Is het misschien dan een tweeling?

Was het je eerste maand van proberen??

Want als je stopt met de pil heb je wel meer kans op een dubbele eisprong heb ik toen begrepen 8)

daimen was er ook 1 van 2… dit is vrij vroeg in de zwangerschap fout gegaan, maar ik merkte niet echt verschil.

Misschien ook omdat we aan het verhuizen waren, was wel iets meer misselijk, en sneller dik hahaha. Maar goed bij een 2e groei je zowiezo sneller…

Het was wel de eerste poging, maar was al eerder met de pil gestopt, en we deden met condoom, dus dat kan het helaas niet zijn :wink:

Ik weet niet of het kan, maar ik heb gewoon het ‘gevoel’ alsof het anders zit in mijn buik!

Stel het zijn er inderdaad 2, dan hoop ik van harte, en bid ik dat ze ook alle 2 geboren gaan worden! :pray:

Maarja… nu maar afwachten wat de VK te zeggen heeft, het blijft zoiezo nu gissen… En de hele komende tijd eigenlijk (wanneer zou het eigenlijk echt te zien of merken zijn als het er 2 zijn?)

Ik had met 9 weken een echo en daar was al echt een minimensje op te zien! Dus iig met 9 weken, mogelijk iets eerder.

mag ik eens vragen hoe oud jij bent ?

Geen aanval hoor,maar je posts en je manier van posten …ik vraag het me dus af.

iig gefeliciteerd :mrgreen:

24 :wink:

Maar ik ben gewoon ontzettend in een gare bui de laatste weken hoor!

dus ik kan me voorstellen dat je bijna tegen een tiener aan zit te kijken hahah…

ah ok je kwam idd over als een hyper 16 jarige …excuses dus. :wink:

Nouja… jij liever dan ik :shifty: :mrgreen:

We kregen dit kindje helemaal onverwachts " in de schoot geworpen" :lol: en werkelijk… echt iedereen die we het vertelde riep " nou, lachen zeg, wat als het er nu 2 zijn?" blijkbaar zit dat bij veel mensen toch wel stiekem in een soort van wens voor een ander omhulsel ofzo :think: Anyway, ik kreeg het er finaaaaal van op mijn heupen, zo erg dat ik bij de eerste vk afspraak en termijn echo van de zenuwen in mijn broek pieste… geen grap… :shifty:

Gelukkig waren het er geen 2, gewoon 1. Ik ben nog nooit zo opgelucht geweest. Na 3 kinderen nog 1 kindje krijgen is 1 ding, maar 2 zou wel effe een ander verhaal zijn geworden.

Wat betreft het moe zijn, bij beide jongens had ik het extreem… echt extreem. Veel slapen en bijna gelijkend op narcolepsie… zo in slaap donderen als je gewoon even op de bank zit of aan de keukentafel aan de koffie.

Ik vond het bovenalles gewoon niet leuk. Was er niet bij. Bij mij ging het pas over toen ik de 15 weken gepasseerd was.

Stom genoeg had ik het alleen bij de jongens, bij de eerste niet en nu weer niet en jahoor… t is weer een meid.

Enne… kon ik 3 zwangerschappen mijn eigen broeken zo ongeveer aan tot week 37… nu liep ik met 6 weken al in een positiebroek… ongelooflijk hoe een toeter ik al heb…

Dus hopen… tuurlijk, als het je leuk lijkt :wink: Maar aanwijzingen? nee, niet echt, gewoon bakerpraatjes en wensen die vader zijn van een hoop gedachtes.

Ben wel heel benieuwd naar je eerste echo straks… t zou wel heel grappig zijn als het er dan idd 2 zijn.

Maar hou een " open mind" he. Dan ben je niet teleurgesteld als het niet zo is :-*

@Mam van 2 wrote:

ah ok je kwam idd over als een hyper 16 jarige …excuses dus. :wink:

Hyper klopt ook :wink: Ik laar sinds ik weet dat ik zwanger ben mijn medicatie voor mijn a.d.h.d. staan…

dat scheelt ook inderdaad… worden het wel afgeraffelde berrichtjes van :wink:

Spannend!

En niet om “gemeen” te doen, maar volgens mijn tante (= vk) beginnen heel veel zwangerschappen als meerlingzwangerschap alleen gaat het vaak in de eerste weken dan al mis en merkt een moeder er zelf vaak niks van… :think:

Maar stuiter-stuiter-stuiter!!! :stuck_out_tongue: :dance:

Ik ben benieuwd voor 24 maart, dat is het ook al bijna!

Krijg je dan ook een echo?