief. Wat is dit balen…
oooooooooh nee!! :hug: :hug: Wat onwijs balen! je krijgt toch hoop als je ongi op zich laat wachten. Veel sterkte hoor!
liefs en knuffel maya
Optimist Hopelijk heb je iets te vroeg getest en is 'ie maandag wel positief. Heb je dan ook een bloedonderzoek, of hoef je alleen zelf een zwangerschapstest te doen? Zolang je niet ongi bent, duim ik door!
Malky En hoe is het met jou dan? Ook nog niet ongi geworden?
Jij mag maandag toch ook testen, of ga je al eerder proberen?
Nikita Ook nog alles goed daar? Ik hoop dat je ongiverschijnselen deze keer op een zwangerschap wijzen!
Succes met de laatste wachtdagen!
optimist toch een domper even, maar zolang de ongie er nog niet is dan is er toch nog hoop??
jeetje wat lijkt me dit zwaar die wacht weken, vind dat jullie je dapper houden!!! jullie ook Malky en Nikita :-*
hopelijk krijgen jullie drieèn toch nog een mooi kerstkadootje!!!
Optimist,
Oooooh neeeeee meis wat een ellende zeg!! toch een test gewaagd en dan ook nog slecht nieuws. Meis heel veel sterkte en ik hoop nog steeds dat je ongi wegblijft…ga nog even voor je doorduimen hoor!!
Jippie,
Helaas zijn bij mij de ongiverschijnselen toch echt ongiverschijnselen hoor!! ga me echt niet gek maken met dingen van “maar als”
Heb onderhand 3 van de 3 ongiverschijnselen en het moet wel heel raar gaan willen het zwangerschapverschijnselen zijn.
Stel me er op in dat het deze keer weer niet gelukt is en wacht gewoon lekker tot vrijdag. Verder voel ik me goed en heb me er ook al op ingesteld dat het voor een tweede gewoon niet zo mag zijn…geeft ook veel rust hoor!!
goede avond meiden
optimist, een hele dikke knuffel!!
hier nog niet ongi, maar zolang ik die utrogestan gebruik ga ik niet ongi worden dus…
ik heb geen test in huis en ga ook geen halen, ga gewoon wachten op de uitslag maandag, kan aan het resultaat toch niks meer veranderen…
Ben ongesteld. Gelukkig zou ik bijna zeggen, want als ik daar nog een week op zou moeten wachten… Maandag bellen voor een evaluatiegesprek, en dan kijken we weer verder. Even rust en proberen te genieten van de feestdagen.
Nikita en Malky, m’n duimen draaien voor jullie!
Liefs Optimist
Hè, potverdorie… Heel veel sterkte & een dikke knuf!
Jammer, Optimist!
Maar idd wel ‘beter’ dat je er niet meer op hoeft te wachten :-*