Ik neem hem graag in ontvangst!
Dankjewel!
Hallo allemaal! Het is weer even geleden dat ik weer wat gepost heb maar ik was even niet echt goed gemutst. Heb wel alle berichten iedere dag even gelezen maar ben op dit moment in een soort donderstemming terecht gekomen dus had niet zoveel positiefs in me om even lekker wat op te schrijven.
Nu nog steeds niet veel beter, ben er bijna 100% van overtuigd dat het bij ons niet gaat lukken. Gek genoeg hebben we echt nog wel kansen liggen maar omdat mijn 3e behandeling zo abrupt was afgebroken en ik verplicht rust had ben ik opeens heel negatief gaan denken.
A.s. woensdagochtend hebben we weer een gesprek in de nieuwe kliniek en dan horen we de uitslag van het uitgebreide zaadonderzoek en bespreken we het nieuwe behandelplan. Weet niet of ik het al gezegd had maar het ziekenhuis waar we hiervoor in behandeling waren had ons nooit verteld dat het zaad van mijn man waarschijnlijk ook niet optimaal was dus dat hebben we moeten lezen in het dossier toen we hadden besloten over te stappen naar een kliniek. Ook was er nooit een volledig zaadonderzoek gedaan en op te maken uit de opwerkingen van de eerste 2 IUI’s is het zaad waarschijnlijk niet zo heel goed. Maar dat horen we dus woensdag.
Nou ja, even heel ego dus mijn verhaal maar ik wens jullie allemaal natuurlijk veel sterkte en positieve testen toe. Iedereen in de wachtweken ook succes en ik duim voor jullie allemaal mee. Dat we maar snel alles achter ons kunnen laten en/of vrede met de situatie krijgen.
Deze week ook maar lid geworden van Freya en heb een mooi boekje gekregen, ga ik me dit weekend maar even in verdiepen.
De eerste injectie van ronde 4 is hier gisteravond weer gezet.
Op naar de FM komende maandag…
@Bo, heel herkenbaar jouw gevoel.
Ik ben er eigenlijk ook wel zeker van dat het bij ons niet zal lukken, als heb ik me daar nu na 7 jaar wat beter bij neer kunnen leggen.
Hier deze maand weer bezig geweest met ovulatietesten, omdat we vorige week nd wintersport waren, dus geen spuiten…zondag was positief dus gisteren goed geklust en erna met de benen hoog blijven liggen en zo geslapen. Nu weer begonnen dus met utrogestan. En weer 2 weken wachten :(. Als het niet lukt dan beginnen we erna weer aan de 5e IUI. Afwachten maar…
Dikke knuffel voor iedereen :hug: :hug: en ik blijf duimen
Ik blijf ook duimen voor jullie!
Yvonco: al ongi geworden? of misschien…?!
Jeetje Esseke, moeilijke keuze maar wel jullie keuze! Het gaat gewoon lukken in 1 van de komende 3 IUI’s!
:hug: Knuffel voor jou Bo, vervelend dat het allemaal zo tegen zit zeg…
Ff ego: vanmiddag weer voor de IUI, nummer 6… Dacht echt dat ik zondag (cyclus dag 11!!) reeds mn eisprong voelde maar maandag een echo gehad en er zat nog een ei in mijn rechter eierstok… rare maand deze maand met mn cyclus… nu maar weer hopen!
spigneys: ja ik ben zondag ongi geworden en vandaag alweer over.
Wel lekker hoor zo weinig dagen hihihih.
Maar zonder gekheid ik ben nu met de tweede dag bezig met clomid en nog drie te gaan.
Dan gaan we dinsdag heen voor folikelmeting en hopen dat het allemaal goed zit dan.
Hopen dat alles goed gaat met jullie.
Duim voor iedereen!!!
Hoe ging de inseminatie Spigneys, viel het mee?
Yvonco, hiihihi zou weinig dagen is idd fijn :mrgreen:
Vanmorgen weer bij de kliniek geweest en het zaad was goed. Niet super maar wel redelijk en zeker ruim voldoende voor IUI en IVF, gelukkig maar!
