Ik vind het zo moedig van je Esseke om je droom op te geven als het de komende 2x niet lukt… maar dat gaat niet gebeuren hoor!!
Je wordt gewoon zwanger!!
ego:
Ik word doodziek van die LH-testen van de kliniek. Ik moet altijd tussen 12:00 uur en 15:00 uur testen en als de test dan positief is bellen…
Gister was er een heeeeeel licht streepje dus nog niets aan de hand…
Maar gisteravond in ene veel afscheiding, mijn vrouw zei gelijk dan maar weer 3 LH-testen op een dag gaan doen.
Nou je raadt het al: vanmorgen een LH-test van de Etos gepakt: harstikke positief!! Gelukkig (na een hoop gechagerijn van de telefoniste aan de andere kant) kunnen we vanmiddag terecht.
Ik nu heel hard hopen dat de HSG zin heeft gehad
Esseke, wat balen zeg :hug:
Wat een dapper besluit, maar ik hoop toch echt dat het de komende ronde raak is voor jullie
Spigneys, mijn duimen draaien weer
Zoooo nou dat was echt een drama gister.
Het gaat steeds slechter met die IUI’s…
Vorige keer deed ze er al 10 minuten over maar deze keer, was een andere dokter, dacht ze laat ik maar veel geweld gebruiken.
Allerlei tangen en klemmen kwamen er aan te pas! Mijn baarmoeder mond moest verder open… nou dat vonden ik en mijn baarmoedermond echt niet grappig :? Heel erg bloeden en was zeker geen pretje…
Mijn vrouw zat heel angstig naar me te kijken, de hele eendebek zat vol bloed :evil:
Maar ja uiteindelijk wel gelukt dus we gaan maar weer afwachten…
Nu gelukkig geen pijn ofzo.
Liefs
Tjeetje Spigneys, hadden ze dit keer een slager erbij gehaald :shock: :evil:
Ik vond de laatste keer ook een ramp, ik dacht eral over om ermee te stoppen. Hopelijk was dit ook de laatste keer voor jou :hug:
wow spigneys :shock: , wat een nare gebeurtenis, bij mij waren ze altijd heel voorzichtig, het is toch niet normaal dat de eendebek onder het bloed zit :shock:
Nou, de eerste Menopur spuit zit er weer in.
Op naar poging 5!
Ik heb vanmorgen getest en had een lichte, maar duidelijke, tweede streep. Dat kan nu toch niet meer van de prenyl zijn? Die heb ik 16 dagen geleden gespoten, en de iui is vandaag precies twee weken geleden. Ik kan het nog niet geloven…
Jeeeeejjjjhhhh Elle dat klinkt goed zeg!
Ik dacht dat Pregnyl 12 dagen zichtbaar was ofzo maar ben geen expert
dus dan maar een voorzichtige GEFELICITEERD!!!
@schaap en Bigsby, thnx voor het medeleven!
Die is echt niet meer van de Pregnyl hoor Elle!!
GEFELICITEEEEEEEERD!!!
@Spigneys: Ben je weer een beetje bijgekomen van het drama?
Ik weet ongeveer wat je bedoeld, al doen ze bij mij altijd heel voorzichtig.
Ik breek even in…
Elle 16 dagen na pregnyll is de pregnyl al lang uit je lijf. :mrgreen:
Je bent dus gewoon zwanger :dance: :dance: :dance:
Elle, van harte gefeliciteerd! Wat geweldig na je eerste IUI!!!
Zelf net mijn Primolut kuur weer achter de rug en verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden en dan op dag 3 weer te beginnen met Puregon dus nu eindelijk weer serieus een poging wagen!
Oh Elle het zou super zijn als het nu raak zou zijn, heb je alweer getest?
@bigsby wrote:
Oh Elle het zou super zijn als het nu raak zou zijn, heb je alweer getest?
Nee, ik wacht denk ik tot maandag (ben maandag tot en met woensdag toch vrij). Ik heb nog 4 testjes liggen, dus materiaal genoeg :lol:
Zijn we toch nog tegelijk zwanger. Nu maar hopen dat het ook blijft plakken, want ik ben tenslotte pas 4 weken en 1 dag zwanger ongeveer.
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik durf t nog steeds niet te geloven; ik heb die test wel tien keer weer opgepakt om te kijken of t lijntje er echt staat.
Esseke:
Dikke :hug: en de volgende IUI is het gewoon raak, zullen we dat afspreken?
Spigneys:
Ieks… vervelend dat het steeds moeilijker gaat. Hopelijk is dit de laatste keer geweest en heb je over 14 dagen gewoon een positieve test in handen!
Elle:
Heel voorzichtig gefeliciteerd!
Heel herkenbaar trouwens dat je die test steeds pakt. Hier ligt ie nog steeds in de la en af en toe moet ik toch nog even gluren of het wel waar is.
Hier gaat ales verder prima.
Afgelopen dinsdag een 3D echo gehad.
We wilde graag weten wat er in mijn buik zit en Stijn* krijgt een ZUSJE.
3 maart de 20 weken echo en dan hopelijk genieten!
Helaas hier weer een mislukte IUI, de 5e nu al…damn! Ik baal. De ivf komt nu wel heel dichtbij…
Elle, tuurlijk blijft het plakken en super dat we dan toch nog samen zwanger zijn :mrgreen: :dance: :dance:
Ik duim voor een dikke vette positieve streep morgen
Babyschede, balen meid :hug:
Kymm, oh een zusje :dance: :dance:
Babyenschede, een dikke :hug: !
Elle GEFELICITEERD :dance: :dance:
Hoe voel je je?
Gezellig weer een zwangere erbij.
Kymm, o leuk een zusje :thumbup:
Babyenschede, wat balen joh. :hug: :hug:
Elle, gefeliciteerd!!! Gezellig, weer een zwangere erbij!!
En Kymm, ik heb het vanaf het begin gezegd dat Stijn* een zusje zou gaan krijgen. En ik had gelijk!! Binnenkort de 20 weken-echo, en dan kan het échte genieten gaan beginnen. :hug: