IUI deel 4

ik heb vakantie!!!

Lekker twee weken niks doen.

2 januari moeten wij naar de gyn voor een gesprek over de inseminatie met hormonen en dergelijke

HOi meiden

Met mij gaat het goed ik heb ook vakantie hoef pas 3 januari weer te beginnen. Ik ben vanmorgen begonnen met LH testen zoals gepland. Meteen weer een vaag streepje zoals de andere keren alleen nu geen IUI maar even zelf proberen en dat gaan we dan ook maar doen wie weet wat eruit komt.

meiden ik wil iedereen een hele gezellige kerst toewensen.

gr marientje

Marientje

Ik blijf gewoon voor je duimen, ik ga niet testen met de lh, ik zie het allemaal wel. Voel het vaak wel als mijn ei komt, dus daar gaan we deze keer maar een beetje op af.

Verder heb ik nu al vanaf mijn menstruatie 's morgens steken in mijn buik. Ik had maar een hele lichte bloeding met mijn menstruatie gepaard met dan hele hevige pijnen, maar die pijnen zijn wel in hevigheid afgenomen maar sta er nog elke morgen mee op. Vooral in mijn zij voel ik dan de steken.

Verder wil ik jullie hele fijne feestdagen wensen. Ben hier vast nog wel, hebben geen plannen met de kerst, lekker thuis

HOi Juudje

Ik ben hier ook nog wel te vinden hoor tussentijds we gaan namelijk niet hele dagen bij onze ouders zitten eerst lekker uit slapen en onze eigen gang gaan vanaf halverwege de middag zijn we allebei de dagen bij onze ouders.

Ik heb sinds vandaag ook buikpijn soort van steken inderdaad…vreemd maar ik vindt het even goed zo. Mijn bach druppels helpen heel goed heb ik het idee. Ben erg rustig merk ik.

gr marientje

Hoi marientje

Gister zijn we bij mijn vader geweest, zat alleen mijn moeder moest werken.

Ik gebruik nu de teunisbloemolie, werking is denk ik hetzelfde als die bachdruppels. Vervelend van je buikpijn, kan het zijn dat je ei eraan zit te komen?

Groetjes

Hoi Juudje

IK had zondag 1e kerstdag voor het eerst een positieve LH test ongelofelijk bij de vorige 2x met IUI had ik nog geen positieve test en nu krijg ik 1x geen IUI en heb ik ineens een positieve test…we zijn meteen druk aan het klussen geslagen.

De dag dat ik een positieve test had kreeg ik in de loop van de dag ineens zo’n buikpijn was vrij heftig ik denk dat dat mijn eisprong was…

we kunnen nu alleen maar wachten en hopen dat het ons zelf gelukt is.

Zou best kunnen dat onze druppels dezelfde werking hebben…voel jij dat het werkt ?

gr marientje

Hoi meiden,

Hebben jullie een leuke kerst gehad allemaal?

Wij wel. Eerste kerstdag zijn we de hele dag naar mijn schoonouders geweest, dat was wel gezellig. Tweede kerstdag lekker saampjes thuis gevierd, 's avonds aan het gourmetten geweest en om 22 u. nog een wandeling gemaakt in de sneeuw! :smiley: Een geslaagde kerst dus, ondanks het feit dat we nog steeds niet met z’n drietjes zijn… :wall: Maar goed, een nieuw jaar, dus hopelijk een hele hoop nieuwe kansen.

We geven de moed nog niet op!

Marientje: Wat goed dat je eindelijk een positieve LH-test had! Op welke dag zit je dan nu?

Ik ga voor jullie duimen dat het lekker op de gewone manier raak is! :wink:

Juudje: Heb je nog last van buikpijn? Wel vreemd, een lichte ongi maar wel veel ongikrampen…

Heb je verder ook nog ergens last van?

Alle andere meiden ook alles goed?

Verder leek het me wel een goed idee om even een nieuw deeltje te openen. Deze wordt alweer erg groot en dan kunnen we in het (bijna) nieuwe jaar maar weer met een schone lei beginnen! Dus bij deze.

Groetjes,

Jippie