Cinzia, kan me voorstellen dat je ook niet veel vertrouwen meer hebt, maar hoop wel heel erg dat het nu gaat lukken :-* veel succes donderdag bij eerste FM
Purpled, balen dat het ook bij jou niet gelukt is, tussentijds bloeden wordt volgens mijn arts volledig uitgesloten door progestron, dus zoals ook Jippie zegt zou ik het zeker aankaarten (maar dat had je toch al wel gedaan niet?)
Liekie, hoop dat er vandaag mooie groei te zien is op de fm, succes!
Optimist, :hug: , en nu opladen voor IVF, ga je meteen door of pas volgend jaar? kan het ook alleen maar met Jippie eens zijn wat betreft mannen, uiten hun gevoelens en frustraties, die ze vaak ook anders beleven, op een andere manier. Probeer je angsten en zorgen wel uit te spreken zodat hij er wel voor je kan zijn
Jippie, wat ben je een enorme trouwe steun hier, heel erg lief :-*, zie je er tegen op om weer te beginnen met ICSI of ben je er nog niet zo mee bezig?
Gister een behoorlijke heftige avond gehad, met hub lief en ook met mijn ouders die er zijn. Voorlopig nemen we afstand van het proberen zwanger te worden en blijven, de vele teleurstelling trek ik niet meer goed en wil het ook niet tegenover mijn zoontje.
Jippie, voor ons zou de volgende stap IVF met pre-implementation genetic diagnosis zijn.
We hebben destijds gezegd dat we niet weer het IVF-ICSI proces in wilden gaan en ‘slechts’ IUI wilden doen vanwege de minder heftige impact (hormonen) en tijdsbeslag. Het telkens hebben van hoop en vervolgens weer teleurstelling door de testuitslagen vind ik nu ook te heftig en ik denk dat we de realiteit onder ogen moeten zien en ons verder weer focussen op onze grote geluk wat we al hebben en op adoptie van een tweede kindje.
Misschien later maar niet nu. misschien moet het ook zo zijn en is dat ook prima. Ik weet het niet alleen dat wat ik heb een groot geluk is en misschien niet moet pushen voor het onmogelijke.
Ik ben hier niet weg want ik wil er net zo zijn voor jullie als jullie dat voor mij zijn, daarnaast is het fijn ‘contact’ te hebben met mensen die begrijpen wat het is, helaas hoe het voelt.
ik ga nu maar eens even heel hard duimen voor wel weer een keer goed nieuws hier
Corine Ik wil je een hele dikke knuffel geven! Ik heb er respect voor hoe jij met alle tegenslagen omgaat, hoe jullie voor de 2e keer opnieuw het traject zijn ingegaan na al IVF te hebben gedaan. En ik vind het vreselijk jammer dat het niet met IUI heeft mogen lukken. Neem de tijd om alles te verwerken en doe rustig aan. En je mag me natuurlijk altijd een pbtje sturen als je even wilt kletsen. :hug:
Jeetjemina,
wat een ‘nare’ berichten allemaal!!
Ik vind het echt tijd worden voor positief nieuws hoor!!
Lieke,
hoe was je fm, hopelijk heb je nu mooie grote follikels!!!
Jippie,
wat stom van me, ik wist dat jullie een kleintje hebben gekregen d.m.v. IVF. Stom, was er niet helemaal bij met mijn hoofd, blijkt wel weer. Sorry!
Hoi dames…
Nog steeds niet echt positief nieuws…
Er was nog steeds geen echte groei te zien van de follikels…
Ze dachten wel een follikel te zien, die ietsjes groter was geworden, dus die gaan ze goed in de gaten houden!
Mn dosis is nog steeds hoog (voor mijn doen ) en ze denken bij dezelfde hoeveelheid medicatie, dat er binnen nu en 3 a 4 dagen echt wel een grote groei moet komen…
Dan wachten we dat maar af he…
Heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in, en zelf denk ik dat het niet meer goed komt bij deze behandeling…
Maarja positief blijven denken he!
