Oh meid ik geloof het graag…Duimen draaien hier op turbostand voor je!
Met mij gaat alles goed. Ben nu aan het wachten op mijn menstruatie en daarna gaan we proberen om zwanger te worden van een brusje. Begint me steeds meer te kriebelen… Maar zal toch wel weer op iui uitlopen.
Volgens mij bellen ze niet meer… :?
Nou dan nog maar 1 nachtje wachten, morgenvroeg nog een test, hopen op een nog vettere streep, dan weten we het zeker!
Krabje, wanneer weet je of het IUI wordt en waar hangt dat van af?
De vorige x was je na de 2e IUI toch zwanger van jullie kindje?!
Spannende tijden… Duim met je mee voor een brusje :kaars:
Liefs
Anoniem ik blijf doorduimen! Heb je last van kwaaltjes?
Van Tycho was ik idd na de 2e poging zwanger.
Toen ik zwanger was van Tycho (12 weken om precies te zijn :oops: ) heb ik de gyn gevraagd hoed het zou gaan als wij de wens voor een 2e kindje hadden. Of we dan eerst weer een jaar moetsen proberen? Dis was volgens hem niet het geval, je moest leren van het verleden. Als het toen niet wou zou het dan ook misschien niet lukken. Hij gaf aan als ik na 4 maand nog niet zwanger zou zijn dat ik dan weer bij hem mocht komen.
Nu is hij er niet meer maar ik heb dit wel overlegd met de gyn die de eindcontrole heeft gedaan na de ks. Zij weet er dus van…
Hoe is het met de andere dames?
Liefs, Chantal
Anoniem Ik moest altijd op dag 5,7 en 9 na de IUI 1500 IE Pregnyl spuiten. Ik mocht twee weken na de IUI testen. Ik weet niet hoe lang je nu na de inseminatie zit? Als dat twee weken is, dan komt het vast niet meer door de Pregnyl als je op dezelfde dagen gespoten hebt! Zou wel helemaal super zijn, zeg! Succes!
Krabje Spannend dat jullie er ook weer voor gaan! Hopelijk mag het binnen de komende vier maanden lukken en heb je geen IUI nodig!
Hoe is het met alle andere meiden? Jammer dat we van bepaalde meiden helemaal niks meer horen en hier uberhaupt zo weinig geschreven wordt.
Wij hebben donderdag de 2e echo, toch weer heel erg spannend! Hopelijk opnieuw een mooie beeb met kloppend hartje te zien. En de 12 weken zijn eindelijk in zicht! Hopelijk mogen jullie ons snel volgen!
Jippie: Ben je nu zwanger van 1 kindje of 2? Heb het niet helemaal meegekregen sorry
Zou mooi zijn zo zonder iui zwanger worden maar denk niet dat het gaat gebeuren…
Er waren twee embryootjes teruggeplaatst en ik ben zwanger van één kindje. Met 7w6d hebben we de eerste echo gehad en die was helemaal goed. Het kindje was toen 15 mm en we hebben een kloppend hartje gezien & gehoord. Donderdag dus de tweede echo, ik vind het wederom erg spannend. Je zit toch nog steeds in de risico-periode. :shifty:
Spannend zeg!
Ik ga voor je duimen!!!
:-*
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Anoniem Heeft het ziekenhuis je inmiddels terug gebeld? Hopelijk duidt de streep op je test op een zwangerschap, ik heb er een goed gevoel over! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is echt zo, het is echt echt echt echt echt echt waar! We zijn zwanger, ongelofelijk. Vanmorgen nog een test gedaan en het is weliswaar een licht streepje, maar hij staat er echt. We weten dat het nog allemaal heel pril is en dat het spannende weken zijn tot de 12e, maar ik ben gewoon nu zwanger en heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen en dat we over iets minder dan 9 maanden ons wondertje mogen vasthouden. Krabje vroeg of ik al wat voelde… Zere borsten en gevoelige tepels, maar dat had ik vorige IUI ook, dus dacht in eerste instantie dat dat door de hormonen kwam. En verder beetje ongikrampjes, maar veeeeeeeeeeel minder dan dat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. En heb vannacht van alle emotie denk ik hooguit 3 uur geslapen, zat om 0400 uur in de woonkamer onder een dekentje met een kopje thee. Ben zo vol ongeloof, ben zo blij en gelukkig, maar vind t ook spannend en toch wel een beetje eng. 21 april 1e echo. Ik wordt nog geveld vanuit het UMCG, omdat ik een hematoom had en wil graag zeker weten dat het geen kwaad kan of dat ie inmiddels weg is. Ook zo bizar, kreeg zonet een brief van het UMCG voor een oproep voor een gesprek met de anesthesist, maar dat bellen we lekker af! WAUW!!!He wat een verhaal zeg… Haha jullie zijn de eersten die het weten, das wel maf hoor. Duimen duimen duimen dat het een prachtig gezond kindje is. Spannend!
Krabje: Het is een hele stap er weer voor te gaan lijkt me, vooral omdat je weet hoe het de vorige x is gegaan. Maar blijf positief, wie weet lukt het deze keer wel zonder IUI! Ik zal heel hard voor je duimen. Hoe dan ook het brusje komt er vast.
Jippie: Spannend zeg, aankomende donderdag echo. Het lijkt me heel bijzonder om te zien en horen wat voor prachtigs er in je buik groeit. Ben je deze of volgende week 12 weken?
Liefs mij
… met heel veel :vlinder: in mn buik
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Helemaal super dat het ondanks de lage slagingskans toch gelukt is en je de operatie af kunt zeggen! Dan ben je zeker ergens in december uitgerekend? Ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen. Spannend!!!
Volgende week vrijdag zijn we 12 weken, nog ruim een week te gaan! Maar als de echo morgen weer goed is, dan gaan we er maar vanuit dat het niet meer mis zal gaan. Durven we eindelijk een beetje vooruit te denken, stiekem alvast nadenken over de namen en de spulletjes die er nog bij moeten komen. Onze grote meid gaat dan verhuizen naar een ander kamertje, dus dat helemaal aankleden. Leuke vooruitzichten! Maar eerst de echo morgen maar eens afwachten, we zijn toch wel een beetje zenuwachtig…
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Anoniem!!!
Gefeliciteerd!!!
Meid geniet ervan! Het is jullie enorm gegund!!!
Dikke zoen Chantal
Vanmiddag de 2e echo gehad en die was niet goed. Vlak na de eerste echo (rond 8 weken) is het kindje gestopt met groeien en er was ook geen hartje meer te zien. De placenta was al aan het loslaten en er zat een bloeding in de baarmoeder. Voor ons dus geen zwangere buik in de zomer, nieuwe babyspulletjes en een kindje in oktober. Zijn er helemaal kapot van…
breekt in*
Jippie een dikke :hug: voor jouw! Als je wilt kletsen je weet me te vinden neem de tijd ervoor meis
:-
breekt weer uit
Oooh jippie wat erg zeg. Ben even helemaal stil. Weet ook even niks te zeggen. Een hele dikke knuffel voor jou en je hub!
Jeetje Jippie… Dat is toch eigenlijk niet iets wat je nog verwacht na een goede echo. Sterkte met het verwerken van dit verlies. :hug: :hug:
Jippie even een hele dikke knuffel voor je.
Hoe gaat het met je?
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Het gaat niet zo goed…
Tot de eerste echo ben ik heel terughoudend geweest, omdat we met de ICSI ontzettend veel tegenslagen hebben gehad en het was gewoon een enorm wonder dat het ondanks alles toch gelukt was. De eerste echo zag er helemaal perfect uit, niks vreemds op te ontdekken. Het lag precies op schema, het hartje klopte luid en duidelijk. Je weet dat het alsnog fout kan gaan, maar ik voelde me zo ontzettend zwanger, mijn buik is de laatste weken ontzettend gegroeid, geen buikpijn of bloedverlies gehad en ons gevoel zei dat het goed zat. Dus dan ga je daar ook een beetje vanuit. En als je dan ziet dat het meteen na de eerste echo fout is gegaan, geen groei en geen hartje meer, dan is dat wel een ontzettende dreun in je gezicht. Ineens alles over & uit…
Tuurlijk zijn we ontzettend blij met onze meid en we zijn er vreselijk dankbaar voor dat we haar hebben mogen krijgen. En ze is ook een grote troost, ze doet niks anders dan ons steeds kusjes geven omdat ze wel aanvoelt dat er iets is. :inlove: Maar een broertje/zusje zouden we zo graag willen, niet alleen voor onszelf maar ook voor haar. Nu weer opnieuw het ICSI-traject in, waar we pas over minimaal een halfjaar weer mee mogen beginnen vanwege de lange wachtlijsten. Dit jaar voor ons dus hoogstwaarschijnlijk geen zwangerschap en kindje meer.
Oh nee Jippie, wat vreselijk meid. Wat ongelofelijk verdrietig, ik heb er geen woorden voor, dat dit wonder moet eindigen… Heel veel kracht en sterkte gewenst… :kaars:
Krabje en Jippie, dank je wel voor jullie enthousiasme en felicitaties, maar het is niet goed. Gister is mn bloed geprikt omdat een nieuwe test een minder resultaat gaf en ik vertrouwde het niet. HCG te laag, dus het zal aflopen in een vroegtijdige miskraam Dit "verlies"doet al zo ontzettend veel pijn, laat staan hoe jij je moet voelen Jippie…
liefs