IUI deel 9

Spigneys, spannend ik zet gelijk deze aan het werk :thumbup: :thumbup:

Maar wat duurt het lang zo h’e dat wachten :roll:

Ja he Bigsby, die 2 weken duren eeeeuwig en dan zeker als het niet gelukt is… :cry:

Maar we houden goede moed en blijf duimen voor je!! :pray:

Vanmorgen was de grote eiblaas niet meer te zien, er zaten wel twee grote aan elkaar, dus ze denken nu dat het vorige week ook uit twee heeft bestaan. Nu stelde de Gyn voor om een kijk operatie te doen om te kijken of het geen cyste is, maar gelukkig zei de verpleegkundige dat ze het liever nog ff wil aan kijken tot woensdag. Ik moet nu wel een hogere dosis hoger van de Puregon, want verder was er nog niets gegroeid.

Dus nu moet ik woensdag weer terug voor een FM.

Dankje Spigney :-* ik duim ook voor jou :pray: :pray: :pray:

voel je al wat?

Twinnie, wel fijn dat ze het nog even wil aan kijken, hopelijk is het geen cyste!

Hopelijk zie je woensdag een mooi groot ei :wink:

Ook duimen voor jou Twinnie!!

Ik ben bang dat deze ronde weer niets is geworden… ik voel van alles maar voel elke maand weer wat anders :cry:

En jij Bigsby? Wat denk jij?

Spigneys, hoe meer je ermee bezig bent hoe meer je voelt, dat is mijn ervaring.

Ik voel niks bijzonders, wat steken en regelmatig last van mijn buik maar verder niets…

Hopelijk heeft je gevoel het mis…

Hoi!

Dames ik duim voor jullie!!!

Morgen is mijn 7e iui. Ben benieuwd. Gisteren de pregnyl gehad en sinds gistermorgen ook last van mijn buik. Mijn ei zit er dus duidelijk aan te komen. Nu maar hopen dat deze dag ons geluk gaat brengen.

4 okt 1997 hebben mijn broer en Diana elkaar leren kennen. Wordt voor mijn broer een zware dag…Frank en ik hopen dat deze speciale dag ook voor ons weer speciaal gaat worden :pray:

Succes morgen Krabje :thumbup:

En een dikke :hug: :hug:

De wachtweken zijn weer begonnen. Er zijn 15 miljoen zwemmers onderweg!

Krabje, ga heel hard voor je duimen!!!

@Krabje wrote:

De wachtweken zijn weer begonnen. Er zijn 15 miljoen zwemmers onderweg!

:lol: :lol: :lol: je zou toch denken dat er tenminste 1 de finish zou moeten halen.

Laten we het hopen! Dat zou echt heel fijn zijn!

Spannend weer Krabje!!

Ga heel hard voor je duimen!!

Spanning word mij hier af en toe te veel :slight_smile:

Nog even geduld!! :wink:

Spigneys, ik duim voor je meid :pray: :pray:

Wanneer ga je testen? of wacht je net als ik gewoon af?

Ik kan me goed voorstellen dat elk uur al te lang duurt.

mijn duimen draaien voor jullie allemaal :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

het is weer eens tijd voor goed nieuws :angel:

Ben zo opgelucht! Ik hoef geen kijkoperatie te ondergaan, er zaten nu drie grote eiblaasjes, dus ik kan vanavond de pregnyl zetten en vrijdag de inseminatie!!!

Dus dames, vanaf vrijdag wacht ik weer geduldig met jullie mee!!!

Spannend weer Twinnie! Ik duim alvast voor je!

Even een lijstje voor de stand van zaken op dit moment.

Is miss wel handig.

Wachtbankje

Spigneys: 7-10 NOD

Bigsby: 11-10 NOD

Krabje: 18-10 NOD

IUI gepland op:

Twinnie: iui 8-10

Dubbel…

Twinnie, oh fijn dat dat niet doorgaat, en spannend weer :pray:

Ik voel de stress alweer, deze maand heb ik eindelijk hoop. En raad eens… ik voel natuurlijk weer vanalles :roll:

Maar ik ben zo bang dat het weer niet gelukt is en dat ik weer teleurgesteld word :shifty:

heb je al getest Spigneys?