IVF/ICSI deel 12

Ha Danielle

Misschien helpt het als ik je zeg dat ik liver een punctie heb dan naar de tandarts… :oops: :oops:

Meiden die bezig zijn veel succes, ik ben weer aan de primolut en heb dus waarschijnlijk half oktober de punctie…

Groetje Tans

@Tans wrote:

Ha Danielle

Misschien helpt het als ik je zeg dat ik liver een punctie heb dan naar de tandarts… :oops: :oops:

Meiden die bezig zijn veel succes, ik ben weer aan de primolut en heb dus waarschijnlijk half oktober de punctie…

Groetje Tans

Meiden dank jullie wel ik zal proberen me te gaan ontspannen daar in die hang/lig stoel misschien dat ook helpt! En tandarts vind ik niet zo erg dus dan valt het hopelijk wel mee!!!

suzanne alvast een fijne vakantie!! Wij gaan de 21 ste weg!!

De punctie is achter de rug en het is me allemaal mee gevallen. We hebben 3 mooi en goede eitjes en het zaad van hubbie was ook goed!!!

Heb alleen wel een antibiotica nu want er zat nog een cyste en er kwam wat bloed mee dus uit voor zorg een antibiotica vandaag. Maandag bellen ze tussen 9.30/11.30 of er een bevruchting heeft plaats gevonden. De Gyn die ons nu heeft geholpen die had goede hoop omdat alles van goede kwaliteit was dus nu nog even deze dagen door komen en maandag afwachten!!! Ik ga nu nog ff liggen want ben nog een beetje duf en vanmorgen moesten we om 6.00 ons bed al uit.

:-* Danielle

Hoi!

danielle, wat fijn dat het je meegevallen is. Maar nu wordt het allemaal echt spannend natuurlijk. Krijg je ook meteen de terugplaatsing als de bevruchting goed is gegaan? Raar idee dat nu ergens in een laboratorium de conceptie plaatsvindt… of niet? Ik hoop dat ze morgen goed nieuws voor jullie hebben!

Hier alles goed. Vandaag flink gesport dus vanavond vroeg naar bed. Ongi komt er alweer aan. Ik hoop dat het niet te lang op zich laat wachten want heb niet zo’n zin om ongi bij die gyn te zitten de 26e. Nou ja, misschien krijg ik wel helemaal geen inwendig onderzoek. We zien het wel.

Fijne week allemaal! (suzanne, roheryn, jullie fm komt er ook aan toch?)

groet, maya

@maya75 wrote:

Hoi!

danielle, wat fijn dat het je meegevallen is. Maar nu wordt het allemaal echt spannend natuurlijk. Krijg je ook meteen de terugplaatsing als de bevruchting goed is gegaan? Raar idee dat nu ergens in een laboratorium de conceptie plaatsvindt… of niet? Ik hoop dat ze morgen goed nieuws voor jullie hebben!

Hier alles goed. Vandaag flink gesport dus vanavond vroeg naar bed. Ongi komt er alweer aan. Ik hoop dat het niet te lang op zich laat wachten want heb niet zo’n zin om ongi bij die gyn te zitten de 26e. Nou ja, misschien krijg ik wel helemaal geen inwendig onderzoek. We zien het wel.

Fijne week allemaal! (suzanne, roheryn, jullie fm komt er ook aan toch?)

groet, maya

Als de embriootjes goed zijn krijg ik ze gelijk morgen terig geplaatst en als ze nog even moeten wachten dan dinsdag!!! Ja het is wel een raar idee maar ja ben benieuwd morgen ik laat het wel weten morgen!!

Danielle: spannend joh…hier duiemen we volop hoor!!

Morgen moeten we weer naar het ziekenhuis voor een echo en dan beginnen we ook met de Puregon. Tot nu toe gaat het allemaal hartstikke goed en op een fikse migraine afgelopen donderdag na heb ik nergens last van.

Suzanne: hoe is het bij jou??

Danielle Fijn dat de punctie je is meegevallen! Leuk is anders, maar ik vond het zelf best te doen. Spannende dag morgen, dus! Ik hoop dat alle drie eicellen zijn bevrucht en dat er een paar mooie embryootjes teruggeplaatst kunnen worden! Worden er twee teruggeplaatst, of maar eentje? Heel veel succes morgen & laat je wel even weten hoe het gegaan is?

