hoi allemaal,
Sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen de afgelopen dagen.
Hier gaat het zo, zo. Heb een aantal dagen een soort van buikpijn gehad en zaterdag avond verdween dat langzaam. Ik helemaal blij! Zit ik zondag middag in de schouwburg, ondek ik ineens een spoortje roze afscheiding in mijn inlegkruisje. 's avonds nog een klein beetje en vanmorgen heel vroeg weer een heel klein beetje dikke afscheiding met wat roze (sorry voor de details).
Nu was het ook zo dat ik was gaan temperaturen. Dit ziet er zo uit.
dag 6 37,0
dag 7 36,9
dag 8 36,9
dag 9 36,8
dag 10 37,0
Ik heb dus vanmorgen maar een test gedaan :oops: (doe ik normaal nooit, maar ik had met mezelf afgesproken dat als mijn temp even hoog of hoger werd dat ik dat mocht doen)
Ik kon als ik heel goed keek een streepje zien, maar misschien wil ik te veel zien :oops: :mrgreen:
Nu weet ik van afgelopen december toen ik spontaan zwanger raakte dat ik een innestelingsbloeding heb gehad, maar daar heb ik niet zo goed op gelet, omdat ik wilde starten met onze eerste ICSI behandeling)
Nu is het dus maar weer afwachten…zucht
Manon, ik duim voor je :thumbup:
Maartje, fijn he die progesteran pillen he. Ik heb een paar ballonnen in mijn beha :mrgreen:
Ik duim ook voor jou. O ja ik moet trouwens bloedprikken vanwege een lichte overstimulatie, vocht in buik en longen en vergrote eierstokken.
Ik ga zo maar eens het bed verschonen en mijn werk bellen dat ik nog steeds niet volledig mag werken
liefs Suzanne
Geniet van het mooie weer.
ik vrees dat het einde verhaal is, ik heb al bloedverlies
liefs Suzanne
p.s. Als het doorzet vandaag, dan zet ik het vanavond op een zuipen :evil:
Suzanne, wat vervelend zeg meid
!!
EN wat betreft vanavond ik zou het ook op een zuipen zetten als ik jou was meid…
Ik heb nog zo voor je geduimd, sh…t en nog meer van dit soort uitdrukkingen nou meid sterkte ermee.
Tans
He Suzanne, wat spijt me dit te lezen.
Had zo voor je geduimd dat het goed zou blijven gaan.
Hoop dat het niet door gaat zetten.
En dat het bij een innestelingsbloeding blijft.
Groetjes Manon
Suzanne
:hug:
(blijf toch stiekem voor je duimen)
hallo,
even kort. Gisteren zakte het weer af tot roze afscheiding (heel dun) 's avonds niets meer. Nu temp 36,9 en een klein beetje bloedverlies. meer bruin/roze. (intotaal 1 inlegkruisje vol denk ik gisteren.)
Wachten maar…zucht
liefs Suzanne
He Suzanne, hoeveel dagen moet je nog?
Hier blijven de duimen draaien.
Hier slaan de zenuwen ook al een klein beetje toe voor morgen.
Of er bevruchting is ontstaan of niet.
Groetjes Manon
Hoi iedereen
Zou ik hier ook mee mogen schrijven?
Ik zal me even kort voorstellen…
Ben inmiddels 30 jaartjes jong en ben bezig aan mijn 2de ICSI poging met ingevroren embyo’s (heb eerder al 2 verse gedaan waarbij de 2de eindigde in een schitterende zoon).
Morgen wordt er, als het dooiproces goed verloopt, een embryo van 5 dagen teruggeplaatst.
Vorige maand werd het helaas niets…
Als deze poging voorbij is moeten we overgaan op verse pogingen maar daar zie ik weer zo tegenop…
Ik zou hier graag wat mee schrijven want weet hoe belangrijk het is om met lotgenoten te praten, anders houden we het echt niet vol hé!
Ik wens iedereen die in de WW zit veel geduld en succes en voor al de anderen eigenlijk net hetzelfde!
Toi toi toi…
BL
hoi,
Welkom Beebjelief, ik hoop dat snel een baby in je handen mag houden. (ik hoop dat je eskimootje het goed gaat doen)
tja we hebben idd elkaar nodig he. Voor anderen is het snel een ver van je bed shw. Je leert snel wie echt interesse heeft en wie niet.
Manon, ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent, ik duim heel hard voor je. Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden.
Manon, mijn testdatum is a.s. vrijdag.
Maartje, hoe gaat het met je? Al klachten en hoe is het met de zenuwen?
Tans hoe is het met jou. Heb je last van medicatie?
Hier zijn angetje. Ik heb nog niet helemaal opgegeven. Ik vrlies wel bloed, maar het is zo dun als water :eh: Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Het lijkt niet op menstruatie en voelt niet zo (geen buikpijn o.i.d. )
Ik weet het niet meer, jank jank…
Als het zo blijft ga ik morgen maar bellen met de fertiliteits verpleegkundige. Ook gebruik ik de progesteron tabletten nog wel.
liefs Suzanne
Suzanne, hoe is het ben benieuwd hoe het gaat , innestelingsbloeding zou natuurlijk ook kunnen dus we duimen weer voor je hoor!! Hou je ons op de hoogte?
En natuurlijk ook voor Manon en Maartje en beebjelief welkom extra steun kan iedereen hier wel gebruiken!!!
Met mij gaat het wel, heb nog steeds de griep niet helemaal onder controle ben vandaag na 1 week weer gaan werken maar hield het niet vol dus ga zo mijn bedje weer in. voor de rest vind ik het ivf gebeuren tot nu toe niet zoveel voorstellen rond 1800 klein spuitje zetten en dat is het dan… ben wel benieuwd hoeveel eitjes ik de 1ste paasdag ga scoren ik hoop veel , vorige keer maar 6 , maar ja is wel een mooi jongentje uitgekomen !
Dus we wachten wel af…
groet Tans
hallo beebjelief, je bent hier van harte welkom hier.
We zijn elkaar echt wel nodig hoor.
Net wat er al gezegd wordt, zo van voor anderen is het ver van hun bed show.
En je hebt er sommigen bij zitten die wel vragen maar geen interesse hebben, en mensen die alleen maar vragen uit medelijden.
Weinig mensen die gewoon recht uit hun hart meeleven
.
Vind ik dan!!
Weet niet hoe jullie dat ervaren.
Ga nog even werken tot 19.00 uur.
Prettige avond allemaal en jullie horen gauw weer van mij.
Groetjes Manon
even kort, ik ben toch ongesteld geworden, bleh.
Ik ga vanavond een groot glas wijn drinken
liefs suzanne
p.s. manon ik duim voor je!
BL, welkom hier
Hoop dat ontdooien goed is gegaan en dat je vandaag een terugplaatsing hebt !
Ervaringen delen met anderen put ik idd ook veel steun uit :thumbup:
Manon spannend meid voor jou vandaag (NU !!!)
Ik duim voor je dat ook julie weer een TP hebben vandaag/morgen ? :-*
Tans, beterschap meid, klinkt niet fijn allemaal
(toevallig had ik bij terugplaatsing van wat later mijn dochter werd ook zwaar de griep ).
Fijn dat je van medicatie verder niet veel extra last hebt (bovenop de griepverschijnselen… :? )
En Suzanne, ik heb veel aan je gedacht hoor deze week…
Ik hoop toch zo dat het idd een innestelingsbloeding is geweest
(en dan nog hoor; ik ken genoeg verhalen van mensen die zwanger waren
en de 1e 20 weken (!!) af en toe lichte bloedingen hadden,
en waarbij alles uiteindelijk prima verlopen is; het hoeft allemaal niks te zeggen…)
Vrijdag testen…pfoe… dat is nog twee hele dagen wachten :hug:
kan me voorstellen dat je er af en toe helemaal doorheen zit!
Anders inderdaad even bellen met de fertipoli en uitleggen dat je het niet meer zo trekt ?
Dikke kus en sterkte, houd ons op de hoogte; we leven mee hoor !
Maaike
ps Zou ik bijna nog vergeten; met mij gaat alles prima, voel me goed.
Afgelopen weekend op een feestje vroeg iemand me of ik mss zwanger was; ik straalde zo (?!?!?) :mrgreen: :mrgreen:
Ik mag na pasen pas testen maar ik ben er vrij rustig onder, geloof ik :shifty:
Verdorie Suzanne :hug:
Toch nog ongesteld geworden :thumbdown:
(Je postte voordat ik mijn berichtje af had; kwam wat tussendoor)
Wat een rotnieuws meid.
Inderdaad jezelf lekker verwennen vandaag en vanavond aan de wijn.
Sterkte,
:hug:
Maaike
hoi beebielief welkom hier.
suzanne balen meid heb zitten duimen hier voor je.
dames ik lees wel mee en duim voor iedereen alleen typ ik niet zoveel omdat ik niet altijd weet wat te zeggen en omdat het zwanger worden etc bij mij op een heel laag pitje sta(zal 16 april ws nog steeds geen toestemming krijgen) door die rotziekten van mij, baal er goed van maar ja kan er niets anders aan doen dan goed mijn best om ze onder controle te krijgen.
dus voorlopig moet ik het nog voor me uitstellen en helaas komt het getalletje 30 steeds dichterbij wat ik niet leuk vind want dan ga ik nog sneller naar het getalletje 40 en dan stopt het voor mij,maar nu nog maar ff niet aan denken is nog 10 jaar weg(al gingen de eerste 7 ook al zo snel )
dus meiden ik duim voor jullie allemaal.
groetjes annie
Hallo allemaal,
Hier even een berichtje van mij.
