Manon. die mannen , ik begrijp ze soms wel en soms ook niet, het is ook niet makkelijk het hele ivf gebeuren. Fijn dat jullie het uitgepraat hebben. Ik had het trouwens net anders om toen ik in mijn wachtweken zat, vooral in de laatste week. Ik maakte met iedereen ruzie, ontplofte zomaar en dan thuis janken en nog eens janken, gelukkig bleek ik zwanger dua ik weet niet of dat er mee te maken had.
Gr Tans
hey meiden
Even kort berichtje weer van mij.
Alles gaat hier wel redelijk, heb een trouwjurk gevonden en waarschijnlijk weten we ook al waar onze reis naartoe gaat.
Manon heel begrijpelijk al die stemming wisselingen, ik had er gelukkig niet zo’n last van, maar ben gewoon op dit moment uitgeput. Ik weet nog niet wanneer wij weer verder gaan, maar nu even niks.
Meiden succes en blijf voor jullie duimen :-*
hallo
Even kort verhaal. Heb vandaag punctie gehad. Ik vond het niet fijn, maar het was draaglijk. Uitkomst 25 follikels :shock: (en dat bij een lengte van 1.52. Nu snap ik waarom ik de laatste dagen niet zo goed kon plassen de laatste dagen)
Ik moet nu 3 liter drinken op een dag en goed op gewicht e.d. letten. Ook heb ik een extra afspraak volgende week met fertiliteitsarts om te kijken hoe het gaat.
Uitkomst in het radbout ziekenhuis, 12 eitjes. Donderdag krijgen we te horen of er een beruchting heeft plaats gevonden.
Ik zit nu met een kruik op mijn buik voor de laptop/tv. en ik loop als een ouder vrouw.
Liefs Suzanne
12 eitjes geweldig zeg, dit moet haast wel goed aflopen ik duim meid!!!
Tans
Waaw, Suzanne, echt wel goed!
Zoals Tans zegt, dit moet wel goed aflopen, amaai zeg!
Toi toi toi…
Ik heb gebeld met maastricht…uiteraard was de PGD arts die ik moest hebben er niet. Vrijdag word ik terug gebeld en als het goed is kunnen ze me dan vertellen wanneer we nu eindelijk aan de beurt zijn…
hoi allemaal,
Roterynik hoop dat je vrijdag gebeld wordt wanneer je mag beginnen. Ik hoop dat het snel is.
Manon, hoe is het met je? Ben je het een beetje te boven?
Tans, jij gaat spuiten volgende week, succes. Voor een tweede kindje toch?
Hier gaat het wel weer, ik word een beetje misselijk van al dat water en thee,maar ik zit al op ehh… 2,5 liter! (dit is incl 2 kopjes koffie en een fruikdrank)
Verder is mijn buik best dik, ik kijk het maar even aan.
Nou, ik ga zo maar eens de poes te eten geven en burritos maken :drool:
liefs Suzanne
p.s. ik ben al zenuwachtig voor morgen, duimen jullie met me mee?
liefs Suzanne
Suzanne , ik duim mee hoor!!! :thumbup: :thumbup:
Tans
jeetje, wat kan een mens zenuwachtig zijn. Ik word aan het eind van de ochtend of begin middag gebeld of er bevruchting is ontstaan. Kan dat ook al nu zijn? :oops: :mrgreen:
aahhh, wat gaat de tijd langzaam
liefs Suzanne
Hallo meiden,
Hier is alles weer een beetje rustig, we hebben ook nog trobbels met de broer van mijn man(woont naast ons).
Zij willen het huis verkopen. Maar nu blijkt zijn we vorige week achter gekomen dat ze een heel stuk grond van ons altijd gebruikt hebben als tuin.
Nu zouden wij dit weer willen hebben als ze het huis te koop zetten. Maar hun willen dat niet.
Dus nu zitten in een behoorlijke rotsituatie, en eigenlijk kunnen we er dat helemaal niet bij hebben.
Maar oke, zal ook wel weer goed komen hoop ik.
Hier leven we weer een beetje naar de volgende poging.(aanstaande maandag)
Suzanne, is er al wat bekend?
Laat het even weten, benieuwd en heb meegeduimt (wel gelezen, niet geschreven)
Hoe is het verder met de andere meiden?
Groetjes Manon
nee, nog niets bekend. Word steeds zenuwachtiger. Ging net wel de telefoon, was schoonmoeder, sorry geen tijd, doei :oops: :shifty:
suzanne
wat gaat de tijd langzaam, wat gaat de tijd langzaam
wat gaat de tijd langzaam, wat gaat de tijd langzaam.
O het is goed!!!. Er is bevruchting opgetreden. Ik ben blij!!!
Er zijn er 9 bevrucht :shock: :shock:
joehoe
liefs Suzanne
o sorry er zijn er 8bevrucht.
Mooie score 8 bevrucht, dit gaat lukken, heeft het duimen toch geholpen!!!
Tans
Oh suzanne, dat is toch een goede score.
Wanneer vind de terugplaatsing plaats?
En dan,… dan gaan we de wachtweken in.
En dan gaan we nog harder duimen.
hihi.
Liefs manon
ik ben blij, maar ik kreeg nogmaals de waarschuwing goed op mezelf te letten aagezien ik (te) veel follikels had. Ik ben mezelf nu dus maar letterlijk misselijk aan het drinken aan het water, 4 liter op een dag
liefs Suzanne
de terugplaatsing is morgen om 12.15 uur
worden er twee teruggeplaatst?
tans
nee 1. Ik ben namelijk niet zo groot (1.52) en heel erg slank. De fertiliteitsarts wilde eigenlijk dit voor alle pogingen vastleggen, maar wij niet.
Nu dus de eerste poging wel maar 1.
liefs Suzanne.
p.s. Tans welke dag moet je volgende week beginnen met spuiten?
Ik begin zaterdag met Lucrin en de maandag erop met gonal en dan 1ste paasdag gaan we op zoek naar de eitjes…toepasselijk he!
Wat wel een beetje gek is dat de pil dus niet echt werkt volgens mij, voel steeds iets wat op de eisprong lijkt maar ja doe maar gewoon wat opgedragen iis…
Manon vervelende situatie zeg , zeker als het familie is
Gr Tans