IVF/ICSI deel 13

Oh Maya!!! :hug: wat erg! Kan me voorstellen dat je hier gigantisch van baald. Ik was daar ook wel bang voor, maar bij jou is het echt zo. Bah zeg!



Wat moet je nu doen? Door spuiten met decapeptyl tot alles rustig is of iets anders? :-*

Zwaar ***, Maya! Hele dikke knuffel voor jou! :hug:



Groetjes,

Jippie

Ik moet nu stoppen met alle hormonen en dan wordt ik weer ongesteld als het goed is. Moet vrijdag nog wel voor een controle-echo en bloedprikken. Gelukkig had ik vanochtend mijn eigen gyn, dat is zo’n aardige man. Hij was er wel van geschrokken en zei dat dit hij dit maar een of twee keer per jaar ziet, heb ik weer… :frowning:

Nu hopen dat mijn legbatterijtjes snel weer wat in omvang afnemen, het is echt een rotgevoel. Net even in bad geweest en een troostgebakje gegeten en proberen positief te denken: nu pas ik in ieder geval in mijn trouwjurk en kan ik op de bruiloft van mn vriendin over een paar weken lekker aan de champagne. Maar ja… het verdrietige gevoel overheerst nog even…

dankjulliewel voor de knuffels

liefs maya

Ow Maya wat verrot!! :cry: Kijk van de positieve kant bekeken, je maakt zat eitjes aan, de hormonen slaan aan etc maar echt toen mijn eerste keer OHSS werd heb ik ook de hele avond zitten janken…

Blijf drinken, veeeel drinken want die follikels vreten vocht van je lijf. En doe rustig aan, gevoel moet er toch uit hopelijk kun je straks toch fijne dagen hebben met de bruiloften. Al kan ik me voorstellen dat je daar nog even niet aan wilt denken. :hug:

Maya: wat balen meid. Gatverdegatver. IK weet hoe je buik voelt…ik had dan niet zo heel veel eitjes, maar hikte wel tegen een overstimulatie aan. Is inderdaad niet prettig, doe het lekker rustig aan en inderdaad een lekker warm bad doet wonderen. Hopelijk voel je je snel weer beter. Sterkte meid :-*

:hug: Maya, balen!

Ik had zo gehoopt samen met je op het wachtbankje te mogen gaan zitten… Duizend :hug: en zorg goed voor jezelf!



Ik had gisteren een echo om het baarmoederslijmvlies te controleren en ja hoor, er staat een heel groot Hastens bedje klaar voor de cryo’s die ontdooid gaan worden:dance:.

Zondag gaan ze ontdooien en dan word ik gebeld. Hopelijk willen ze doorgroeien, die kleine jongens (is nogal niet wat, eerst 2 jaar bij -200 graden zitten en dan moet je ineens weer…) en hoor ik dan zondag ook hoe laat ik maandag in het ziekenhuis moet zijn voor de tp.

Ik vind het echt zo spannend! Maar zal blij zijn als ik kan stoppen met alle hormonsters. Voel me er beroerd onder. En dan ook nog gedoe en toestanden op mijn werk momenteel. Dat kan ik nu ff niet erbij gebruiken.



:-* voor iedereen

hi anke,

wat spannend joh! fijn dat het matrasje dik genoeg is om ze op te vangen. Ik hoop dat er een paar hele mooie ontdooien! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op stress op je werk. Het is zo al wel spannend genoeg :hug:



ja, erg jammer dat we niet samen op het wb kunnen. Ik had vanochtend controle. Bloed was goed en verder geen vocht te bekennen in de buik. Eierstokken waren nu 8 en 6 cm. Ik voel het dus nog wel, maar heb er niet heel erg last van. Ben nu ook al weer veel minder verdrietig. Toch vooral opgelucht dat ik geen ohss heb gekregen. Ik was zo bang dat ik weer opgenomen moest worden… Gelukkig hebben we volgende week vrijdag al evaluatiegesprek en dan kijken we hoe nu verder. Jammer, geen paaseitjes voor mij, maar we houden de moed erin!



liefs maya



ps: de assistent gyn zei dat we even niet mochten vrijen omdat als de eitjes toch springen er kans is op een meerling. Toen zei ik: ja maar… ik heb geen eileiders! zij: ooooh SORRY!! :oops: Je mag vrijen zoveel als je wilt!! als je er zin in hebt natuurlijk. hahaha.

Anke: spannend joh! We duimen hier hoor :pray:



Maya: beetje blunder wel van die ass…:smiley: Blij dat je je niet zo beroerd meer voelt. Ik heb toen echt een week zo’n buikpijn gehad, maar had ook best wat vocht in de buik… Nu maar hopen dat je niet al te lang hoeft te wachten om opnieuw te starten?



Hier op het moment rode :twisted: , dus mijn cyclus is niet eens eens echt in de war door al dat gedoe. Nieuwe ronde nieuwe kansen…:smiley:

Roheryn Balen dat je ongi bent! Ik hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben!



Maya Gelukkig dat je verder geen vocht in je buik hebt en dat je bloedwaardes goed zijn. Verder nog wel rustig aandoen en veel water drinken, hoor! Komen jullie na het evaluatiegesprek weer opnieuw op de wachtlijst, of zouden jullie in principe de volgende cyclus weer mogen beginnen? Heel veel sterkte & beterschap!



Anke Wat spannend, zeg! Fijn dat je bmslijmvlies goed is en dat alles er zo goed uitziet! Nu maar hopen dat de cryo’s goed ontdooien! Wordt een spannend telefoontje zondag! Hier draaien de duimen volop, een paaskindje zou wel super zijn!



Hoe gaat het met alle andere meiden?



Alvast een heel fijn Paasweekend & succes allemaal! :-*



Groetjes,

Jippie

Hier na meer dan twee weken overtijd te zijn dan toch eergisteren ongi geworden. Meeeennnn wat heb ik afgezien !!

En door teveel pijnstilling te nemen ook nog eens van mijn stokje gedraaid :roll:

We hebben het nu even druk met schilderen en zo ( zijn al twee jaar in de verbouwingswerken ), maar volgende week ben ik er wat vaker !

Succes voor iedereen en prettige paasdagen :mrgreen:

anke, is het gelukt met de eskimootjes?



ikke, balen dat je ongi bent geworden en succes met schilderen!



hier gaat het wel weer een beetje. Gisteravond nog een flinke huilbui gehad, maar we proberen weer moed te verzamelen voor de volgende poging. Ik zie er een beetje tegenop om morgen weer aan 't werk te gaan. Mijn collega’s leven allemaal erg mee, dat is wel heel fijn. Ik heb ook allemaal lieve kaartjes van ze gehad. Maar ik heb gewoon geen zin om er weer de hele tijd over te praten, heel dubbel. Heb het er al met hubbie over gehad en misschien dat we de volgende poging ‘stiekum’ gaan proberen te doen (maar jullie mogen het wel weten hoor :mrgreen: ). Vrijdag horen we meer bij de gyn.



x maya

Ach Maya, wat een vervelend nieuws. Kom je zo ver en dan wordt het afgeblazen. Je begrijp best dat dit een grote domper is die jullie even moeten laten bezinken. Een dikke knuffel voor jou :hug:



Anke: Ik lees dat jullie emmies aan het ontdooien zijn. Heel veel succes; ik hoop dat ze de vriezer goed overleefd hebben en ze heerlijk mogen groeien in je buik. Of is het er eentje?



Ikke: wat oneerlijk is moeder natuur soms hè? Twee weken overtijd is je echt voor het lapje houden :? Ook voor jou een knuffel :hug:



Kletsmiep: het is al bijna april. Nog even geduld en dan mogen jullie eindelijk beginnen :smiley:



Hier gaat alles goed, afgezien dan dat ik best erge griep heb. Ik geloof dat de beebs het goed doen in mij buik. Donderdag mogen we weer even kijken bij de gyn!



Ik wens julie allemaal het allerbeste!! En fijne Paasdagen…

Ik zit officieel op het wachtbankje.

Er is 1 cryo ontdooid en vanmiddag teruggeplaatst!

Nu maar wachten en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :roll: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .

en hopen dat ie blijft plakken.

Ze hebben er 1 ontdooid en die wilde wel doordelen dus dat is 'm geworden…



Ikke, wat gek, 2 weken overtijd en nu weer ongi. Weet je hoe dat komt, dat je overtijd was?

Maya, kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt in weer moeten werken…maar je collega’s begrijpen je vast ook als je zegt dat je het er niet te lang over wilt hebben, als je dat niet wilt.

Gelukkig vrijdag al naar de gyn?



:hug: voor alle andere meiden.

In april beginnen er weer een aantal he? Chippoa ook en Angelbaby?

Ja, dan mogen we weer!



Anke de :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: zijn weer volop in werking gezet hoor! Wanneer mag je testen?



