IUI deel 3

Heidi,

Ik ga nu ook naar een transportziekenhuis…Arnhem. (jij toevallig ook?)

De bevruchting en de terugplaatsing zijn dan tzt in Utrecht.

Fijn om te horen dat jullie neuzen weer dezelfde richting opgaan!! :clap:

Greets Nic

hoi rennic,

Het transport zh zit in Breda en de terugplaatsing is in Tilburg.

Jij moet dan ook best ver gaan rijden!

Ik ben ook blij dat het weer lekker gaat nu, hopelijk blijft het zo.

Liefs Heidi

Meiden vandaag 15dgn na de iui ongesteld geworden.!

Alhoewel ik het eigenlijk wist maar je hoopt toch op een wonder.!!

Ik heb nog 1poging iui te goed,

en die ga ik zeker benutten volgende mnd.

Aangezien ze bij ons om de mnd iui doen moeten we nu zelf klussen.

En dan volgende mnd weer bellen voor een uitgang echo.

Kussies beertje

:slight_smile:

Hoi!! :naughty:

Sorry meiden ik ben een tijdje niet op dit forum geweest. Na mijn mislukte 6e iui, even lekker rust genomen.

Wat is er weer een hoop gebeurd in die paar weekjes zeg! Brigitte zwanger!!! Super zeg, mijn gelukswensen hoor!!! :smiley:

Helaas Heidi en Rennic door naar de IVF. Heidi ik ben geschrokken

van je verhaal ik ben blij dat het weer iets beter met je gaat.

Claudia Beertje en Jippie succes met jullie volgende IUI ! En iedereen die ik niet genoemd heb, mijn duimen draaien voor iedereen!!! :lol:

Wij zijn vandaag voor het IVF intake gesprek geweest, ik vind het wel een fabriek hoor dat AMC. Wij praten vaak over onze kinderwens.

Wij zijn het gelukkig wel eens dat we gewoon de kansen pakken die we

krijgen, maar mocht het niet lukken dan accepteren we dat.

We zijn nu ook gelukkig dat blijven we ook! met of zonder kinderen.

Ik ben heerlijk relaxed sinds de laatste iui poging is geweest, er is zoveel stress van mijn schouders. Wel bij een chinese arts geweest, zij heeft kruiden voorgeschreven. Ik heb positieve verhalen hierover gehoord en baat het niet dan schaadt het niet. De thee is trouwens wel gruwelijk goor!

Gelukkig zei ze ons dat er geen dierlijke producten inzitten. Gelukkig! Ik vond het er best wel eng uitzien!

Enfin, ik heb 10 dagen 2x daags thee gedronken, als ik ongi wordt moet ik haar bellen krijg ik weer kruiden om thee te zetten.

Dan zijn mijn ying en yang straks weer helemaal in evenwicht :o

Misschien zijn we eind juni al aan de beurt voor een IVF behandeling.

Ik voel me ontzettend fijn en ik ben er straks klaar voor

groetjes allemaal

liefs

Sammy

Sammy succes hoor meid,idd baat het niet dan schaadt het niet en je kan het idd iig proberen succes :thumbup:

Natuurlijk ook alle andere meiden succes,ik blijf voor jullie allemaal duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Urs :-*

Sammy,

Wat fijn om te horen dat je je zo goed voelt. Inderdaad lekker relaxt.

Heb je nog nieuwe dingen gehoord tijdens het IVF gesprek?

Of was het merendeel al bekend?

Wel snel als je eind juni al voor een 1e IVF kan! :smiley:

Dat van die alternatieve geneeswijze probeer ik ook inderdaad. En ach het kan geen kwaad toch?

Ook ik voel me nu relaxt en mijn hubbie ook moet ik zeggen, nu we even geen ziekenhuizen etc hoeven te zien. Lekker vooruitzicht. :dance:

Beetje, balen zeg, maar zo te horen ben je nog redelijk relaxt eronder.

Suc6 komende maand met klussen :inlove:

Urs, suc6666 bij de tandarts!!

Liefs :wink:

Rennic

Hoi Meide,

Hoe gaat het met jullie beetje een leuk weekend gehad??