Wel weer doorgestuurd naar een ziekenhuis om alle cystes weg te halen dus nu 31-1 een afspraak bij een andere gyn. om te bespreken of hij de operatie wil uitvoeren want dat doet de kliniek niet. Daarna mogen we weer beginnen met IUI maar dan zijn we wel weer een paar maandjes verder denk…
Yvonco :hug: jammer zeg!!
Nou de IUI was een drama! Ze is letterlijk 10 minuten bezig geweest om ‘het bochtje’ te kunnen maken, en die eendebek zat er maar in en 3 anders slangetjes moest ze proberen… pfff
Nu maar weer afwachten.
Jeetje Bo, zit echt niet mee!! Heel veel sterkte!!
Bo: heel veel sterkte meid!!
Spigneys: Nou dat zal ook niet prettig zijn gegaan.
Zal voor je duimen de aankomende weken
spigneys wat balen dat het zo moeilijk was zeg, moet zeker wel veel pijn gedaan hebben? Hoop voor je dat het niet voor niets is geweest en ga hard voor je duimen!!!
Spigneys jeetje ik kan me voorstellen dta je er tegenop ziet zeg, jammer dat het zo moeilijk gaat bij jou :hug:
bo meid het zit je niet mee :hug:
yvonco spannend weer, ik ga voor je duimen
bigsby hoe gaat het met jou, heb je al last van kwaaltjes?
wanneer heb je een echo, wel showen hoor :inlove:
chantal bijna folikelmeting toch? spannend !
vorige week zijn we begonnen met een fruithapje, Wesley vind het heerlijk
en het tweede tandje is ook al door, tjonge wat gaat dat hard zeg
hier foto`s van het eerste hapje :mrgreen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96681&postdays=0&postorder=asc&start=30
Hoi meiden,
Ik heb even een tijdje onder een steen gezeten…
Gisteren weer ongesteld geworden, wel verwacht. Sinds de kijkoperatie wel een betere cyclus van 27-29 dagen (nu 28 ). Toevallig belde gisteren ook het ziekenhuis waar we op de wachtlijst stonden voor iui. Aanstaande maandag mogen we voor intake. Eindelijk gaat er iets gebeuren!
Hier ook gister ongesteld geworden. 1e IUI dus mislukt :S Nu de 31e weer voor een echo en kort daarna de 2e IUI.
:hug: voor jullie.
Sterkte RedAngel :hug: , erg balen voor je!
Bo :hug:
Spigneys, wat een ellende h’e :hug: hopelijk is dit de laatste keer dat het nodig was
Elle, balen dat je weer ongesteld bent geworden :hug: ik blijf voor je duimen
Angel, :hug:
Schaap, gaat hard h’e, wel een lekker ding :inlove:
Hier gaat het redelijk, erg misselijk en erg moe
En nu begin ik ook nog eens verkouden te worden, maar goed verder ben ik nog steeds blij :mrgreen:
Dinsdag heb ik de eeste echo in het zkh, spannend :shifty: En 15 februari heb ik de eerste afspraak bij de vk, dan krijg ik eerst een echo en dan de intake. Ze hebben al mijn gegevens nog van de 1e keer :mrgreen:
bigsby spannend meid, ik duim voor een goede echo
een dikke :hug: :hug: voor degene die het nodig hebben :-*
Lieve meiden.
Even ego (sorry)
Vanmorgen voor de FM geweest.
De vorige keren konden we meteen door voor de IUI, maar nu was de grootste maar 13 mm…
Viel wel even tegen.
Woensdag moet ik weer komen.
Ik moet werken die dat, maar ik denk dat ik dan ook meteen de hele dag maar vrij neem.
Wel zo rustig denk ik.
Ik merk dat ik er steeds meer moeite mee krijg…
Ik zie zó tegen de terugplaatsing op… doet altijd zo’n pijn
Maar goed, we gaan er nog even voor!