Maya: dat had ik de eerste werkdag nadat het niet gelukt was ook. Ik had echt het gevoel dat ik erdoorheen moest. Ik had wel van te voren al laten weten, dat ik het erg zwaar vond om erover te praten, dus daar werd wel rekening mee gehouden. Veel sterkte! :hug:

Anke, goed broeden hoor :wink: :-*

We duimen mee !

Anke: spannend!!! We :pray: dat ie blijft zitten…

Anke Fijn dat het ontdooien goed gegaan is en dat er een mooie emmie teruggeplaatst is! Hopelijk mag deze nog heel lang blijven plakken! Succes met de wachtweken, de duimen draaien hier voor je!



Maya Hoe is het vandaag op je werk gegaan? Hopelijk ben je de dag een beetje goed door gekomen! :hug:

Wanneer moeten jullie voor een evaluatie bij de gyn?



Ikke Balen dat je twee weken overtijd was… Dan begin je stiekem toch een beetje te hopen, hè?

Wanneer mogen jullie ook alweer beginnen?



Kletsmiep Hoe lang moeten jullie nog wachten? Moet je eerst op een ongi wachten of heb je een bepaalde week/datum gekregen dat jullie mogen starten?



Engel Vervelend dat je ziek bent! Voor de beebjes kan het op zich geen kwaad, hoor! Zolang je maar zorgt dat je goed drinkt en niet uitdroogt. Dus donderdag weer even koekeloeren hoe het met de beebs is? Ben erg benieuwd, show je de echo ook ergens? Altijd een erg mooi gezicht, een echo van een tweeling!



Angelbaby Hoe gaat het nu met jou dan?



Maartje Alles goed met jou? Wat zijn de plannen ook alweer mbt verdere behandelingen?



Alles goed met alle andere meiden?



Lief dat ik ook op de lijst mag! Alleen de titel van de lijst nog wel even veranderen in ICSI ipv ISCI! :wink:



Hier gaat alles wel goed. Vorige week een flinke borstontsteking gehad en daardoor drie dagen in bed gelegen met koorts. Jeetje, wat kan een mens daar ziek van zijn en zo’n ontsteking is ook behoorlijk pijnlijk! :? Na een AB-kuur gaat het nu wel weer goed, gelukkig. Daarna nog eens snipverkouden geworden. Op zich niet zo erg, maar ik heb Lianne ook aangestoken. Dus ze deed niks anders dan hoesten, niezen, haar neusje zat potdicht en daardoor wilde ze ook niet zoveel drinken. Maar gelukkig gaat dat nu de goede kant ook weer op.



Succes allemaal & ik blijf voor jullie duimen!



Groetjes,

Jippie

Hey Jippie,



De volgende ongie mogen we starten dan zet ik op dag 2 de 1 ste spuit en dan bellen dat ik ongie ben geworden en dan maken ze gelijk een afspraak voor de 1 ste echo. Dus dat zal ongeveer volgende maand deze tijd zijn!



Hoe is het met jou en je kleine meid?



Anke :pray: :pray: :pray: :pray: Hopen dat hij blijft zitten!!

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Nu aan het wachten tot ik ongesteld word en dan mogen we weer af gaan tellen tot dag 21…



Jippie: fijn dat het met jullie weer beter gaat. Lijkt me maar een zielig gezicht, zo’n klein mensje en dan zo verkouden!



Kletsmiep, dat schiet al aardig op! Nog maar even geduld…

hey lieve meiden,

Het gaat wel weer goed hier. Het viel erg mee gisteren op het werk. Iedereen leeft erg mee dus dat is superlief. Ik heb steeds kort uitgelegd wat er gebeurd was en daarna het onderwerp op wat anders gebracht en dat ging wel goed. Het kost me gewoon net iets teveel energie om iedere keer weer helemaal uit te moeten leggen hoe ik me emotioneel voel, ook al is het aardig bedoeld. Vrijdag afspraak bij de gyn en dan gaan we kijken wanneer we verder kunnen. We hopen het nog ergens tussen onze verhuizing (we krijgen over twee weken de sleutel!) en onze bruiloft (11 juli) te kunnen plannen. Zo niet, dan wordt het na de vakantie, zucht…



Anke, toitoitoi :thumbup: :thumbup: :thumbup: Lekker broeden hoor! Heb je nu minder last van de hormonsters?



Angelbaby en Kletsmiep, jullie zijn al snel aan de beurt. Spannend hoor en veel succes!



Nou, ik ga weer snel aan 't werk :oops: liefs Maya