Ik heb een leuk weekend gehad!!

Werd alleen gek van al die zwangere buiken in de stad :?

Bij ons in de straat zijn twee baby’s geboren, onze nieuwe buuf is zwanger (13wk) januari gestopt met de pil. Vind het heel leuk voor hun dat het zo snel is gegaan…echt waar.

Een goede vriendin van mij kwam van het weekend dat ook zij zwanger is.

Ik gun het echt iedereen

MAAR IK WIL OOK ZO GRAAG :pray: :pray:

Sorry wilde dit ff graag kwijt :shifty:

Liefs Claudia

Hoi Claudia,

logisch hoor meid,dat je even baalt van al die dikke buiken.Tuurlijk gun je het die mensen maar je wilt zelf zo graag een beebje,nou meiden ik duim voor jullie allemaal,want ik gun het jullie van harte :thumbup: :thumbup:

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?

Zoals jullie al weten is onze 3e IUI ook niet gelukt. Nu moest ik afgelopen vrijdag voor het hsg-onderzoek komen. Hier heb ik heel lang erg tegenop gezien, maar ik moet zeggen dat het me 1000 % is meegevallen. Ik heb helemaal geen pijn gehad tijdens het onderzoek, al is het natuurlijk niet fijn om dat allemaal te ondergaan. De uitslag was gelukkig goed, mijn eileiders zijn helemaal open en verder waren er ook geen bijzonderheden te zien. Aanstaande vrijdag moeten we naar de gyn voor de officiële uitslag van de hsg en dan wordt er besproken met welke behandelingen we verder gaan. Maar we gaan er gewoon vanuit dat we nog minimaal 3x IUI mogen doen. Ik moet nu eerst mijn ongi afwachten en dan mogen we de volgende cyclus weer verder met nieuwe behandelingen. Dus dat is allemaal nog even afwachten. Met een beetje geluk kunnen we net voor onze vakantie een 4e IUI doen (we gaan al op 16 juni op vakantie), zodat we tijdens de wachtweken lekker in Griekenland zijn.

Meer nieuws is er eigenlijk niet van onze kant…

Iedereen heel veel succes & sterkte met alles!

Groetjes,

Jippie

Jippie,

Wat fijn dat je geen last had van de HSG!!! Ik vond het toen écht niet fijn :roll: :mrgreen:

Zou mooi zijn als je nog 3 x IUI kan doen. Goed nieuws allemaal.

Claudia,

Lastig is dat he als iedereen om je heen ´zomaar´zwanger wordt. Ik moet dan ook altijd even slikken hoor. Ik hoorde ook afgelopen zaterdag van 3 meiden dat ze zwanger zijn…alle 3 in oktober worden ze mama. Een andere vriendin van me zei nog…´heeft zeker iets in de lucht gehangen…´Nou dan is het zeker niet in mijn buurt geweest :frowning:

Houd moed hoor…ben je alweer met de 2e poging bezig?

Ik heb ook wel een fijn weekend gehad…op zich gaat het best goed met me. Ben redelijk relaxt kan ik wel zeggen. :dance:

Liefs Rennic

Jippie,gelukkig dat het onderzoek meeviel zeg :thumbup: Nu op naar de volgende poging kop op hoor :thumbup:

Ook alle andere meiden succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi meiden :-*

Hier maar weer eens een berichtje om het IUI-topic een beetje op te vijzelen, waar is iedereen?

Wij zijn afgelopen vrijdag naar de gyn geweest voor de officiële uitslag van de hsg en een gesprek over de verdere behandelingen. We hebben nu drie keer IUI gehad, en we mogen in elk geval nog drie keer. Als het dan nog niet gelukt is, worden we doorverwezen naar de fertilteitsafdeling (we lopen nu nog bij een algemene gyn). Daar wordt dan verder gekeken. Maar het is wel mogelijk dat we dan gewoon verder gaan met IUI. Voor IUI staat in ons ziekenhuis geen bepaald aantal, je mag dat gewoon proberen zolang het zin heeft. En als je nog niet toe bent aan IVF, dan mag je ook gewoon nog een tijdje doorgaan met IUI. Dus daar zijn we wel heel erg blij om. Ik kreeg soms het gevoel een beetje dat het einde van de behandelingen al in zicht was. Maar dat is dus nog lang niet het geval en dat was wel een hele opluchting!

We slaan nu deze cyclus even over. Als ik weer ongi wordt, mag ik met Clomid beginnen en kunnen we een 4e IUI doen. Alleen gaan we al op 16 juni op vakantie, dus qua tijd zitten we een beetje krap. Dus nu maar gewoon duimen dat mijn cyclus niet te lang duurt deze keer, dan kan het misschien allemaal net nog voor onze vakantie, zodat we tijdens de wachtweken lekker in Griekenland zitten. Dat zou wel mooi zijn, dan hebben we in elk geval een beetje afleiding. Maar goed…dat is allemaal nog even afwachten.

Iedereen heel veel sterkte & succes met alles!

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Het is voor ons een beetje een vreemde tijd geweest. Eerst de ongelooflijke vreugde dat je zowaar een test in handen hebt die positief is. Als je het dan eindelijk een beetje begint te geloven mag je na een week voor een echo, boffen denk je dan!!

Niet dus. Op de inwendige echo was wel een vruchtzak te zien en ook een bevrucht eitje maar er groeide niets. Aangezien ik al ruim 2 jaar super regelmatig ben zijn we naar huis gestuurd met de mededeling dat we er voor 95% vanuit moesten gaan dat dit niets zou worden.

Dan kletter je dus keihard van je roze wolk af hoor. Wel enorm veel steun van familie en vrienden gehad maar het hoefde allemaal van ons niet meer.

Afgelopen maandag moesten we terug voor een tweede echo. Als er niets veranderd zou zijn moesten we rekenen op een miskraam. Die laatste uren voordat je mag zijn echt loodzwaar.

En dan kijk je op het scherm en zie je ineens een hartje kloppen. Het is nog een beetje onwerkelijk maar ik ben dus voor het eerst in al die tijd precies onregelmatig geweest en dus pas 6 weken en 6 dagen zwanger in plaats van de verwachte 8 weken.

Mijn emoties en gevoel moet er nog wel even aan wennen maar ik ben dus toch zwanger!! Volgende week nog een echo om te checken of alles goed blijft gaan en hoeveel weken het nu precies is.

Ik vertel jullie dit eigenlijk om 2 redenen:

1. Ik moet het even kwijt en het intikken helpt enorm met verwerken van alle emoties.
  2. Geef de moed niet op!! Er zal nog zat tegen zitten maar het kan dus echt wel gewoon. Ik ben tenslotte ook na ruim 2 jaar spontaan zwanger geworden.

Heel veel succes allemaal en ik duim voor jullie allemaal.

:-* :-* Brigitte

Hee Brigitte,

Jeetje, wat een verhaal zeg! Wat zullen jullie in de rats gezeten hebben.

En dan heb je al die tijd een regelmatige cyclus gehad, maar dan nu net niet. Ik kan me voorstellen dat er toen gedacht werd, dat het niet goed zat. Maar gelukkig is alles goed, meid! We gaan er gewoon vanuit dat je een goede zwangerschap zult hebben! En ik hoop dat jullie er toch een beetje van kunnen genieten.

Heel veel succes!

Groetjes,

Jippie

Briggite,

Sterkte hoor meid!!!En idd geef de moed niet op hoor!!!

Hoe is het met de rest van de meiden???

Ik ga even een paar daagjes weg,maandag kom ik weer op kok kijken om te zien hoe het met iedereen gaat!!!

Meiden een heel fijn Pinksterweekend!!!

brigitte,

Wat een verhaal, meis! Je zult wel flink heen en weer geslingerd zijn in emoties. Maar je bent en blijft zwanger! :clap: Even wat dagen rust (pinksteren) en op naar de echo van volgende week! Ik :thumbup: :thumbup: voor jullie!

Urs,

Fijne dagen! Geniet ervan met je boys!

Wat een verhaal joh Brigitte, en wat een spannende tijd! kan me goed voorstellen dat je emoties flink te keer gaan, maar je bent wel zwanger! Ik :thumbup: voor je dat het allemaal goed gaat. Heb vertrouwen :smiley:

Crien hoe is het met jouw?

Jippie, dat is zeker wel een geruststelling dat je zo vaak als je wilt iui kan doen…wij hadden er ook meer dan 6 maar op een gegeven moment heb je er toch ook wel genoeg van en wil je meer…

Nou ja, jullie hebben nog even te gaan :wink: Ook wel prettig toch dat je nu even niks hebt?

Ik was een paar dagen uit de lucht, want de bliksem was ingeslagen en die had onze modem gemold…

Ach, ik heb verders niets te melden moet wachten.

Het rare alleen is dat ik deze hele cyclus donkere afscheiding heb…echt zo vervelend. Ik geloof dat alles overhoop ligt ofzo :? door de hormonen.

Nou ja, ik voel me eigenlijk nog niet zo toppie als ik gehoopt had :cry:

Hopelijk wordt dat nog wel beter.

suc6 voor verder iedereen die ik niet genoemd heb :oops:

Liefs Rennic

Hoi meiden

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. ik dacht laat ik even rust nemen van het idee kindje krijgen aan gezien ik toch moest wachten tot ik ongi zou worden, en dan een hsg onderzoek zou krijgen. Vorige maand werdt i pas dag 55 ongi nu deze maand is het alweer dag 56 en ben nog niet ongi. soms wordt ik er zo moe van vooral omdat ik toch een beetje hoop heb dat ik dan misschien toch wel zwanger ben. En dat denk ik nu helemaal omdat ik al een hele week onwijse last heb van mijn borsten en ik heel veel witte vloed heb. Maar dan probeer ik mezelf ook weer down to earth te helpen met het feit dat de kans zeer klein is. Maar dat beetje hoop blijft. Ik durf nog geen test te doen. is dat stom???

nou ja ik wacht maar af dacht misschien als ik zaterdag nog niet ongi ben om dan een test te doen want dan is ook mijn eerste trouwdag. of misschien moet ik het dan juist niet doen.

in de weken dat ik niet ben geweest is het hier ook heel rustig geweest is niemand bezig?

Brigitte ik wil je onwijs FELICITEREN met je zwangerschap. Jammer dat het met die spanningen gepaart moest maar ga er nu maar lekker van genieten.

liefs Simbi

Hoi Meide,

Jeetje dat is weer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb :oops:

Maar ik geloof dat ik niet de enige was :stuck_out_tongue:

Het is een beetje rustig geweest volgens mij op deze topic.

Ik heb wel een beetje zitten lezen enzo maar had niet echt de tijd of puf om wat te doen sorry

Maar we zijn der weer :mrgreen:

Ik ga morgen weer beginnen met de puregon

We hadden gehoopt dat we zwanger zouden zijn ik was namelijk 6 dagen overtijd maar helaas ik ben gister ongi geworden.

Dus we gaan nu voor de tweede IUI we hebben een pauze gehad van 1 cyclus dus nu voor de tweede poging :pray:

Voor de gene die het nodig hebben Sterkte

en voor de gene waar de ooievaar geweest is Gefeliciteerd

Liefs Claudje

Hallo daar allemaal,

Ben weer terug van weggeweest. Sommigen van jullie kennen me waarschijnlijk niet eens, want ik zie veel (voor mij) nieuwe namen. We heb ik gezien dat Crien eindelijk zwanger is geworden. GEWELDIG meid!!!

:smiley: :smiley: :smiley:

Ik wilde een poosje helemaal niet bezig zijn met zwangeren en zwanger worden etc. Hebben ook de bezoekjes aan de gyn. een poos op laag pitje gehad. Nu zijn we weer klaar voor een nieuwe uitdaging (zo zie ik het). Sinds donderdag slik ik Clomid en spuit ik Menopur (voor KI/IUI). Ben benieuwd wat dat gaat doen… :?: :?:

Ik lees nu weer jullie ervaringen, kon dat een hele tijd niet. Maar nu kan ik weer met frisse moed de toekomst tegemoet gaan. Heb er weer hoop voor, en dat is goed! Ik wens jullie allemaal ook heel veel suc6 en tot gauw! :wink:

Liefs van Daniëlle