Hmm… Ik blijf het me afvragen, mijn moeder en buurvrouw (enigste die het weten) kennen dit extreme van bij mij niet, ik ken het emtreme ook niet…
Ik ben meerdere keren flauwgevallen,
Ik ben EXTREEM moe! Ik slaap van 10 tot 9, en dan van 12 tot 2 weer een middag slaap…
Daarnaast hang ik uitgeteld op de bank, en moet mijn man alles voor mij aangeven en doen, en loop ik meerdere keren per dag aan zijn arm naar de wc…
Ik ben zooo slap en licht in mijn hoofd!
De test was bijna een week voor mijn ‘overtijd’ zijn al positief :oops:
Ik was 14 feb de eerste dag ongi, tot ongeveer 20 feb (altijd heel lang)
Vanaf 24 feb onveilig gevreen
en vrijdag 12 maart (das net 2 weken later) positief getest!
Ik verwachtte mijn menstruatie na afgelopen weekend (dus nu…) ik heb denk ik een iets langere cyclus dan gemiddeld.
Iniedergeval… Mijn buik is ook achtelijk opgezet (darmen)
Ik hou vocht vast (dikke enkels, dikke voeten)
Ik weet het allemaal niet, het is zo extreem allemaal! Ik ga morgen maar eens naar de huisarts…
Ik lees op internet dat extremen kunnen duiden op een meerling?
:think:
Hier bij de jongste ook al extreem vroeg positief getest en heel erg moe, maar het was er toch echt maar een. Je hormonen kunnen je flink voor de gek houden iig.
Ook had ik al vrij snel een zwangere buik (maar dat is voor een 3e kindje ook niet zo gek)
Wat ik wel vaak hoor is dat je bij een tweeling zwangerschap ook veel misselijker bent, daar had ik dan zelf gelukkig geen last van.
Ja precies ik zie ook gelijk weer spoken hahaha :shifty:
Gelukkig ben ik bijna niet misselijk! (alleen in de auto en na het eten een weeig gevoel)
Oh jeetje heftig joh. Klinkt als mijn vorige zwangerschap en ik ben heeeeel blij dat ik me nu niet zo voel eigenlijk (al moet ik zeggen dat een tweeling me ook wel erg leuk lijkt!).
Heb je al een afspraak voor een echo?
Nee nog geen afspraak, geen idee wanneer je dat soort dingen moet gaan regelen, ben pas 4 weekjes…
Dat soort dingen moet je eerder regelen dan een kinderwagen even met je huisarts bellen? Ik weet niet hoe dat bij jullie geregeld is.
Ik was ook extreem moe. Had ik al een hele goede nacht geslapen was ik nog steeds kapot. Wij krijgen ook maar 1 dus dat zegt idd niks.
Waarom heb je nog niet gebeld? Ik heb eerst de HA gebeld en daarna de VK… Want blijkbaar hoef je niet meer standaard de HA te bellen :eh: …
haai streepjes,
Tsja… het zou dus idd kunnen, maar ook weer niet!
Oftewel… ik denk dat alleen een afspraak/echo je wat meer kan vertellen hierover! Hopelijk kun je snel terrecht!
veel Succes!
Mijn laatste zwangerschap is een tweeling geworden, pas rond 6 a 7 weken dat ik enorm misselijk werd en vanaf 12 weken dat ik enorme vermoeidheidsklachten had, dus niet in het begin van ijn zwangerschap.
Als je op 14 februari voor het laatst ongesteld bent geworden, dan heb je op cyclusdag 27 een positieve test in handen, dat is op zich niet vreemd of erg vroeg.
Als je zwanger bent dan kun je gewoon zelf de verloskundige bellen, meestal maken ze een afspraak rond 8 weken voor een intakegesprek.
Gefeliciteerd!
Volgens mij hoeft het niet per se een meerling te zijn. Ik had al heel vroeg een buikje. Mijn collega’s zagen het met ongeveer 7 weken al dat ik zwanger was! Nu moet ik er ook wel bij zeggen dat ik normaal een plat afgetrainde buik heb Ik was in het begin ook extreem moe, als ik thuis kwam van werk moet ik eerst ff gaan liggen om echt bij te komen.
De enige manier om uitsluitsel te krijgen is een echo! Spannend hoor!
@lydia wrote:
Dat soort dingen moet je eerder regelen dan een kinderwagen even met je huisarts bellen? Ik weet niet hoe dat bij jullie geregeld is.
Haha, ohw joh, kinderwagen word ook pas veeeel later besteld hoor
Ik moet me nog inschrijven, verzekering enz, en dan huisarts en/of verloskundige bellen…
maar wilde eigenlijk zoiezo al bellen, dan maar zelf betalen eerst
Geen idee hoe je zoiets moet vinden… :oops: ik pak de yellow pages er wel even bij
Ik heb a.s woensdag een afspraak bij de VK
En ze belt me na haar spreekuur terug zodat ik even wat vragen kwijt kan
WEEET JE WAT IK NET TE HOREN KREEG!!!
Ik vertelde mijn moeder van mijn klachten, en haha, wat als het een tweeling is…
Weet je wat ze zei: ‘Jij was waarschijnlijk ooit een tweeling’
Er kwam namelijk bij geboorte een 2de mini-placenta uit, en mijn moeder had het vermoeden vroeg al…
Duss…
Wou al zeggen, gewoon een praktijk bellen, in laten schrijven die lichten je verzekering in! :thumbup:
Ik heb hier nog geen verzekering Dus moet het eerst nog even zelf betalen
Twee weken na de bevruchting positief testen is niet zo extreem hoor. Ik denk dat je jezelf niet gek hoeft te maken…je bent nog zo vroeg, wacht rustig af hoe t gaat. Een volgende zwangerschap is vaak wat heftiger, je lijf weet precies wat het moet gaan doen. Maar zou je t anders leuk vinden een tweeling?
Okee Kwa testen dus normaal
Ik zou een tweeling wel leuk vinden hoor… dus tis gewoon wensdenken nu
Woensdag al VK dus ben benieuwd wat zij gaat zeggen over hoe ik denk hahaha
Succes!
oooww spannend allemaal zeg… maar je was waarschijnlijk zlef dus ook een twee ling… dan is je kans volgens mij wel groter ja… hoe voel je je nu??
x flower :hug:
Toen ik zwanger was van 2 zonder dat ik het wist…merkte ik bij de zwangerschap van mijn zoon (daarna dus…die zwangerschap is helaas mis gegaan) dat er wel degelijk verschil in zat…
Eerder opgelazen,veel meer moe en misselijk…maar dat kon ik pas vergelijken toen ik dus zwanger was van 1tje…
Ben benieuwd bij je… :mrgreen: