IUI-Deel 10

Ja, Pregnyl zetten vond ik ook niet fijn, ik ben ook als de dood voor naalden. Ik heb voor mijn eerste zwangerschap wel zelf geprikt (het ziekenhuis had toen de spuit alvast klaargemaakt, dat scheelt in elk geval alweer stress. Dat willen ze in jouw ziekenhuis ook vast wel doen.

Voor deze nieuwe zwangerschap heb ik een vriendin laten prikken die verpleegkundige is. Ken je niet iemand die vpk is en jou wil prikken? Of anders kan je vent het misschien voor je doen. Tip: snel de naald in je buik prikken (dikke plooi maken, dan voel je het bijna niet en de naald is gelukkig maar dun) en vooral niet te snel inspuiten. Als je het langzaam doet, dan prikt de vloeistof het minste onder je huid. Je kunt na het prikken nog een koud washandje op de spuitplek drukken of een ijsklontje om iets te koelen, maar zelf vond ik dat niet nodig.[/b]

Ik heb gevraagd of het in het ziekenhuis kon, maar aangezien het om 22.00 uur moet schakelen zij dan Thuiszorg in. Ook goed! Zolang ik het zelf maar niet hoef te doen en vriendlief durft het niet. Hij is bang dat hij de rest van zijn leven naar zijn hoofd krijgt dat het pijn deed door hem. :mrgreen:



Nu maar hopen dat de dame van Thuiszorg lief is…

Van clomid werd ik echt depri en niet al te vrolijk. Ik ben blij dat het voorlopig zonder kan. Van de pregnyl wel bijwerkingen maar niet van de prikplek maar van alle andere verschijnselen.

Zo! De Pregnyl zit er in. De zuster van Thuiszorg was heel lief en terwijl ik op bed lag heeft ze de prik in mijn buik gezet. Mijn vriend hield aan de andere kant mijn hand vast en daarna heeft hij een lekker kopje thee voor mij gezet. Straks lekker slapen en dan op naar vrijdag!

Hallo dames ,



Ik ben van eerder dit topic :slight_smile: en kom weer terug :slight_smile: als goed is gaan we in aug -sept weer starten met de IUI op de clomid :slight_smile: of eigen eisprong



hier voor heb ik zelf puregon gehad prikte zelf :slight_smile: vond ze eigenlijk niet moeilijk en deed ook geen pijn heb 1x pregnyl gehad ook deze heb ik niet gevoeld :slight_smile: heb voor ik zwanger werd vorig jaar ( zie onderschrift) heel wat maandne geprikt en daarna pas de iui in gegaan .



ik wil iedereen succes wensen hier



liefs

lenie En? Heb je al getest?



Natascha Wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Heel veel succes en hopelijk lukt het snel.

Jippe we zijn zwanger!!!

lenie ik krijg gewoon kippenvel! Gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance: Word je nou een maartmama?

Ja een maartmama, volgens alle computertjes 22 maart maar even kijken hoe dat is over 2 weken bij de eerste echo.

Elle dank je wel :slight_smile: ik heb geen verwachtingen meer zeg ik eerlijk :slight_smile: maar het zou wel onwijs leuk zijn hahah hoeveel keer iui heb jij al gehad

@Nathascha wrote:

Elle dank je wel :slight_smile: ik heb geen verwachtingen meer zeg ik eerlijk :slight_smile: maar het zou wel onwijs leuk zijn hahah hoeveel keer iui heb jij al gehad




3 keer in totaal: 1 keer voor onze dochter en 2 keer voor de tweeling waarvan ik nu zwanger ben.

spannend en gefeliciteerd :slight_smile:

Hoe kwamen jullie de 2 wachtweken door? :roll:

Ik word echt helemaal gek van de zenuwen en de onzekerheid.

Mijn hormonen gieren door mijn lijf en ik ben dan ook geen lieverdje voor mijn omgeving.

Ik voel van alles en durf amper te bewegen omdat ik continue bang ben dat het weer mis gaat/is. Ben blij als ik naar mijn werk ga want daar is genoeg afleiding. In de weekenden heb ik veel te veel tijd om na te denken.

gewoon door er niet al te veel aan te denken ben nu zelf 3 jaar bezig dus geduld is een schone zaak … bij de een lukt het snel bij de ander langer en bij sommige helemaal niet.



Probeer te denken het gaat zoals het gaat en je kan het niet afdwingen …



ook met bewegen e,d zou het zeker niet van misgaan. laat het een beetje los anders gaat het je leven beheersen dat is alles wat ik kan zeggen hierop

Hi allemaal, na een rottige paar maanden eindelijk weer terug in het IUI traject.

Na het 4x gebruiken van cytotec, zo’n 6 weken non stop bloeden, ongeveer 4 weken aan dé pil en toen een, voor mij, behoorlijk lange cyclus na m’n eerste menstruatie weer ben ik vanochtend sinds ruim 4 maanden na de 5e keer voor de 6e keer geïnsemineerd.



Nu is het weer 16 weken duimen draaien… :pray:

Hallo, ik heb geprobeerd terug te lezen, maar kan zo gauw niet een antwoord op mijn vraag vinden tussen jullie gesprekken :mrgreen:



Sinds 2008 zijn wij af en aan bezig met zwanger worden, afgelopen winter hebben we allerlei onderzoeken gehad waaruit blijkt dat alles goed is…



Alleen de samenlevingstest was 0,00, maar daar leek de fertiliteitsarts niet echt van onder de indruk. We mochten hoe dan ook wel met IUI starten, maar we hebben er zelf voor gekozen het eerst nog aan te zien.



Mijn vraag: is er van jullie iemand bekend met IUI met eigen eisprong, dus zonder hormonen? Ik zie het spuiten echt niet zitten en de natuurlijke hormonen zijn elke maand al heftig :mrgreen:



Hoor het graag, jullie wil ik heel graag succes wensen met je behandelingen, als ik het zo lees, zijn er aardig wat dames al flink lang bezig. Dat jullie wens maar heel gauw uit mag komen. :pray:

Hoi allemaal



Er wordt niet heel erg actief meer geschreven meer zie ik, maar ik wil toch even wat melden.

Een paar weken geleden kwamen we erachter dat ik zwanger ben!

Zomaar spontaan na 10 jaar!

Een enorme verrassing :smiley:

Geen idee of hier nog 'bekenden zitten van de tijd dat ik hier actief meeschreef, maar voor het geval dat toch even dit berichtje :slight_smile:

Esseke wauw gefeliciteerd!!!

Super nieuws zeg! :-*

Oohhh wat fijn!! Gefeliciteerd Esseke!! :dance:

Had ik hier eigenlijk al verteld dat wij op 27 maart een wolk van een dochter hebben gekregen?

Deborah :inlove:

Een groot wonder, waar ik nog iedere dag van onder de indruk ben.



Het is een heerlijke baby, altijd blij.

Wij hebben er geen werk van.

Inmiddels is ze alweer 8 maanden :slight_smile: