is dit wel een goed teken? update...

hoi meiden

ben nu 11 wkn en 1 dag maar sinds vrijdag voel ik me minder zwanger opn het misselijk zijn na dan… maar me borsten doen geen pijn meer etc.

ook is de buik die ik kreeg zo goed als weg.

ik droom iedere nacht dat het mis is… en vanochtend op de weegschaal was er binnen 3 dagen 2 kilo af?

is dit een slecht teken moet ik de vk bellen?

Of het een slecht teken is of niet kan ik je niet zeggen maar als jij je er niet goed bij voelt zou ik gewoon de verloskundige bellen.

Ik had een paar weken terug pijn. De symptonen leken niet erg volgens de vk maar ik mocht toch even langs komen om het hartje te luisteren. Was inderdaad niks aan de hand en toen vertelde d vk ook dat ze me vooral langs liet komen voor mijn eigen gerustheid.

Ik stel je voor dus gewoon te bellen, ze zullen wel vaker mensen hebben die bellen voor gerustheid.

:hug:

oh jee, wat spannend meis :hug:

Wat betreft het afvallen kan het heel goed zijn dat het vocht is geweest. Ik ben de afgelopen tijd ook afgevallen en heb echt niet minder gegeten.

En je buikje, jah… het kan zijn dat je darmflora nu weer wat beter wordt waardoor je buik minder opgezet is en je dus weer slanker lijkt.

En op dit termijn kunnen de klachten weer afnemen… Ik had het met mijn 2e zwangerschap ook en dacht toen ook met een: Oh nee, (weer) een mk… Maar uit die zwangerschap is mijn zoon geboren!

Als je je echt zorgen maakt kun je altijd de vk ff bellen (stress ik ook niet goed voor 'n vruchtje). Wie weet mag je ff langs komen voor een echo of om het hartje te luisteren?

Sterkte/suc6 ermee!

ze zijn vanaf 9 uur te bereiken maar sta zo in twijfel wil niet mieperig over komen… en omdat ik de 22ste en 23ste een echo heb … en dat is volgende week al…

hub zei al je heb toch geen krampen… of bloed verlies dus het zal wel goed zijn… (is zo een lekkere nuchtere amsterdammer)

sta zo in twijfel:-(

Bellen kan nooit kwaad! En als er tijd is dan kunnen ze toch ff luisteren? Gewoon doen hoor! :hug:

ik heb gebeld…

kreeg als antwoord dat veel vrouwen in onzekerheid zitten en zolang ik geen krampen en bloed verlies had er geen directe zorgen waren… en ik moest genieten…

en het gewichts verlies was meteen te wijten aan het overgeven wat ik nog wel doe… alle andere klachten zijn weg … pff weet niet of ik hier geruster door ben… ga me vriendin maar bellen die had nog en angel sound liggen … mischien dat ikk het hartje al kan vinden

Klopt wel wat ze zeggen maar heb je gezegd dat je je er niet meer op je gemak door voelt? Zoals ik al aangaf hebben ze mij bij de vk laten komen enkel voor mijn gemoedsrust

Tja, ik hoop dat je het hartje al kunt horen, maar 11 weken is wel erg vroeg hoor. Toen ik zo onzeker was had ik bedacht dat als ik niet naar de vk kon ik altijd nog een echocentrum kon bellen of ik daar terecht kon. Moet je dan wel voor betalen maar misschien dat dat je dan gerust kan stellen en ik weet ook niet of dat snel geregeld kan worden.

ennuh, volgens mij kom je echt niet mieperig over hoor als je belt omdat je je zorgen maakt. Ik denk dat ze daar bij de praktijk wel vaker mee te maken hebben.

is echt heel vervelend zo in onzekerheid te zitten, snap het helemaal!

ik ga er toch vanuit dat je volgende week met de echo een klein garnaaltje te zien krijgt met een knipperlichtje! :smiley:

over de angelsound zou ik toch ff nadenken, want het kan je ook meer onzekerheid brengen, als je nou het hartje niet hoort?!

moet je natuurllijk helemaal zelf weten en snap wel dat je het wilt proberen hoor!

nou meis succes!!

liefs helen

het klopt ook wel wat ze zeggen …(hoop ik)

maar net wat je zegt had het fijn gevonden als ze het alleen maar had voor gesteld om ff vlug het hartje te luistern:-)

vanaf 9 wkn hoorde ze het hartje al via de doptone dus ga het maar proberen ook met de angelsound bij die andere 2 meiden hoorden ik hem rond de 12 wkn :slight_smile:

als me vriendin nou gewoon eens der bedje uit komt ken ze hem zoeken hahaha

Hoe gaat het nu Miran? is het gelukt met de doptone?

vriendin is niet zo snel met zoeken :twisted:

heb we de vk gebeld ivm de misselijkheid die aanbijft en ik nu in totaal 4 kilo kwijt ben in extreem korte tijd … haar antwoord was als de echo woensdag goed is krijg ik medicijnen tegen de misselijkheid en onderzoeken ze me urine… mocht dit niet goed zijn of door de misselijkheid loopt frummeltje een achterstand op … kan er ook een opname mogelijk zijn…

nix anders dan wachten tot woensdag:-*(

Dus ze laten je gewoon een week wachten? :shock:

Wel een beetje raar hoor!

En waarom spreken ze al over een achterstand? en door misselijkheid kan je toch geen achterstand krijgen? :think:

zij wil woensdag kijken of het kindje wel goed groeit omdat ik al vanaf week 1 misselijk ben …

in het begin pakt het kindje moeders reserve… maar n blijkt dat mijn reserves op raken uit de symphtonen van de combi misselijk duizelig moe etc… als dat te lang door gaat kan het kindje geen genoeg voedingstoffen pakken…

en dat van die week snap ik ook niet maar ze zegt die echo stond al gepland en ze vroeg of ik het redden… en heb ja gezegd ik hou niet van miepen die paar dagen hou ik wel vol… alleen afentoe komt er zo rot 2de stemmetje boven die zegt mier… stomme doos… dit is niet goed

en dan gaan de hormonen traantjes stromen

Maar als het echt erg was dan lieten ze je vast wel gelijk komen, en als je het niet red dan bel je gewoon op en zegt dat je nu wilt komen!

jaa dat zegt dat andere stemmetje ook als ik kalmpjes kan na denken… heb geen krampen geen bloed verlies en ik val af maar voel me baarmoeder wel zitten als ik op me rug lig… tis alleen dat het van de 1 op andere dag gepaard ging met flink afvallen en de misselijkheid word erger … …

je kent dat wel zo kan je realistisch denken en het andere moment neemt de onzekerheid de overhand…

jeetje wat klink ik nu nuchter hahhaa :mrgreen: moet je me over een uurtje nog een keer aanspreken :mrgreen:

Jeetje wat een onzekerheid voor je! :hug:

Vervelend. Ik hoop dat je het even kan volhouden tot de echo en dat alles dan goed is daarna!

Heel veel sterkte, je hebt gelukkig geen krampen en bloed verlies.

Maar ik snap dat je pas gerust gesteld bent na de echo.

Heel veel sterkte!! :hug:

Groetjes van Aadje.

hey miran

weet geen antwoorden voor je maar probeer iig je vitamines binnen te krijgen he.

ennu hoe zit t met je mb

kan het daar niet aan liggen dan?

hoop dat je snel beter voelt en t hartje heb kunnen horen!

nee daar zit maar 1.5 cc in om dat als ze hem leeg laat was ze bang dat die ging verschuiven… dmaar dit is niet noemens waardig met die hoeveelheid erin… volgens hun… dus ga ervanuit dat het idd niet daar aan ligt…

ja vitamines… heb fruit gehaald en heb vandaag een paar aardbeitjes binnen gehouden… en een half glas karnemelk dus dat is al beter dan de afgelopen week:-)

he mir, wat een onzekerheid joh.

Maar je schrijft zelf dat je zo misselijk bent de laatste tijd, moet je nog veel naar de wc verder? Bedoel, vaak is rond deze periode de buik met name nog van de gevulde darmen die omhoog geduwd worden, als je veel moet spugen dan zijn je darmen misschien inmiddels ook wel leeg waardoor je buik zo goed als weg is.

Sterkte, hoop dat je snel weer wat meer zekerheid krijgt. Mocht je niet ff naar de vk om het hartje te luisteren? (zelf is erg moeilijk hoor rond deze periode en als je hem dan niet kan vinden raak je helemaal in de stress) :hug:

hoii

gister was het dan zover…het overgeven werd teveel en moest met spoed naar de huisartsen post… kreeg een druk op me borst en ribben in eens …

ze hebben me nu eindelijk medicijnen gegeven voor de misselijkheid die binnen 3dagn toch wel moeten gaan werken…de pijn op me borst kwam door een gekeusde rib… al die weken krachtig over geven … en gister was de druppel…

verder naar het kindje kon ze niet lusiteren op de huisartsepost… of met de stetoscoop maar dat wilde ik niet… wat als ze het hartje niet vond…

komende 10 dgn de kuur afmaken en hopen dat de pijn wat afzakt:-(