@Optimist wrote:
HELP! Ik zie geen lijstje…waar moet ik kijken dan??
Hij staat onder het laatste berichtje van jippie…
@Optimist wrote:
HELP! Ik zie geen lijstje…waar moet ik kijken dan??
Corine Ik wist niet zo goed hoe ik Rik in het lijstje moest verwerken, want natuurlijk is dat jullie 1e kindje. Ik dacht: Ik vraag nog wel even hoe ze dat erbij wil hebben. Maar dan maak ik er gewoon 2e kindje van! :-* Jeetje, spannend van die streep! Een test mag je niet als betrouwbaar beschouwen als er pas later een streep in beeld is gekomen, stond de streep er niet binnen de aangegeven tijd? Het kan dus een indrooglijntje zijn. Maar aan de andere kant zou je alleen een streepje moeten krijgen als er HCG is waargenomen… Ga je dit weekend nog een keer testen of wacht je maandag het bloedonderzoek af?
Liekie Wat een gedoe met je verzekeraar en apotheek. Het is wettelijk veranderd per 1 augustus, dus ik snap niet wat ze nou moeilijk doen! Zoiets kan toch gewoon uitgezocht worden! Lekker als ze het steeds weer op jouw bordje schuiven… :wall: De ontbrekende gegevens moet je of hier even posten of mij in een pbtje sturen. Je kunt deze lijst zelf niet aanpassen, omdat ik hem in Excel heb gemaakt en het in mijn berichtje staat. Met kopiëren en plakken krijg je dezelfde lijst niet weer in beeld. Klopt het dat het jouw eerste OI is? Want dat wist ik niet helemaal.
Purpled Spannend dat je nog niet ongi geworden bent! Ik had met opzet je NOD nog in het lijstje gezet, omdat het gisteren nog niet helemaal einde oefening was. Ik blijf gewoon stug volhouden, totdat je naar het onderste lijstje mag verhuizen! :mrgreen:
Optimist De lijst staat onder mijn berichtje van gisteren (Heb je je wel ingelogd? Anders kun je het misschien niet zien). Als jullie het zo goedkeuren, dan open ik een nieuw forumdeel en dan komt de lijst in het allereerste bericht, zodat je daar voortaan kunt kijken. Maar ik wilde eerst jullie goedkeuring, omdat ik eigenlijk geen IUI-er meer ben.
Willen jullie de ontbrekende gegevens hier posten of mij pben, zodat ik de lijst compleet kan maken? En ook even kijken of de rest allemaal klopt?
Groetjes,
Jippie
Jippie, mooi lijstje! Ik ben overigens 31 jaar en bij mijn 2e IUI was het raak.
Hallo dames,
Net weer de huisarts gesproken.
Ze gaan de medicijnen toch maar voor me bestellen, en die kan ik morgen dan op komen halen!
Daar ben ik gelukkig erg blij mee, want anders had ik toch echt deze behandeling stop moeten zetten…heb namelijk nog maar medicatie alleen voor vanavond (voor 1 avond)
Ze geven zelf aan, dat als ze een afwijziging krijgen, ik daarvan de rekening krijg…
Mij maakt het niet uit, want dan ga ik een klacht indienen, dat ze niet bekend zijn met de wetswijziging etc etc…
Jippie
Dit is mijn 4e O.I. behandeling.
Voor de rest kloppen mijn gegevens, zag dat je mn leeftijd etc al ingevuld had
Purpled82
Vreemd dat je temperatuur zo schommelt…
Ik merk bij mezelf altijd als mn ongi eraan komt, want dan daalt hij ook ong. 0.3 graden…
Afwachten is het enige wat je nu kan doen…
Groetjes Angelique
Ik heb een nieuw deeltje geopend met de lijst vooraan. Ik zal een van de modies vragen dit topic te sluiten en de andere weer sticky te maken.