Mag donderdag weer terugkomen in het zkh…
Daarna mag ik weer Puregon gaan bestellen bij de apotheek…ze zien me alweer komen haha
Tis niet eens een week geleden, dat ik mn vorige medicatie kwam halen!
Kuss Angelique
Liekie Hè jakkes, dat schiet ook niet op… Ik heb er zelf helaas ervaring mee, steeds opnieuw voor metingen die dan weer tegenvallen, hormonen die niet aanslaan. Wel erg vervelend. Op welke cyclusdag zit je dan nu en hoeveel eenheden spuit je? Misschien dat de dosis dan nog een keer verhoogd moet worden? Succes morgen met je fm en ik hoop dan op beter nieuws! :hug:
De IUI is idd echt niet gelukt. Sorry dat ik zo weinig heb laten horen maar ik heb echt nagels zitten bijten de afgelopen dagen. Kreeg gisteren migraine en toen wist ik het wel…en jawel word ik net wakker en :evil: :twisted: . Nu kan ik echt niks anders dan janken, ben zo bang voor de IVF. Die hormonen, de punctie, de stress of dit wel gaat lukken. Maar ja, heel krom aan de andere kant wel fijn dat ik er meteen aan kan beginnen want hoe langer ik er tegenaan hik hoe erger het wordt.
Ik las hier nog een aantal vervelende berichten, wil even zeggen dat me dat wel veel doet. Een goed nieuwtje tussendoor, zou zo fijn zijn. Als ik weer een btje na kan denken laat ik snel weer wat van me horen.
Liefs Optimist
Optimist,
ik zou willen dat je nu naast me woonde, dan was ik naar je toegelopen en je een héle dikke knuffel gegeven!!!
Ik kan niet veel voor je doen, ik snap je, ik snap je verdriet, je frustratie, al die ellende!!
Sterkte meid!
Angelique,
hoe ging het vandaag in het ziekenhuis?
Hier (weer) een raar en apart bericht van mijn kant:
Vandaag naar het ziekenhuis, 1e fm, cyclusdag 12.
Ik kom binnen, zegt de gyn dat ik te vroeg een afsrpaak heb gemaakt voor een fm. Bij mij is er pas iets te zien rond dag 15 a 16.
Ik vertel dat ik gestopt ben met roken en kreeg een compliment. Heb er bijna huilend verteld dat ik een beetje teleurgesteld ben in mijn vriend, die gewoon doorrookt.
Ze snapte mij volkomen en vertelde dat het echt beter is als hij ook stopt (zal het dus duidelijk tegen hem zeggen!!)
Ik lig daar, zij dat ‘ding’ in mij, zegt ze dat mijn baarmoederslijm 10mm is, dat is goed.
Altijd heb ik RECHTS follikels (alle 9 keren van de IUI), maar er zat nu niks.
De gyn en ik wat grapjes maken, dat we dat wel verwacht hadden. Hoe zal deze keer mijn cyclus verlopen, weer IUI op cyclusdag 34, zal ik weer uit het niets gaan bloeden rond dag 18, etc.
Zij ondertussen met dat ‘ding’ naar links en wat denk je?
ZAT EEN MEGA GROTE ZWARTE VLEK!! Oftewel, er zat LINKS een follikel van 20mm!
IK lag echt te huilen. Maakte nog een grapje dat dit niet waar kan zijn, dat er een vlekje op haar ‘ding’ zat, dat dit een wonder is, etc.
Zij vertelde mij (niet naar mij toe verkeerd bedoeld), dat dit voor haar normaal is om te zien. Veel vrouwen die IUI doen, hebben inderdaad rond cyclusdag 12/13/14 een follikel, en dus de IUI op cyclusdag 14/15.
Ik heb 9 keer de IUI gehad op of dag 25, dag 28, dag 34, etc. Maar nog nooit op dag 14!!!
Ben nu zooooooooooooo gelukkig!!!
Het voelt als een soort beloning voor het niet roken!!
Aangezien ik het niet goed geloof dat er een follikel zit (en ook nog links, zo raar!) zei de gyn dat ik anders a.s. maandag maar terug moet komen voor een inwendige echo, om mij te laten zien dat de follikel gesprongen is (laten we het hopen!).
Progesteronwaarde laten prikken helpt bij mij niet, omdat ik zaterdag na de IUI begin met die bolletjes in te brengen.
Dus al met al:
vanavond 18.15u Pregnyl zetten en a.s. zaterdag de 10e (en waarschijnlijk de laatste) IUI.
Pffff, is dat nou niet raar? En dat in mijn geval? Echt zooooo apart!!!
Dit is het laatste wat ik had verwacht… Of eigenlijk had ik dit helemaal niets eens durven denken, ben er echt helemaal vanaf nu, haha…
XX
Cinzia, wow wat een goed nieuws! heel veel succes morgen met de IUI en laten we hopen dat dit em gaat worden
jeetje wat een verhalen weer geschreven. allemaal niet leuke, waneer kom er goed nieuws voor iedereen. ik hoop gauw we gunnen het mekaar allemaal zo erg.
nou hier steed zeurend gevoel de heledag door. vanaf de innesteling dag.
en soms wat rug pijn en dat jheb ik nooit. ja van de hormonen bij me dochter toen ik zwanger was van haar.
dus blijft weer spannend.
ik wens iedereen heel veel sterkte toen en zet hem op.
wonder77
Wonder Spannend die wachtweken, hè?
Cinzia Wat goed, zeg! Zoiets verwacht je natuurlijk helemaal niet. Leuk dat je er nu ook eens met een goed gevoel vandaan komt in plaats van elke keer die teleurstelling. Alvast heel veel succes met de IUI zaterdag. Hopelijk mag het een voorbode zijn van heel goed nieuws over twee weken!
Optimist Wat vreselijk *** met hoofdletters! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit. Als je met de laatste IUI bezig bent, heb je toch nog extra hoop dat het zal lukken en dat je niet door hoeft met IVF. Dat is toch weer een stap verder en er komt weer veel meer bij kijken. Die dreun komt dan wel heel erg hard aan… Gaan jullie dan nu meteen al door met IVF, moet je meteen beginnen met spuiten? Heel veel sterkte & een dikke knuf! :hug:
Liekie Hoe is je fm gegaan? Hopelijk vandaag eindelijk goed nieuws!
Corine Kus voor jou!
Corine, wat een teleurstelling voor jullie zeg! :hug: Ik vind het knap dat je er zo mee omgaat. Hopelijk hebben jij en je man veel steun aan elkaar. Het is misschien een beetje raar om te vragen nu, maar hoe staat het eigenlijk met jullie adoptie voor een tweede kindje? Ik zou me kunnen voorstellen dat het wel houvast en hoop geeft om daar mee bezig te zijn.
Optimist, ook al zo’n teleurstellend bericht dat je ongesteld bent meid! :hug: Ikhet je zo gegund. Hebben jullie al voorlichting gehad over IVF en enig idee wanneer jullie ermee starten? Het is wel prettig om al je vragen kwijt te kunnen bij zo’n heftige beslissing.
Cinzia, nou dat was nog eens een timing zeg, die FM! :lol: Dat is toch jullie laatste IUI? Als dit het eerste goede voorteken is van deze laatste ronde… Knap dat je het volhoudt om niet te roken. (enne…mannen :roll: )
Wonder77, spannend zeg die laatste week! We duimen voor een positieve test :thumbup:
Purpled, hopelijk heeft het ophogenvan de dosis bij het spuiten succes! Wanneer heb je de eerste FM?
Liekie, en is er al follikelgroei??
Jippie, ik vroeg me af of jij er nu anders in staat vergeleken met de eerste keer nu jullie al een dochtertje hebben?
Hier is alles rustig. vandaag 37 weken precies! Dwz dat ie in principe mag komen! Geeft wel een heerlijk gevoel, maar ik heb zelf niet het idee dat het al snel komt. Ondertussen tel ik de dagen af want ik heb het er helemaal mee gehad (sorry meiden :oops: ): ik kan nauwelijk liggen in bed vanwege pijn in mijn rug en ribben, het maagzuur staat in mijn mond 'snachts en ik ben nauwelijks nog mobiel zo. Maar ik verheug me zooo enorm op de bevalling, lijkt me heerlijk (laat me maar in mijn waan ). En op het resultaat natuurlijk nog veel meer!
Goeiemorgen dames!
Gisteren was er nog steeds geen groei te zien!
De medicatie slaat na 18 dagen puregon spuiten, nog steeds niet aan!
Ben gisteravond gebeld en de behandeling is stopgezet!
Tevens hebben ze me aangeraden om een gesprek met mn gyn te hebben.
Zij denken namelijk dat mn (over) gewicht te maken heeft met hetgeen dat de medicatie niet aanslaat en geen groei te zien is!
Degene die mijn echos hebben gedaan, zeggen eigenlijk…dat ze me pas over een jaar terug willen zien!
Dat ik het aankomende jaar maar eens rust moet nemen en moet gaan afvallen!
Toen ik dat hoorde, moest ik echt even huilen…
Alles werd me even teveel…want tsja je wilt zo graag en dan krijg je dit!
Dus ik probeer voor halverwege december, na mn “ongi” een gesprek te plannen met mn gyn…
En dan maar afwachten wat daar uitkomt…
Pfff zit echt even in een dipje
Groetjes Angelique
Liekie84, wat een rotbericht voor je! Ik vind het eerlijk gezegd wel erg bot om zo door de telefoon te horen te krijgen ‘dat je dat jaar maar moet gaan afvallen’. Het lijkt me meer iets wat de gynaecoloog met je zou moeten bespreken in jullie volgende gesprek. Heel veel sterkte gewenst meis! :hug:
Liekie Ik vind het ook wel erg kort door de bocht van je gyn. Hoe vaak heb je nu Puregon geprobeerd dan? Het kan toch best zo zijn dat als je een volgende keer meteen met een hogere dosis begint, dat het dan wel aanslaat? Soms is het eerst even een gedoe voordat je lichaam er goed op reageert. Ik heb ook wel gehad dat ik de eerste keren pas heel erg laat een eisprong had, dan probeer je toch nog een keer? Ik snap niet dat ze je dan meteen maar naar huis willen sturen. Overgewicht kan inderdaad wel invloed hebben op je cyclus en hoe je op de hormonen reageert. Maar volgens mij nooit in die mate dat daar alles aan te wijten valt.
In welk ziekenhuis ben je eigenlijk onder behandeling? Sommige ziekenhuizen zijn heel stug, straklijnig en streng en daar kom je soms niks verder mee. Terwijl een andere gyn er weer heel anders en veel positiever tegenaan kan kijken. Mijn allereerste (algemene) gyn was ook zo. Als iets volgens haar niet vroeg genoeg aansloeg, werd alles meteen afgeblazen, en kwamen we geen stap verder. Als ik niet op bepaalde hormonen reageerde, probeerde ze ook geen hogere dosis of iets anders. Daardoor hebben we uiteindelijk twee jaar verspild. Een invalgyn verwees ons direct door naar de fertiliteitsafdeling. Daar keken ze veel verder en uitgebreider en ging het er ook veel persoonlijker aan toe. Als iets niet aansloeg, werd de dosis verhoogd of er werd meteen iets anders geprobeerd. Net zolang totdat het wel lukte. Als ze je wel voor een jaar naar huis sturen, zou ik zeker eens rond gaan kijken of een ander ziekenhuis een optie is. Misschien dat ze daar andere richtlijnen hanteren en anders te werk gaan. Dikke knuf voor jou! :hug:
Maria Spannend, die laatste loodjes! Tuurlijk staan we er anders in nu we weer de mm ingaan. We beseffen ons heel erg goed dat we een prachtige dochter hebben en daar zijn we intens dankbaar voor. Die overweldigende angst dat het misschien nooit zal lukken, is er nu niet meer. En dat geeft wel heel erg veel rust. En je weet nu hoe alles gaat, dat scheelt ook. Ik zie niet op tegen het spuiten en de punctie. Maar de rest van de spanningen is eigenlijk wel precies hetzelfde als eerst: Ga ik wel goed op de hormonen reageren, zijn de zaadjes wel goed genoeg, zal er wel bevruchting zijn, gaan de embryootjes wel doordelen, enz. Dus in dat opzicht vind ik het allemaal toch wel weer erg spannend! :shifty:
Angelique,
jemig wat stom van het ziekenhuis! Zoals Jippie schreef is dat wel erg kort door de bocht!
En nu? Is het dan echt nodig om af te vallen, zou de medicatie dan beter aan slaan?
Heb ik trouwens nog nooit gehoord…
Hier iets HEEL anders…
Hrb sinds eergisteravond ZO ONTZETTENDE pijn aan mijn tepels, echt niet normaal meer!
Pyama aantrekken doet zeer als mijn pyama er langs schuurt, bh aan en uit doet zeer, douchen moet daar héél voorzichtig, en mijn tepelhof is groter en rozer.
Weet iemand hoe dit kan?
Ben zelfs nu zo ver dat ik denk dat er iets ernstigs is, heb dit namelijk nog nooit in mijn hele leven gehad… Echt niet!!
Iemand een idee, hoe dit zo uit het niets kan ontstaan? Doet echt zo zeer!!
En ja, morgen IUI, de laatste. Zo spannend… Heb nu een blauwe plek zitten, waar ik gisteravond Pregnyl heb gezet. Heb dat anders ook nooit. Nouja, dat gaat wel weer over. Ik laat jullie weten hoe het morgen gegaan is.
Fijn weekend allemaal!!
Liefs, Cinzia.
Cinzia Ik denk dat je lichaam op de Pregnyl reageert, dat zijn immers pure zwangerschapshormonen? Gevoelige borsten kunnen wel heel goed daarvan komen. Iets anders zou het eigenlijk niet kunnen zijn, de eisprong heb je nog niet gehad en daar krijg je ook niet echt van dat soort verschijnselen door. Anders zou ik het eigenlijk niet weten… Misschien dat het binnen een paar dagen weer wat weggetrokken is? Succes met de IUI morgen!
Van de Pregnyl kan ik die gevoelige en branderige tepels niet hebben, want Pregnyl heb ik donderdagavond gezet, en die tepels had ik woensdag al. Nouja, het zakt gelukkig wel een beetje af…
Vanmorgen hadden we de IUI, de 10e en tevens laatste…
Zaad gebracht om 8u en om 10u zaten we te wachten op de weekendgyn.
En je raardt het nooit, wie was de weekendgynaecoloog???
Juist, die ene ll van een paar maanden geleden, waar we een klacht over ingediend hebben. Die ll die zo raar de fm bij mij deed.
Dus ik baalde wel een beetje.
Bij binnenkomst moest ik me gelijk omkleden, en ik lag nog maar net, of hij bracht de eendenbek al bij me in.
Dus ik vroeg hoe het kwaliteit van het zaad is (bij de andere gyns gingen we eerst rustig zitten en vroegen ze hoe het met mij gaat en vertelden ze rustig hoe het zaad was).
Mijn mannetje had 10miljoen, waarvan 65% goed genoeg was.
Beter dan de vorige keer dus, toen had hij 3 miljoen.
De inseminatie duurde nog geen 2 minuten, hij nam er niet echt de tijd voor. Hij vroeg nog aan mijn mannetje of hij het zaad in wilde brengen, zodat hij toch nog het gevoel had dat hij bijdrage heeft geleverd (vond ik zo’n stomme opmerking!!).
Mijn mannetje wilde het niet.
Zit nu thuis op de bank, heb altijd zo’n pijn onderin mijn buik na de IUI!!
Bah… Heb daar altijd 1 dag last van. Kan niet rechtop staan, doet echt zo’n pijn!!!
Nu 2 weken wachten, wachten en nog eens wachten…
Vanavond beginnen met die vieze bolletjes vaginaal in te brengen…
Hoe gaat het met jullie?
he cinzia, wat spannend weer, goed dat het zaad zo goed was, nu gaan we hopen en voor een heel goed resultaat.
Liekie, wat een ongelovelijke tegenslag en inderdaad wat een bizarre reactie, ik zou ook eens kijken of er een andere arts-afdeling is waar ze je wat beter behandelen.
wonder, hoe gaat het, voel je al iets?
purpled, hoe is het eigenlijk met jou nu?
maria, spannend hoor die laatste weekjes, kan me voorstellen dat je het wel gehad hebt, tijd voor de baby!
het is absoluut waar dat het bezig zijn met de adoptie van het 2e kindje positief is waar we heel vrolijk van worden. Toch staat het ook wel los van het gevoel dat we misschien afscheid moeten nemen van de hoop dat er ooit een kindje in mij groeit en uit me geboren zal worden. En dat is toch wel pijnlijk en verdrietig maar staat wel helemaal los van de liefde voor ons zoontje en zijn broertje wat we hopen toch ook binnen niet al te lange tijd voor elkaar te krijgen.
Ik heb een paar dagen met hele heftige migraine gehad, denk dat zowel de hormonen als de spanningen even teveel werden. Maar nu gaat het wel weer ok, geniet ook wel van het vooruitzicht niet meer naar de artsen te hoeven voor fm’s, spuiten, en het uitgeven van die centen aan andere, leuke, dingen
fijn weekend nog!
Corine,
Ik kan me voorstellen dat het idee dat het misschien nooit gaat lukken hartstikke pijnlijk is. Zijn jullie nu al bezig met een nieuwe adoptie procedure? Of willen jullie daar ook nog even mee wachten?
Cinzia,
Fijn dat de IUI weer achter de rug is en wat grappig dat je juist nu al zo snel een eisprong hebt gehad. Moet bijna wel een goed voortteken zijn. Hoe is het nu met je buikpijn? Wat die tepels betreft… dat had ik vorige maand en deze maand ook weer van de puregon. Heel irritant.
Angelique,
Jeetje wat balen zeg :hug: . Ik zou toch wel zeggen bij een volgend gesprek dat ik echt niet nog een jaar zou willen wachten en dan hopen dat ze dat een beetje mee nemen in een beslissing.
Maria,
Haha ik herken je gevoel heel goed. Ik had ook zo een zin in de bevalling :mrgreen: Was er totaal niet bang voor en dacht… laat maar komen. Ik had een stuitertje en ook al had ik besloten dat ik gewoon vaginaal wilde bevallen werd het uiteindelijk toch een keizersnede (nadat ik bij 3 cm ontsluiting al persweeën had omdat de voetjes al in het geboortekanaal zaten). Ik heb in ieder geval meegemaakt wat weeën zijn en hoe het is als je vliezen breken. De weeën (ik had eerst alleen rug en toen alleen nog maar beenweeën) waren echt zooo pijnlijk dat ik echt blij was dat ik een ruggeprik kreeg voor die keizersnede maar toch… heb ik nog steeds zin in een hopelijk volgende bevalling :mrgreen: Je bent het toch allemaal zo weer ‘vergeten’ die pijn.
Maarre ik hoop voor je dat je kleine man snel naar buiten wil
Optimist,
:hug: Ik hoop echt heel hard voor je dat jullie met IVF meer succes hebben.
Wonder,
Hoe gaat het met jou??
Jippie,
Weten jullie al wanneer jullie weer met IVF/ICSI beginnen?
Nou ik heb nu 5 dagen gespoten. Morgen heb ik de eerste FM. Ik spuit dus nu 58,3 IE en ik heb nu al een beetje een zeurend gevoel in de onderbuik. Dus of er gebeurd vanalles of het is nog steeds van de menstruatie. Ik verlies ook nog steeds heel licht roze afscheiding dus ik denk dat dat ook nog van de menstruatie is. Ik weet in ieder geval wel dat ik morgen even aankaart dat ik graag iets wil hebben om de luteale fase te ondersteunen. Ik geloof dat de arts die ik morgen heb daar ook wel positief tegenover stond dus ik hoop dat ze me serieus neemt. In ieder geval is de vorige keer bloed geprikt voor die progesteron waarde dus ik ben benieuwd of die goed was.
Iedereen nog een fijne zondag!
Purpled Dus morgen alweer voor een fm! Dat zeurende gevoel kan best door de Puregon komen en dat je al iets voelt groeien, dat heb ik vaak ook. Ik hoop dat je deze keer wel iets krijgt om je luteale fase te ondersteunen. Ookal zou je progesteron goed zijn, dan nog kun je het preventief gebruiken. Dan voorkom je in elk geval dat je deze keer weer te snel ongi wordt. Succes morgen.
Ik ben vandaag met Primolut begonnen om mijn ongi op te wekken, dat is een kuur van 10 dagen. Als ik dan ongi word, moet ik op dag 3 met de pil beginnen. Op 3 januari gaat de eerste Lucrin-spuit erin, deze legt je eigen lichaam helemaal plat. En dan op 15 januari komt de Puregon erbij, op 22 januari heb ik de eerste fm. De punctie verwacht ik ergens eind januari. Dus we zijn alweer met de voorbereidende fase bezig! :shifty:
Corine Een dikke knuf voor jou!
Cinzia Jammer voor jullie dat je die gyn weer had. Maar goed, dat is één van de artsen die je vooral met IVF vaker zult tegenkomen. Ik heb zelf juist wel goede ervaringen met hem, al kan hij soms een beetje vreemd uit de hoek komen. Maar ik vind het echt geen nare man. Ik heb liever een van de andere gyn’s, maar ik heb verder geen problemen met hem. Ik heb wel gemerkt dat je bij hem wel wat meer op je strepen moet staan en bepaalde opmerkingen niet te persoonlijk moet opvatten (dit is overigens geen aanval naar jou toe, hoor! :-* ). De vraag of hub het zaad wilde inspuiten hebben wij ook wel eens gehad, dat vind ik op zich geen vreemde vraag. Heel veel hubbie’s mogen dat doen. Van ons hoeft dat niet, omdat ik het niet zo’n romantisch idee vindt dat hub voor mijn * piep* zit, terwijl ik daar met mijn benen in de beugels lig met een eendebek in mijn gat, zodat je via mijn lichaam zo door mijn neusgaten weer naar buiten kunt kijken. :mrgreen: Hub moet van mij altijd naast me staan of bij mijn hoofd. Ik hoop gewoon heel erg dat deze IUI raak mag zijn en dat je die gyn helemaal niet meer zult tegenkomen! Succes met de wachtweken!
Wonder Hou jij het nog een beetje uit allemaal? Je hebt nog een week te gaan, toch?
Liekie Hoe gaat het nu met je? Heb je alles een beetje kunnen laten bezinken? Krijg je nu iets voorgeschreven om je ongi op te wekken, of moet je nu wachten? En dan in december naar de gyn voor een gesprek? Ik zou zo snel mogelijk die afspraak maken, dan kun je alles bespreken en dat geeft voor jezelf misschien wat meer rust en duidelijkheid.
Optimist Ook een knuf voor jou, meid!
Liefs,
Jippie