ik heb even een vraagje, weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet denken namelijk …
2 weken geleden ben ik ongesteld geweest, maar veel minder hefig dan normaal, eigenlijk meer bruin dan rood bloedverlies gehad terwijl ik normaal altijd heel hevig vloei. Toen vond ik dat wat vreemd en heb ik een tijd gedaan, dit was vorige week dinsdag. Die was negatief.
Nu ben ik al een hele tijd steeds heel licht in mijn hoofd en duizelig en 's nachts erge honger. Ook wat vaag gevoel ik mijn buik. Vandaag toch nog weer getest, op de test staat dat die vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie positief zou kunnen zijn, die was duidelijk positief, terwijl ik dus pas over 2 weken weer ongesteld moet worden! Wat moet ik hier nou van denken?
Uh, innestelingsbloeding gehad? Weet eigenlijk ook helemaal niet hoe ‘heftig’ dat kan zijn. En anders met je ha overleggen. Sterkte.
Duidelijk positieve test?
Gefeliciteerd :inlove: :inlove: :dance: :dance:
Waarschijnlijk zo’n 6 weken zwanger dan? Ik hoor ook over hele late innestelingen dus misschien iets minder.
Zou de innesteling dan rond de menstruatie zijn geweest?? Snap er niks van. Heb wel buikpijn. Moet maar afwachten, nu al verloskundige bellen (althans maandag dan) durf ik ook nog niet
nee, de innesteling is veel eerder, maar je kan wel bloedverlies hebben rond de normale menstruatietijd. Ik heb dat bij mijn oudste de eerste zes maanden gehad! Wist dus ook pas met vier mnd dat ik zwanger was toen… (ik was niet echt bezig met zwanger raken :shifty: ).
Gefeliciteerd dus :mrgreen:
:mrgreen: Spannend meis, ik zou maandagochtend nog eens testen en eventueel een plasje bij de ha brengen??
Indien weer positief, gefeliciteerd!! :-*
Je zou eens kunnen testen met een cleurbleu die aangeeft hoe lang je ongeveer zwanger bent dan weet je in elk iets meer
En ik zou toch wel de vk bellen, dan kunnen ze evt een echo maken.
Ik heb 8 okt ondenkt dat ik zwanger was en had echt geen idee wanneer en hoelang? (laatste menst was juli)
Clearbleu gehaald die gaf 3+ aan (5 wkn of langer) en daarna vk gebeld en niet lang daarna mocht ik voor een echo.
mmmm laatste menstruatie ondanks zw.schap misschien?
Vriendin van mij heeft dat de eerste maanden gehad…
Als dat zo is zou je nu op een week of 6 zitten?
Ik zou gewoon ha of VK bellen en het voorleggen. Echo zal waarschijnlijk als enige echt duidelijkheid kunnen geven in dit soort gevallen.
Spannend.
Bedankt voor de reacties!
Heb vanochtend nog een test gedaan (had express al een dubbele verpakking gekocht ) en die was ook positief, dus het zal dan toch wel zo zijn!
Ga morgen maar even met ha bellen, denk namelijk misschien ook blaasontsteking te hebben en moet dan maar even overleggen. Vind het wel weer spannend hoor!
Dragon: goede tip, van die clearblue test, die kan ik ook nog wel even halen
denk dan idd dat je er vanuit kunt gaan dat je zwanger bent… ben benieuwd wat de HA morgen zegt…
Ik denk dat je voor je ‘menstruatie’ zwanger bent geraakt en op het moment van de eerste test misschien wat weinig HCG aanmaakte. Maar nu dus wel!
Gefeliciteeeeerd :inlove:
Gefeliciteerd!!! :inlove:
thanx!
Ik werd ‘ongesteld’ op de dag dat het ‘moest’, maar het was zo… anders en nihil dat ik de dag er na (toen ik spontaan niet meer ongesteld was…) een test gedaan, resultaat was positief!
Vloei nu inmiddels al 2 dagen. Heb vanochtend nog wel de test van clearbleu gedaan, dom natuurlijk maar kon me niet beheersen. Probleem is ook een beetje dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook regelmatig bloedingen heb gehad, de eerste 13 weken.
En nog een puntje, ik ben ook een beetje geschrokken dat het zo snel al raak is…(1e ronde zeg maar) Klinkt heel ondankbaar, wil heel graag meer kindjes, maar nu de test al positief is raak ik een beetje in paniek of het niet veel te snel op elkaar is en of ik M niet te kort doe ermee, geniet zo enorm van haar… kortom boel twijfels hier… En welke kant het uberhaupt opgaat…
even updaten…
vannacht behoorlijke mnsturatiepijn achtihge krampen gehad en behoorlijk vloeien, denk dat het mis is dus. Voel me nu wel schuldig mbt vorige berichtje…Tuurlijk was het kindje welkom geweest
Hoe is het inmiddels??Ben wel benieuwd?
:mrgreen:
Lief dat je vraagt, helaas is het dus inderdaad misgegaan. Heb een aantal dagen flink gevloeid en naderhand was de test negatief
:hug: :hug: :hug:
Zit alweer met nieuw vraagje…
Heb dus 2/3 november een miskraam gehad, heb dat weekend erna negatief getest.
Nu vanaf vorige week zondag t/m afgelopen zaterdag bruinverlies gehad, dacht ongesteld te gaan worden, maar dit zette niet door, heel even iets rood bloedverlies gehad, maar vergeleken met mijn normaal hele heftige mensturuaties stelde dit niet zoveel voor…
Heb het idee weer zwanger te zijn en daarom zaterdag testje gedaan, heel vaag meende ik een streepje te zien… Maandag weer getest ditmaal met ochtendurine, weer heel vaag streepje. Ik kan mijn nieuwsgierigheid echt niet bedwingen (manlief zegt dat ik gewoon moet wachten , maar dat lukt echt niet…) en net weer een test gedaan (geen ochtendurine) en nu een dikke vette streep vrijwel meteen!
Voel me ook zwanger, maar nu vraag ik me af, hoe ver zou ik dan zwanger zijn en zou het wel echt zo zijn? (domme vraag misschien, maar ben zo bang weer een teleurstelling te krijgen)