o, waauw, Angelbaby! Die positieve testen zijn echt wel een goed begin! En vooral als ze duidelijker worden !
Volgens mij kunnen we je nu echt feliciteren !!! :-*
Hier geen zwangerschapsverschijnselen… dus waarschijnlijk negatief.
Ik ga me er maar al op voorbereiden…ik zie het somber in
Angelbaby Alvast een dikke gefeliciteerd, hoor! Zit vast helemaal goed, anders had je nooit zulke duidelijke testen gehad. Maar ik snap dat je de officiële uitslag van vrijdag even afwacht, voordat je een banner maakt! Moet je vrijdag voor een bloedonderzoek en krijg je dan de HCG-waarde te horen? Dikke kus voor jou en geniet alvast van het goede nieuws!
Ikke Nu jij ook nog, hè? Is het allemaal nog uit te houden? Ben je doorgegaan met de Progestan of ben je ermee gestopt? Dus nog steeds niet ongi? Heb je ook last van kwaaltjes of er zelf een bepaald gevoel over? Heel veel sterkte met wachten deze laatste dagen. Ik hoop zoooo dat jij vrijdag ook goed nieuws hebt!
Malky Vrijdag voor jullie dus ook een belangrijke dag! Hoeveel follikels had je nu? Hopelijk vrijdag een mooie score en na het weekend een terugplaatsing van een paar prachtige emmies!
Optimist Heb jij al nieuws omtrent de punctie?
Ikke Tegelijk gepost… Moed houden, meid!
Zolang je geen bloedverlies hebt, blijven we duimen!
Daarnet een kruidvat test gedaan: negatief
ohhhh das niet leuuuuk, ow meis toch wat enorm klote dit was niet de bedoeling …
sterkteeee en knuf van mij :-* :hug:
Ikke: nee toch dikke knuffel voor jou :hug:
oh neee ikke…zal toch niet
dikke knuffel voor jou :-*
Potverd*mme, zeg…
Bij welke HCG-waarde reageert een Kruidvat-test eigenlijk, bij 20 of pas bij 50? Misschien dat je waarde nog net iets te laag is? In principe zou je waarde nu verdubbeld moeten zijn, maar dan zou je nog onder de 20 zitten. Misschien dat je aan het eind van de week wel positief test?
Dikke knuf!
@angelbaby wrote:
het forum van het radboud? Op de digi-poli of is er hier ook een topic? (zo ja… waar?)
Ik zit inderdaad op de digi-poli, heb het daar ook als vraag gesteld of ik al blij mocht worden. Daar is met uitroeptekens op geantwoord door een IVF-arts dat het er heel positief uit ziet.
Ik bedoelde idd de digi-poli :-
ikke dat is echt balen, maar nog niks roods te zien dus blijven we duimen, en hier nooit last gehad van zw.schaps verschijnselen :-
Pfff, wat gaan mijn emoties hier op en neer zeg !
Ik heb de gyn aan de telefoon gehad ivm afspraak voor nieuwe bloedafname op vrijdag.
Ik heb eventjes nagevraagd of een negatieve urinetest nu definitief uitsluitsel geeft dat ik niet zwanger ben… Volgens de gyn meet de urinetest vanaf waarden van 35.
Ik zou daar idd nog onder kunnen zitten
( maandag 7, dinsdag 14 en vandaag 28… )
Nja, dus toch nog een sprankeltje hoop?
Ik heb m’n tranen al gedroogd en probeer weer verder te gaan met het ‘normale leven’.
Enkel de bloedtest zal duidelijkheid geven.
Dat wachten is echt onmenselijk. Ik heb deze keer echt wel moeite om er mee om te gaan. Verschrikkelijk…
Ik ben blij dat jullie mij er helpen doorsleuren !!
aaaaaaaaaah dus er is nog hoop!!!
dan ga ik nog harderderder duimen en
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Dan duimen we gewoon door hoor!!! Vanavond een verlanglijstje in je schoen voor de sint… je weet maar nooit wat voor power die man heeft… :thumbup:
Ikke: oh meid wat een onzekerheid nog steeds zeg!! De duimen draaien overuren hier…
Ikke Volgens mij verdubbelt je HCG-waarde om de dag in plaats van elke dag. Dus dan zou je nu ongeveer op een waarde van 14 zitten. Dan is het niet zo vreemd dat je (nog) negatief test. Misschien dat je inderdaad beter de uitslag van de bloedtest kunt afwachten, dan heb je de meeste duidelijkheid. Sterkte & heel veel succes, meid! :-*
Jaaahhhh!!! Angelbaby wat super zeg! Zit hier jankend al die berichtjes te lezen!! :dance: :dance: :dance:
Dus bij deze: gefeliciteerd!!!
Ikke: voor jou ga ik heel hard duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
!!!
Malky, nog een paar dagen slapen en dan hoop ik op een mooie score voor jullie!!
Hier alles nog steeds goed .
Voor alle meiden hier: :-* en mochten jullie het nodig hebben: :hug:
Liefs, Dores.
Ikke :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik hoooop zo enorm he , echt zoooo erg
WAHAAAAAAAAAAAAaa, Angelbaby, fantastisch!!! Sorry hoor, ik snap dat je zelf nog geen feestje durft te vieren, maar alvast hartstikke gefeliciteerd!!
Ikke, wat verschrikkelijk spannend voor jou. Knuffel :hug: en probeer moed te houden!
Liefs maya
Angelbaby :dance: :dance: :dance: Supergaaf!!! Dat is nou nog eens supernieuws. Ik word er gewoon vrolijk van.
ikke, het zou dus nog kunnen??? Ik ga duimen voor je!
Malky, jij hebt toch ook vandaag de punctie gehad? Hoe is het gegaan?
Vandaag had ik dus de punctie, vond het tegen vallen. Had wat meer van m’n roesje verwacht. Heb wel eens eerder een roesje gehad en dan was ik zo goed als weg, maar hier was ik nog gewoon bij. Kreeg ook nog inwendige verdovingen, persoonlijk vond ik die erg onprettig. Maar ja, uiteindelijk zijn er 8 goede eicellen uitgekomen. Dat viel me eigenlijk tegen, aangezien ik zoveel follikels had. Andere kant daarvan is dat ik ook geen oversimulatie heb, da’s toch ook wel prettig. Nu duimen tot zaterdag, want dan horen we of er een terugplaatsing komt… Ik tel de uren al af…
Liefs Optimist
Angelbaby,
Nou van mij krijg je geen voorzichtige felicitatie hoor!! maar een hele dikke vette felicitatie
Met 5 positieve testen moet je toch echt zwanger zijn hoor!! dat kan gewoon niet missen…meis ik ben harstikke blij voor je, probeer het te vatten en ga dan lekker genieten.
Ikke,
Meid ik blijf voor je duimen…kan me voorstellen dat de rit naar het zh morgen even heel spannend en anders zal voelen, ik hoop het zo voor je
Optimist,
Dus een beetje een tegenvaller…nou ik hoop dat die 8 emmies het harstikke goed gaan doen en dat je straks een mooie terug geplaatst krijgt en dat ie dan 9 maanden blijft plakken…mijn duimpjes draaien.
:oops: Malky ik lees net dat je vrijdag voor de punctie moet :oops: Sorry, stonden ook zoveel nieuwe berichten.