Roheryn Succes met de echo morgen! Ik hoop dat je met de Puregon mag beginnen!

Suzanne Fijne vakantie!

Hoestie met de rest van de meiden?

Groetjes,

Jippie

@Jippie wrote:

Danielle Fijn dat de punctie je is meegevallen! Leuk is anders, maar ik vond het zelf best te doen. Spannende dag morgen, dus! Ik hoop dat alle drie eicellen zijn bevrucht en dat er een paar mooie embryootjes teruggeplaatst kunnen worden! Worden er twee teruggeplaatst, of maar eentje? Heel veel succes morgen & laat je wel even weten hoe het gegaan is?

Roheryn Succes met de echo morgen! Ik hoop dat je met de Puregon mag beginnen!

Suzanne Fijne vakantie!

Hoestie met de rest van de meiden?

Groetjes,

Jippie

Als ze alle 3 goed van kwaliteit zijn dan plaatsen ze er 1 terug en de rest gaat dan de vriezer in en zijn ze alle 3 wat slechter van kwaliteit dan plaatsen ze er 1 terug. Ja het is nu even erg spannend hier hoor.

Ik laat het gelijk weten als ze hebben gebeld!!

Ze hebben gebeld en er zijn er 2 van de 3 bevrucht en nu gaan ze nog even onderzoeken welke de beste is en die plaatsen ze dan morgen om 15.15 terug!!!

danielle, goed nieuws dus! gaan ze die andere nog invriezen? Succces met de terugplaatsing en ik begin alvast met duimen :thumbup: :thumbup: !

@maya75 wrote:

danielle, goed nieuws dus! gaan ze die andere nog invriezen? Succces met de terugplaatsing en ik begin alvast met duimen :thumbup: :thumbup: !

Als die andere nog goed is wel!!! Daar bellen ze morgenochtend voor.

Dankje wel voor het duimen!!

:-*

west, super hoor 2 bevruchtingen!

Hier alles goed, ziiten in ons vakantiehuisje en dankzij KPN mobile ook hier internet, wel stuk trager maar we zijn online!

Ik moet woensdag naar het ziekenhuis voor echo en dan hopenlijk donderdag beginnen met Gonal, ben benieuwd hoe het gaat.

Ik had trouwens ook afgelopen donderdag een fikse migraine aanval, lag zeker aan de dag Roheryn.

fijne dag allemaal

liefs Suzanne

@suzanne26 wrote:

west, super hoor 2 bevruchtingen!

Hier alles goed, ziiten in ons vakantiehuisje en dankzij KPN mobile ook hier internet, wel stuk trager maar we zijn online!

Ik moet woensdag naar het ziekenhuis voor echo en dan hopenlijk donderdag beginnen met Gonal, ben benieuwd hoe het gaat.

Ik had trouwens ook afgelopen donderdag een fikse migraine aanval, lag zeker aan de dag Roheryn.

fijne dag allemaal

liefs Suzanne

Veel succes meid met de echo!!!

Migraine ik weet er alles van maar nu nog niet gehad!!!

Daniëlle: super nieuws!!! Ga morgen voor je duimen.

Danielle Fijn dat er twee eicellen bevrucht zijn! Alvast heel veel succes met de terugplaatsing morgen. Ik vond de terugplaatsing erg bijzonder en het is zo gepiept, hoor! Doet geen pijn! Zet 'em op in de wachtweken!

Roheryn Hoe is het bij de gyn gegaan vandaag? Zit de eerste Puregon er inmiddels weer in? Succes met alles!

Suzanne Succes woensdag! Ik hoop dat je dan met de stimulatie mag beginnen!

Tans Nog eventjes en dan gaan jullie ook weer van start!

Maya Ben je inmiddels ongi geworden? Een inwendig onderzoek terwijl je ongi bent, is niet leuk… De gyn is wel wat gewend, maar gewoon voor je eigen gevoel, bleehhh. Maar het is nog niet de 26e, dus dat scheelt!

Kus voor alle anderen!

Groetjes,

Jippie

Gisteren in het ziekenhuis was alles prima, ben dus gisteren ook begonnen met de Puregon. Ze hopen eind voglende week al een punctie te kunnen doen. Alleen gisteren weer een knallerd van een migraine, jeetje wat was ik beroerd zeg. De arts zei wel dat nu met de Puregon de klachten minder zouden worden…ben benieuwd, want dit is niet echt lollig.

West; succes vandaag!!!

Hier is alles goed gegaan en de embrio is terug geplaatst dus nu is het afwachten geblazen!!!

Oh spannend joh!!! Ik hoop zo voor je dat het goed gaat!! :pray: :pray: :pray:

Danielle Fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan! Weet je ook hoeveel cellig het embryootje was, dat teruggeplaatst is? Het hoeft niks te zeggen, hoor! Maar even voor het idee. Wij hadden een 6 en een 8-cellige terug bij de voorgaande ICSI en van eentje zijn we nu dus zwanger. Kan de andere embryo ingevroren worden, of was die niet goed genoeg daarvoor? Wij hadden toen drie van de vier eicellen bevrucht, twee teruggeplaatst en de laatste kon niet ingevroren worden. Wanneer mag je testen en heb je ook een bloedtest? Wij mochten twee weken na de terugplaatsing testen, dus op de 17e dag na de punctie. We hebben 's ochtends eerst zelf getest en dezelfde dag moesten we voor een bloedtest. Heel veel succes met de wachtweken!

Roheryn Het schijnt dat de bijwerkingen van de Deca verdwijnen zodra je de Puregon erbij gaat spuiten. Tenminste, dat lees je vaak. Ik heb zelf niet aan de Deca gezeten, dus ik heb er geen ervaring mee. Wanneer moet je voor de eerste meting, ergens begin volgende week?

Suzanne Succes morgen met je echo! Ik hoop dat je ook over mag op de stimulatie!

Jij en Roheryn gaan mooi gelijk op! Hopelijk ook beide tegelijk zwanger over een paar weekjes! :wink:

Groetjes,

Jippie

@Jippie wrote:

Danielle Fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan! Weet je ook hoeveel cellig het embryootje was, dat teruggeplaatst is? Het hoeft niks te zeggen, hoor! Maar even voor het idee. Wij hadden een 6 en een 8-cellige terug bij de voorgaande ICSI en van eentje zijn we nu dus zwanger. Kan de andere embryo ingevroren worden, of was die niet goed genoeg daarvoor? Wij hadden toen drie van de vier eicellen bevrucht, twee teruggeplaatst en de laatste kon niet ingevroren worden. Wanneer mag je testen en heb je ook een bloedtest? Wij mochten twee weken na de terugplaatsing testen, dus op de 17e dag na de punctie. We hebben 's ochtends eerst zelf getest en dezelfde dag moesten we voor een bloedtest. Heel veel succes met de wachtweken!

Roheryn Het schijnt dat de bijwerkingen van de Deca verdwijnen zodra je de Puregon erbij gaat spuiten. Tenminste, dat lees je vaak. Ik heb zelf niet aan de Deca gezeten, dus ik heb er geen ervaring mee. Wanneer moet je voor de eerste meting, ergens begin volgende week?

Suzanne Succes morgen met je echo! Ik hoop dat je ook over mag op de stimulatie!

Jij en Roheryn gaan mooi gelijk op! Hopelijk ook beide tegelijk zwanger over een paar weekjes! :wink:

Groetjes,

Jippie

Ik weet niet wat waar van de eicellen en of die andere in gevroren kan worden weet ik nog niet ze dachten van niet maar dat is dus ook nog even afwachten. 4 oktober mag ik al voor een bloedtest komen. Ik test 1 dag van te voren want ik moet voor 9.00 al bloed laten prikken en aangezien het voor ons erg ver rijden is 3 kwartier dus doen we dat 1 dag van te voren dus 3 oktober. en dan 5 oktober bellen voor de uitslag!

Heb nu een heel rar gevoel in mijn buik had jij dat ook?

Hoi Danielle,

Dus over twee weken mag je testen, spannend! Je kunt inderdaad na de terugplaatsing inderdaad wel wat ongi-krampjes hebben of een wat zwaar gevoel in je buik. Ze hebben toch met een slangetje in je baarmoeder lopen porren. Als je IUI doet, heb je dat ook vaak na een inseminatie, dat is eigenlijk hetzelfde principe. Heel normaal en het kan geen kwaad, hoor! Morgen is het vast weer over!

Groetjes,

Jippie