Vandaag kocht ik twee doosjes kerstkaarten bij de bijenkorf.
Beetje erg vroeg :mrgreen: , maar ik zag leuke en heb nooit zin om voor die dingen apart op pad te moeten.
Vroeg de verkoper: “is het een cadeautje?”
:shock:
Ik kon het niet laten, maar vroeg lachend of hij ooit wel eens kerstkaarten als cadeau gegeven had aan iemand. Die meneer kon er niet om lachen…
Ooit was ik bij de drogist en kocht ik maandverband. En echt, serieus, vroeg de cassiere: “is het een cadeautje?”
Nou ja! Jullie ook wel eens van die suffe vragen gehad?
Heb jij nog nooit maandverband als cadeau gegeven dan?!?! :lol: :lol:
Nee maar even serieus Zeker bij een drogist kunnen ze er idd wat van… Ging paar weken geleden voor een test naar de kv “bent u bekend met 't gebruik?”
Mn vriend ging naar etos, nam ook ff gauw tampons voor mij mee. “weet u hoe ze gebruikt moeten worden?” :eh: mn vriend reageerde ook nog: uh nee, moet dat dan?!
Had ik ook een keer.
Ging neusspray halen bij het kruidvat.
Vroegen ze ook heeft u nog vragen over het geneesmiddel?
Toen ik ja zei keek ze verbaasd en zei dat ze even de bedrijfsleider ging halen.
hahaha als ik zulke domme vragen krijg… dan zeg ik ja… en laat ze het lekker inpakken :mrgreen:
tja beetje logisch nadenken zit er tegenwoordig niet meer bij he…
dus dan maar gebruik ervan maken :mrgreen:
Noujah :doh: sommige kassiere’s :silenced:
@mamavb wrote:
Had ik ook een keer.
Ging neusspray halen bij het kruidvat.
Vroegen ze ook heeft u nog vragen over het geneesmiddel?
Toen ik ja zei keek ze verbaasd en zei dat ze even de bedrijfsleider ging halen.
dat zijn ze wel verplicht om te vragen bij elk geneesmiddel, waarschijnlijk mocht ze geen advies geven daarover
dat advies vragen dat doen ze de laatste tijd vaker… zelfs bij cd’s :shifty:
en zw test… weet u hoe u het moet gebruiken…??
heb laatst ook gehad… moet alleen even denken wat het was… :think:
@colle wrote:
hahaha als ik zulke domme vragen krijg… dan zeg ik ja… en laat ze het lekker inpakken :mrgreen:
tja beetje logisch nadenken zit er tegenwoordig niet meer bij he…
dus dan maar gebruik ervan maken :mrgreen:
Oh had ik ook gedaan, en dan uitpakken wanneer je ze nodig hebt wordt je er toch een beetje blij van :mrgreen:.
Of “mag er ook een lintje om, vind ik zo leuk”
oh dat had ik laten inpakken hoor… en dat maandverband ook :mrgreen:
Volgens Always reclames is het toch al 1 groot feest om ongesteld te zijn, dus leuk inpakken, wat lekkers erbij :lol:
Onze middelste had laatst zelf een klein doosjes lego gekocht van zijn eigen geld. Verkoopster vroeg hem ook of het een cadeautje was… ja zegt die: voor mezelf! Oh dan hoeft het zeker niet ingepakt te worden of wel?
Jawel, is een cadeautje van mij voor mij :thumbup:
@mamaMarije wrote:
Volgens Always reclames is het toch al 1 groot feest om ongesteld te zijn, dus leuk inpakken, wat lekkers erbij :lol:
Onze middelste had laatst zelf een klein doosjes lego gekocht van zijn eigen geld. Verkoopster vroeg hem ook of het een cadeautje was… ja zegt die: voor mezelf! Oh dan hoeft het zeker niet ingepakt te worden of wel?
:lol: :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
Geweldig… en het is toch een kadootje… :mrgreen:
verkoopster had denk ik zelf nog geen kinderen…

@Pitje27 wrote:
:mrgreen:
Bij condooms zou dat ook erg grappig zijn.....
Weet u hoe u het moet gebruiken?
Nee? Dan zal ik even de bedrijfsleider halen! :mrgreen: :mrgreen:
mijn vader kreeg die vraag toen ie een knuffel kocht toen zijn kleinzoon net geboren was. En mijn vader heeft toen met een stalen gezicht gezegd: nee, ik heb deze knuffel voor mezelf uitgezocht… :mrgreen:
:lol: :lol:
Ik had vorige week wel een knullige cassiere te pakken hoor. Ik ging bij een bouwmarkt verhuisdozen halen: 5 stuks voor 9,95.
Ik had een kar afgeladen vol met verhuisdozen, 30 stuks in totaal.
Zegt de cassiere, dat is dan 9,95. (ze was speciaal nog even wezen kijken hoeveel ze kostten). Dus ik zeg: nou, dat is mooi goedkoop! Ja, zegt ze ook nog, het zijn er 5 voor 9,95 (terwijl ze naar de stapel kijkt).
Dus ik zeg: maar dit zijn er toch geen 5? Het zijn er 30.
Oh…zegt ze, maar dat zei u niet. Ik: nee, maar ik neem toch wel aan dat je ziet dat dit er we ietsje meer dan 5 zijn.
Ik vond het net een beetje te ver gaan om ze alle 30 voor 9,95 mee te nemen :lol:
:lol: :lol:
Doet me wel denken aan vorig jaar. Ik vond bij de V&D een paar hele mooie hangers voor in de kerstboom. Allemaal super breekbaar natuurlijk.
Ik reken een stuk of 5 af, vraagt de jongen “wil je er ook een tasje om?”
Nou dat lijkt me wel makkelijk. Wil hij ze allemaal los in een klein tasje proppen :shifty: :think: Ja eeh, je gaat er toch wel een papiertje om doen?! :o Hij stond er voor het eerst denk ik, want hij keek alsof ik iets raars vroeg. Hij heeft ze wel ingepakt en grondig ook. In dat grijze bescherm papier, super netjes, plakbandje er om :lol: :thumbup:
Ohja, ook een keer bij dezelfde winkel. Ik wilde een legging terug brengen. Die heb ik gekocht en daarna gewassen. Aan de lijn viel me op dat de ene pijp wel 5 cm langer was dan de andere!
Dus ik laat het zien aan de kassiére, vraagt ze: “heb je de ene heter gewassen dan de andere?” :eh: Ja hoor ja, ik heb de ene pijp op 40 gewassen en de andere op 60 :lol:
Ze begreep het zelf niet, maar gelukkig was er een collega in de buurt die meteen zij ‘neem maar een nieuwe mee’.
@Pé wrote:
@Pitje27 wrote:
:mrgreen:
Bij condooms zou dat ook erg grappig zijn.....
Weet u hoe u het moet gebruiken?
Nee? Dan zal ik even de bedrijfsleider halen! :mrgreen: :mrgreen:
dat heb ik dus ook gehad...
en moet toegeven... daar sta je dan .. met je bek vol tanden... zo;n vraag verwacht je toch niet.. en natuurlijk staan er dan bekenden achter je.
dus tegenwoordig gewoon lekker via internet bestellen.. die vragen zoiets niet... :mrgreen:
Netjes van je
Ik heb trouwens wel eens kerstkaarten als cadeautje gegeven, wel vaker ook, was op een gegeven moment bijna traditie :mrgreen:
Vriendin is rond Sint jarig en vergat altijd kerstkaarten te kopen of had geen zin om op stap te gaan om echt leuke te zoeken. Tot ze bij haar binnenkwamen en dan ‘moest’ (morele verplichting) ze nog snel iets aanschaffen.
Dusss: ik ging altijd op zoek naar een leuke doos met aparte kerstkaarten. Liefst een stevige doos met leuke print waar je dan weer kerstspulletjes in kunt bewaren ofzo.
Tijd niet gedaan, denk dat ik de traditie maar weer in ere ga herstellen dit jaar :lol:
Whow wat gaat ie snel, het ‘netjes van je’ sloeg op de verhuisdozen.
Ik ben dus zo een idioot die als ik iets bij een drogist koop en ze vragen me of ik weet hoe het werkt of hoe ik het moet gebruiken antwoord met …
Nee, wilt u me dat even uitleggen :mrgreen: En dan vooral niet proberen te lachen… :mrgreen: