Ik koop ook altijd kerstkaarten als cadeau voor mijn moeder voor Sinterjkaas. Ze weet nooit wat te vragen en kaarten heeft ze toch nodig!
@Lu wrote:
:lol: :lol:
Ohja, ook een keer bij dezelfde winkel. Ik wilde een legging terug brengen. Die heb ik gekocht en daarna gewassen. Aan de lijn viel me op dat de ene pijp wel 5 cm langer was dan de andere!
Dus ik laat het zien aan de kassiére, vraagt ze: “heb je de ene heter gewassen dan de andere?” :eh: Ja hoor ja, ik heb de ene pijp op 40 gewassen en de andere op 60 :lol:
Ze begreep het zelf niet, maar gelukkig was er een collega in de buurt die meteen zij ‘neem maar een nieuwe mee’.
:lol: :lol: :lol:
Ik haalde na onze verhuizing samen met mijn moeder voor 6 personen Mac Donalds:
“Inpakken of hier opeten?”
Ik: HIER opeten!
:lol: Het meisje vond het niet grappig…
@Lu wrote:
Ohja, ook een keer bij dezelfde winkel. Ik wilde een legging terug brengen. Die heb ik gekocht en daarna gewassen. Aan de lijn viel me op dat de ene pijp wel 5 cm langer was dan de andere!
Dus ik laat het zien aan de kassiére, vraagt ze: “heb je de ene heter gewassen dan de andere?” :eh: Ja hoor ja, ik heb de ene pijp op 40 gewassen en de andere op 60 :lol:
Ze begreep het zelf niet, maar gelukkig was er een collega in de buurt die meteen zij ‘neem maar een nieuwe mee’.
Ik lig hier echt in een deuk!!! :mrgreen: :mrgreen:
Geweldig!
Afgelopen weekend moest ik voor een spel 1 rode roos halen bij de bloemist. Ze vraagt is het een cadeautje? Ik zei nee, ik koop elk weekend 1 rode roos voor mijzelf :mrgreen: Ze keek eerst heel erg raar en ging 'm toen mompelend inpakken.
Ik heb ook trouwens jaren lang kerstkaarten gekregen voor sinterklaas.
Was altijd een leuke opvulling en ik weet nooit iets te vragen voor mijzelf.
@Lily2006 wrote:
hihi ik vind hem wel grappig :lol:
@Lily2006 wrote:
Aan de vraag die ze stelde is niets mis toch?
Omdat het een standaard vraag is…
Heeft zij er erg in of het voor 6 personen is… :mrgreen:
@Rooike wrote:
@Lily2006 wrote:Ik haalde na onze verhuizing samen met mijn moeder voor 6 personen Mac Donalds:
Aan de vraag die ze stelde is niets mis toch?
Omdat het een standaard vraag is…
Heeft zij er erg in of het voor 6 personen is… :mrgreen:
Misschien besteld zij wel voor 6 personen waarvan de andere 5 al een tafeltje hebben gezocht elders in het restaurant?
Zo bestelde ik laatst in mijn eentje (wat overduidelijk was) bij de snackbar zes patat, vier frikadellen, twee porties kipnuggets en daarbij vroeg ze “meenemen of hier op eten?” … uhhh… ik ben het er mee eens dat er best een paar kilootjes af mogen, maar om nu te denken dat ik dat eens lekker in mijn eentje op ga eten
@Tamma wrote:
Ik had vorige week wel een knullige cassiere te pakken hoor. Ik ging bij een bouwmarkt verhuisdozen halen: 5 stuks voor 9,95.
Ik had een kar afgeladen vol met verhuisdozen, 30 stuks in totaal.
Zegt de cassiere, dat is dan 9,95. (ze was speciaal nog even wezen kijken hoeveel ze kostten). Dus ik zeg: nou, dat is mooi goedkoop! Ja, zegt ze ook nog, het zijn er 5 voor 9,95 (terwijl ze naar de stapel kijkt).
Dus ik zeg: maar dit zijn er toch geen 5? Het zijn er 30.
