Tinka, dat zou balen zijn als je operatie nou niet door zou kunnen gaan, hopelijkk is het nu weer gestopt
Kymm, gelukkig dat de operatie goed gegaan is. :thumbup:
Tinka, hopen dat je operatie door gaat.
de :evil: zijn helemaal doorgekomen, dus is de operatie uitgesteld, gelukkig wel maar tot volgende week donderdag!
Balen dat het heeft doorgezet Tinka :hug:
Ik heb vandaag met de Fertilitiearts gesproken en zij raadde mij aan om te beginnen met fm zodat ze misschien toch een inseminatie kunnen doen deze maand.
Aangezien is verschrilkkelijk veel hoest en iedereen weet dat ik naar de longarts moet… ga ik dat maar gebruiken als smoes :mrgreen: Ik moet dus volgende week woensdag beginnen met fm en ik neem aan de dagen daarna ook :think:
Bigsby Ik snap je berichtje niet helemaal. Een fm is een afkorting voor follikelmeting, een inwendige echo waarbij de grootte van je follikel wordt gemeten. Moet je woensdag voor de eerste meting? De kans is inderdaad groot dat je dan vrijdag weer moet, zodat ze de groei kunnen volgen en beter kunnen inschatten wanneer je eisprong zal zijn.
Tinka Balen, zeg! Alvast sterkte met je operatie!
Jippie, dat is ook wat ik bedoel, ze gaan het een paar dagen volgen om te kijken of ze misschien dan toch op zaterdag kunnen insemineren.
Ik heb er ook nog niet zoveel verstand van vandaar dat het misschien niet helemaal duidelijk is wat ik schreef :oops:
@Bigsby, fijn dat ze het nu in ieder geval gaan bekijken met echo’s dat je dan wel misschien de IUI kan doen. Toch een fijner gevoel denk ik zo. Succes.
ja geeft toch weer een beetje hoop hé na zelf zo’n lange tijd bezig geweest te zijn
Bigsby Fijn dat je nu echo’s krijgt. Op die manier kunnen ze de IUI vast verschuiven naar zaterdag of maandag! Succes alvast!
Hey Dames, ff een vraagje:
Heb sinds gisteravond na het vrijen met vrienlief het gevoel alsof mijn baarmoeder zich samen trekt. Nu is het gevoel nog niet weg (wel iets minder).
Vanmiddag weer een ovutest gedaan en die was nog steeds negatief.
Kennen jullie dit en weten jullie wat het kan zijn?
Bigsby, gelukkig gaan ze nu metingen doen!
Kymm, zo blij dat alles goed is gegaan!!
Tinka, balen zeg maar gelukkig kan je wel weer snel terecht!
Twinnie, ik heb geen idee! :oops:
Ego: gister de laatste pil Clomid gehad, nu beginnen met de LH-testen, en dan hopelijk van het weekend of begin volgende week de 3e IUI!! Komen weer spannende tijden aan
Hier nog steeds geen nieuws, zit vandaag op dag 17 en hoop toch echt dit weekend een positieve ovutest in handen te hebben, anders ben ik bang dat het toch weer een verloren maand is.
AARRRGGGHHHHH wat is dit toch frustrerend. Wachten op iets wat misschien toch niet komt!
Hoi twinnie,
Balen dat er nog geen positieve test is, maar ze kunnen in het ziekenhuis toch meten of je ei groot genoeg is en dan pregnyl prikken?
Of kan dat niet, ik ben net begonnen dus voor mij ook van allerlei nieuwe dingen die ik hoor vandaar.
Hoi Yvonco,
Normaal zou dat inderdaad wel kunnen ja, maar omdat ik vorige cyclus overstimulatie had willen ze dat deze maand niet doen. en moet ik het gewoon uitzitten.
Helaas gewoon afwachten dus.
He meiden,
ik had al even vluchtig bijgelezen de afgelopen dagen maar niet de puf gehad om te reageren.
we zijn afgelopen donderdag teruggekomen van onze vakantie in Italië. We hebben een heerlijk vakantie gehad. Donderdag en vrijdag verder heel druk geweest met wassen en boodschappen doen.
Gisteren hadden we groot feest want toen werd onze kleine man 2 jaar. Het was erg gezellig en hij is erg verwend.
Morgen naar de gyn voor het ivf verhaal en morgenvroeg even naar de apotheek voor de clomid. Ben gisteren ongi geworden en we willen deze maand nog een iui meepakken.
Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Liefs Chantal
chantal gefeliciteerd met jullie kleine man !
de rest allemaal succes en sterkte!
Sorry Twinnie, dat zegt mij niks :think:
Wat balen dat je nog steeds geen positieve ovulatie test hebt :?
Krabje, nog gefeliciteerd met jullie kleine man :dance:
Bedankt voor de felicitaties :-*
Hey krabje, het gesprek goed gegaan bij de gyn?
Krabje: nog gefeliciteerd met de kleine man!!
En idd ik ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan!
Hier is het allemaal een beetje vaag…
Ik heb toen de Clomid gekregen van de gyn om mijn cyclus korter te maken dus ik ging er eigenlijk wel vanuit dat ik afgelopen weekend een positieve LH-test gehad zou moeten hebben, dag 14 van mijn cyclus.
Maar het testen ging niet lekker, en de test gaf vals positief aan.
Omdat we vorige maand ook gemist hebben wilde we nu dat risico niet nemen dus gister maar een fm aangevraagd.
Nu waren er 2 eitjes aan het rijpen :eh:, elk 16 nu… dus eigenlijk moest ik donderdag Pregnyl zetten en vrijdag de IUI.
is het nou net dat we vrijdagochtend vliegen voor een weekendje Engeland ivm een bruiloft… Dus ik in lichte paniek: nee niet weer een maand overslaan!! :shock:
Maar gelukkig, morgen een dubbele dosis Pregnyl spuiten (eng!! heb nog nooit gespoten!!!) om 12:00 uur en dan donderdag om 15:00 uur de inseminatie…
en dan maar weer afwachten
Hoest met jullie dames verder?
YY geniet je een beetje van je zwangerschap?
Liefs.