Even een ego - berichtje
Vanmorgen licht roze bloedverlies bij afvegen.
Ik heb vorige week dinsdag ( 16 okt ) de inseminatie gehad.
Kan dat een innestelingsbloeding zijn? Of is dat echt al de voorbode van mijn ongi?
Pfff… deze keer was ik er echt niet mee bezig, had me al ingesteld op een negatief resultaat, maar nu begin ik weer kriebels te krijgen… :shifty:
Ikee: dat soort momenten vind ik dus het moeilijkst. Alles kan 2 kanten opgaan. Ik duim voor je dat het een innesteling is.
Ikke,
weet het echt niet. Bij mijn beste vriendin, die mij ook met dit bericht mij belde, kon ik ook niet zeggen wat dit was. Later bleek inderdaad dat dat innestelingbloed was, ze is nu 8 maanden zwanger!!
Ik duim voor je, zou GEWELDIG zijn!!
Hou ons op de hoogte, ik duim voor je!
Groetjes, Cinzia.
Oh meid, hoop voor je dat het zo is!! Ik had deze maand ca. 8 dagen ofzo na mijn eisprong wat bruin bloed verlies. Is dus de innesteling geweest! Heb het echter ook al 2x eerder gehad en toen was het niet zo, of het is toen meteen weer mis gegaan?
Duim, duim, sterkte weer deze laatste week!!
Ikke: ga heel hard voor je duimen dat het inderdaad een innestelingsbloeding is. Lijkt me ook stug dat na een week na je inseminatie je menstruatie al op gang gaat komen.
Zelf ben ik vandaag ongesteld geworden :wall:
Ben dus in een niet al te beste stemming. Bereid me vanaf morgen maar weer voor op de 2e ronde. Ga er vandaag gewoon vreselijk van balen. Het zou natuurlijk ook te mooi om waar geweest zijn als ik bij de eerste behandeling succes had gehad. Ik weet dat de kansen niet super groot zijn, maar na 9 rondes Clomid en 3,5 jaar verder had het best leuk geweest als ik nou wel bij de gelukkigen had gezeten.
Enfin, vanaf morgen weer vrolijk aan de IUI (en vanavond een feestje met mijn lieve vriendinnetjes, dus daar vrolijk ik ook vast van op).
Ineke: hoe is het bij jou?
Angelbaby: hoe is het eigenlijk bij jou. Weet je al meer over de IVF?
Jippie: bij jou alles nog okay?
Cinzia: welkom hier (nou ja, welkom… :? )
Liefs van Sen
Hier gaat het goed, het lukt al een beetje om er van te genieten nu. Kijk uit naar de echo maar aan de andere kant ook weer niet, zal onze droom dan weer over zijn of gaat het dan echt beginnen…
Maar het voelt allemaal wel goed nu, het bloeden is gestopt en heb wel wat klachtjes. Niet super duidelijk maar toch wel aanwezig.
Heel veel suc6 in de 2e ronde…helaas kan ik niets anders zeggen je weet natuurlijk dat ik weet hoe het voelt! Keep the faith…
Sen : balen zeg ik snap je gevoel…hoeveel keer heb jij IUI gehad???al negen keer???
Thanx meiden, ik weet dat jullie me begrijpen.
Lenie, ik heb 9 maanden Clomid geslikt. Dit om er voor te zorgen dat ik een regelmatige eisprong zou krijgen en dat lukte ook. Maar ik ben er niet zwanger van geraakt, dus vandaar nu IUI. Dit was de eerste poging.
Maar het gevoel wat ik vandaag had, heb ik al 9 keer eerder meegemaakt en dat is kl*te! (excuses le mot…;-))
Ineke, zoooooo spannend!!
Sen3, dankjewel. Ben wel ‘blij’ dat ik een plekje gevonden heb waar ik mijn ei (toepasselijk) kwijt kan!
Ineke, van harte meid! 5 weken zwanger, wat spannend! Dan weet je het dus nog maar net… Probeer ervan te genieten en ja, tuurlijk is het spannend die echo. Ik hoop echt dat het dit keer goed met jou gaat, ik duim voor je!! Hou me / ons op de hoogte!
Ikzelf voel die irritante zeurende pijn, onderin mijn buik. Zal dus vanavond of morgen ongesteld worden. Aande ene kant maar goed ook, kan ik eindelijk beginnen met hormoonspuiten, maar andere kant… DOODENG!!
Tis zo realistisch, het gaat nu echt beginnen, de medische molen gaat nu werkelijk van start… Vind het echt doodeng, al die ups en downs die waarschijnlijk nu gaan volgen, vele ziekenhuisbezoeken,… pff…
XX
Sen, ik snap goed je gevoel hoor. Ik heb nu de 4 e keer IUI maar je vergeet niet die 2 jaar die je al bezig bent.
Er zijn nu 6 mensen die ik ken zwanger en heb het er telkens moeilijker mee van binnne. Ik ben vrolijk tegen ze en ik gun het ze van harte hoor daar niet van. Ben zelfs reuze blij voor ze maar…altijd die maarrrr…
En maar vrolijk zeggen nieuwe ronde nieuwe kansen…
Sorry als ik niet zo’n vrolijk stukje heb hoor.
Zo herkenbaar…had ik ook 2,7 jaar!!! Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte en die buikpijn…ik wist echt zeker dat het niet gelukt was deze maand, zo’n buikpijn en zulke verschijnselen had ik. Omdat ik gek werd van de onzekerheid deed ik in een impulsieve actie de laatste test die ik in huis had…kon niet geloven dat er een heel vaag streepje verscheen. Baal er nog wel van dat ik niet op mijn vriend gewacht heb. Maar had never nooit gedacht dat het positief zal zijn.
Ik blijf jullie volgen tot jullie allemaal naar het andere forum komen! Hoop zo dat het iedereen gegund zal zijn!
Ienie, ik snap wat je bedoeld. Ook al ben ik nog niet zo lang in de medische molen als jou, toch snap ik het gevoel volkomen!!
Mijn beste vriendin is zwanger en bevalt over 2 maanden. Ik gun het haar van harte, absoluut, maar…
Inderdaad, die maar… En mijn schoonzusje is net zwanger van haar eerste, dus mijn schoonouders zijn helemaal in de wolken, kopen allemaal kleertjes enzo… En ik? tja, ik doe vrolijk mee, maar voel me er zo kut soms bij… Kunnen ze zich niet wat inhouden en meer aan mij denken?
Of is dat weer egoistisch gedacht?
PS Vandaag ongesteld geworden, 3e dag beginnen met hormoonspuiten, a.s. dinsdag dus. Vind het doodeng…
Cinzia: inderdaad spannend!! Maar maak je geen zorgen over het prikken. Ik zag er enorm tegenop, maar het valt echt heel erg mee. Ik moet vanavond ook weer beginnen en ik kan je vertellen dat ik het het minst erge van het hele gedoe vind. Ik baal van het in- en uitlopen bij het ziekenhuis, daarna de wachtweken en vooral de laatste dagen zijn enorm spannend. Meis, succes!
Lenie: ik snap ook zo goed dat gevoel. Al mijn vriendinnen (op 1 na, zij gaat nu met IVF beginnen) zijn inmiddels bevallen en sommigen zijn nu zwanger van de 2e terwijl ze later zijn begonnen dan ik. Dan werk ik ook nog eens bij een uitzendbureau waar 90 % vrouw is en waar zwanger zijn schering en inslag is. Maar goed, ik merk ook aan vriendinnen dat zij niet meer weten wat ze moeten zeggen. Afgelopen weekend zij eentje tegen mij: Sen, ik voel dat het de volgende keer raak is. Heel lief bedoeld, maar hoe vaak ik dat al niet heb gehoord en zelf ook al heb gedacht. Maar ja, wat moet ze dan zeggen :wall:
Ik mag vanmiddag weer fijn voor de uitgangscontrole naar het zkh en vanavond weer prikken. Hallelujah…
Sen Hoe is je uitgangsecho vandaag gegaan? Ziet alles er weer goed uit? Dus vandaag de eerste spuit er weer in en dan over een week voor de eerste fm? Heel veel succes met deze ronde!
Cinzia Jullie beginnen nu voor het eerst met IUI, toch? Hopelijk gaat het spuiten morgen goed! Vast wel, hoor! Je moet even over een drempel, maar het spuiten doet geen pijn! Ik had liever de injecties dan Clomid, want ik had er minder bijwerkingen van! Zet 'em op morgen!
Ineke Geen bloedverlies meer gehad? Woensdag moet je voor de eerste echo, toch? Spannend!!! Alvast heel veel succes & ik hoop dat er een mooi kindje in de maak te zien is!
Lenie Woensdag weer een echo en dan aan het eind van de week ongeveer de inseminatie? Alweer de 4e IUI… Ik hoop echt dat het gaat lukken, hoor! En wat alle zwangeren betreft: Ik heb er ook nog steeds moeite mee, ookal zijn we nu zelf zwanger. Alle ellende en verdriet vergeet je niet zomaar. En ik heb het ook niet bij iedereen, hoor! Maar nog wel steeds bij de mensen die eventjes een kind “bestellen” en dan ook meteen zwanger zijn, bij mensen die zwanger worden als iets vanzelfsprekends beschouwen en nergens over nadenken.
Ikke Hoe gaat het nu met je? Is het bij die drup rozeverlies gebleven of heeft het inmiddels doorgezet? Ik hoop het echt niet!!! Als het niet doorzet, zou het de innesteling kunnen zijn. Maar helaas kan het ook de voorbode van je ongi zijn. Ik duim me helemaal suf dat het de innesteling was! Succes met de laatste wachtloodjes! :hug:
Bianca Heel veel succes & sterkte met alles!
Succes & zet 'em op allemaal! :-*
Groetjes,
Jippie
Ik heb vandaag weer mijn eerste echo gehad en mijn eitjes waren maar 10 mm. Ik moet donderdag terug komen voor een 2e echo en ze denkt volgende week de inseminatie. Ik loop wat achter met de groei en ze denkt dat dat komt omdat ik zo verkouden ben.
Ze had het ook over PCO maar dat moet ik even nazoeken want snapte het niet maar ze wilde het even in de gaten houden omdat het erop leek volgens haar… :? Ik kijk even na hoe en wat want anders snap ik er niets van… Ze vroeg of ik medicatie voor suiker slikte maar dat gebruik ik niet… :?
hmmm. ze kunnen soms opeens snel gaan groeien. Kijk naar mijn ei. op maandag 14mm. op woensdag al gesprongen!! En dus ook nog gelukt om te bevruchten, dus qua kwaliteit ook nog eens een top-ei!
Hoop dat ze snel gaan groeien! suc6
Lenie, ik had ook op de eerste echo 10 mm. Op de 2e echo (3 dagen later) had ik 11 mm. en de 3e echo (weer 2 dagen later) was mijn ei 17 mm. Dus het kan nog alle kanten op. En ik maar denken dat ik een lui ei had :lol:
Tegen mij werd gezegd dat ik misschien een te lage dosis GonalF had en als ie niet sneller was gegroeid had ik een hogere dosis gekregen, maar dat was dus niet nodig.
Meis, even streng je ei toespreken en je moet eens kijken hoe snel die dan gaat!
Ik had steeds op dag 10 follikels rond de 10 mm. Bij mij is dat dus heel normaal. Mijn eisprong is ook iets later. Zou me er dus niet te druk om maken. Komt vast wel goed.
Lenie, als ik de reacties van de andere meiden zo lees, komt het waarschijnlijk wel goed met je eitjes. Wel spannend, hopelijk donderdag goed nieuws voor je!!
En PCO, tja, dat heb ik ook. Wat ik zo raar vind is dat ik overal lees dat meiden met PCO overgewicht hebben, waar ik dus absoluut geen last van heb. Men heeft mij in het ziekenhuis wel heel duidelijk gemaakt dat PCO geen belemmering is om zwanger te kunnen raken.
We zullen zien…
Zelf ben ik vanavond begonnen met de 1e hormoonspuit voor IUI.
Zal heeeeeeeel eerlijk zijn, ik kan niet over naalden.
Vannacht beroerd geslapen, keek erg tegen vanavond op.Mijn werk ging k*t, alles ging verkeerd. Kwam om 17u thuis, doodop… Kwam binnen, zag mijn vriend en barstte in tranen uit.
Ik was echt hysterisch aan het huilen, hield maar niet op!
Weet je, klinkt raar, maar ik weet sinds september dat we voor IUI gaan en wat dat inhoud, maar het is gisteravond en vandaag pas tot mij door gaan dringen wat dit allemaal inhoud!!
Ik ben absoluut geen huilebalk, maar het kwam er vanavond allemaal uit, heb zo lekker gehuild. Duizend keer tegen mijnh vriend gezegd dat ik het eng vind, het me nu ga realiseren… De ups en downs die gaan komen, de vele ziekenhuisbezoeken, de spanningen, etc.
Maar al met al, 1e spuit heeft mijn vriend ingebracht (wat hij achteraf zei dat hij het ook doodeng vond). Deed niet zeer, heb nu net alleen het gevoel of ik spierpijn heb in mijn buik. Waarschijnlijk zat ik te krampachtig toen ik die spuit kreeg, ik huilde ontzettend.
Maargoed, heel verhaal, wilde dit even aan jullie kwijt.
XX Cinzia.
Ik spreek mij ei streng toe…oh wat heb ik last van die hormonen. Heb vandaag een baaldag en kwam er slecht uit. Na het werk onwijs huilen thuie en toen heb ik mijn groepshoofd opgebeld om te zeggen dat ik het niet trek en of we iets aan het rooster kunnen doen deze week. Ik hou mij al 2 jaar groot op het werk…jammer datv het nu even niet meer ging.