is dit wel een goed teken? update...

@miranda433 wrote:

hoii

gister was het dan zover…het overgeven werd teveel en moest met spoed naar de huisartsen post… kreeg een druk op me borst en ribben in eens …

ze hebben me nu eindelijk medicijnen gegeven voor de misselijkheid die binnen 3dagn toch wel moeten gaan werken…de pijn op me borst kwam door een gekeusde rib… al die weken krachtig over geven … en gister was de druppel…

verder naar het kindje kon ze niet lusiteren op de huisartsepost… of met de stetoscoop maar dat wilde ik niet… wat als ze het hartje niet vond…

komende 10 dgn de kuur afmaken en hopen dat de pijn wat afzakt:-(

:hug: het zit vast goed met je kindje :hug:

ik hoop het echt zo!! als dat zo is dan heb ik het er echt voor over

pff jemig zeg gekneusde rib is pijnlijk meis, heb ik ook gehad vorig jaar na veel overgeven

rustig aan doen hoor goed de tijd geven dat het betert,

ik hoop mee dat met je uk alles naar wens is

alle goeds bianca.

@miranda433 wrote:

hoi meiden

ben nu 11 wkn en 1 dag maar sinds vrijdag voel ik me minder zwanger opn het misselijk zijn na dan… maar me borsten doen geen pijn meer etc.

ook is de buik die ik kreeg zo goed als weg.

ik droom iedere nacht dat het mis is… en vanochtend op de weegschaal was er binnen 3 dagen 2 kilo af?

is dit een slecht teken moet ik de vk bellen?

VANDAAG DE ECHO GEHAD wat was in zenuwachtog en hield me adem in toen ik ging liggen,… die ik daar toch een vrolijk hummeltje die echt kern gezond eruit zag… ben zelfs nog verder dan ze dachten en nu dus precies 13 wkn:-)

morgen mag ik weer gluren en dan zit het er volopig weer ff op tot de 20 wkn