goeieavond lieve meiden!!!
optimist hoe is het nu met je meis!!! :hug:
malky en nikita houden jullie het nog een beetje vol, nog een weekje he!!!
voelen jullie al iets wat erop gaat lijken?
angelbaby wat spannend zeg je eerste echo, weet je dan ook of het er 1 of 2 zijn of kan het er maar 1 zijn?
maya wat heerlijk ff een weekje weg even je zinnen verzetten en met andere dingen bezig zijn!!
dores, wat fijn dat je over de 12 weken bent!!! wanneer heb je weer een echo??
Karin hoe is het met jou?
jippie gaat echt lekker hard nu, nog eventjes en dan mag je weer beginnen :dance:
dikke :-*
Met mij gaat het goed.
De reden dat ik niet meer post omdat ik het best wel moeilijk vind :oops: Ik weet zelf nog zo goed hoe moeilijk ik het vond als andere meiden zwanger waren :oops:
Morgen 12 weken! De echo’s zagen er heel goed uit! Vrijdag de laatste echo in het ziekenhuis en dan naar de verloskundige.
Voor de meiden die in spanning zitten, heeeel veel succes! Ondanks dat ik niet post lees ik wel mee en denk ook zeker aan jullie!
Jippie spannend hoor: januari komt steeds dichterbij!
Voor de dames die ik vergeten ben, succes, laat jullie koppie niet hangen.
Liefs Karin
ik kan alleen maar zeggen dat ik het juist mooi vind om te zien dat er wel meiden zwanger raken mbv icse!!! en je kan zo ervaringen delen!!!
wat fijn dat je vrijdag je 12 weken echo hebt :thumbup:
bedacht me vannacht in bed hoe het met roheryn is?
je zit in je laatste loodjes, of ben je al bezig of is het beebje er al?
Sophie: heb meteen even rondgezocht en kon vinden dat ze gisteren naar het ziekenhuis mocht om ingeleid te worden. Dus ze is of bezig of is al bevallen… Ben benieuwd!
oh wat spannend zeg!!!
dat alles goed gaat!!!
Roheryn aan het bevallen?!! Ow wat spannend!!!
Sophie, ik had gisteren een echo. Alles gaat goed :inlove: .
Malky en Anita hoe is het met jullie???
Liefs, Dores.
Roheryn is gisteren bevallen van Joyce!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=66926&postdays=0&postorder=asc&start=90
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! hoop dat alles goed met jullie gaat!
liefs maya
gefeliciteerd Roheryn met Joyce :thumbup:
geniet lekker op jullie roze wolk
Roheryn Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Joyce!
Veel geluk toegewenst!
Malky & Nikita Zitten jullie nog stevig op de wachtbank?
Hopelijk mogen we volgende week twee zwangeren aan het rijtje toevoegen!
Karin & Dores Fijn dat alles zo goed met jullie zwangerschap gaat.
Gewoon lekker blijven meekletsen, hoor!
Angelbaby Volgende week heb je de eerste echo, toch? Spannend!
Sophie Nog een week of vier en dan mogen jullie eindelijk naar de gyn.
Hopelijk krijgen jullie dan meer duidelijkheid en een plan van aanpak.
Ikke & Optimist Hoe gaat het met jullie?
Maya Alles goed met jou?
Hoi iedereen!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!! Vorige week zaterdag begon het in m’n zij te borrelen. Klinkt een btje raar, maar bij mij is dat altijd het teken dat ik 5 dagen later ongesteld word. Iedere dag kwamen er meer tekens bij van een naderende ongi. Wat heb ik de balen gehad… Aan het begin van de IVF behandeling ben je nog zo vol goede moed, maar dan ga je toch denken dat het voor ons dan misschien toch niet is weggelegd. Wat doet dat een verdriet. Eigenlijk had ik gisteren ongesteld moeten worden. Maar nog niet dus. Je snapt wel dat ik nu toch weer de zenuwen krijg ook al zegt mijn lichaam dat het niet zo is. Zal ik er een test tegenaan gooien? Het is nu 16 dagen na de punctie en vorige week vrijdag heb ik de laatste pregnyl injectie gehad.
Roheryn: Gefeliciteerd met jullie dochter Joyce!!! Hoe gaat het?
Liefs Optimist
Optimist,
Meis je bent dus nog steeds niet ongi…dat zijn wel hele goede tekenen hoor!! en je weet het hé de ongi verschijnselen kunnen ook zwangerschapsverschijnselen zijn.
Op welke dag mag/mocht je officieel testen dan…vind 16 dagen wel lang hoor!! ik zat toen met Jennéh Rose op 17 dagen en teste ook positief.
Enja ik vind altijd dat je zelf moet weten wanneer je gaat testen, maar als je al 16 dagen na de tp zit kan het volgens mij wel en vorige week heb je ook je laatste pregnyl gehad…weet niet precies hoelang die ook al weer doorwerkt, een week of 10 dagen :roll: ms nog even afwachten en zaterdag een test doen ofzo.
Roheryn,
Gefeliciteerd met het mooie wonder waar jullie zo lang op hebben moeten wachten…een mooi meisje met een mooie naam, Joyce.
Malky,
Zit je nog stevig op het bankje!? ik hou je iig stevig vast…heb je al een idee en voel je wat of nog niet!?
Karin,
Ik vind het helemaal niet erg hoor!! jij hebt er ook veel moeite voor moeten doen en je leeft nou eenmaal mee met de rest van de meiden…gewoon lekker blijven schrijven hoor!!
En succes vandaag bij je 12 weken echo…geniet ervan.
Dores,
Wat fijn dat alles goed gaat…heb je lekker genoten bij de echo!? nu lekker verder gaan genieten de komende maanden.
Angelbaby,
En begint de spanning al op te lopen…kan me wel voorstellen hoor!! is altijd spannend zon eerste echo. Hoop iig dat je lekker kan genieten van je kleine wonder.<br /> <strong><br /> Jippie</strong>,<br /> Nou nog eventjes en dan mag jij ook weer beginnen...het schiet nu al aardig op hé.<br /> <br /> <br /> Ik heb zelf nog geen idee, maar ik heb al wel weer puistjes en hoofdpijn en zoals we weten voorspelt dat nooit veel goeds bij mij...tja ongi verschijnselen kunnen ook zwangerschapsverschijnselen zijn, maar deze ongi verschijnselen zijn bij mij echt ongiverschijnselen.<br /> Ik trek het nog goed en denk ook niet dat ik dinsdag ga testen maar dat ik wacht tot vrijdag. Vind het zo
n domper als ik negatief test zo voor de kerstdagen…en als ik dinsdag stop met de meds en het is niet gelukt zou ik vrijdag ongi moeten worden, dus als ik dan niet ongi ben kan ik wel gaan testen.
Optimist: dat is nog eens nieuws, het kan dus nog! :thumbup: :thumbup: :thumbup: meid! Gewoon pas testen als je er genoeg moed voor verzameld hebt. Ik hoop het voor je!
Roheryn:Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Joyce!!!
Nikita: zwangerschapsverschijnselen kunnen inderdaad hetzelfde zijn als ongesteldheidsverschijnselen hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Malky: hoe is het bij jou? Hou je het nog vol? :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier begint de grote echo-dag inderdaad dichterbij te komen. Ik denk dat ik daar woensdag maar gewoon binnen loop en meteen uitkleed en ga liggen… praten doen we na de echo wel 8) Toch voel ik me wel al wat zekerder dan eind vorige week en van het weekend. Er zijn geen redenen te vinden waarom het niet prachtig zou knipperen woensdag, dus daar probeer ik gewoon vanuit te gaan.
Karin en Dores al bij de 12 weken! top joh!
Angelbaby…ja ik weet dat die hetzelfde kunnen zijn, maar ik weet voor 100% zeker dat de puistjes en hoofdpijn duiden op een naderende ongi…heb dat bij alle 12 pogingen al gehad, dus ik ga er niet vanuit dat het bij deze dan net anders zou zijn…daar geloof ik niet in.
Enne goed instelling heb je hoor!! positief blijven denken is ook goed voor je beebje…ga lekker genieten en op naar een geweldige echo.
Volgens mij krijg ik een migraine aanval en die krijg ik altijd als ik ongesteld word. Heb geen testen in huis, dus ik kan mezelf nog goed bedwingen. Word ook liever gewoon ongesteld dan dat ik een negatieve test in m’n handen heb. Ik mocht op dag 19 na de punctie testen, dat zou maandag zijn. Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan ga ik er toch een test op wagen. Ik zou willen dat die spanning voorbij is…
Angelbaby, het gaat een hele mooie echo worden! Daar gaan we allemaal vanuit. Lijkt me echt geweldig (ben gewoon een btje jaloers :oops: ), dan is het ineens zo echt… Geniet er maar van!
Nikita, ik kan me voorstellen dat je voor de kerst niet wilt testen. Is inderdaad zo’n domper op de kerstdagen. Dat vind ik zelf nu ook al. Ik denk alleen dat aangezien dat de laatste dagen zijn, je er in gedachten toch wel veel mee bezig bent. Ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: !
Malky, wacht jij je bloedtest maandag af of ga je van het weekend al thuis testen?
Karin, volgens mij vind iedereen het fijn om ook positieve berichten te lezen. Dat geeft alleen maar extra hoop. Wat Nikita zegt is helemaal waar, iedereen weet dat je er ook veel moeite voor hebt moeten doen. Dan is het toch een btje anders (vind ik ). Geniet van je echo!
Liefs Optimist
Optimist Ik duim me helemaal suf dat je niet ongi gaat worden! Wij mochten twee weken na de terugplaatsing testen, maar veel meiden mogen dat ook al twee weken na de punctie. Dus in principe zou je het nu kunnen proberen. Zet 'em nog even op!
Malky Bij jou ook nog steeds spannend? Ga je dit weekend zelf testen of wacht je maandag af?
Is het nog een beetje vol te houden?
Nikita Hopelijk wijzen jouw kwaaltjes niet op een naderende ongi! Hij/zij moet blijven plakken, hoor!
Spannend hier op het topic. Ik hoop echt zoooo dat we er met de Kerst drie zwangeren bij hebben!
Zou wel super zijn!
Angelbaby Het duurt lang voordat je eindelijk voor de echo mag, hè? Ik vond het echt doodeng van tevoren, je haalt je vanalles in je hoofd en bent bang voor het ergste nieuws. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat jullie dolgelukkig de kerstdagen ingaan! Hoe laat moet je woensdag?
Hoe is het met alle andere meiden?
Het begint hier inderdaad ook alweer op te schieten. Gelukkig heb ik deze keer geen last van de pil. De laatste keer dat ik die moest nemen, heb ik 7 weken lang hoofdpijn & bloedverlies gehad, maar nu gelukkig niet. Over twee weken moet ik met de Lucrin beginnen. Aan de ene kant heb ik zoiets van: Oke, nu wil ik ook wel weer beginnen! Je zit maar te wachten. Aan de andere kant is het voor mijn gevoel pas geleden dat we met IVF en ICSI bezig waren en kan ik me niet voorstellen dat we nu weer het traject ingaan en dan voor een tweede kindje. Ik vind het soms nog steeds onwerkelijk dat we na al die jaren een prachtdochter gekregen hebben…
Fijn weekend alvast! :-*
Liefs,
Jippie
Jippie,
Hahahaha…Jennéh Rose is nu bijna 2.5 jaar en voor mijn gevoel is het ook nog maar net geleden hoor!! denk dat je dat gevoel heel lang bij je houdt omdat de tijd zo enorm snel gaat en het allemaal toch wel indrukwekkend is geweest.
Over 2 weken al beginnen met de Lucrin…spannend hoor!! fijn iig dat je geen hoofdpijn hebt gekregen van de pil.
Optimist,
Kan me voorstellen dat je een gevoel van jaloursheid hebt…is ook heel begrijpelijk jij wil ook heel graag. En ja als je nu voortekenen krijgt van een ongi dan baal je helemaal, maar geen bloed geeft moed, hou vol en we blijven duimen hoor!!
Het is trouwens 16 dagen na de punctie, niet na de terugplaatsing. Is het dan niet te vroeg om te testen?
Ik was op 15 dgn na de punctie begonnen met testen, die was al meteen goed positief.
Je moet wel echt doen wat je zelf prettig vind. Als je wilt wachten dan wacht je, zo niet, dan kan je er morgen wel een aan wagen.