Oh…zegt ze, maar dat zei u niet. Ik: nee, maar ik neem toch wel aan dat je ziet dat dit er we ietsje meer dan 5 zijn.
Ik vond het net een beetje te ver gaan om ze alle 30 voor 9,95 mee te nemen :lol:![]()
Jammer dat je dan niet voor je eerlijkheid beloond wordt… :lol:
@Lily2006 wrote:
Misschien zaten jullie vier mee-eters alvast aan een tafeltje?
Ik haalde bij Etos eens tampons.
Die meneer achter de kassa vond het nodig om te vragen of het een cadeautje was… :shock:
Ja leuk, voor mijn buurmeisje die voor het eerst ongesteld werd… :silenced:
Of in de auto
Ik vind dat ook niet een hele gekke vraag, ik ga ook echt niet met mn kinderen in de rij staan, die zet ik mooi aan een tafeltje.
Maar mijn hemel, wat een idiote dingen staan erbij zeg :shock: :lol:
Ik liep eens op straat met mijn duowagen; baby van een maand of drie gewoon in zo’n bak, dreumes van bijna anderhalf (en lang was hij! droeg toen al 92/98) ernaast. ‘Is het een tweeling?’ Echt meeeer dan eens :eh:
lune… die vraag krijg ik ook steeds… is het een tweeling… ik zo ja… met 1.5 jaar verschil… :lol:
maar dat valt mij ook op dat ze dit heel vaak vragen. alleen omdat een duowagen hebt.
of de opmerking… oh… er zit er nog een achter… :roll:
Mijn telefoon deed het iedere keer keer niet.
Ik kon niet meer gebeld worden en ging iedere keer gelijk over op voicemail
maar kon zelf wel bellen en smssen en smssen ontvangen
Ik kpn gebeld wel met huistelefoon
Vraagt die man…
HEEFT U DE TELEFOON WEL AAN STAAN?
ik zei nee moet dat dan als ik bereikbaar wil zijn
Ja, of in de draagdoek ‘ooh heb je er daar nog een verstop?!’ met de nadruk op nog :lol:
Of dochterlief helemaal van top tot teen in roze bloemetjes zooi gestoken, onder haar roze dekentje in de wagen. ‘Is het een jongen of een meisje?’
Dat irriteerde me toen echt, was zo blij met onze meid na twee knullen, en dan nog ondanks alle roze kleertjes die vraag, ik kon het niet hebben zo de eerste maand ofzo :lol:
@Lune wrote:
Ja, of in de draagdoek ‘ooh heb je er daar nog een verstop?!’ met de nadruk op nog :lol:
Of dochterlief helemaal van top tot teen in roze bloemetjes zooi gestoken, onder haar roze dekentje in de wagen. ‘Is het een jongen of een meisje?’
Dat irriteerde me toen echt, was zo blij met onze meid na twee knullen, en dan nog ondanks alle roze kleertjes die vraag, ik kon het niet hebben zo de eerste maand ofzo :lol:
zo hadden we met geboorte van JIll roze slingers, roze kaartjes aan de muur hangen toen ze werd geboren, kregen we nieuwe buren die kwamen toevallig even kennismaken…is het een jongen of een meisje

Mijn tweeling scheelt in lengte nogal, Matthijs is een grote jongen, Marieke een klein meisje. Krijg wel eens de vraag; Hoe veel schelen ze in leeftijd? Ik: Nog niet eens een minuut. Waarop standaard de vraag wordt gesteld: Oh, is het een tweeling dan? :wall:
Pas was ik met mijn tweeling bij de slager. Tweelingwagen, zelfs jas aan, even groot, bijna even zwaar, over duidelijk een tweeling. Aan het einde bij het betalen vroeg de verkoopster of ze een worstje mogen. Ik zei nee en zij: “Alletwee niet?” Ik zei ook al, die ene minuut maakt niet uit in een worstje mogen hoor
Haha, ik heb wel eens geantwoord op de vraag of het een tweeling is… ‘Nee, er zit 4 maanden tussen’. Kijken mensen je een beetje verdwaasd aan… ‘oh. Ja?’ :roll: