bigsby:ik durf dat zelf niet haha,tut he?!
dus me man mag het doen,vind het ook niet fijn om te doen hoor …
naja rustig afwachten,ik en rustig vanaf maandag worden het 2 heleeeeeeee lange weken…
was jij zelf al na de 1ste IUI zwanger?
Nee niet na de eerste.
De eerste 2 was zonder hormonen, daarna had ik een overstimulatie door de hormonen. De ronde daarna raakt ik zwanger :mrgreen:
Sorry, sorry dames.
Veel te lang niks van me laten horen hier.
Heb ook lekker een tijd onder die welbekendee steen gezeten.
Inmiddels ben ik daar weer bjina onder vandaan en beginnen we langzaam te genieten.
Had gehoopt hier alleen positieve dingen te lezen, maar helaas! Daarom maar een dikke :hug:.
@ mama van Patty,
Ik was na de allereerste IUI zwanger van ons kereltje :**: .
Deze 2e zwangerschap hebben we 10 IUI behandelingen gehad voordat het raak was. Echt 2 uiterste dus.
Voor iedereen die (bijna) in de wachtweken zit
Zal gelijk wat hormoontjes achterlaten hier, maar dan moeten jullie ze wel vangen
jeetje eerste x raak,en dan 10 x nog moeten door gaan,voor het echte wondertje:-)
spannend is het wel allemaal,voel iook van alles…
morgen de dag,en dan hoop ik dat je gestrooide hormonntjes geholpen hebben,hahaha
het is me alles meegevallen.gelukkig
55 miljoen top zaadjes zei die mevrouw:-)
nu wachten…
heb een wat zeurderige buikpijn,steekjes en voel van alles,mmmm…
wat is het stil in het IUI forum…
liefs
Fijn dat het mee viel Patty, nu nog 2 weken geduldig afwachten
Hoi dames, voor iedereen die Pregnyl vervelend vindt:
Als een verpleegster hem zet, spuit ze het er in één keer in, dan kun je een zere plek krijgen. Maar ik nam er zelf altijd de tijd voor en ik heb er echt NOOIT last van gehad.
Gewoon op de ademhaling letten en bij het uitademen steeds een klein beetje erin. Ik geloof dat ik het over 4 of 5 ademhalingen verdeelde. Zo gaat het er langzaam in en kan het “zijn weg vinden” in je lichaam Naderhand wreef ik goed over de plek heen.
En bij het zetten zelf, plaatste ik hem op mijn huid, kneep ik een beetje in de huid eromheen, keek ik weg en gaf één klein duwtje.
Succes alle meiden die in de wachtweken zitten!! :thumbup:
hallo allemaal
even een vraagje.
hadden jullie na de IUI
ook last van Opgezetten borsten(pijnlijke,grote!),lage pijn in de onderbuik?rugpijn?
net of ik zwanger ben,maar kan niet zo snel,hahaha…
dus dacht ff checken of dr hier ook zulke gevoelns waren na de iui…
Patty Heb je Pregnyl gespoten om de eisprong op te wekken? Daar kun je namelijk typische zwangerschapskwaaltjes door krijgen, want het is puur zwangerschapshormoon. Je kunt nu nog geen kwaaltjes hebben door een zwangerschap, daar is het nog te vroeg voor. Succes met de wachtweken!
Dat heb ik ook altijd hoor mama van Patty.
En iedere keer heb ik weer andere kwaaltjes…
ja las al van de pregnyl dat je dr alles van kan krijgen…
heftig spuitje
we gaan nog even door met wachten pfpf,topt volgende week zondag pfpf langggggg hahahaha
OMG!
Ik kan het nog niet geloven… zal ook nog wel even duren en ik zal er nog wel een heleboel test tegen aan gooien maar ik ben ZWANGER!!!
Vanochtend positief getest en vanmiddag weer positief dus het zal wel goed zitten toch?!
(en nu nog even leren hoe ik die foto erop krijg… want hij is te groot )
wowwwwwwwwwwwwwww
Super nieuwssss
ga genieten!!veel geluk…helemaal leuk
van harte gefeliciteerd!!!
Dankjewel!!
En hoe is het met jou Patty op de wachtbank?
Sterkte!
Kijken of ie het nu wel doet, even iets kleiner gemaakt door mijn vrouw
Heel licht maar toch…
Spigneys :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!
mamavpatty spannend op de wachtbank. Hou je het nog uit?
Nog een late reactie op je vraag over de kwaaltjes: ik had geen last van mijn borsten (maar dat had ik ook nooit voor mijn ongi) en wel last van buikpijn en vooral hoofdpijn. Bij mij was het raak. Hopelijk bij jou ook.
Ohhhh van harte gefeliciteerd Spigneys :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd meid!
wow mooie test!duidelijke streep…
wachtbank is vreselijk,en mag nog tot maandag…
me borsten kan ik bijna niet aan raken…
buik is zeurderig/trekkerig!
en die lage rugpijn is gewoon echt vervelend…
voor dr rest kan ik alleen maar afwachten,en hopennnnnn…
dat ik volgende week ook zo een mooie test in mijn handen heb,zal wel erg mooi zijn,en ook wel te mooi na 1x IUI(sorry moet positief blijven hihi)liefs