De pc deed het gisteravond niet.
Nu is ie weer klaar :lol:
Suzanne, wat rot voor je dat de menstruatie er toch nog is doorgekomen.
Beebjelief, hoe is het bij jullie gegaan?
Hier hebben we gistermorgen om 9 uur telefoon gehad.
Er was bevruchting opgetreden, en we moesten om 11 uur in het ziekenhuis zijn.
Wij gauw onze spullen gepakt en snel naar het ziekenhuis.
Ik wil jullie dan ook bedanken voor het duimen.
Dus hier zitten we weer in de wachtweken.
Woensdag 18 april is mijn testdag. :eh:
Ben de eerste dag in ieder geval goed doorgekomen. haha
Een fijne dag toegewenst!!!
Groetjes Manon
Hoi iedereen
Hartelijk dank voor de vele welkomstwensen!
Dat doet me echt deugd, want, zoals gezegd … iedereen leeft wel met je mee maar bij sommigen zie je toch het “geluk” in hun ogen om te zien dat het bij ons niet “zomaar” lukt…
Wij zeggen het daarom ook tegen niemand uit onze omgeving, zelfs onze ouders weten er niets van (alleen mijn allerbeste vriendin).
Ik heb gisteren dus terugplaatsing gehad van een blasto in wording (weet ik veel wat dat nu is??). Van de 3 was er eentje goed ontdooid, we hebben volgens de gyn een kans van 1 op 6, niet echt veel dus maar ja… we hopen …
Manon, ik zie dat we allebei op 18 april testdag hebben, nu, ik moet zeggen, ik ben nooit (behalve dan bij mijn zwangerschap) zo ver geraakt, werd altijd eerder ongesteld. Spannende weken dus hé!
Ik duim voor iedereen en laat 2007 een vruchtbaar jaar voor ons zijn!
Groetjes
BL
Hoi Beebjelief,
Ik ben de afgelopen poging een dag na de testdag beginnen te vloeien.(dag 15) :wall:
Maar ik wist op de testdag al wel dat ik niet zwanger was.
Ben de laatste week van de vorige poging begonnen met temperaturen.
(ervaring door eerdere cyclussen) weet dus een beetje hoe het werkt.
En de temperatuur ging op de dag van de testdag omlaag, terwijl ie daarvoor constant was.
Nu ga ik dat vanaf volgende week weer doen denk ik.
Heb ik toch een beetje zicht op die dingen. (heb graag alles zelf in de hand, haha)
Hoever ben jij de vorige keer (keren) gekomen dan?
Groetjes Manon
Hoi Manon
Wat sneu, de dag na de testdag beginnen te vloeien …
Ik heb ook alles graag zelf in de hand, daarmee dat ik ook altijd vanaf dag 10 zit te testen (kost me een bom maar kan me op dat moment geen barst schelen! ).
Even in het kort:
1ste poging: verse ICSI, terugplaatsing op dag 5: zwanger maar onmiddellijk daarna miskraam, dus positieve bloedname maar 2 dagen later begon het vloeien!
2de poging: verse ICSI, terugplaatsing op dag 3: zwanger van mijn zoontje
3de poging: cryo-poging van de overgebleven emmies van de 2 de poging: 2 stuks ontdooid en ze hadden het beiden overleefd (ik was supergelukkig en had goede hoop): niet zwanger
4de poging: cryo-poging van de 1ste poging: gisteren terugplaatsing gehad dus zit nu in de WW maar heb eigenlijk zo goed als geen hoop (gaven ze mij ook niet, ze zeiden 1 kans op 6
)
Ik kijk dus eigenlijk al uit naar de 5de poging, dit zal een verse zijn en daar heb ik meer hoop op gevestigd.
Zijn er hier eigenlijk die zwanger geworden zijn van een cryo-poging met terugplaatsing op dag 5 (beginnende blastocyst - weet ik niet wat dat nu betekent!!)??
Groetjes en toi toi toi
BL
hallo allemaal,
hier even een levensteken van mij. Ik heb gisteren lekker mijn frustraties geuit in de tuin. Die ziet er nu dus weer leuk uit.
Verder gaat het wel. Volgens mij is de pre-embryo pas op de laatste dagen afgestoten, aangezien ik grote stukken weefsel verloren heb, jag (nog erger dan bij mijn vroege miskraam)
Beebjelief, volgens mij is een blastocyst, een ver gedeelde embryo, maar ik weet het niet zeker.
Maartje hoe is het met je, voel je je al zwanger zoals die persoon op dat feeste zei? Ook voor jou duim ik!
Tans, koorts een beetje weg?. Heb je al zin in paaserieren kijken?
Manon, ik duim heel hard voor je!!!
Fijne dag verder, ik ga zo denk ik in bad. Ik ben zo moe pfff…
liefs Suzanne