ik heb een relatie gehad wat momenteel niet lekker gaat.
maar we hebben dus sex gehad en mij vraag is is de pil veilig?
voel me misselijk etc:S
als je op de eerste dag van je menstruatie bent begonnen wel, als je op een willekeurige dag in je cyclus bent begonnen dan niet!
Hoop voor je op een griepje ofzo :hug:
@Kes wrote:
als je op de eerste dag van je menstruatie bent begonnen wel, als je op een willekeurige dag in je cyclus bent begonnen dan niet!
Hoop voor je op een griepje ofzo :hug:
nee was op dag 6 begonnen
dus laatste dag van menustruatie.
mijn laaste ongie was 14 februari
ik heb donderdag 28 feb voor het laatst sex gehad
ben zo bang
Nou meis, ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar volgens mij is de kans dan zeker aanwezig aangezien de laatste keer sex dan prescies 14 dagen na je eerste menstruatie-dag is. En veel vrouwen rond die tijd hun eisprong hebben… Heb je meestal een cyclus van 28 dagen ongeveer?
Dan zou je donderdag de :twisted: verwachten toch? Je kunt rond die tijd natuurlijk testen, dan weet je het zeker…
Vind het niet echt slim om onbeschermd te vrijen terwijl het dus niet zo lekker loopt, maar aan verwijten heb je niks. Ik hoop maar dat het loos alarm is :hug:
mijn cyclus is altijd 28 dagen
test doen he…
oh ohoh oh oh Chantal…
Hoe is het nu?
Er heerst ook buikgriep, zou voor jou fijn zijn als dat het is he… :hug:
niet goed heb last van me borsten
normaal nooit last van behalve toen ik zwanger was van brittany
en erg raar gevoel in me buik nee geen pijn kan het niet beschrijven
Oohh meid . Even afwachten om te testen.
Kan het niet zo zijn dat je er nu teveel mee bezig bent dat je het gaat voelen? IK zeg maar wat hoor. :hug:
Ik hoop dat het goed komt. :hug:
is nu afwachten…de relatie komt niet meer goed hij heeft bindingsangs…en dat betekend dat dit dan meerdere malen voor komt
dus ga er mee kappen kleine meid was ook al over haar toeren vrijdag
Ik kan me dat goed voorstellen meid. Heel veel sterkte. Wat vervelend dat hij dat heeft. Voor jou absoluut niet leuk en goed. En je kleine meid voeld dat natuurlijk ook aan.
Sterkte. :hug:
hoeraaaaaaa verlies nu bloed
nu maar hopen dat het ongie is
Hahaha hoe blij kun je zijn met ongesteldheid he. Ik duim voor je dat het zo is.
Als je voor het eerst met de pil begint, dan moet je de eerste innemen op de eerste dag van je menstruatie. Dan ben je de maand daarna veilig.
het is raar :?
ik verlies alleen maar beetje bruin
dus niet helder rood
dat kan komen door de pilgebruik, dat begint bij mij ook altijd met bruinverlies. sterkte met afwachten
oooh chantal ik hoop echt dat het loos alarm is en dat het bloeden doorzet. Soms is een menstruatie echt iets om naar uit te zien…
maar er staat in de bijsluiter van de pil toch zeker wel dat je de eerste dag van je cyclus moet beginnen om direct veilig te laten zijn?
@chantalmvbrittany wrote:
dus ga er mee kappen kleine meid was ook al over haar toeren vrijdag
hmmm, hoe kan zij daar dan van over haar toeren zijn? Je had die relatie toch pas net? Dan neem ik aan dat het nog iets vooral tussen jou en hem was en dat je dochterjte daar nog niet bij betrokken was, toch? Arme meid :hug:
@fiep klophout wrote:
hmmm, hoe kan zij daar dan van over haar toeren zijn? Je had die relatie toch pas net? Dan neem ik aan dat het nog iets vooral tussen jou en hem was en dat je dochterjte daar nog niet bij betrokken was, toch? Arme meid :hug:
ik heb 4 weken een relatie gehad maar hij was hier vaak.
Door de weeks sliep die hier 3 nachten. en van vrijdag tot zondag.
in de weekenden zijn we met zijn drieen geweest ook brittany vondt me ex erg lief en leuk. ze was altijd blij en hij ook.
ze was zo blij dat ie afgelopen vrijdag kwam…maar liep dus anders
heb haar ook gezegt dat die meneer niet meer hier komt en dat ie stout is
. vandaar dat ze zo overstuur raakte… brittany is een gevoelig kind
heb de huisarts gebelt en bruinverlies hoeft niet te betekenen dat ik ongie wordt of zwanger bent
dat is dus afwachten
Jeetje wat spannend! :shock:
Vrijdag kun je testen hé? :-*
@lelle wrote:
dat kan komen door de pilgebruik, dat begint bij mij ook altijd met bruinverlies. sterkte met afwachten
Ja hier ook. Soms nog zonder pil nu begint het bij mij met bruin.